quote:Op donderdag 20 september 2012 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En nog steeds de laatste 25 voor Ruth.
Leuke actie, goed dat het ook op fok gezet is voor wat meer naamsbekendheid, een volgende keer zouden allemaal kleine leningen denk ik wel handig zijn. Want die grote leningen kun je niet helemaal vullen, of we moeten met veel meer deelnemers zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:53 schreef flying-dutchman het volgende:
Hoe vonden jullie het gaan?
Dat maakt het idd lastiger. Je had verder prima leningen uitgezocht, ik zag dat die van Oen nu ook vol is.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:28 schreef flying-dutchman het volgende:
Probleem met de kleine leningen, er waren er zo goed als geen beschikbaar die op 0% stonden
Wel leuk, alleen de communicatie ging wat stroef. De 'messages' op Kiva vind ik niet zo handig werken. (En volgens mij was Kiva ook traag soms.)quote:Op donderdag 20 september 2012 20:53 schreef flying-dutchman het volgende:
Hoe vonden jullie het gaan?
Als het werkelijk woeker rentes zijn, waarom gaan de ondernemers dan de lening aan? En hoe lukt het de ondernemers dan om vrijwel alles terug te betalen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:25 schreef kazing het volgende:
Weten mensen eigenlijk dat de field partners de leners woeker rentes opleggen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Kiva_(organization)#Current_Interest_Rate_Statistics
Heeft iemand nog een goede reden om niet te stoppen met kiva
Je kan wat overhouden voor de volgende teamloan. Alleen is die pas over 3 weekjes. En verder...tja iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Zo leen ik bijna alleen aan bookstores, probeert Zargon alle landen van de wereld te 'scoren' en letten anderen vooral op een zo laag mogelijk portfolio yield van de regio of het land.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:12 schreef Ravvie het volgende:
Vandaag ook maar eens aangemeld en uiteraard het team gejoined. De eerste $500,- staan klaar uitgeleend te worden, maar ik merk nu al dat het nog niet zo makkelijk is om te kiezen :-).
Als je dat belangrijk vind dan kan je het beste aan een partner uitlenen die vooral aan vrouwen uitleent.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:24 schreef staticdata het volgende:
Ik spaar landen
Maar daarnaast, overwegend naar vrouwen omdat die vaker moeilijker een lening kunnen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |