SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Eerste FUT 13 Info:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:FIFA ULTIMATE TEAM
- Overhauled introduction for new players. Step-by-step guide to squad building and trading #FUT
-Special reward packs for returning FUT players.
-Seasons is now in Ultimate Team!
-Team of the Week Challenges and FUT unlockables in the Football Club Catalogue.
-New to FIFA Ultimate Team? There will be an introduction mode to teach key concepts. Finish the match and get a reward!
-The main menu has been entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date
-Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team!
-Seasons There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities.
-Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, its all about bringing your very best squad
-At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed.
-EA SPORTS Football Club - FUT is now fully integrated with EASFC. Your friends can keep up with your big signings.
-You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club, such as more squads or bigger Trade piles.
-Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
-Morale The scales for have shifted! Neutral morale is the default and youll have to manage your squad to get high morale.
-Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster.
-You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FIFA13
-New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward!
-Web app details will be discussed at a later date.hallo dus dit noemen ze nou twitter
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off?ClickID=bdg6v1vm6n1vyvg1vgzsulddendfksq6mgve&ClickID=dw0kymmyhwworxkbotnsoxxtcx2yxkquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:37 schreef Roypsv het volgende:
Is er nog een link om in te loggen op de webapp?
Ja hier roy'tje http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off?ClickID=bdg6v1vm6n1vyvg1vgzsulddendfksq6mgve&ClickID=a9k5r5zwtwsstkpvawa9psnkv9wtr0995srnquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:37 schreef Roypsv het volgende:
Is er nog een link om in te loggen op de webapp?
Vorige deel was deel 12..quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:38 schreef over_hedge het volgende:
faalhaas. jij moest geen nieuw topic aanmaken en je tt klopt niet want dit is deel 14.
kklulquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja hier roy'tje http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off?ClickID=bdg6v1vm6n1vyvg1vgzsulddendfksq6mgve&ClickID=a9k5r5zwtwsstkpvawa9psnkv9wtr0995srn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste speler by far bij ajax.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
Babel speelde echt briljant trouwens.Die was écht goed.
De Jong en Eriksen waren ook echt supergoedquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
Babel speelde echt briljant trouwens.Die was écht goed.
Nee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De Jong en Eriksen waren ook echt supergoed
Klopt. Balvast, continu in beweging, zeer sterk in zijn passing. Ik stond er echt van te kijken.quote:
http://fut13.ultimatedb.nl/quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:41 schreef Vijf_voor het volgende:
Wanneer gaan UDB & Futhead over op FUT13?
Futwiz vind ik maar niks
Ja vorige week tegen RKC ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je trollt mag ik hopen. Samen met Sana en Boerrigter waren die vreselijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij was allang klaar maar de hond had hem opgegeten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:43 schreef Lindgren. het volgende:
Heb je een fucking jáár om een webappje te maken.
ok waromquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij was allang klaar maar de hond had hem opgegeten.
Ze moesten alleen de plaatjes aanpassenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:43 schreef Lindgren. het volgende:
Heb je een fucking jáár om een webappje te maken.
Gewoon with da paceeee iedereen voorbij rennen geen skill nodigquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, hij had 3 man uitgespeeld met zijn 3* skills en daarna een lob over de keeper
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:45 schreef Roypsv het volgende:
Echt jonge zeggen ze 18e online. vreet toch een drol man kut EA
Ze hebben nog 11 minuten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:45 schreef Roypsv het volgende:
Oké. Dromen over Benzema? Of nachtmerries?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik wacht nog 12 minuten en ga dan slapen als hij er nog niet is
Geef je inlog + wachtwoord maar dan controleer ik het om 2 uur wel of je Benzema er nog staat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:45 schreef Roypsv het volgende:
een uur en 11 minutenquote:
Hoezo wat er niet is?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik droom alleen over CR7, ik ga niet vreemdquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké. Dromen over Benzema? Of nachtmerries?
Beter ga je eruit danquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoezo wat er niet is?
Ik zit nog steeds in de webapp
Gast ze kunnen de server pas resetten als iedereen eruit is!!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoezo wat er niet is?
Ik zit nog steeds in de webapp
Dan krijg je gewoon 4 packsquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging vanmiddag niet op mijn 2e account inloggen, maar daar heb ik geen 1 wedstrijd gespeeld dus ik krijg vast geen extra packs daar
Jawel alleen dan geen 5quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging vanmiddag niet op mijn 2e account inloggen, maar daar heb ik geen 1 wedstrijd gespeeld dus ik krijg vast geen extra packs daar
ik heb op mijn andere accounts nooit gespeeld maar kreeg aardig wat pakettenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die motion capture daar laten ze ook doen door die MLS spelersquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:51 schreef DutchSL het volgende:
Ze zitten zelf in Vancouver, dus dan hebben ze nog een uurtje of 10 extra tijd
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:52 schreef n0ir het volgende:
Ik noem mijn team FC Gangnam![]()
[ afbeelding ]
Sana ST?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:52 schreef n0ir het volgende:
Ik noem mijn team FC Gangnam![]()
[ afbeelding ]
zou echt kunnen zijnquote:
Hoe weet je dat zeker? Ik heb hem nog niet gezien in het spelquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:59 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Hij is CF in het spelDus JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Omgekeerde wereld is het somsquote:
lol, er was ook zo'n foto van Nando Rafael paar jaar geledenquote:
Repostquote:Op woensdag 19 september 2012 00:03 schreef JacobDubbel het volgende:
http://nl.twitch.tv/ewokukut
Iemand streamt Web app hier WTF ?
Ik weet niet waarom ik hierom lach, maar ik vind het schitterend hoe jij dingen zegtquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:45 schreef Roypsv het volgende:
1200 mensen kijken hoe iemand niks aan het doen is op de web appquote:Op woensdag 19 september 2012 00:04 schreef JacobDubbel het volgende:
Fucking 1200 mensen kijken.... Ik zei tegen Rijst dat hij moest streamen GVD
Ze zijn down. Iemand probeerde in te loggen met 17 accounts tegelijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:04 schreef Confetti het volgende:
Net terug. Geen enkele vooruitgang/nieuws?
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze zijn down. Iemand probeerde in te loggen met 17 accounts tegelijk.
Dan zal Darksonic al wel onder zijn bed liggenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Lief dagboek, het onweert en vervolgens gaat er een auto-alarm af.
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zal Darksonic al wel onder zijn bed liggen
haha ja emotioneel momentje hoor..moeder kon niet voor haar zorgen omdat ze coconuts moest krakenquote:
Werkt nietquote:Op woensdag 19 september 2012 00:13 schreef Confetti het volgende:
HET WERKT WEER
http://www.ea.com/soccer/(...)vgzsulddendfksq6mgve
Ik kan niet op de login pagina komenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel waar je kan er gewoon in
Proxy Errorquote:Op woensdag 19 september 2012 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
w00t, ik zit er ook weer inquote:Op woensdag 19 september 2012 00:13 schreef Confetti het volgende:
HET WERKT WEER
Server is nu overbelast lijkt het.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik slaap ja!quote:Op woensdag 19 september 2012 00:13 schreef Confetti het volgende:
HET WERKT WEER
Ik in ieder geval wel. Heb ook nooit dat rename team schermpje gehad die mensen vanmiddag kregen.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef JacobDubbel het volgende:
Die homo die livestreatd stuurt in een keer 1400 man naar die site
En terecht, grote combo's zijn aids.quote:
quote:
Ik weet maar toch goed gegoktquote:Op woensdag 19 september 2012 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En terecht, combo's zijn aids.
1300 man probeert het in 1 keerquote:Op woensdag 19 september 2012 00:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom verder dan straks, maar kom er niet in
Hebben jullie alleen een dag abonnement?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
En nu valt over 10 minuten mijn internet uit, goede timing dus
Oh god...quote:Op woensdag 19 september 2012 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jij had toch zon slot van je ouders?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je bent fucking 22quote:Op woensdag 19 september 2012 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja, maar misschien is dat ook maar beter aangezien ik om 7 uur weg moet. Dan zet ik mijn wekker wel op 6 uurquote:
Hee half 1 is al hartstikke laat!quote:
En mijn ouders zijn weer wakker..... Niet zo schreeuwen de volgende keer. Bvdquote:Op woensdag 19 september 2012 00:13 schreef Confetti het volgende:
HET WERKT WEER
Of niet...quote:Op woensdag 19 september 2012 00:26 schreef Doublepain het volgende:
This page is currently down for maintenance as we prepare for FUT13 Web.
psg? zoja wil ik emquote:Op woensdag 19 september 2012 00:27 schreef over_hedge het volgende:
Er staat geen 1 van der wiel opmisschien die van mij er toch maar even opzetten
Heb ik nu ookquote:Op woensdag 19 september 2012 00:26 schreef JacobDubbel het volgende:
Ik kan niet inloggenElke keer dat ik denk in te loggen en de link druk sta ik uitgelogd
Nee, Ajaxquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:30 schreef JacobDubbel het volgende:
Hoe moet je nu binnenkomenMij lukt igg niet op de oude manier
die link openen.quote:
Gewoon de normale link 232432432x proberen.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:30 schreef JacobDubbel het volgende:
Hoe moet je nu binnenkomenMij lukt igg niet op de oude manier
Bij mij begint ie op 30 minuten...quote:Op woensdag 19 september 2012 00:33 schreef Confetti het volgende:
Er is iets echt niet goed.
Heb al 40 pagina's geskipped en blijf bij de 48e minuut steken
Same.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:33 schreef Confetti het volgende:
Er is iets echt niet goed.
Heb al 40 pagina's geskipped en blijf bij de 48e minuut steken
gebruik IE en spam refresh knopjequote:Op woensdag 19 september 2012 00:35 schreef wieisboos het volgende:
Nadat ik op inloggen heb geklikt kom ik hier, nog steeds niet ingelogd [ afbeelding ]
Deze man weet.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gebruik IE en spam refresh knopje
Wie?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
Omg, ik zie echt een zieke deal maar heb niet genoeg coins.
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:47 schreef Lindgren. het volgende:
Er staat dat ik ingelogd ben, maar als ik op UT klik of die link aanklik ben ik weer uitgelogd.
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:55 schreef Doublepain het volgende:
13 volle topics al, ik ga succen met hunten
Mja, zal je niet echt winst op maken.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
En Sana voor 900c. Is dat een goede koop?
Hehe.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:06 schreef zerokil het volgende:
En dan zie je deze man uit je laatste pack komen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 september 2012 01:06 schreef zerokil het volgende:
En dan zie je deze man uit je laatste pack komen:
[ afbeelding ]
Op de console wel jaquote:Op woensdag 19 september 2012 01:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Werkt fut 12 nog. Een uur geleden kon je niet inloggen.
Actief gespeeld tussen maart en september? Nee toch? Dan is dat de reden.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:20 schreef emokid het volgende:
"We zien dat je FUT Founder bent. Hier, een brons pakje."Wat is dit, en waarom heb ik alleen een bronze minipack gekregen? Dacht dat er meer zou zijn?
Niets bij My packs?quote:Op woensdag 19 september 2012 01:20 schreef emokid het volgende:
"We zien dat je FUT Founder bent. Hier, een brons pakje."Wat is dit, en waarom heb ik alleen een bronze minipack gekregen? Dacht dat er meer zou zijn?
quote:Op woensdag 19 september 2012 01:33 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn oogst vandaag.
[ afbeelding ]
+600c
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+3k (waarmee ik nu nog even ga rommelen)
[ afbeelding ]
+600c
Niet verkeerd. Leuk startkapitaaltje zo.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 19-09-2012 om 01:38:16It's up, and rolling out! Some should be able to get on now. Sorry for the wait & thanks for your patience. #FUT13 #WebApp reageer retweet
Ik ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:54 schreef Lindgren. het volgende:
GRAPJE.
J/k. Ik denk echt dat hij stikduur wordt. Als ik 10k had gehad, had ik 'm gekocht.
Over 1 minuut als het goed is..zal je wel opnieuw voor moeten inloggenquote:Op woensdag 19 september 2012 01:59 schreef PlukvdP. het volgende:
Krijgen we ook nog een daily gift?
Neuer in eeen pakje?quote:Op woensdag 19 september 2012 01:57 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
En nu wachten op de release
Mini bronze pack hoop ikquote:Op woensdag 19 september 2012 02:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Over 1 minuut als het goed is..zal je wel opnieuw voor moeten inloggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |