No thanks. Dit is echt afschuwelijke muziek.quote:

trauma?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:10 schreef Mucha-Girl het volgende:
Kitesurfer Kevin Langeree zat vroeger bij mij op school, die gozer heeft mij het leven zuur gemaakt, dus ik hoop dat deze aanbieding HEEL erg snel voorbij is.
En dat Kevin verzuipt, maar dat is weer iets anders.

Ik hoop met je meequote:Op woensdag 19 september 2012 10:10 schreef Mucha-Girl het volgende:
Kitesurfer Kevin Langeree zat vroeger bij mij op school, die gozer heeft mij het leven zuur gemaakt, dus ik hoop dat deze aanbieding HEEL erg snel voorbij is.
En dat Kevin verzuipt, maar dat is weer iets anders.

oke deze danquote:Op woensdag 19 september 2012 10:12 schreef bambino het volgende:
[..]
No thanks. Dit is echt afschuwelijke muziek.
Die muziek moet je verbannen voor 365 dagen van het jaar, met uitzondering van carnaval.

quote:

Mwa, dankzij zijn briljante rijmpje op mijn naam 'maar' acht jaar een youth from hell gehad. Verder alles prima hoorquote:

8 jaar? sjong... dat jonk hield volquote:Op woensdag 19 september 2012 10:15 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Mwa, dankzij zijn briljante rijmpje op mijn naam 'maar' acht jaar een youth from hell gehad. Verder alles prima hoor

Dat zie je bijna niet meer dat kinderen zoveel doorzettingsvermogen hebbenquote:Op woensdag 19 september 2012 10:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
8 jaar? sjong... dat jonk hield vol

begin maar met de filmpjes dan ben je zo wakkerquote:
nee idd.... verbazingwekkend.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:19 schreef WillieW het volgende:
[..]
Dat zie je bijna niet meer dat kinderen zoveel doorzettingsvermogen hebben

Vliegeren.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:20 schreef Melochan het volgende:
Wat moet je met een vlieger van 120 euro?

vliegeren....quote:Op woensdag 19 september 2012 10:20 schreef Melochan het volgende:
Wat moet je met een vlieger van 120 euro?

48 uur word verwacht, heel misschien zelfs 72quote:

misschien draaien ze het wel om, eeuwige hunt met af en toe een normale iBood dagquote:Op woensdag 19 september 2012 10:22 schreef bambino het volgende:
[..]
48 uur word verwacht, heel misschien zelfs 72

lol dan kom ik nooit meer aan slapen toequote:Op woensdag 19 september 2012 10:23 schreef knoffel het volgende:
[..]
misschien draaien ze het wel om, eeuwige hunt met af en toe een normale iBood dag

56.75 hier....quote:Op woensdag 19 september 2012 10:25 schreef piepkuiken21 het volgende:
wat nou crisis?
Deals al geweest: 426
Goedkoopste deal: ¤ 0.95
Duurste deal: ¤ 899.95
Gemiddelde prijs: ¤ 92.57

Ja gaat nergens over. Totaal 39.43,82 euro aan producten, en dat is als je alles 1 rekentquote:Op woensdag 19 september 2012 10:25 schreef piepkuiken21 het volgende:
wat nou crisis?
Deals al geweest: 426
Goedkoopste deal: ¤ 0.95
Duurste deal: ¤ 899.95
Gemiddelde prijs: ¤ 92.57

Heb je wat extraquote:Op woensdag 19 september 2012 10:27 schreef Nizno het volgende:
oeps nu ik de bevestigingen bekijk zie ik dat er al 3 vacuüm zakken in 1 set zaten... en ik heb 2 besteld.... foutjuh

Ik vroeg me al af waarom je er in hemelsnaam 2 hadquote:Op woensdag 19 september 2012 10:27 schreef Nizno het volgende:
oeps nu ik de bevestigingen bekijk zie ik dat er al 3 vacuüm zakken in 1 set zaten... en ik heb 2 besteld.... foutjuh

had het echt niet gezienquote:Op woensdag 19 september 2012 10:30 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom je er in hemelsnaam 2 had

Misschien kun je er 1 cancellen.quote:

ach nee, ooit komen ze wel van pas, desnoods aan pap en mam geven en zusje enzo.... komt wel goeiquote:Op woensdag 19 september 2012 10:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Misschien kun je er 1 cancellen.
Moet je ff mailtje sturen.

Deze had ik ff gemistquote:

dat ookquote:Op woensdag 19 september 2012 10:32 schreef Melleyn het volgende:
En anders kan je altijd nog andere random dingen d'r in stoppen en kijken of het werkt.

Nja, iets meer dan 4 uur slaap kunnen pakken.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:33 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Lekker uitgerust na de huntpauze?

Je krijgt er wel 1+1=2quote:

Je hebt je wekker gezet?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Nja, iets meer dan 4 uur slaap kunnen pakken.
Was wel brak toen de wekker gingmaar je moet er wat voor over hebben

Ja om 10 voor 7quote:Op woensdag 19 september 2012 10:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je hebt je wekker gezet?![]()
Hè, vouwplank.

dan nog met verzending 7.45...quote:

Probeer het nog eensquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |