abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116965216
Mijn iPhone 4 wil ik graag verkopen omdat binnenkort mijn abonnement afloopt en ik een nieuw toestel neem.

De iPhone is aangeschaft i.c.m. een t-Mobile abonnement op 27 december 2010. Heb hem altijd goed verzorgd, nooit schade aan gehad, geen reparaties, maar niet altijd in een hoes gezeten waardoor er wel te zien is dat hij gebruikt is.

• iPhone 4 16GB Zwart
• Simlockvrij
• Inclusief doosje
• Originele oplader + kabel
• Scherm en zijkanten in zeer goede conditie
• Gebruikerssporen op de achterkant
• Geen deuken of andere beschadigingen aan toestel of scherm
• Geleverd met originele software (nooit 'gejailbreaked' of iets dergelijks)
• Handleidingen aanwezig
• Originele iPhone oortjes NIET meegeleverd
• Kan hem verzenden op een veilige manier, of kan op worden gehaald in Amsterdam (week) of Breda (weekend).
• Voor foto's klik hier

Heb geprobeerd om de krasjes op de achterkant goed weer te geven met het licht erop. Heb waarschijnlijk nog wel ergens een aankoopbon liggen indien gewenst, en er loopt nog een verzekering van Pro-Assist die ik zelf op zal zeggen maar volgens mij al is betaald voor de komende maanden.

Vraagprijs: ¤300,-. Bieden en vragen staat vrij :)
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_116965418
Ik bied 250 euro, ik woon doordeweeks in Breda, dus wellicht kunnen we op de vrijdag (of laat op de zondag) iets afspreken? Als je mijn prijs accepteert iig.
  woensdag 19 september 2012 @ 00:37:03 #3
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_116965938
Heb je hem over de grindtegels laten schuiven ofzo?
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
pi_116966201
@Form, mooi bod en lijkt me ook handig. Wacht het nog even af maar houd hem gereserveerd.

@koelants, ziet er een stuk erger uit op die foto dan het is, komt vooral omdat er een hele felle lamp op staat om het te accentueren. Maar beter dat het er erger uit ziet dan minder erg. Is overigens het resultaat van sleutels in je zak met je iPhone (hoeft niet vaak te gebeuren voor dit resultaat), die achterkant krast heel erg makkelijk.
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_117021828
Bump :)
pi_117158001
Is verkocht!
  Moderator maandag 24 september 2012 @ 20:38:50 #7
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_117208021
en dicht :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')