Heb je wat extraquote:Op woensdag 19 september 2012 10:27 schreef Nizno het volgende:
oeps nu ik de bevestigingen bekijk zie ik dat er al 3 vacuüm zakken in 1 set zaten... en ik heb 2 besteld.... foutjuh

Ik vroeg me al af waarom je er in hemelsnaam 2 hadquote:Op woensdag 19 september 2012 10:27 schreef Nizno het volgende:
oeps nu ik de bevestigingen bekijk zie ik dat er al 3 vacuüm zakken in 1 set zaten... en ik heb 2 besteld.... foutjuh

had het echt niet gezienquote:Op woensdag 19 september 2012 10:30 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom je er in hemelsnaam 2 had

Misschien kun je er 1 cancellen.quote:

ach nee, ooit komen ze wel van pas, desnoods aan pap en mam geven en zusje enzo.... komt wel goeiquote:Op woensdag 19 september 2012 10:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Misschien kun je er 1 cancellen.
Moet je ff mailtje sturen.

hehe ok.
 hehe ok. 

Deze had ik ff gemistquote:

dat ookquote:Op woensdag 19 september 2012 10:32 schreef Melleyn het volgende:
En anders kan je altijd nog andere random dingen d'r in stoppen en kijken of het werkt.
 winterkleding in de zomer en andersom... overal wel een oplossing voor te vinden.
 winterkleding in de zomer en andersom... overal wel een oplossing voor te vinden.

Nja, iets meer dan 4 uur slaap kunnen pakken.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:33 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Lekker uitgerust na de huntpauze?
 maar je moet er wat voor over hebben
 maar je moet er wat voor over hebben  

Je krijgt er wel 1+1=2quote:

Je hebt je wekker gezet?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Nja, iets meer dan 4 uur slaap kunnen pakken.
Was wel brak toen de wekker gingmaar je moet er wat voor over hebben

Ja om 10 voor 7quote:Op woensdag 19 september 2012 10:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je hebt je wekker gezet?
Hè, vouwplank.

dan nog met verzending 7.45...quote:

Probeer het nog eensquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |