Er valt van af te wijken, ik gaf slechts een voorkeur aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:40 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben reteaantrekkelijk, maar voldoe niet aan de beschrijving.
Ik vind t bij mezelf andersomquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:40 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben reteaantrekkelijk, maar voldoe niet aan de beschrijving.
Mooie quotes in je FoBo, erg leuk om te lezen. Maar geen pics van jou.quote:
ik baseerde mijn uitspraak met mijn exjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik val niet op types. De persoon moet gewoon ubertof zijn, dan pas maakt diegene een kans.
GSje is een hele knappe man, welke precies aan de tegenovergestelde kant staat van mijn persoon.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooie quotes in je FoBo, erg leuk om te lezen. Maar geen pics van jou.
Hahaha, daar is bij mij al helemaal geen touw aan vast te knopen. De een was blond, de ander donker. De een groene ogen, de ander bruine. Bruin vind ik wel mooi.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik baseerde mijn uitspraak met mijn exjes
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooie quotes in je FoBo, erg leuk om te lezen. Maar geen pics van jou.
Ik ben blond met bruine ogen en lang en rond. Hoe vind je die?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:45 schreef GSbrder het volgende:
Ik val op blond, blauwe ogen, lang en slank, of bruin, bruine ogen, klein en rond.
En ja, ik beschrijf nu mijn ex en mijn vriendin.
Bij mij ook niet maar merendeel was donkere ogen/donker haar......quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, daar is bij mij al helemaal geen touw aan vast te knopen. De een was blond, de ander donker. De een groene ogen, de ander bruine. Bruin vind ik wel mooi.
Heldinquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben blond met bruine ogen en lang en rond. Hoe vind je die?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zet m'n bril even op.. meteen gaat m'n hoofd van "Wow, HD!"
Ik ben lui en op werkdagen heb ik altijd mijn bril op, tenzij afspraken 's avondsquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
ik had net mijn bril schoongemaakt.. das ook een wereld van verschilquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |