Dat de driecilinder sneller en zuiniger is dan de vijfcilinder en 14% bijtelling heeft.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Weet niet of daar iets in te leren viel?
Snellerquote:Op woensdag 19 september 2012 01:48 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Dat de driecilinder sneller en zuiniger is dan de vijfcilinder en 14% bijtelling heeft.
Is niet bekend.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:50 schreef Onufriev het volgende:
Ik ga om 2 uur naar bed, hopelijk komt er nog een leuke speaker/dock iets. Tot hoe laat duurt het morgen, weer tot 's nachts?
Ik heb de Altec Lansing gekocht van 40 euro. Best een oké ding voor het geld, volgens mij. Hoop ikquote:Op woensdag 19 september 2012 01:50 schreef Onufriev het volgende:
Ik ga om 2 uur naar bed, hopelijk komt er nog een leuke speaker/dock iets. Tot hoe laat duurt het morgen, weer tot 's nachts?
quote:Wordt je gillend gek van je vrouw en haar eeuwige geklaag en drijft ze je tot waanzin? Hebben je ouders gezegd dat 36 jaar oud best een prima leeftijd is om eens uit huis te gaan?
Het gaat idd best rap, alsof ze er klaar mee zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dit lijken wel de allerlaatste restjes eigenlijk
quote:Op woensdag 19 september 2012 01:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ohja, dat pluskut de bijnaam van Enschede was
Ding ding ding!quote:Op woensdag 19 september 2012 01:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ohja, dat pluskut de bijnaam van Enschede was
Ja daar aas ik ook nog op stiekem, of die van iHome ook van 40 euro. Alleen ik dacht dus dat het alleen voor iPod was, maar blijkbaar kan je wel andere meuk erop aansluiten.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:51 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Ik heb de Altec Lansing gekocht van 40 euro. Best een oké ding voor het geld, volgens mij. Hoop ik
Mooi, beetje tempo erinquote:Op woensdag 19 september 2012 01:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En alweer weg. Dit lijken wel allemaal enkele dingen
Je hebt verschillende types. iHome is voor apple producten. De rest kan voor meerdere zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:54 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ja daar aas ik ook nog op stieken, of die van iHome ofzo. Alleen ik dacht dus dat het alleen voor iPod was, maar blijkbaar kan je wel andere meuk erop aansluiten.
Ik heb er niet veel verstand van eigenlijk (jij wel?) maar als je een leuke ziet in een folder betaal je sowieso wel 90 euro ofzo.
Ihome is niet alleen voor Apple producten, hebben ook een normale AUX aansluiting.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Je hebt verschillende types. iHome is voor apple producten. De rest kan voor meerdere zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |