ik wil geen klappen krijgenquote:
My neighbours liked this song so much they threw a brick in the window to get better soundquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
my neighbours liked this song so much, they invited the cops.
neejoh, dan kan ik verliezen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als jij iemand gaat klappen moet je ook niet huilie doen als ze wat terug doen. Maak het hem duidelijk dat het jouw hossel is en ga dan niet meteen als een pussy weg rennen
Daar is niks baas aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
neejoh, dan kan ik verliezen.
supprize attack, bam en down.
daarna als een baas weggaan
lolz XD XD ;p ::pquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
my neighbours liked this song so much, they invited the cops.
vind ik wel.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik wil geen klappen krijgen
ipv klappen blocken moet je gewoon zorgen dat je ze niet ontvangt, oftewel wegrennen zodra je die gast een rechter voor zijn neus hebt gegeven.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als jij iemand gaat klappen moet je ook niet huilie doen als ze wat terug doen. Maak het hem duidelijk dat het jouw hossel is en ga dan niet meteen als een pussy weg rennen
Chuckiequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef wietparkiet het volgende:
Gozer vind maiden kutmuziek en luistert liever naar dj chuckie
Geweld is niet de oplossingquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vind ik wel.
feit dat ik al iemand op z'n bek sla is bazig genoeg.
ik HAAT vrolijke mensenquote:
Im crying trains nowquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef Trollscience het volgende:
i need a girl that i can traaaaaain
hossel hem voordat hij jou hosseltquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:50 schreef Snowbells het volgende:
Iemand probeert mij te hosselen op fb
sry ik ga alquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:50 schreef Snowbells het volgende:
sorry XDquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:50 schreef Snowbells het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |