Gaat vanzelf stuk. Dat heb ik bij iedere relatie gezien die vanaf zo jong liep.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Holy crap. Vastzitten aan je vriend sinds je 14e. Dat is niet gezond.
Mijn beste vriend is 33 en heeft sinds zijn 15e een relatie. Nu getrouwd en kind. Het kan wel. Maar het is niet gezond.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Gaat vanzelf stuk. Dat heb ik bij iedere relatie gezien die vanaf zo jong liep.
En nog nooit buiten de deur geneukt?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn beste vriend is 33 en heeft sinds zijn 15e een relatie. Nu getrouwd en kind. Het kan wel. Maar het is niet gezond.
Tijdens de studententijd wel. Uiteraard.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:42 schreef fathank het volgende:
[..]
En nog nooit buiten de deur geneukt?
Hoe wild.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tijdens de studententijd wel. Uiteraard.
Ik schrok al. Je zult maar vanaf je 15e 1 sekspartner hebben gehad. Dan is de lol er wel vanaf volgens mij op je 30equote:Op vrijdag 21 september 2012 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tijdens de studententijd wel. Uiteraard.
Ja, 2 is dan veel beter idd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik schrok al. Je zult maar vanaf je 15e 1 sekspartner hebben gehad. Dan is de lol er wel vanaf volgens mij op je 30e
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |