Ik zou je bakkes maar houden, ik ben net terug van een 48 uurs omdat ik dat zei.quote:
jammer dan, torrents downloaden (bespreken op FOK!) mag ook niet, dit is rechtvaardigheidquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik zou je bakkes maar houden, ik ben net terug van een 48 uurs omdat ik dat zei.
Vuur vs. Vuurquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jammer dan, torrents downloaden (bespreken op FOK!) mag ook niet, dit is rechtvaardigheid
Als jij zo oud of volwassen bent, gebruik interpunctie, hoofdletters en zinsopbouw.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:27 schreef yucatan21 het volgende:
nja je kunt proberen mij ff een bericht te sturen dan kan ik kijken of ik je kan helpen maar hier op fok moet moet je het nie vragen want dan krijg je van allemaal hersenloze egoisten stomme reacties zoals leeell en crimyclown nog zun idioot en 2happy4u nog zun 10 jarige kindje
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef leeell het volgende:
je kan proberen het spel te kopen
mvg Sassem
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:33 schreef leeell het volgende:
TS heeft zn system32 verwijderd en is nu offline, jmr
watquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:33 schreef leeell het volgende:
TS heeft zn system32 verwijderd en is nu offline, jmr
en als jij zo oud was zou je je verstand gebruiken en zo niet reageren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:35 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Als jij zo oud of volwassen bent, gebruik interpunctie, hoofdletters en zinsopbouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |