SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 18-09-2012 23:02:20 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hm, okeyquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
et tu, Brute?
Oh Flodder, kun je dat spoileren als het repo is? Beetje veel plaatjes wel
Ik dacht dat JUIST jij niet zo van de homo-grapjes was omdat je.. nou ja, je-weet-wel.. omdat jij.. bent..quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik dacht dat JUIST jij niet zo van de homo-grapjes was omdat je.. nou ja, je-weet-wel.. omdat jij.. bent..
ja je weet wel
Met het alfabet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik het anders zeggen?
I'll cradle the balls, stroke the shaft, work the pipes and swallow the gravy.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja ik wil verder niks kwijt hierover maar hij wil zijn yoghurt wel in jou lossen, ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Denial (also called abnegation) is a defense mechanism postulated by Sigmund Freud, in which a person is faced with a fact that is too uncomfortable to accept and rejects it instead, insisting that it is not true despite what may be overwhelming evidence. The subject may use:
• simple denial: deny the reality of the unpleasant fact altogether
Wat is het overwhelming evidence dan?quote:
... ik vond hem het overwhelming genoeg tijdens onze laatste meetsquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wat is het overwhelming evidence dan?
Tevens nog 17 potjes patience en ik heb er 10000 gespeeld.(Tijdens series kijken!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |