Laat me raden, jij praat bekakt, hebt een kantoorbaan dankzij de Universiteitsopleiding die je hebt kunnen betalen van het geld van je vader, je leeft het leven volgens het boekje maar in alles nét beter dan je naasten, omdat je van een hogere klasse bent?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:27 schreef Tropanzia het volgende:
De mensen die ik ken zijn geen van allen zielig genoeg om aan zoiets mee te doen.
Nee, heel Nederland praat morgen als een piraatquote:Op woensdag 19 september 2012 00:33 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Wat het plebs amusant vindt is niet aan jou besteed
Dat zou ik ook triest vinden. Ze zijn dan immers een dag te laat.quote:Op [b]woensdag 19 september 2012 00:35[/b] schreef Tropanzia het volgende:
Nee, heel Nederland praat morgen als een piraat![]()
Nee ik ben geen universitair type, en ik denk dat ik met nog zo'n procent van de bevolking zo praat wat het meest buiten de bekakte boord valt.
Maar ik zou het uiterst verdrietig vinden als ik morgenvroeg de buurman voor op straat tegenkom, en deze mij dan begroet met een Arr.
Het wordt met de minuut triester.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zou ik ook triest vinden. Ze zijn dan immers een dag te laat.
Nee ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:36 schreef CytiseChromatique het volgende:
Jij bent van "Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg"
Vandaag, de 19e.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:21 schreef wandelendvraagteken het volgende:
Is dat morgen? Of nu inmiddels? Ik ga dit jaar eens gewoon lekker kansloos meedoen YARRRR
http://www.talklikeapirate.com/howto.htmlquote:Op woensdag 19 september 2012 01:31 schreef wandelendvraagteken het volgende:
Yarrrr leukIs er nog wat meer behalve Yarr en whiskey wat we kunnen roepen als piraten?
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:36 schreef CytiseChromatique het volgende:
Jij bent van "Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |