SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Eerste FUT 13 Info:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:FIFA ULTIMATE TEAM
- Overhauled introduction for new players. Step-by-step guide to squad building and trading #FUT
-Special reward packs for returning FUT players.
-Seasons is now in Ultimate Team!
-Team of the Week Challenges and FUT unlockables in the Football Club Catalogue.
-New to FIFA Ultimate Team? There will be an introduction mode to teach key concepts. Finish the match and get a reward!
-The main menu has been entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date
-Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team!
-Seasons There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities.
-Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, its all about bringing your very best squad
-At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed.
-EA SPORTS Football Club - FUT is now fully integrated with EASFC. Your friends can keep up with your big signings.
-You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club, such as more squads or bigger Trade piles.
-Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
-Morale The scales for have shifted! Neutral morale is the default and youll have to manage your squad to get high morale.
-Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster.
-You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FIFA13
-New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward!
-Web app details will be discussed at a later date.
Oeh, waar zit je dan?quote:
quote:
Ik heb niks tegen geluid op zijn tijd, heb soms ook een mp3 speler op voor nog wat extra geluid.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:25 schreef Reemi het volgende:
Waarom al dat gehaat op Geluid steeds de laatste tijd?
Echt veul vrienden van mij zitten daar op MER en op Small businessquote:
Ik was er ook niet hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja fut Bedrijfseconomie meet, en hij verstopte zich
MER zit 2e jaar maar wat een kut en nutteloze opleiding is dat..quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt veul vrienden van mij zitten daar op MER en op Small business
Hij doet ook net alsof hij het niet leest allemaalquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen geluid op zijn tijd, heb soms ook een mp3 speler op voor nog wat extra geluid.
MER is volgens mij een studie waar veel mensen op zitten die niet weten wat ze willen doen. Small Business is ook leuk. Lekker bedrijfsleider worden van een supermarktquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt veul vrienden van mij zitten daar op MER en op Small business
Minkudos!quote:
Echte flutstudies die 2 hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
MER is volgens mij een studie waar veel mensen op zitten die niet weten wat ze willen doen. Small Business is ook leuk. Lekker bedrijfsleider worden van een supermarkt
Stoer doen op internet, maar in het echt niet op komen dagenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij doet ook net alsof hij het niet leest allemaal
BE ook niet. Accountancy is wel kutquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echte flutstudies die 2 hoorStelt geen ruk voor
Ja dat is iets heel naars aan het internet, je kunt stoer doen maar dan in het echt niets zijn, nare mensjes, dit meen ik hoor..quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Stoer doen op internet, maar in het echt niet op komen dagen.
Behoorlijk hoog niveau, veel diepgaande stof en de hoeveelheid is om te huilenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
BE ook niet. Accountancy is wel kutben er ook op terug gekomen dat ik dat gekozen heb. (4e jaar nu). Althans op HBO niveau. Geen idee hoe het op de uni is.
Naja ik vind de basis tot nu toe wel leuk, leuker dan Microeconomie iigquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
BE ook niet. Accountancy is wel kutben er ook op terug gekomen dat ik dat gekozen heb. (4e jaar nu). Althans op HBO niveau. Geen idee hoe het op de uni is.
In het echt ben ik een zielig kneusje, maar dat wisten jullie alquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja dat is iets heel naars aan het internet, je kunt stoer doen maar dan in het echt niets zijn, nare mensjes, dit meen ik hoor..
Eerst een poosje meepostenquote:
quote:
Awwhhhquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In het echt ben ik een zielig kneusje, maar dat wisten jullie al. Durf niet eens contact te maken met mensen. Zit meestal ook 24/7 op mijn zolderkamer een beetje te schelden op mensen in het FUT topic.
Ja ik lees het wel ik heb er alleen een keer op gereageerd en weet niet wat je nog meer allemaal wil horenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij doet ook net alsof hij het niet leest allemaal
Ik ben ook geinteresseerd in accountancy. Kan je iets meer uitleggen over de moeilijkheidsgraad op het HBO en de hoeveelheid?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, staat er niet goed dus. Psn klopt wel/quote:
Assaidi - ? - Arfaquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef Lindgren. het volgende:
Afellay - Huntelaar - Arfa
Heerlijk hybridmateriaal.
Giroud?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Assaidi - ? - Arfa
goedkope 5* skillers
Ontopicquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef Baje het volgende:
[..]
Ik ben ook geinteresseerd in accountancy. Kan je iets meer uitleggen over de moeilijkheidsgraad op het HBO en de hoeveelheid?
Meh, die is kut. Taarabt eerderquote:
neequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tering man.
4 topics of zo doorheen gejaagd in een paar uurtjes
Nog iets gemist mbt FUT?
Heel weinigquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tering man.
Nog iets gemist mbt FUT?
Rob Hodson volgt Fok! ook is geblekenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tering man.
Nog iets gemist mbt FUT?
Felipe, ook een 5 skillerquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Assaidi - ? - Arfa
goedkope 5* skillers
Haha hoezo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rob Hodson volgt Fok! ook is gebleken
Linkje?quote:
Nog een. Heb het marcie ook uitgelegd van de week.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef Baje het volgende:
[..]
Ik ben ook geinteresseerd in accountancy. Kan je iets meer uitleggen over de moeilijkheidsgraad op het HBO en de hoeveelheid?
van sopcast zender?quote:
Hij heeft heel veel tweets hier geschrevenquote:
Bramaquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:39 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het zoiets gaat worden. Tips? Kon volgens mij niet iedereen vinden in die database.
Stond nog aan op mijn laptopquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoe dan///
Zelfde teamnaam trouwens.
Woensdag gaat de WebApp online, niet dinsdag!quote:
Jup!quote:
Oke, bedankt!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nog een. Heb het marcie ook uitgelegd van de week.
Als je een beetje kan leren en wil verdiepen in taaie stof (dus tijd in steken), dan moet het lukken. Heel veel mensen haken af, omdat het veel is en redelijk lastige stof of dat ze gewoon geen zak doen.
Eerste twee jaar was bij mij samen met bedrijfseconomie en dat viel wel mee. Kreeg ongeveer 18 uur per week les en had toen 2 hoofdvakken en 2-3 bijvakken (wiskunde, marketing etc..) Viel wel mee. Derde jaar werd het flink meer. Kreeg ik ineens 6 hoofdvakken en moest ik 28 uur per week naar school (excl project en huiswerk). Vierde jaar heb ik niet gedaan, omdat ik geen motivatie meer had na mijn stage. Had ook geen zin om een saaie verplichte minor te volgen en heb nu gekozen om bedrijfseconomie te doen met een vrije minor keuze. Evenementmanagement in Nijmegen. (dat is overigens nog meer werk dan Accountancy)
Ik zit er ook nog. Niet dat ik er wat te doen heb maarja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:41 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgens mij zitten alleen VDM en ik nog in de App
Geen idee, ik zou niet met CDM's spelen met eresilversquote:
Sinds wanneer is er onderhoud dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:41 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgens mij zitten alleen VDM en ik nog in de App
Wiskunde en statistiek krijg je misschien alleen in het eerste jaar. Dat had ik althans. M&O en algemene economie krijg je wel wat vaker, dus ik denk dat je daar wel wat aan hebt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:41 schreef Baje het volgende:
[..]
Oke, bedankt!
Ik ben bijvoorbeeld goed in wiskunde, economie en m&o. Heeft dat een voordeel voor deze studie?
Geen idee, ik zet er al in vanaf 15:00quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er onderhoud dan?
Want? Ik twijfel ook nog qua formatie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou niet met CDM's spelen met eresilvers
Paar uur geleden is gezegd dat het beter was uit te loggen , omdat ze bezig zijn ermee. Geen idee of het consequenties gaat hebben voor de mensen die nog zijn ingelogd, maar ik heb het er maar niet op gegoktquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er onderhoud dan?
Ja, maar jij bent dan ook een held.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:42 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Geen idee, ik zet er al in vanaf 15:00
Zit er ook nog op!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zit er ook nog. Niet dat ik er wat te doen heb maarja.
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had er ook kunnen zitten maar ik zit thuis met een in gescheurde ACL
Geen goeiequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want? Ik twijfel ook nog qua formatie.
4321quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat raad jij aan dan? Nog niet echt verdiept in de ratings.
luie hondquote:
Vilhena opt middenveld, al ligt het er wel aan hoe die speelt, maar ik denk dat die voor een 66 best aardig zal zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heeft hij al opgegetenquote:
En duarte en Henriksen natuurlijk, en dan 4-3-3quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Usain Schakenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan?Beter dan Verhoek krijg ik niet voor rechts bijvoorbeeld, schiet ook niet echt op.
Ibarra jonge! En Cabral op links en Castaignos in de spits en klaar is kees.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan?Beter dan Verhoek krijg ik niet voor rechts bijvoorbeeld, schiet ook niet echt op.
Ik dacht dan zoiets. Dan wel Kastanje in de spit natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ibarra jonge! En Cabral op links en Castaignos in de spits en klaar is kees.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:54 schreef Fuszy het volgende:
toch wel pijnlijk... duitsers tegen de joden of zeg ik dan iets verkeerd?
Ja dag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand heeft gewoon nu al dit team (dit is dezelfde die Ronaldo in een pack had)
[ afbeelding ]
Lolquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand heeft gewoon nu al dit team (dit is dezelfde die Ronaldo in een pack had)
[ afbeelding ]
Onmogelijk of gehackt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat kan wel, alleen zou ik dan liever nog verhoek dan schaken hebben. En ik zou Vilhena ook uitproberen als ik jou was, maar die wordt ff afwachten. Cabral en Wilschut is ongeveer om het even idd, alleen is Wilschut volgens mij 3 ster skillquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht dan zoiets. Dan wel Kastanje in de spit natuurlijk.
[ afbeelding ]
Hij speelt dan ook altijd LWquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
LOL Jonathan Reis is LW in het spel!!!!!!!!!!!!
Kan nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
He fell with his nose in the butter.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ga maar eens kijken dan waar die staat de hele wedstrijdquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij speelt dan ook altijd LW!!!!!!!!!!!!!
Ja waar? Dat moet een fake zijn hoorquote:
Ja, linksvoor. Check de opstellingen maar van de laatste tig maanden. Dat Ibarra een echte RW is en hij veel meer naar binnen staat verandert daar niets aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga maar eens kijken dan waar die staat de hele wedstrijd
Dat de NOS en Eredivisie live denken dat als je met 3 spitsen speelt je met een LW en een RW speelt, betekent niet dat dat ook zo is. Reis staat nog meer centraal in de spits als Bony dat doet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, linksvoor. Check de opstellingen maar van de laatste tig maanden. Dat Ibarra een echte RW is en hij veel meer naar binnen staat verandert daar niets aan.
Hij kan toch heel veel accounts hebben en heel veel geluk in packs, die Ronaldo had hij sowieso welquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja waar? Dat moet een fake zijn hoorHij kan dat toch nooit al bij elkaar hebben
Ik waag het te betwijfelenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij kan toch heel veel accounts hebben en heel veel geluk in packs, die Ronaldo had hij sowieso wel
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:01 schreef vandermar het volgende:
Gotze had moeten gaan liggen. Rood alderweireld dan. Vies shirtje trekken
Geloof er niets van.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij kan toch heel veel accounts hebben en heel veel geluk in packs, die Ronaldo had hij sowieso wel
Het zit diep he dat Feyenoord niet in de CL zitquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:01 schreef vandermar het volgende:
Gotze had moeten gaan liggen. Rood alderweireld dan. Vies shirtje trekken
Ga voetbal kijken manquote:
Een driespitsensysteem heeft nou eenmaal wingers in FIFA..hoe kom je er nou bij om hierover te gaan zeiken, kom op zegquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat de NOS en Eredivisie live denken dat als je met 3 spitsen speelt je met een LW en een RW speelt, betekent niet dat dat ook zo is. Reis staat nog meer centraal in de spits als Bony dat doet.
Je vind het leuker om te reageren op een troll dan je eigen clubje te kijken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit diep he dat Feyenoord niet in de CL zit
In Fifa ja, niet in het echt. En Reis is gewoon geen LW maar een spits.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een driespitsensysteem heeft nou eenmaal wingers in FIFA..hoe kom je er nou bij om hierover te gaan zeiken, kom op zeg
Dat is vlugquote:
Ben beetje tegelijkertijd tv aan het kijken. Bovendien vind ik het leuk om op jou trollen te reagerenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je vind het leuker om te reageren op een troll dan je eigen clubje te kijken?
Oh, okéquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben beetje tegelijkertijd tv aan het kijken. Bovendien vind ik het leuk om op jou trollen te reageren
Wat een reactie manquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Arsenal gaat dit easy winnen dus, Montpellier staat nu ook gewoon 16e en dat speelt CL
Ja, maar zal deze in het begin makkelijk door kunnen verkopen... Heb hem ingekocht voor discard bedragquote:
Wie moet die willen dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:07 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, maar zal deze in het begin makkelijk door kunnen verkopen... Heb hem ingekocht voor discard bedrag
werkt nog niet hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is die link ook alweer? ()
Oeh misschien komt er wel iets danquote:
Nope, ik klik de hele tijd en zit erook nog in!quote:
Direct aan Tim denken.quote:
Echt?quote:
Niks speciaals, daaromquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij nog wat uit je packs gekregen?
quote:
Kijk jij die wedstrijd? Zo ja, spelen ze ook goed of is Kiev gewoon een maatje te klein?quote:
Sierd @ Sport1quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
Die commentator bij Dortmund - ajax
wat is het probleem?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
Die commentator bij Dortmund - ajax
Nee, kijk Ajax, maar zap steeds als er een goal isquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk jij die wedstrijd? Zo ja, spelen ze ook goed of is Kiev gewoon een maatje te klein?
Hij doet net alsof hij Poulsen al heel erg lang kent en hoe die speeltquote:
Hoe kom je daar op tijd achter dan? VI score bord loopt te ver achter iigquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, kijk Ajax, maar zap steeds als er een goal is
flashscorequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe kom je daar op tijd achter dan? VI score bord loopt te ver achter iig
Oki, thanksquote:
quote:
Ach, die pakken geen punt. Dortmund zet even aan en ajax staat met de rug tegen de muur.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:19 schreef Fuszy het volgende:
Ajax heeft bij vlagen wel een leuke aanval in huis, maar ik hoop niet dat ze winnen. Heb dubbel ingezet. Kratje bier verlies ik als ze meer dan 1 punt pakken in 6 wedstrijden en 2 euro.
Geen slimme zet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:19 schreef Fuszy het volgende:
Ajax heeft bij vlagen wel een leuke aanval in huis, maar ik hoop niet dat ze winnen. Heb dubbel ingezet. Kratje bier verlies ik als ze meer dan 1 punt pakken in 6 wedstrijden en 2 euro.
Ik dacht alleen vandaagquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:19 schreef Fuszy het volgende:
Al die kansen? 2 door dikke fouten dortmundquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:21 schreef Thorb het volgende:
Al die kansen verneuken, lekker bezig Ajax
lolquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:21 schreef RavioliPunch het volgende:
Keeper is verdwaald, doet me ergens aan denken
hou je bakkes homoquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Al die kansen? 2 door dikke fouten dortmund
Puur door onkunde wordt ajax in de wedstrijd gehouden!
Als je enige kans wil maken hoor je minstens een van die twee ballen erin te leggen ja. Verder let ik niet echt op, alleen als de commentator begint te schreeuwen want ik kijk Arsenalquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Al die kansen? 2 door dikke fouten dortmund
Puur door onkunde wordt ajax in de wedstrijd gehouden!
Snorryquote:
Wel bijzonder dat De Boer eerst zegt dat Homo's niet kunnen voetballen en er dan zelf een haaltquote:
Doe normaalquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat De Boer eerst zegt dat Homo's niet kunnen voetballen en er dan zelf een haalt
Wachtenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:24 schreef Jonnsie het volgende:
Nog ergens een manier om in de webapp te komen?
Ik kom er ook niet in. Morgen weer een dagquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:24 schreef Jonnsie het volgende:
Nog ergens een manier om in de webapp te komen?
De Boer ja! Beetje zeggen dat homos minder asportief zijnquote:
Was ik al bang voor!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet in. Morgen weer een dag
Homo's zijn geen etnische groep dus je kan het gewoon met een kleine letter schrijven!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat De Boer eerst zegt dat Homo's niet kunnen voetballen en er dan zelf een haalt
Dus homo's zijn sportiever?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De Boer ja! Beetje zeggen dat homos minder asportief zijn
Meer dan 1 punt. Zie ze beide wedstrijden verliezen van City en Real. Deze wedstrijd zie ik ze ook verliezen en dan pakken ze misschien een punt thuis tegen dortmund. Dat is mijn insteek.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik dacht alleen vandaag1 punt pakken ze sowieso
90% is dat zo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het was een heel vreemd interviewquote:
Sana die "homo" heeft wel een lekkere vriendinquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Onzin:') Misschien die homo's die op TV komen, maar verder echt niet.quote:
Kelly?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sana die "homo" heeft wel een lekkere vriendin
Hij heeft een vriendin zodat mensen niet gaan denken dat hij homo is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sana die "homo" heeft wel een lekkere vriendin
Neem dan gewoon je favo club als naamquote:
Jaloeziiiiiiiieeeeequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin zodat mensen niet gaan denken dat hij homo is.
Lekker origineelquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neem dan gewoon je favo club als naam
\\quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Jij lacht om Sana's kapsel, Sana lacht om jouw bankrekening.
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:
quote:
nee hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht
Liever dat dan een clubnaam die bijna niemand snaptquote:
clubnamen snappenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Liever dat dan een clubnaam die bijna niemand snapt
Jij weet de betekenis toch wel of niet ouwe alcoholist?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Liever dat dan een clubnaam die bijna niemand snapt
FC vliegende keeperquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Chelski past ook wel als naam bij GJE toch, behalve dat hij geen coins heeft.
Leuken trollquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij weet de betekenis toch wel of niet ouwe alcoholist?
Wat is daar de grap dan van?quote:
Heb het altijd aangeboden gekregenquote:
dat is geen grap.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is daar de grap dan van?
Rondspelen op eigen helftquote:
Ja dat kan, maar dan snap ik niet echt waarom dat wel origineel zou zijn ten opzichte van andere clubsquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is geen grap.
Opgericht in 2002, met een stadion dat bijna 2x de capaciteit van het philips stadion![]()
Wegens gebrek aan niveauquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef Fuszy het volgende:
waarom heeft sana geel gekregen? heb dat gemist.
gewoon een bazenclub.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dan snap ik niet echt waarom dat wel origineel zou zijn ten opzichte van andere clubs
Overtreding bij het strafschopgebied van ajax.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef Fuszy het volgende:
waarom heeft sana geel gekregen? heb dat gemist.
Je mag zeker niet met dieren op je hoofd spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |