Ik doe mijn tshirtje aan.. ik zie welquote:Op woensdag 19 september 2012 09:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan een shirt en harder lopen, krijg je t vanzelf warm. Of je gaat naar de stad en koopt een vest.
Ik heb goede ervaringen met Miele.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:03 schreef Mistress_X het volgende:
Mijn stofzuiger heeft het begeven, vanmiddag maar een nieuwe halen.
Iemand een idee wat een goede is?
Zo'n ding heb ik dus gekochtquote:Op woensdag 19 september 2012 09:08 schreef Mistress_X het volgende:
is een Dyson niks? Hoef je ook geen dure zakken meer te kopen.
Ik zoek zo wel even voor tests op googlequote:Op woensdag 19 september 2012 09:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik dus gekochtAlleen dan een Dirt Devil. Ik was al tijdje op zoek naar een zakloze
stofzuiger. Alleen vind ik het zo veel geld. Nu wassie op Ibood 80 euro inc. verzendkosten. En dat vond ik nog wel kunnen
Mijn ervaring met Miele is dat dat snoeropwindsysteem snel stuk gaat.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:09 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb goede ervaringen met Miele.
De Consumentenbond heeft veel tests gedaan naar stofzuigers,quote:Op woensdag 19 september 2012 09:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik zoek zo wel even voor tests op google
Wij hebben er al jaren 1, nooit problemen. Het is de gebruiker niet het apparaat dus hahaquote:Op woensdag 19 september 2012 09:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Miele is dat dat snoeropwindsysteem snel stuk gaat.
Ja, dat weet ik, maar die kun je alleen online inzien als je lid bent, dat zijn wij dus niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:12 schreef Nixx- het volgende:
[..]
De Consumentenbond heeft veel tests gedaan naar stofzuigers,
Is al 2 keer gebeurt, dus nooit meer een Mielequote:Op woensdag 19 september 2012 09:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wij hebben er al jaren 1, nooit problemen. Het is de gebruiker niet het apparaat dus haha
Me zus heeft een goede, zal ff voor je zoeken 1 momentquote:Op woensdag 19 september 2012 09:13 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Is al 2 keer gebeurt, dus nooit meer een Miele
Dank jequote:Op woensdag 19 september 2012 09:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Me zus heeft een goede, zal ff voor je zoeken 1 moment
Eens, het was vanmorgen om 7 uur fucking 6 gradenquote:
http://www.beslist.nl/huishoudelijke_apparatuur/d0000100919/Bosch_BSGL_52221.htmlquote:
Douchen in de regenquote:Op woensdag 19 september 2012 09:15 schreef sararaats het volgende:
en juist vandaag gaan ze het water zuiveren
Dank jequote:Op woensdag 19 september 2012 09:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
http://www.beslist.nl/huishoudelijke_apparatuur/d0000100919/Bosch_BSGL_52221.html
Die, wel prijzig maar werkt onwijs goed en lang garantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |