SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Eerste FUT 13 Info:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:FIFA ULTIMATE TEAM
- Overhauled introduction for new players. Step-by-step guide to squad building and trading #FUT
-Special reward packs for returning FUT players.
-Seasons is now in Ultimate Team!
-Team of the Week Challenges and FUT unlockables in the Football Club Catalogue.
-New to FIFA Ultimate Team? There will be an introduction mode to teach key concepts. Finish the match and get a reward!
-The main menu has been entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date
-Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team!
-Seasons There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities.
-Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, its all about bringing your very best squad
-At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed.
-EA SPORTS Football Club - FUT is now fully integrated with EASFC. Your friends can keep up with your big signings.
-You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club, such as more squads or bigger Trade piles.
-Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
-Morale The scales for have shifted! Neutral morale is the default and youll have to manage your squad to get high morale.
-Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster.
-You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FIFA13
-New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward!
-Web app details will be discussed at a later date.Feyenoord Rotterdam
Het gaat hier over een ajacied. Waarom moet je altijd gelijk Feyenoord aanvallen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Heeft heel Feyenoord al geel te pakken dan?
moet jij zeggen dikke trollquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het gaat hier over een ajacied. Waarom moet je altijd gelijk Feyenoord aanvallen?
Ja, ik doe dat soort dingen nooitquote:
Dortmund is in ieder geval een stuk minder sterk dan gedacht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind Ajax niet eens goed spelen maar toch is de 1e helft me meegevallen. Ik hoop alleen dat ze wat meer durven in de 2e helft of misschien gaan ze op 0-0 spelen.
vast niet, volgens mij zijn die koreanen niet zulke voetballiefhebbersquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar zit het stadion van Daegu FC ook elke keer vol dan? Dan vind ik het wel een prestatie. In Zuid Afrika zitten er misschien 3 man in die oude WK stadions.
Dort is vooral heel erg zwak ja..laten Ajax continu het spel maken en maken ook nog eens zelf stomme fouten. Had ik niet verwacht. Als je dat niet afstraft ga je er op dit niveau alsnog af na rust though..quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind Ajax niet eens goed spelen maar toch is de 1e helft me meegevallen. Ik hoop alleen dat ze wat meer durven in de 2e helft of misschien gaan ze op 0-0 spelen.
Al veel coins gehandeld? Of geïnvesteerd?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:36 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben nu ook uit de webapp gekicked. Had toch alle coins invested atm
Betere vraag: Hoe komen we er weer in?!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Al veel coins gehandeld? Of geïnvesteerd?
Nee niet echt. Vind dat handelen op die eerste dagen nooit zo leuk/interessant eigenlijk, zeker niet nu er nog geen fuck op staat. Wel vast aardig wat spelers opgepikt die ik wel hebben @ discard value.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Al veel coins gehandeld? Of geïnvesteerd?
En dan Babel LW en De Jong naar de spits? Dat gaat hij toch niet doen, maar Boerrigter lijkt wel uit vorm.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef wieisboos het volgende:
Boerrigter er uit Serero er in AUB Frankie
Boerrigter is tamelijk slecht ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef wieisboos het volgende:
Boerrigter er uit Serero er in AUB Frankie
Gewoon Feyenoord.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar ik weet nog steeds geen leuke clubnaam
dan maar weer gewoon FC Awesome ()
FC Dromedarisquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
FC Bal op het dak 11?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn clubnamen:quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
wat een kutnamenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mijn clubnamen:
FC Youtube
Kentucky FC
FC Leiden
FC Taco
Roomburg
Getafe my Lawn moest ik wel om lachenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Borussia Munchinflapjacks
Getafe my Lawn
Bol.com? Geen korting helaas...quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik moet fifa ook nog ergens pre-orderen.
Vandaag bij de FRS geweest, daar krijg je ¤20 korting als je FIFA 12 inlevert, maar die eikels hebben de UT-edition niet meer.
ik ook eerst en toen dacht ik godverdomme wat slechtquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Getafe my Lawn moest ik wel om lachen
als nog 40euro zekerquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik moet fifa ook nog ergens pre-orderen.
Vandaag bij de FRS geweest, daar krijg je ¤20 korting als je FIFA 12 inlevert, maar die eikels hebben de UT-edition niet meer.
Ja maar als je echt iets leuks wil moet je met iets slechts komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ook eerst en toen dacht ik godverdomme wat slecht
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij kost ¤70 daar zie ik, nou laat maar dan.
hhaha wou het net zeggenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom heeft Seedorf een Nederlands Elftal shirt aan in die reclame met Benzema voor Respect?
Sowieso heeft ie geen fuck meer te doen met de Uefa of zie ik dat verkeerdquote:
representenquote:
Okéquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze gaan toch resetten maak je nou maar niet meer zo druk
lul ga iets anders doenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ga Ajax kijken nou nu gaan we verliezen.
Gewoon Robert hoor HAHAHAHHAquote:
Kwamen 1-0 achter door een penalty maar daarna twee lekkere goals!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoe was de eerste helft eigenlijk?
Zoals Nederland Turkije maar dan zonder goalquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoe was de eerste helft eigenlijk?
Ik heb die uitwedstrijd niet gezien, ik boycot ons elftal.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zoals Nederland Turkije maar dan zonder goal
It ain't over until the fat lady sings!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb nog niet gezegd dat Ajax gaat verliezen? Gaat toch gebeuren.
Boerrigter is net Scheurs, snel maar mist veel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
It ain't over until the fat lady sings!
Boerrigter zometeen 1-0
Is Janssen toch bij Ajax geblevenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
It ain't over until the fat lady sings!
Boerrigter zometeen 1-0
Inderdaad zeg!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:57 schreef Thorb het volgende:
Kwam Arsenal goed weg, balletje op de lat. Mooi schot.
Omdat er bugs inzitten. Nooit officieel online geweest.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:57 schreef Alovenac het volgende:
Geen zin om al die topics terug te lezen.
Maar waarom is die FUT app nu alweer down, kom net thuis en ben er nog geen moment ingekomen.
Oke, iedereen krijgt bij officiele 'release' wel zijn gifts etc. neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat er bugs inzitten. Nooit officieel online geweest.
@Rudi jij hebt een ps3 zeker
Ik heb mijn daily gift van vandaag al gepakt, ik denk dat als je na 0.00 komt (of er moet een andere tijd zijn 1 of 2 uur, weet niet hoe laat de volgende dag is) je die vandaag niet hebt. Verder krijg je sowieso 4 pakjes.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:59 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Oke, iedereen krijgt bij officiele 'release' wel zijn gifts etc. neem ik aan?
Als Dortmund zo doorgaat scoren ze echt wel. Al hoop ik het niet. Dan lijkt de NL'se competitie wat minder slechtquote:
Wel mooi dat je sowieso startkapitaal krijgt idd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb mijn daily gift van vandaag al gepakt, ik denk dat als je na 0.00 komt (of er moet een andere tijd zijn 1 of 2 uur, weet niet hoe laat de volgende dag is) je die vandaag niet hebt. Verder krijg je sowieso 4 pakjes.
Dat kan toch niet, dat moet je toch lekker Kuba Reus Gotze of Lewandowski laten doenquote:
Het waren in mijn geval 500 coins dus je komt er wel overheen denk ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Wel mooi dat je sowieso startkapitaal krijgt idd.
Wel raar dat degene die geen kans hebben gehad om hun daily gift te pakken, door onderhoud daar geen compensatie van krijgen, maar het is niet anders.
Alleen daarom al hoop ik dat ie de 0 houdtquote:
Ja want als ze op de training allemaal beter zijn dan Hummels laten ze de penalties natuurlijk door Hummels nemen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, dat moet je toch lekker Kuba Reus Gotze of Lewandowski laten doen
Oke, dat ze maar snel een oplossing hebben danquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het waren in mijn geval 500 coins dus je komt er wel overheen denk ik
Volgens mij krijg je een van de vele mogelijkheden als extraatje? Ik had 800 wedstrijden gespeeld en kreeg een micro brons pack, en iemand met 200 kreeg 2500 coinsquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het waren in mijn geval 500 coins dus je komt er wel overheen denk ik
Wat heeft het er mee te maken dat je Feyenoorder bent. Iedere blinde vink zag dat het er geen was.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wél een overtreding in de 16, maar geen penalty.
Ja hoor steefie
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wél een overtreding in de 16, maar geen penalty.
Ja hoor steefie
Klopt, maar wil meer aangeven dat het niet zo is dat je super veel mist. Je krijgt inderdaad een aantal coins of een gratis pakje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je een van de vele mogelijkheden als extraatje? Ik had 800 wedstrijden gespeeld en kreeg een micro brons pack, en iemand met 200 kreeg 2500 coins
En mist penal. Ook al.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:04 schreef HulkHeld het volgende:
KJH maakt de 1-2 een minuut na de gelijkmaker
Op de training was Wijnaldum ook de beste bij PSVquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja want als ze op de training allemaal beter zijn dan Hummels laten ze de penalties natuurlijk door Hummels nemen.
Ja daar heb je gelijk in. Die bonus is eigenlijk alleen maar van nut zolang het spel zelf nog niet uit is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, maar wil meer aangeven dat het niet zo is dat je super veel mist. Je krijgt inderdaad een aantal coins of een gratis pakje.
During a testquote:
En die test dat waren wij die er per ongeluk in kwamenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die test doen ze ook gewoon op de dag dat ie uit moet komen, niet een week van te voren ofzo
ze hadden niet verwacht dat mensen van het fok forum er al op zouden kunnen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:06 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Die is tijdens de beta niet gezien? Vage shit... Waar was die beta dan goed voor?
Hahaha wat een onzin dittwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 22:03:30Update: During a test earlier today, the dev team discovered that we needed to optimize some elements of the FUT Web App. reageer retweet
nu gaat ie gereset worden!quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef Doublepain het volgende:
Hahaha wat een kkonzin dittwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 22:03:30Update: During a test earlier today, the dev team discovered that we needed to optimize some elements of the FUT Web App. reageer retweet
had je het anders verwacht dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef Doublepain het volgende:
Hahaha wat een kkonzin dittwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 22:03:30Update: During a test earlier today, the dev team discovered that we needed to optimize some elements of the FUT Web App. reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 22:10:30There will be a reset before the webapp will be available again. reageer retweet
Again? C'mon!quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:10 schreef OmniRocket het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 22:10:30There will be a reset before the webapp will be available again. reageer retweet
Scoort een goalquote:
Technisch gezien heeft ie dat gedaan andersquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Had iemand hier verwacht dat de webapp serieus zou werken vanavond?
Real - Ajax is hetzelfde als Portugal - Nederland jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zul je zien dat het tegen Ajax ineens loopt
scriptedquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:14 schreef Tim86 het volgende:
Wel bizar, was het eerste schot van City pas![]()
Slechter dan tegen Utrecht uit kan hij niet meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:16 schreef OmniRocket het volgende:
verslaggever doet een jinx... grote blunder Vermeer zometeen...
Utrecht thuisquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Slechter dan tegen Utrecht uit kan hij niet meer.
nee. hij speelt nu slecht.quote:
ZULLEN WE HET EVEN OVER FEYENOORD HEBBEN!!!!111!!111 /fanboymode uitquote:
of over PECquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
ZULLEN WE HET EVEN OVER FEYENOORD HEBBEN!!!!111!!111 /fanboymode uit
Hij moet Boerrigter er gewoon uithalen, die is nog veel slechter atmquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Sana op links was echt goed die eerste potjes, op rechts is het drama
http://www.dailymotion.co(...)cht-2011-2012_webcamquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
ZULLEN WE HET EVEN OVER FEYENOORD HEBBEN!!!!111!!111 /fanboymode uit
@up: Kan maar hij was echt totaal niets in Utrecht.
In de competitie meer kans volgens mij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:20 schreef over_hedge het volgende:
als vermeer de 0 houdt, zal hij dan if worden?
dan moet Ajax veel schoten tegen krijgen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In de competitie meer kans volgens mij.
Nee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:20 schreef over_hedge het volgende:
als vermeer de 0 houdt, zal hij dan if worden?
Hee doe de groeten aan Robert-jan!quote:
Precies wat ik dacht...quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:21 schreef RavioliPunch het volgende:
Doe je een wissel, is het Babel
Wieh?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee doe de groeten aan Robert-jan!
Ow, nou, bedankt voor het mededelenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kan ik niet traden en rijk worden.
Ja dat dacht ik ook, maar Frankie zei dat Schone in de punt gingquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Jong spits Schöne middenveld
Voor jou altijd graag gedaan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, nou, bedankt voor het mededelen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moeten we het toch zeker twee dagen stellen zonder zijn inbreng
Die zeggen wel meerquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar Frankie zei dat Schone in de punt ging
Kami zegt dat ik het goed doe.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moeten we het toch zeker twee dagen stellen zonder zijn inbreng
staat hij ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar Frankie zei dat Schone in de punt ging
Ze maken zat fouten jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dortmund is maar een matige ploeg. Hier kan Ajax nog best boven eindigen.
De laagste rating is 78, dus zo matig zijn ze niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
nu gelijk thuis winnen is zeker te doenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het leven is ook net een spelletje!quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De laagste rating is 78, dus zo matig zijn ze niet.
Wat een tenenkrommend slechte helft is dit hé?!quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:23 schreef Thorb het volgende:
Mannone
Die gozer van Montpellier kon de hoek uitkiezen maar schoot hem tegen de keeper
In de CL lijkt het een heel andere ploeg dan in de Bundesliga iig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Een matige ploeg is het zeker niet, maar het spel vandaag is dramatisch.
Die mensen die Dortmund na vandaag even wegzetten als een matige ploegquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Een matige ploeg is het zeker niet, maar het spel vandaag is dramatisch.
Slaat nergens op iddquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die mensen die Dortmund na vandaag even wegzetten als een matige ploeg
Geniet ervan jongetwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 22:25:42Off for dinner. Please see @EASPORTSFIFA for the latest official response reageer retweet
In de CL welquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind ze dit seizoen anders nog geen goede indruk makenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, echt matig. Die Mertesacker gaat de duels ook altijd als een wijf in, dit weekend hopelijk gewoon weer Bosscielny.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:26 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Wat een tenenkrommend slechte helft is dit hé?!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, het beeld werd nog stil gezet
En dit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga vooral in een voetbaltopic zitten tijdens voetbalwedstrijden als je geen uitslagen wil
Zullen ze nodig hebben tegen shitty. Laat Giroud en Diaby er ook maar uit :squote:Op dinsdag 18 september 2012 22:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, echt matig. Die Mertesacker gaat de duels ook altijd als een wijf in, dit weekend hopelijk gewoon weer Bosscielny.
rustigquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
ja hoor godverdomme tering duitsers
Nee, dat was Esswein van Nurnberg.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef Thorb het volgende:
Komt even een 90 pace spits in, of was dat niet deze.
Had vandaag iig een Duitser met 90 pace als ST in een pack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |