Scherpquote:
veel plezier op je werkquote:Op woensdag 19 september 2012 09:17 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Haha.. die Ibood hunt.. Nederlandse consumptiemaatschappij in optima forma. Voor enkele euro's tot een paar tientjes uren achter je PC turen. Als je in die uren gewoon werkt, heb je die korting zo verdient en doe je nog wat nuttigs ook.
als je al vakantie had dan is dit een mooi tijdverdrijf zolang je vriendin aan het werk isquote:Op woensdag 19 september 2012 09:17 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Haha.. die Ibood hunt.. Nederlandse consumptiemaatschappij in optima forma. Voor enkele euro's tot een paar tientjes uren achter je PC turen. Als je in die uren gewoon werkt, heb je die korting zo verdient en doe je nog wat nuttigs ook.
Ik werk vanuit huis, en doe eigenlijk bar weinig terwijl andere voor me werken. Geld komt binnen via paypal.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:17 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
hahaha issie goedkoper uit maar ja geen filmpjequote:Op woensdag 19 september 2012 09:20 schreef Mucha-Girl het volgende:
Hee Bambino....deze hanger ipv die lamp? *bedel*
* bambino Koopt Hanger voor Mucha-Girl, Melleyn, Nizno en der liefquote:Op woensdag 19 september 2012 09:20 schreef Mucha-Girl het volgende:
Hee Bambino....deze hanger ipv die lamp? *bedel*
Moet ookquote:
ahhhhh cutyquote:Op woensdag 19 september 2012 09:21 schreef bambino het volgende:
[..]
* bambino Koopt Hanger voor Mucha-Girl, Melleyn, Nizno en der lief
Everybody happy
niemand die je dwingt hier te blijven...... doeggiequote:Op woensdag 19 september 2012 09:22 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ieder zijn eigen pleziertje hoor! Het is maar waar je voldoening uit haalt. Ik zou het niet kunnen iig.
Gewoon doen joh, is geen geld, vind ze vast leuk om te krijgen.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:23 schreef Koopsie het volgende:
Ik twijfelmaar mijn vriendin krijgt al genoeg kadotjes van me
Komt vanzelf weer een moment aan dat het goed uit komtquote:Op woensdag 19 september 2012 09:23 schreef Koopsie het volgende:
Ik twijfelmaar mijn vriendin krijgt al genoeg kadotjes van me
Dat is wel een goeie, heb ik een keer ruzie *pakt hangertje*quote:Op woensdag 19 september 2012 09:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Komt vanzelf weer een moment aan dat het goed uit komt
Gewoon ergens verstoppen dan heb je wat op voorraad
haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |