...quote:Op woensdag 19 september 2012 10:00 schreef MineraalWater het volgende:
Maar aldie je hebt toch wel een fatsoenlijke ticket gestuurd he? Niet die van die foto.
Ja daar geloof ik dus niks van héquote:Op woensdag 19 september 2012 10:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
...
...
...
na het maken van de screen drukte ik op verzenden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuuuuuck![]()
Krijg ik blijkbaar van iemand anoniem Diablo III geschonken (wist er niks van, had hij/zij wel kunnen vertellen), probeert iemand hem te verkopen.
Heeft iemand tips wat te doen?
[ Bericht 4% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 19-09-2012 10:43:01 ]
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ten eerste haal die link eruit, En mail Blizzard even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuuuuuck![]()
Krijg ik blijkbaar van iemand anoniem Diablo III geschonken (wist er niks van, had hij/zij wel kunnen vertellen), probeert iemand hem te verkopen.
Heeft iemand tips wat te doen?
12k+ posts.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
...
...
...
na het maken van de screen drukte ik op verzenden
Antwoord!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja daar geloof ik dus niks van hé
Dus nu weer een dag verder.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
12k! Helemaal gemist!
Nicequote:Op woensdag 19 september 2012 10:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Antwoord!
[ afbeelding ]
Ohh wat is dat.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Zodra die plugin werkt kunnen we mooi dat meer e.d maken.
Alleen hogsmeade iets verplaatst. Paste mooier.
al gereageerdquote:Op woensdag 19 september 2012 11:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nice
Al gereageerd of moeten wij iets typen?
¿No comprende?quote:
Troep?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:42 schreef Timwonnacott het volgende:
Op welke server bouwen jullie die troep nou, gewoon op aldicraft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |