zoveel krijg je niet hoor als je alle delen hebt uitgespeeld. Je moet ook veel minipets, rare weapons/rare armor heroes etc hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:10 schreef Drogonno het volgende:
[..]
Yup maar ik ga het spel gewoon checken voor de zekerheid de installatie ging aardig snel
maar moet alleen mijn characters naam weer herineren zucht xd
Had ook alle guild wars delen uitgepeeld dus vind ik het wel raar als ik heel weinig zou krijgen
Dan krijg je in ieder geval wel iets.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:40 schreef Ooku het volgende:
[..]
zoveel krijg je niet hoor als je alle delen hebt uitgespeeld. Je moet ook veel minipets, rare weapons/rare armor heroes etc hebben
oja.. je moet het ook nog gemeld hebben in de HoMquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan krijg je in ieder geval wel iets.
Als je een rare mini hebt (zal wel met meerdere jaren en meerdere characters), dan zit je al op 2 punten. Doe er nog een Hero en een Rare pet bij en je hebt er nog eens 3, je krijgt 3 punten voor het uberhaupt linken en nog eens 2 voor elk willekeurig statue (je krijgt er al 1 bij uitspelen spel), 1 15k armor en een tormented weapon statue (zeker met die duping exploit niks waard), of anders een destroyer en je hebt nog eens 2 punten.
Dan zit je dus al op 13 punten, wat genoeg is voor de heritage set en wat wapen skins.
En daar bleef het dan ook bij. Een foutmelding over grace period en dat ik niet mag inloggen. Nou dat was dan weer Guild Wars 2quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:59 schreef Pheno het volgende:
Weet je wat. Ik heb tijd, ik ga de mac-beta downloaden
Ik heb niet alles meegekregen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:55 schreef Supertolll het volgende:
Account terug;
Ong. 16 gold weg
Ong. 5000 materials weg
Superior sigils weg.
Maar goed ik kan tenminste weer spelen.
Was gehacked door één of andere Canadees.quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:35 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb niet alles meegekregen.
Je account weg ?? Wat was er gebeurd dan ??
Ohhh....dat fucking zuigt...quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:49 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Was gehacked door één of andere Canadees.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:56 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ohhh....dat fucking zuigt...![]()
Je weet iig dat het een Canadees is, zouden er denk je ook manieren zijn om stappen tegen zo'n persoon te ondernemen?
Mja dat is wel erg netjes dat ze het toch vrij snel voor je geregeld hebben! Je zou namelijk verwachten dat je heeeeeeeeeeel erg lang op hulp moet wachten. Gezien het feit dat er echt ontzettend veel mensen het spel spelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:06 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Denk het niet.
Het is jammer dat het gebeurt is, maar gelukkig heeft de support mij vrij vlug mijn account terug gegeven. Hoop wel dat ze in de toekomst de beveiliging verbeteren. 2-step verification o.i.d. zou wel handig zijn.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daar bleef het dan ook bij. Een foutmelding over grace period en dat ik niet mag inloggen. Nou dat was dan weer Guild Wars 2Eens kijken hoe snel de support is
Eerder triest. Koop je ook watquote:
Zelfde meldingquote:
Nein man, gewoon wachten tot hij niet vol isquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef Pheno het volgende:
Zelf opgelost: een ander emailaccount gebruikt.Als ze willen mergen kan dat dan vast wel. En anders zakken ze er maar in. Alleen Far Shiver is full, dus daar kom ik niet meer op. jammer.
Je kan trouwens ook eens per week free transferen toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:46 schreef Pheno het volgende:
I've noticed. Ben gewoon wat aan het rondhollen zonder story
Hmmkai. Nou dacht dus dat je eens per week van world kon transferen. FREEquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:22 schreef Pheno het volgende:
geen idee. Ik heb alleen de beta's gespeeld. Ik heb op gamescom ooit gevraagd of er een mac-versie kwam en daar deed vrijenthousiast over ("als de vraag er duidelijk is van spelers gaan we dat doen"). En op deze loopt ie een stuk beter dan op die Dell. Ja, oké, wat glitches in graphics, maar goed, kom daar wel overheen
Eens per dag zelfs,quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:44 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hmmkai. Nou dacht dus dat je eens per week van world kon transferen. FREE
quote:Free World Transfers: Limited to Once Every 24 Hours
We want to give you a heads up: Starting with the new WvW rotation tomorrow, we will limit the free World transfer to one transfer every 24h. This should address some of the unwanted WvW exploits we have seen, while still giving people the opportunity to switch a server to play with their friends.
ik heb nog een char van l19 die ik aan het levelen ben. morgen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:12 schreef drumstickNL het volgende:
WvW al gepatched? Kan levelen niet oppakken meer, misschien heeft iemand zin om samen te spelen?
20 hier.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:22 schreef jogy het volgende:
[..]
ik heb nog een char van l19 die ik aan het levelen ben. morgen?
Het grote verschil is dat je een quest (die je niet hoeft te accepteren en in te leveren!) op verschillende manier kan vervullen. Je kan gewoon bepaalde monsters afmaken, maar ook goederen terug brengen of een beetje van beide.quote:Op zondag 23 september 2012 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Oke, het kopen waard?
WoW was wel leuk, maar uiteindelijk herhaalt het zich allemaal zo. Nieuwe quest, moet je 100 monsters afmaken of 100 monsters afmaken om een bepaalde item te krijgen, en dat is het dan 80 lvls lang. Door de grootte hou ik het dan wel even vol, maar op een gegeven moment is het gewoon niet leuk meer.
Wat voor quests kan ik hier verwachten, en wat maakt dat ik op level 40 nog steeds met iets leuks bezig ben ipv meer van hetzelfde?
er zit overal een story mode in waar het verhaal interessant is om te volgen. echter speel je die eigenlijk maar 1 keer per character. Daarna komt de explorable mode waar je per dungeon 3 verschillende routes kan volgen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef timmmmm het volgende:
Verschillen dungeons ook echt van elkaar? Je ziet het veel te vaak dat je keivaak dungeons inkan, die dan wel nauwelijks van elkaar verschillen. Hebben ze daar echt zorg aan besteed?
quote:European World Rankings
2069.042 Vizunah Square
1887.461 Far Shiverpeaks
1857.285 Riverside
1803.094 Desolation
1707.199 Augury Rock
1680.556 Gunnar’s Hold
1670.173 Kodash
1668.358 Elona Reach
1662.043 Seafarer’s Rest
1650.788 Arborstone
1626.018 Aurora Glade
1614.4 Blacktide
1607.425 Baruch Bay
1566.744 Gandara
1529.983 Fort Ranik
1513.503 Abaddon’s Mouth
1407.568 Jade Sea
1401.746 Vabbi
1397.668 Underworld
1352.392 Ring of Fire
1304.772 Whiteside Ridge
1259.18 Piken Square
1202.514 Drakkar Lake
1179.949 Miller’s Sound
1053.109 Ruins of Surmia
977.219 Dzagonur
857.945 Fissure of Woe
Wat ook wel fijn is, is de PvP hier. Je kunt als lvl 25 gewoon mee doen met de WvW gevechten, waarbij je dezelfde stats krijgt als een lvl 80. Ondertussen krijg je wel gewoon een flinke dosis XP en wat loot, dus het is sowieso een mooie afwisseling op de al vrij afwisselende PvE content.quote:Op zondag 23 september 2012 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Oke, het kopen waard?
WoW was wel leuk, maar uiteindelijk herhaalt het zich allemaal zo. Nieuwe quest, moet je 100 monsters afmaken of 100 monsters afmaken om een bepaalde item te krijgen, en dat is het dan 80 lvls lang. Door de grootte hou ik het dan wel even vol, maar op een gegeven moment is het gewoon niet leuk meer.
Wat voor quests kan ik hier verwachten, en wat maakt dat ik op level 40 nog steeds met iets leuks bezig ben ipv meer van hetzelfde?
Hebben we nu dus Riverside als tegenstander?quote:
volgens mij moeten we eerst deze week afmakenquote:Op zondag 23 september 2012 13:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat ook wel fijn is, is de PvP hier. Je kunt als lvl 25 gewoon mee doen met de WvW gevechten, waarbij je dezelfde stats krijgt als een lvl 80. Ondertussen krijg je wel gewoon een flinke dosis XP en wat loot, dus het is sowieso een mooie afwisseling op de al vrij afwisselende PvE content.
Ik vond het PvE levelen ook vrij afwisselend, heb maar een paar momenten gehad dat ik mijn level toch gewoon aan het grinden was. En het grinden stelt niet zo veel voor ten opzichte van WoW. Je haalt vrij constant een level per uur.
[..]
Hebben we nu dus Riverside als tegenstander?
Ben nu wel online.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:26 schreef jogy het volgende:
ik ben Max 1300 uur wel online. via ts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Die is er ook... Toen ik op m'n werk wilde inloggen, moest ik eerst de inlog poging verifiëren...quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:06 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Denk het niet.
Het is jammer dat het gebeurt is, maar gelukkig heeft de support mij vrij vlug mijn account terug gegeven. Hoop wel dat ze in de toekomst de beveiliging verbeteren. 2-step verification o.i.d. zou wel handig zijn.
Hoop dat je laptop het aan kan. En anders op low settings gaanquote:Op maandag 24 september 2012 08:23 schreef timmmmm het volgende:
Vanochtend even langs de winkel om hem op te pikken.
Is die er ook voor andere dan medium armours?quote:Op maandag 24 september 2012 09:25 schreef Murdera het volgende:
Ik wil even de heavy pirate armor bij elkaar krijgen, als iemand een stuk tegenkomt, laat het even weten.
(Lvl 33 ofzo)
Jep.quote:Op maandag 24 september 2012 09:27 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Is die er ook voor andere dan medium armours?
Hmm, ik zou namelijk best dat armour op m'n charr willen hebben.... Maar dat is een elementalist.quote:Op maandag 24 september 2012 09:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep.
Tenminste, ik heb 1 stuk gevonden die ik met mijn warrior kon dragen, dus dan denk ik het wel?
Dan heb je light nodig?quote:Op maandag 24 september 2012 09:44 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Hmm, ik zou namelijk best dat armour op m'n charr willen hebben.... Maar dat is een elementalist.
Hij is wel lief:
[ afbeelding ]
Karma kun je beter niet verneuken.quote:Op maandag 24 september 2012 09:55 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ja, en ik weet dat je het als medium bij de karma vendors kunt krijgen...
1 van die venders zit in elk geval in dat piraten gebied, waar zit de rest van de set-vendors?quote:Op maandag 24 september 2012 09:55 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ja, en ik weet dat je het als medium bij de karma vendors kunt krijgen...
Boeie.quote:Op maandag 24 september 2012 09:57 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Karma kun je beter niet verneuken.
Ik zie niet in waarom niet...quote:Op maandag 24 september 2012 09:57 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Later kan je cultural sets kopen die 21000 karma per stuk zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 09:59 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom niet...
Daarom, ik zie niet in waarom nietquote:Op maandag 24 september 2012 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Later kan je cultural sets kopen die 21000 karma per stuk zijn.
Maar boeie, ik speel nu, en ik wil me nu ook goed vermaken en leuke armor dragen.
hehe.quote:Op maandag 24 september 2012 10:03 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Daarom, ik zie niet in waarom nietVind de human female culture medium armour toch lelijk
(en voordat m'n Charr ranger daar is...)
Helemaal mee eensquote:Op maandag 24 september 2012 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar boeie, ik speel nu, en ik wil me nu ook goed vermaken en leuke armor dragen.
Ik heb het armour al gezien wat ik wil hebben als lvl80... Geen idee of ik het kan krijgen (het armour wat de Ihan, van de Order of Whispers, draagt...) Als het vrouwelijke armour er ook zo uitziet, wil ik dat zeker hebben!quote:Op maandag 24 september 2012 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe.
Als ik nu al moet gaan nadenken over wat ik op level 80 wil hebben dan haalt dat veel te veel speelplezier weg.
Doe eens een plaatje.quote:Op maandag 24 september 2012 10:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik heb het armour al gezien wat ik wil hebben als lvl80... Geen idee of ik het kan krijgen (het armour wat de Ihan, van de Order of Whispers, draagt...) Als het vrouwelijke armour er ook zo uitziet, wil ik dat zeker hebben!
Heb ik niet... Anders had ik het zeker bekeken! (en ik ben te lui om te zoeken, ik weet alleen dat ik dat armour van Ihan fantastisch vind...)quote:
Ik heb anders ook wel een vaste PC ide het zeker aankan, maar Iquote:Op maandag 24 september 2012 09:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hoop dat je laptop het aan kan. En anders op low settings gaan
omdat leuk.quote:Op maandag 24 september 2012 10:31 schreef Lamabal het volgende:
Als je levelt vind je toch weer betere gear. Waarom dan verneuken met karma?
Als je levelt, doe je ook weer events die uiteindelijk ook weer karma opleveren... Waarom dan niet je karma gebruiken omdat je iets tegenkomt wat je wilt hebben?quote:Op maandag 24 september 2012 10:31 schreef Lamabal het volgende:
omdat je de karma beter kan bewaren. Geld is veel makkelijker om te sparen dan karma.quote:Op maandag 24 september 2012 11:09 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Als je levelt, doe je ook weer events die uiteindelijk ook weer karma opleveren... Waarom dan niet je karma gebruiken omdat je iets tegenkomt wat je wilt hebben?
Waarom zou ik mijn karma moeten bewaren? Vanwege een T3 cultural armour wat ik spuuglelijk vind?quote:Op maandag 24 september 2012 11:11 schreef Adames het volgende:
[..]
omdat je de karma beter kan bewaren. Geld is veel makkelijker om te sparen dan karma.
Omdat het moet van lama en adames.quote:Op maandag 24 september 2012 11:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn karma moeten bewaren? Vanwege een T3 cultural armour wat ik spuuglelijk vind?
Omdat karma lategame moeilijker te farmen is. En wie zegt dat je T3 moet krijgen?quote:Op maandag 24 september 2012 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat het moet van lama en adames.
Ok, waarom zou ik karma moeten bewaren? Jouw antwoord was dat het T3 armour 20K karma per stuk kost. En ik hoef geen T3 armour. Dus, waarom zou ik karma moeten bewaren?quote:Op maandag 24 september 2012 11:19 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Omdat karma lategame moeilijker te farmen is. En wie zegt dat je T3 moet krijgen?
quote:Op maandag 24 september 2012 11:24 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ok, waarom zou ik karma moeten bewaren? Jouw antwoord was dat het T3 armour 20K karma per stuk kost. En ik hoef geen T3 armour. Dus, waarom zou ik karma moeten bewaren?
quote:Op maandag 24 september 2012 09:57 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Waar zie jij dat staan. Dat ik T3 zei?quote:Op maandag 24 september 2012 10:31 schreef Lamabal het volgende:
Oh, sorry, was Murdera...quote:Op maandag 24 september 2012 11:28 schreef Lamabal het volgende:
Waar zie jij dat staan. Dat ik T3 zei?
Tjah, dat boeit me echt bijzonder weinig.quote:Op maandag 24 september 2012 11:19 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Omdat karma lategame moeilijker te farmen is.
quote:Op maandag 24 september 2012 11:19 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Omdat karma lategame moeilijker te farmen is. En wie zegt dat je T3 moet krijgen?
quote:Op maandag 24 september 2012 10:31 schreef Lamabal het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 11:30 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Oh, sorry, was Murdera...
Maar dan heb jij nog geen reden gegeven waarom ik geen (non-max) armour voor karma zou moeten kopen...
legendary weapons hebben het ook nodig en volgens mij kan je ook t1 of t2 kopen en dan armor transmutenquote:Op maandag 24 september 2012 11:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn karma moeten bewaren? Vanwege een T3 cultural armour wat ik spuuglelijk vind?
En wat is nou de reden om m'n karma niet te gebruiken? Misschien is het later moeilijker te krijgen, maar als er later ook niet iets waar je het voor zou kunnen gebruiken, maakt dat toch niet uit?quote:
uh ja, dat zei ik toch. Je kan beter je karma bewaren. Wat je met die tip doet moet je zelf weten.quote:Op maandag 24 september 2012 11:36 schreef Murdera het volgende:
Maar lama en adames,
Ik geloof dat jullie wilden zeggen dat het handig kan zijn om karma te bewaren?
Ipv: Je moet je karma bewaren.
Mooi.quote:Op maandag 24 september 2012 11:38 schreef Adames het volgende:
[..]
uh ja, dat zei ik toch. Je kan beter je karma bewaren. Wat je met die tip doet moet je zelf weten.
Welke classes?quote:Op maandag 24 september 2012 11:42 schreef Adames het volgende:
1 lvl 80 met 93% world complete, 1 lvl 30 en 4 onder lvl 10
1. Ranger, lvl57(?)quote:Op maandag 24 september 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe ver zijn jullie, en hoeveel alts hebben jullie?
Welke server zit je?quote:Op maandag 24 september 2012 12:12 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
1. Ranger, lvl57(?)
2. Elementalist, lvl25
3. Guardian, lvl12(?)
Mijn ranger heeft nu Queensdale, Kessex, Gendarran, Highlands, [ander gebied in de shiverpeaks] en Wayfarer gedaan en is bezig in Lornar.
M'n Charr heeft nu Ascalon en Queensdale gedaan en is naar Diessa gegaan.
M'n Guardian is nog niet verder geweest dan Wayfarer.
Lvl 80 Mesmer: Uhmm ik heb de eerste 5 human zones gedaan, toen een charr zone, en nu net de 50-70 zone onder Lions Arch.quote:Op maandag 24 september 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mooi.
Opgelost!
Hoe ver zijn jullie, en hoeveel alts hebben jullie?
Hmm, mijn mesmer begint me steeds meer tegen te staan eigenlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 12:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Lvl 80 Mesmer: Uhmm ik heb de eerste 5 human zones gedaan, toen een charr zone, en nu net de 50-70 zone onder Lions Arch.
Lvl 6 Thief: eerste zone van de Sylvari zit ik, wordt waarschijnlijk gauw vervangen door een Norn.
mag ik die minion master specs eens zien?quote:Op maandag 24 september 2012 11:46 schreef Adames het volgende:
Lvl 80 necro, gespecced op minion master en condition damage icm staff.
Lvl 30 ranger, bijna willekeurige stats.
Ik vond het juist een irritant personage in het begin omdat alles langer duurde maar nu ik em door heb vind ik mesmer juist steeds lekkerder spelen. Oke je damage valt tegen maar je surviveability is geweldigquote:Op maandag 24 september 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hmm, mijn mesmer begint me steeds meer tegen te staan eigenlijk.
Tegen 1 vijand wel, maar tegen meerdere blijf ik het lastig vinden.quote:Op maandag 24 september 2012 13:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vond het juist een irritant personage in het begin omdat alles langer duurde maar nu ik em door heb vind ik mesmer juist steeds lekkerder spelen. Oke je damage valt tegen maar je surviveability is geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |