SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Omdat ik zo nu en dan wat nummers van vroeger terug luister en dat dan wel tof vind ben ik in de basisschooltijd blijven hangen? MMkay.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat wat jij bestempelde als 'kut muziek'. Blijkbaar ben jij wel in je basisschooltijd blijven hangen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat werkt niet, je moet hem vasthouden
goed grapje! nu even wachten tot Michhas komt lachenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Wat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
goed grapje! nu even wachten tot Michhas komt lachen
Maar blijkbaar is dat dus wél goede muziek. Ieder zijn smaak hèquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik zo nu en dan wat nummers van vroeger terug luister en dat dan wel tof vind ben ik in de basisschooltijd blijven hangen? MMkay.
Ben benieuwd hoe Blind het gaat doenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Poulsen, Eriksen, Sana, Babel, Boerrigter
Babel in de spitta jwt
Absoluut luister nu eigenlijk alleen nog maar techno en shit zoals Gui Borattoquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is dat dus wél goede muziek. Ieder zijn smaak hè
Ligt eraan of Boerrigter mee gaat lopen naar achter anders verzuipt Blind tegen Kubaquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Blind het gaat doen
Waarschijnlijk gaat ie blind voetballenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Blind het gaat doen
Dan heb je straks meteen een collectors edition oid. meteen met een dikke sniper beginnenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:10 schreef Pixell het volgende:
met 8mb/s borderlands 2 binnentrekken
Doe maarquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:15 schreef KoningStoma het volgende:
Nog even en dan ga ik Linkin Park posten.
classicquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:10 schreef Pixell het volgende:
met 8mb/s borderlands 2 binnentrekken
Niels?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Genoeg keuze zo te zien. Als de rest die wil komen 'm nog even invult:
Datumprikkert
Dat ziet er so far inderdaad goed uitquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Datumprikkert
Stef vul die prikkert inquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Speciaal voor Stoma en toch wat neger op je beeldscherm
Doen wequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Speciaal voor Stoma en toch wat neger op je beeldscherm
Als maxquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Lol, zit ik hier met m'n 700 kb/s
Wat gebruik je dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Lol, zit ik hier met m'n 700 kb/s
vergetenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben kennelijk jarig op een vrijdag toch wat geleerd van die datumprikkert
Ziggoquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gemiddeld, met Usenet zo rond de 850 kb/s max.
[..]
OnlineBinnenkort overstappen naar UPC.
Die had ik eerst ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Niks anders dan UPC in de buurt kerel?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gemiddeld, met Usenet zo rond de 850 kb/s max.
[..]
Weet niet, te lam om dat uit te zoeken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niks anders dan UPC in de buurt kerel?
Same here. Ook overgestapt naar UPC, niks te klagen, werkt als een tiet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die had ik eerst ook.Je betaalt voor 20mb/s of meer, maar je krijgt amper de helft.
Hier was het wel even kloten met UPC. Internet viel eerst een stuk of 5 keer per dag uit. Toen ik gedreigd heb om het op te zeggen was het binnen een week opgelostquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Same here. Ook overgestapt naar UPC, niks te klagen, werkt als een tiet.
Ik had hetzelfde. Met Telfort ADSL 20Mb kreeg ik met moeite 1MB, met Ziggo zit ik constant aan de maximale snelheid die beloofd wordt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Same here. Ook overgestapt naar UPC, niks te klagen, werkt als een tiet.
Dacht ik welquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:42 schreef KoningStoma het volgende:
Nee borderlands 2 is bijna klaar. Anders had ik zeker de tv aangesloten en aangezet.
En Pierrequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat artwork
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Die is nog niet echt in vorm inderdaad. Deepack gaat niet spelen voor Nederland of wel?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:50 schreef SoldMayor het volgende:
Boerrigter.![]()
Hadden ze maar Deepack.
2010-2011quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die is nog niet echt in vorm inderdaad. Deepack gaat niet spelen voor Nederland of wel?
Jawel, Oranje U19 nuquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die is nog niet echt in vorm inderdaad. Deepack gaat niet spelen voor Nederland of wel?
Dacht dat die voor Ghana ging spelen ofzoiets.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
2010-2011
2011-heden
Nederland -17
Nederland -19
Wed. Goals:
16 (8)
3 (2)
Waarom zou die.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dacht dat die voor Ghana ging spelen ofzoiets.
Ik doe wel mee, als het werktquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:55 schreef KoningStoma het volgende:
ok borderlands is klaar wie doet er mee coop
Wil ook wel even meedoenquote:
Vet hequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zag je die variant Sold bij de corner? Dat is wel echt fifa 13 styl0w
Moisander die vol over die bal maait en hem toch nog bij Babel krijgtquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vet he![]()
Trouwens Anita had die kans gemaakt van Eriksen.
pixell891 is mijn skypequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:58 schreef Xblister het volgende:
[..]
Wil ook wel even meedoen
skype = mikexnl
Pm je adres, dan stuur ik deeltje 1 wel opquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:53 schreef SoldMayor het volgende:
Borderlands lijkt me best wel nice eigenlijk heb alleen nooit deel 1 gespeeld.
Mischien volgende maand ergens ophalen als ik FIFA13 beu ben.
Ja vanavondquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:55 schreef KoningStoma het volgende:
ok borderlands is klaar wie doet er mee coop
Niet doen hij komt je opzoeken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pm je adres, dan stuur ik deeltje 1 wel op
Kan ie meteen mee naar de ontmoetingquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet doen hij komt je opzoeken.
Ik vind best maar met fifa13 komt die er voorlopig toch niet in.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pm je adres, dan stuur ik deeltje 1 wel op
Die gaat er niet uit tot Blops 2quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik vind best maar met fifa13 komt die er voorlopig toch niet in.
bob? je moet me nog accepteren staat hier..quote:
Wel tot ACIIIquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaat er niet uit tot Blops 2
Dacht je nu serieus dat het ging werken vanuit het game menu van Borderlands 2 zelfquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:04 schreef Pixell het volgende:
hmm ziet er niet naar uit dat ik iets of iemand kan inviten ofzo
Zjozz ga van stef zijn account.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die download ik wel ga ik geen geld aan uitgeven
Je hebt me door.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zjozz ga van stef zijn account.
Type van Bommel maar dan met minder kaartenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:16 schreef SoldMayor het volgende:
Die Poulsen geeft wel zieke passes.
Ach van Bommel. Die had beter direct kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Type van Bommel maar dan met minder kaarten
Heb je gelijk in. Is ook beter voor Strootman zijn gedrag als van Bommel niet speeltquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach van Bommel. Die had beter direct kunnen stoppen.
Soms is ie een held en soms denk ik ;quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik denk dat ik nog een keer een hartaanval krijg van Vermeer
Meestal is hij zijn eigen fouten aan het herstellen hij is ook echt slecht bezig dit jaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Soms is ie een held en soms denk ik ;
[ afbeelding ]
Nee hamachi werkt niet. dan maar wachten tot hij officieel uitkomtquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:22 schreef Pixell het volgende:
Zit al met xblister op hamachi netwerk, maar zelfs dat werkt niet
Nee hoor heb de stats van PSV al gezien voor FUT.quote:
Boerrigter en Sana allebei 85 geloof ik voor de rest zijn het slage trakkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee hoor heb de stats van PSV al gezien voor FUT.
Narsingh 94 pace
Mertens 90 pace
Wijnaldum 90 pace
Lens en Depay 88 pace.
Is dat niet omdat je hem geblokkeerd hebt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:27 schreef Xblister het volgende:
[..]
Nee hamachi werkt niet. dan maar wachten tot hij officieel uitkomt
Slage trakken uit Marakesh toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boerrigter en Sana allebei 85 geloof ik voor de rest zijn het slage trakken
Haha vind het best, anders blijft ie hier toch maar liggenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik vind best maar met fifa13 komt die er voorlopig toch niet in.
Shhiiiitquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Slage trakken uit Marakesh toch?
Meerdere mensen zeggen dat het gewoon werkt hoorquote:
`quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Is dat niet omdat je hem geblokkeerd hebt?
Nee, borderlands met je firewall.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:36 schreef Xblister het volgende:
[..]
`
Je bedoelt de hamachi verbinding?
Die staat niet in de SKIDROW map?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je moet de crackfix hebben. Staat op tpb,
ook op gamecopyworld , maar ook die werkt niet bij iedereenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je moet de crackfix hebben. Staat op tpb,
Denk dat het door DX en VC komt. Die shit even updaten en installeren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef KoningStoma het volgende:
Ja, maar die werkt niet bij iedereen.
ipv bashen, zeg dan hoe het wel moetquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meerdere mensen zeggen dat het gewoon werkt hoor
sommigen zeiden ook omdat het kwam dat je steam niet hebt geinstalleerd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Denk dat het door DX en VC komt. Die shit even updaten en installeren.
Dit is nog niet eens bashenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef Pixell het volgende:
[..]
ipv bashen, zeg dan hoe het wel moet
Steam?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef Pixell het volgende:
[..]
sommigen zeiden ook omdat het kwam dat je steam niet hebt geinstalleerd.
We hebben net een half uur lopen kloten, niks werkte en ja we hebben ook gegoogled.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit is nog niet eens bashen? Je hebt zelf toch ook google of zie ik dat nu verkeerd?
aah zo, nee dat is wel goed..quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, borderlands met je firewall.
Niet zo haten, was een goed filmpjequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
FIlmpje kan je natuurlijk niet skippen?
Filmpje kijk ik wel op de Xbox, ik wil gewoon exploren als Dora.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:53 schreef Xblister het volgende:
[..]
Niet zo haten, was een goed filmpje
Pot pindakaas erbij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voel met net Mr noob met een halve liter blik bier
Die mist ze normaal nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:00 schreef PierreTT het volgende:
Wat een belachelijk slechte penalty
Verdediging Ajax staat goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:12 schreef PierreTT het volgende:
Maar doet de aanval van Dortmund het nou slecht of is de verdediging van Ajax best aardig bezig?
Ik sta er van te kijkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verdediging Ajax staat goed
invquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
En Borderlands 2 lukt gewoon co-op, die natte mij maar niet geloven he
Oh shit, quickscopen met die MSR alles.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
En Borderlands 2 lukt gewoon co-op, die natte mij maar niet geloven he
Die man is meer van de BK just sayin'quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef SoldMayor het volgende:
Nou Big Tasty mag ook nog 2 minuten meedoen.
Join skype chat danquote:
Long Chicken,lekker hoor genietenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die man is meer van de BK just sayin'
moet je kijken op xboxworld forumquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zal ie morgen al bij de MM liggen?
nickolaus wat is je skype dingquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
moet je kijken op xboxworld forum
Die zat er vanaf de 70ste minuut helemaal doorheen had eigenlijk gewisseld moeten worden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Beste man was wel Poulsen op wat kleine foutjes na.
Bijna al die poesjes hebben gepreodered.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
moet je kijken op xboxworld forum
Dit mag je niet zeggen van Mich aangezien ze niet allemaal blank zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bijna al die poesjes hebben gepreodered.
Met welke tata spelen jullie?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:37 schreef SoldMayor het volgende:
Dortmund wint gewoon op z'n Nick's
Dan had ik een Ajax shirtje hequote:Op dinsdag 18 september 2012 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sja van pauper clubs heb jij wel verstand he Nickolaus
Nee zeg toch dat je verstand goed zit voor de veranderingquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan had ik een Ajax shirtje he
Dan wel hequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee zeg toch dat je verstand goed zit voor de verandering
loot je dat nog steeds niet automatisch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Shit, level 6, pijnlijke vinger van het E drukken, wel veel geld gehosseld alles.
Ja, geld gaat wel automatisch.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
loot je dat nog steeds niet automatisch?
Ik hoop dat 2 sowieso wat beter wordt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat spel is sowieso wel tof hoor hopelijk heb je in deel 2 wat meer vrijheid
Je moest ook altijd die quests op de verplichte manier doen had je geen vrijheid in. Ga deeltje 2 sowieso oppikken als er 4 player co-op in zit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik hoop dat 2 sowieso wat beter wordt.
Het voelde soms zo kut aan allemaal. En er zaten nogal wat bugs in. Wapens kwijt ineens en allemaal vage skills enzo.
Gewoon het systeem van wapens en perks van skyrim in deze game.
Ga we zeker doen dan. Co op.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moest ook altijd die quests op de verplichte manier doen had je geen vrijheid in. Ga deeltje 2 sowieso oppikken als er 4 player co-op in zit.
Dan moeten ze die spelers wel upgraden want in FIFA 12 zijn die zwaar verneukt. Check die goal en gemiste penal van Huntelaar nuquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ga we zeker doen dan. Co op.
Malaga gaf trouwens wel batta.
Mooi clubje om in FIFA 13 te coachen.
Ook lvl 6 hier met 3 man, alleen stoma is nog maar lvl 3quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Shit, level 6, pijnlijke vinger van het E drukken, wel veel geld gehosseld alles.
wederom co-op iddquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moest ook altijd die quests op de verplichte manier doen had je geen vrijheid in. Ga deeltje 2 sowieso oppikken als er 4 player co-op in zit.
Co-op nou gelukt?!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook lvl 6 hier met 3 man, alleen stoma is nog maar lvl 3
[..]
wederom co-op idd
quote:Fortuna geeft gesprekken met Qatarezen toe
Gepubliceerd op dinsdag 18 september 2012 om 10:40
Fortuna Sittard geeft toe dat er gesprekken gaande zijn over een eventuele overname van de club door externe financiers. De Limburgers spreken echter tegen dat beide partijen al een akkoord hebben bereikt.
"Een aantal weken geleden zijn wij via ons bestaande netwerk in contact gekomen met een investeringsmaatschappij die haar roots heeft in Qatar", maakt voorzitter Wil Meijers duidelijk op de website van de eerstedivisionist. "Met de vertegenwoordigers van deze investeringsmaatschappij zijn de afgelopen weken diverse gesprekken gevoerd over de rol die zij kunnen spelen in de gezondmaking van Fortuna Sittard. Deze gesprekken zijn nog steeds gaande. Er is derhalve nog geen duidelijkheid over een samenwerking die mogelijkerwijs tot stand gaat komen."
"Mocht een en ander in de komende periode concreet worden, dan zullen wij dat op correcte wijze en op het juiste moment communiceren naar onze stakeholders. Tot dat moment doen wij geen uitspraken over de inhoud van de gesprekken", besluit de preses. Fortuna Sittard heeft al jaren te maken met financiële problemen.
Zou echt vet zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou zo vet zijn he als Oss nou ook even word overgenomen kunnen ze doorstoten naar de wereldtop samen
Vitesse ook nog wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Ajax in de poule had gezeten waar Anderlecht in zit gaan ze gewoon door
Buttner.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is gewoon FC Bony. Heeft de CL echt geen betere wedstrijd dan Man u tegen Gala morgen?
Ja natuurlijk, zei toch dat het gewoon werktquote:
Ja, maar die andere sjonnies lukte het niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zei toch dat het gewoon werkt
quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van een meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert. Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag. Op internet zijn al vele fimpjes en posters te vinden die oproepen om het feestje te gaan vieren. „Het is als een olievlek over de wereld gegaan”, aldus een woordvoerster
De noodverordening is nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand „voor het geval de boel escaleert”. De verordening houdt in dat de politie mensen die niets in Haren te zoeken hebben, weg kan sturen of desnoods kan aanhouden.
Was het ook op het nieuws. Daaromquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ben je verslaggever geworden?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Was het ook op het nieuws. Daarom
quote:Tori Spelling in het ziekenhuis
De Beverly Hills-actrice die drie weken geleden beviel van haar vierde kindje, is zaterdag met loeiende sirenes naar het ziekenhuis gebracht waar ze een spoedoperatie onderging.
Website TMZ schrijft dat er een "levensgevaarlijke complicatie" was opgetreden die alles te maken heeft met de keizersnede die de actrice op 30 augustus moest ondergaan toen ze beviel van zoontje Finn.
Daarom kwam ik dus ook maar ff onlinequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, maar die andere sjonnies lukte het niet.
Gaat idd nergens over hequote:Op woensdag 19 september 2012 00:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wauw, medelijden met die amerikanen als ze tv kijken. 2,5 men begint net en meteen al reclame.Niet normaal.
Die andere sjonnes was het ook gelukt, was het niet dat borderlands moeilijk deed met hamachi en nu hebben we een fucking koreaans hankipanki systeemquote:Op woensdag 19 september 2012 00:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom kwam ik dus ook maar ff online
[..]
Gaat idd nergens over he. Zie je soms ook wel aan de ratings
Welke sjonnes?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die andere sjonnes was het ook gelukt, was het niet dat borderlands moeilijk deed met hamachi en nu hebben we een fucking koreaans hankipanki systeem
Gelukkig halen we die shit zonder reclame binnen. Wel vet dat je het live kan checken(stream).quote:Op woensdag 19 september 2012 00:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom kwam ik dus ook maar ff online
[..]
Gaat idd nergens over he. Zie je soms ook wel aan de ratings
Wel handig als je ergens een finale van wilt zien en niet kan wachten ofzoquote:Op woensdag 19 september 2012 00:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gelukkig halen we die shit zonder reclame binnen. Wel vet dat je het live kan checken(stream).
Mensen die denken dat zoiets nog door gaatquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:54 schreef SoldMayor het volgende:
Party in haren komede vrijdag.![]()
Je zou zoiets maar veroorzaken via facebook.
Plan maar iets en dan zie ik tegen die tijd wel of ik kan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Datumprikkert
Hoe laat moet je er zijn?quote:Op woensdag 19 september 2012 07:29 schreef Bozz187 het volgende:
Shit er is een blik jailbait opengetrokken in de trein, damn
Aight. Laat even weten hoe het ging manquote:Op woensdag 19 september 2012 07:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
half 11 en ik ben er rond 10 uur
Damn tasty, whatsapp me een pica.quote:Op woensdag 19 september 2012 07:29 schreef Bozz187 het volgende:
Shit er is een blik jailbait opengetrokken in de trein, damn
will doquote:Op woensdag 19 september 2012 07:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aight. Laat even weten hoe het ging man
serieus, it all makes sense now! waarom ross zo laat vakantie heeft, dan kan ie naar world pirate cosplay dayquote:Op woensdag 19 september 2012 07:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het Talk like a pirate day is he. Daar zijn ze in het leger groot fan van.
quote:Op woensdag 19 september 2012 08:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
serieus, it all makes sense now! waarom ross zo laat vakantie heeft, dan kan ie naar world pirate cosplay day
Mes bij je?quote:Op woensdag 19 september 2012 08:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee doe maar biefstuk vers van het mes
Michhas!quote:Op woensdag 19 september 2012 00:14 schreef PierreTT het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)ffect-game-names-dlc
Keuring? Succes man!quote:Op woensdag 19 september 2012 07:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
half 11 en ik ben er rond 10 uur
Dan zijn we allanngg klaar.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:36 schreef Rossdale het volgende:
Het begin van Dragon Age was echt lame, snapte echt niet waarom mensen deel 1 beter vonden dan deel 2. Maar na een uurtje of twee breekt de pleuris uit en issie idd wel tof
Leuk voor nu, maar na de vakantie... Borderlands nolifen
DA2quote:Op woensdag 19 september 2012 09:36 schreef Rossdale het volgende:
Het begin van Dragon Age was echt lame, snapte echt niet waarom mensen deel 1 beter vonden dan deel 2. Maar na een uurtje of twee breekt de pleuris uit en issie idd wel tof
Leuk voor nu, maar na de vakantie... Borderlands nolifen
DA2 was briljantquote:Op woensdag 19 september 2012 10:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
DA2
Heb hem uitgespeeld met een warrior en een mage, misschien nog een keer een runnetje doen met een rogue
Dan zoek ik wel andere vriendjesquote:Op woensdag 19 september 2012 09:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan zijn we allanngg klaar.
Morgenochtend stap ik op het vliegtuig naar bali mien jong, dus ik doe op zijn vroegst pas over 2,5 week meequote:
Bali? Tof!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Morgenochtend stap ik op het vliegtuig naar bali mien jong, dus ik doe op zijn vroegst pas over 2,5 week mee
Lijkt me ookquote:Op woensdag 19 september 2012 10:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
Al die co-op afspraakjes.Komt nooit wat van terecht.
[..]
Bali? Tof!
Waar ga je precies?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me ookZin in! Ein-de-lijk zomervakantie
Lekker manquote:Op woensdag 19 september 2012 10:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Morgenochtend stap ik op het vliegtuig naar bali mien jong, dus ik doe op zijn vroegst pas over 2,5 week mee
We zitten in een resort in Sanur in het zuiden. Daar willen we eerst ons duikbrevet verder halen (wanneer dat weer gaat, heb vorige week mijn arm gekneusd) en dan ook in het noorden van Bali gaan duiken, wat adembenemend lijkt te zijn. Er zouden ook dolfijnen etc moeten zwemmen, lijkt me awesome.quote:
Ik moet mijn xbox nog wegbrengen manquote:
Ja, las al een keer iets over dat je daar ging duiken. Heb je ook een onderwatercamera? Je zal zeker onbekende dingen tegenkomen.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
We zitten in een resort in Sanur in het zuiden. Daar willen we eerst ons duikbrevet verder halen (wanneer dat weer gaat, heb vorige week mijn arm gekneusd) en dan ook in het noorden van Bali gaan duiken, wat adembenemend lijkt te zijn. Er zouden ook dolfijnen etc moeten zwemmen, lijkt me awesome.
Verder natuurlijk zo veel mogelijk het binnenland in om mooie dingen te zien en uiteraard ook een paar dagen uitgeteld met een cocktail op het strand liggen.
Komt ervan als je 'm steeds zolang aan laat.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik moet mijn xbox nog wegbrengen man![]()
Misschien dat het wel lukt zonder hem te laten maken. Even kijken of ik hem vandaag al ergens op de kop kan tikken, en of ik wel zin heb om hem al te gaan spelen
Vermaak me nog steeds goed met Diablo eigenlijk
Haha, ga kapot hierom. Waar vind je die shit?quote:
Even fan worden van kakhiel op vleeschboekquote:Op woensdag 19 september 2012 11:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha, ga kapot hierom. Waar vind je die shit?
Tevens, echte mannen zijn weer in het nieuws gekomen.
http://www.powned.tv/nieu(...)sje_aan_in_hsum.html
Ah ik dacht dit weekend pas, veel plezierquote:Op woensdag 19 september 2012 10:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je stelt me teleur.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien dat het wel lukt zonder hem te laten maken. Even kijken of ik hem vandaag al ergens op de kop kan tikken, en of ik wel zin heb om hem al te gaan spelen
Hij komt ook vrijdag pas officieel uit he, denk niet dat ik hem vandaag al ergens kan krijgenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ah ik dacht dit weekend pas, veel plezier
[..]
Je stelt me teleur.
Ik heb hem ook pas vrijdag.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij komt ook vrijdag pas officieel uit he, denk niet dat ik hem vandaag al ergens kan krijgen
Mensen die m gepreordered hebben krijgen n vandaag binnen. Verschilt natuurlijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij komt ook vrijdag pas officieel uit he, denk niet dat ik hem vandaag al ergens kan krijgen
Ik heb nog geen bevestiging gekregen dat ie al verstuurd is, kan morgen sowieso niet spelen, als ie vrijdag maar op de mat ligt.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mensen die m gepreordered hebben krijgen n vandaag binnen. Verschilt natuurlijk.
Verveel mequote:Op woensdag 19 september 2012 12:05 schreef Cliffy het volgende:
Lekker bezig aardappel..
[..]
Ik heb nog geen bevestiging gekregen dat ie al verstuurd is, kan morgen sowieso niet spelen, als ie vrijdag maar op de mat ligt.
Echt? bij mij namelijk welquote:
Cache, buddy.quote:
Heb hem gepre-orderd, maar dat lijkt me stug. Vandaag is toch de US release en niet de EU release?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mensen die m gepreordered hebben krijgen n vandaag binnen. Verschilt natuurlijk.
Zoals ik al zei; Het verschilt..per winkel. Las op xboxworld dat mensen mailtje hadden gekregen dat het gister verstuurd is..en dat was van Mycom.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb hem gepre-orderd, maar dat lijkt me stug. Vandaag is toch de US release en niet de EU release?
quote:Op woensdag 19 september 2012 12:50 schreef badboynova het volgende:
Rij ik net voorbij Breda, zie ik helemaal geen raketten in de lucht.
Heb je al goedkeuring van KK gehad over je duikbrevetquote:Op woensdag 19 september 2012 10:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
We zitten in een resort in Sanur in het zuiden. Daar willen we eerst ons duikbrevet verder halen (wanneer dat weer gaat, heb vorige week mijn arm gekneusd) en dan ook in het noorden van Bali gaan duiken, wat adembenemend lijkt te zijn. Er zouden ook dolfijnen etc moeten zwemmen, lijkt me awesome.
Verder natuurlijk zo veel mogelijk het binnenland in om mooie dingen te zien en uiteraard ook een paar dagen uitgeteld met een cocktail op het strand liggen.
Heb je hem dan wel terug voor vrijdagquote:Op woensdag 19 september 2012 11:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet je naar Moerdijk rijdenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:50 schreef badboynova het volgende:
Rij ik net voorbij Breda, zie ik helemaal geen raketten in de lucht.
Wat voor beer moet je daar voor zijn dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:09 schreef Bozz187 het volgende:
En weer kracht te kort voor pantserinf. Maar wel geschikt voor andere functies, dus er is nog hoop
ja je moet iets van 750-800newton drukken, zo iets iig en ik zit telkens rond de 650quote:Op woensdag 19 september 2012 13:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wat voor beer moet je daar voor zijn dan?
Meer spinazie eten jongequote:Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja je moet iets van 750-800newton drukken, zo iets iig en ik zit telkens rond de 650
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |