Hij is nu niet meer blond, hoort bij de VVD en draagt een bril, dan ben je intellectueelquote:Op woensdag 19 september 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
Gordon vindt dat er grenzen zijn aan wat je kunt roepen en zeggen.Wat.
Wat heeft iedereen toch met dat Qlimax? Lopen alleen maar vervelende, glimmende mooiboys rond man. Zijn zoveel betere feestjesquote:
Wordt met de jaar minder, maar wel vetquote:
Bij Defqon en Decibel ook. Care.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met dat Qlimax? Lopen alleen maar vervelende, glimmende mooiboys rond man. Zijn zoveel betere feestjes
Mwah. Keer of 4 geweest ofzo. Werd elke keer minder.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wordt met de jaar minder, maar wel vet
[..]
Bij Defqon en Decibel ook. Care.
Waarschijnlijk omschrijf je Smoof...quote:Op woensdag 19 september 2012 00:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met dat Qlimax? Lopen alleen maar vervelende, glimmende mooiboys rond man. Zijn zoveel betere feestjes
Nee man. Ben niet zo'n mode mooiboy.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omschrijf je Smoof...
Geen v-hals tot je navel en een rozenkrans?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man. Ben niet zo'n mode mooiboy.
Klopt, veel k duitsers ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Keer of 4 geweest ofzo. Werd elke keer minder.
Sowieso zijn die grote feesten steeds kutter. Steeds meer volk dat er naartoe gaat om er een keer geweest te zijn in plaats van om het feest.
Weetje, als er een goede line up is boeit het me niet wie er zijn, ik ga toch met vrienden.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Gewoon naar de minder bekende feesten gaan, komt veel toffer volk op af vind ik.
Ik voel een foto van Ostlund aankomenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen v-hals tot je navel en een rozenkrans?
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen v-hals tot je navel en een rozenkrans?
Ja. Al zijn grotere festivals ook nog wel te doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Gewoon naar de minder bekende feesten gaan, komt veel toffer volk op af vind ik.
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik voel een foto van Ostlund aankomen
Darkraver is echt baasquote:Op woensdag 19 september 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Al zijn grotere festivals ook nog wel te doen.
Heb sowieso weinig meer met binnenfeestjes. Al was darkraver afgelopen zaterdag wel echt kankertjegeil.
Waar was die negert danquote:Op woensdag 19 september 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Al zijn grotere festivals ook nog wel te doen.
Heb sowieso weinig meer met binnenfeestjes. Al was darkraver afgelopen zaterdag wel echt kankertjegeil.
Drink een paar biertjesquote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef Jojoortje het volgende:
Kan niet slapen![]()
Kan ook niet, want heb afgelopen nacht 17 uur geslapen
Wordt dan ook op tijd wakker, mutsquote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef Jojoortje het volgende:
Kan niet slapen![]()
Neem 9 pijnstillers ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef Jojoortje het volgende:
Kan niet slapen![]()
http://partyflock.nl/party/227350:The_Darkravers_B_Day_Bash.htmlquote:
Waar zit jij dat je nachten van 17 uur hebtquote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef Jojoortje het volgende:
Kan niet slapen![]()
Hou niet van bierquote:
Had de wekker niet gezet joh.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wordt dan ook op tijd wakker, muts
Bedankt voor de tip.quote:
Ik zit niet. Ik lig dan in bedquote:Op woensdag 19 september 2012 00:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar zit jij dat je nachten van 17 uur hebt
2x bij Darkraver geweest, beide topfeestenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/227350:The_Darkravers_B_Day_Bash.html
Lang geleden dat ik me zo vermaakt had. Maar was ook wel goed van het pad.
Damn, niks mis mee.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/227350:The_Darkravers_B_Day_Bash.html
Lang geleden dat ik me zo vermaakt had. Maar was ook wel goed van het pad.
Ik wil ook nachten die 17 uur durenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zit niet. Ik lig dan in bed
Toch geen speed hehquote:Op woensdag 19 september 2012 00:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Damn, niks mis mee.
Wat had je genomen dan?
Van zolang slapen word je moe.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wil ook nachten die 17 uur duren
Dat zuigt man. Ik werd vandaag rond etenstijd wakkerquote:Op woensdag 19 september 2012 00:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wil ook nachten die 17 uur duren
Ik zou een zwangerschap/SOA test doen als ik jou was.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zuigt man. Ik werd vandaag rond etenstijd wakkerEn wist even niet waar ik was.
Veeeeul alcohol en sos. Maar was gewoon relaxed. Veel toffe mensen.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Damn, niks mis mee.
Wat had je genomen dan?
Ja klopt. Zat de hele tijd te gapen vanavond, maar nu ik naar bed wil verdwijnt mijn moeheid.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Van zolang slapen word je moe.
sos is eigenlijk het geld niet waard als je niet al te veel geld hebt.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Veeeeul alcohol en sos. Maar was gewoon relaxed. Veel toffe mensen.
Neuh, heb dat wel vaker. Ik kan gewoon erg lang slapen.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou een zwangerschap/SOA test doen als ik jou was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |