zoveel krijg je niet hoor als je alle delen hebt uitgespeeld. Je moet ook veel minipets, rare weapons/rare armor heroes etc hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:10 schreef Drogonno het volgende:
[..]
Yup maar ik ga het spel gewoon checken voor de zekerheid de installatie ging aardig snel
maar moet alleen mijn characters naam weer herineren zucht xd
Had ook alle guild wars delen uitgepeeld dus vind ik het wel raar als ik heel weinig zou krijgen
Dan krijg je in ieder geval wel iets.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:40 schreef Ooku het volgende:
[..]
zoveel krijg je niet hoor als je alle delen hebt uitgespeeld. Je moet ook veel minipets, rare weapons/rare armor heroes etc hebben
oja.. je moet het ook nog gemeld hebben in de HoMquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan krijg je in ieder geval wel iets.
Als je een rare mini hebt (zal wel met meerdere jaren en meerdere characters), dan zit je al op 2 punten. Doe er nog een Hero en een Rare pet bij en je hebt er nog eens 3, je krijgt 3 punten voor het uberhaupt linken en nog eens 2 voor elk willekeurig statue (je krijgt er al 1 bij uitspelen spel), 1 15k armor en een tormented weapon statue (zeker met die duping exploit niks waard), of anders een destroyer en je hebt nog eens 2 punten.
Dan zit je dus al op 13 punten, wat genoeg is voor de heritage set en wat wapen skins.
En daar bleef het dan ook bij. Een foutmelding over grace period en dat ik niet mag inloggen. Nou dat was dan weer Guild Wars 2quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:59 schreef Pheno het volgende:
Weet je wat. Ik heb tijd, ik ga de mac-beta downloaden
Ik heb niet alles meegekregen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:55 schreef Supertolll het volgende:
Account terug;
Ong. 16 gold weg
Ong. 5000 materials weg
Superior sigils weg.
Maar goed ik kan tenminste weer spelen.
Was gehacked door één of andere Canadees.quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:35 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb niet alles meegekregen.
Je account weg ?? Wat was er gebeurd dan ??
Ohhh....dat fucking zuigt...quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:49 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Was gehacked door één of andere Canadees.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:56 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ohhh....dat fucking zuigt...![]()
Je weet iig dat het een Canadees is, zouden er denk je ook manieren zijn om stappen tegen zo'n persoon te ondernemen?
Mja dat is wel erg netjes dat ze het toch vrij snel voor je geregeld hebben! Je zou namelijk verwachten dat je heeeeeeeeeeel erg lang op hulp moet wachten. Gezien het feit dat er echt ontzettend veel mensen het spel spelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:06 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Denk het niet.
Het is jammer dat het gebeurt is, maar gelukkig heeft de support mij vrij vlug mijn account terug gegeven. Hoop wel dat ze in de toekomst de beveiliging verbeteren. 2-step verification o.i.d. zou wel handig zijn.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daar bleef het dan ook bij. Een foutmelding over grace period en dat ik niet mag inloggen. Nou dat was dan weer Guild Wars 2Eens kijken hoe snel de support is
Eerder triest. Koop je ook watquote:
Zelfde meldingquote:
Nein man, gewoon wachten tot hij niet vol isquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef Pheno het volgende:
Zelf opgelost: een ander emailaccount gebruikt.Als ze willen mergen kan dat dan vast wel. En anders zakken ze er maar in. Alleen Far Shiver is full, dus daar kom ik niet meer op. jammer.
Je kan trouwens ook eens per week free transferen toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:46 schreef Pheno het volgende:
I've noticed. Ben gewoon wat aan het rondhollen zonder story
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |