quote:Is bevallen slecht voor je stembanden ofzo?
Op zaterdag 17 augustus 2002 20:18 schreef Together-Alone het volgende:
Want ook al heeft ze net een kindje gekregen, zingen kan ze nog steeds.
On-topic: sorry, ik ben geen fan.
offtopic:
Dwerg, waarom ben je zo'n negatieve zeikerd?
Zeg eens iets positiefs... free advice!
quote:Ik schaam mij...daar had ik dus nog nix over gehoord..Heb voor de rest wel alles, vooral verzamelalbum Lost Tracks is erg
Op zaterdag 17 augustus 2002 20:20 schreef dwerg het volgende:
Er is wel een topic over haar nieuwe cd: Anouk - Graduated Fool
quote:Hee, dwerg =
Op zaterdag 17 augustus 2002 20:24 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
offtopic:
Dwerg, waarom ben je zo'n negatieve zeikerd?
Zeg eens iets positiefs... free advice!
quote:Ehm, in welk opzicht? Qua stem vind ik d'r weinig veranderd en ook qua genre is ze vrij hetzelfde gebleven..
Op zaterdag 17 augustus 2002 20:24 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
Vind er lang niet meer zo goed als vroeger. Duzz geen fan meer.
quote:Ze is een beetje d'r wilde haren kwijt, rond 1998/1999 vond ik er echt supertof. De clip van Nobody''s Wife was echt te gek en d'r optreden op de TMF Awards waarbij ze d'r shirt uittrok en in d'r beha uit d'r dak ging... super!
Op zaterdag 17 augustus 2002 20:27 schreef Together-Alone het volgende:[..]
Ehm, in welk opzicht? Qua stem vind ik d'r weinig veranderd en ook qua genre is ze vrij hetzelfde gebleven..
Daarna nog een keer samen met Live opgetreden, maar nu is het een beetje te stil om d'r heen. Had gelezen dat d'r prive leven ook k*t ging, dus d'r 'don't worry be happy-imago' is een beetje weg. Maar ze zal idd nog steeds wel zo goed kunnen zingen... ben alleen minder fan.
quote:heejz, bennie de enigste dus
Op zaterdag 17 augustus 2002 20:35 schreef Doo het volgende:
heeeyy, hier nog een anouk fan!! ze is idd beetje saai aan het doen maarre, she's coming back!!;) izz wel leuk nieuws!!
greetz
quote:Okeej, en dat is omdat...?
Op zaterdag 17 augustus 2002 20:44 schreef DrMarten het volgende:
Ze deelt nog steeds samen met Kane de eerste plaats in mijn top-10 waardeloze artiesten cq bands in Nederland.
quote:De nummers zijn in potentie vaak wel redelijk of goed. Alleen van beide vind ik de stem van de persoon verschrikkelijk. Verder heeft het denk ik ook te maken met de hele Haagse mentaliteit (als je dat zo kan noemen) die er omheen hangt en heeft het met de hele uitstraling te maken. Ik vind het in ieder geval verschrikkelijk. Wat staat dan wel in mijn top-10? Dan moet je denken aan namen als Boudewijn de Groot, Frank Boeijen, de Dijk, Tröckener Kecks enz.
Op zaterdag 17 augustus 2002 20:46 schreef Together-Alone het volgende:[..]
Okeej, en dat is omdat...?
En welke bands staan er dan in jouw 'beste bands top 10' ?
[Dit bericht is gewijzigd door DrMarten op 17-08-2002 21:01]
Hoewel ik niet vaak rock luister vind ik Urban Solitude een prima album, alleen die 50% trage/treurige songs slaan bij mij nooit aan.
Ik heb niet alles gelezen hier, is dat nieuwe album al uit ja?
--------------------------------------------------------------------------------
Ja hier meldt.
Hoewel ik niet vaak rock luister vind ik Urban Solitude een prima album, alleen die 50% trage/treurige songs slaan bij mij nooit aan.
Ik heb niet alles gelezen hier, is dat nieuwe album al uit ja?
Op zaterdag 17 augustus 2002 20:44 schreef DrMarten het volgende:
Ze deelt nog steeds samen met Kane de eerste plaats in mijn top-10 waardeloze artiesten cq bands in Nederland.
maar hier meld zich een overtuigd Anouk fan k hoop dat ze snel na de release van t album gaat touren
quote:Sorry hoor, maar voor mij is het echt één pot nat.
Op zondag 18 augustus 2002 00:29 schreef rubbereend het volgende:[..]
wil je nooit meer kane en anouk in een zin met elkaar in verband brengen
quote:Dan had Anouk geen nummer met Dinand moeten zingen..... Eigen schuld dus
maar hier meld zich een overtuigd Anouk fan
k hoop dat ze snel na de release van t album gaat touren
Ben twee keer naar concert geweest en als ze opnieuw gaat touren, gaat ik haar zeker weer tsjekken
[Dit bericht is gewijzigd door snellejelle op 18-08-2002 03:11]
Enne, dat nummer dat ze samen hebben gezongen (ik geloof, my best wasn't good enough?) was toch gewoon eerst een nummer van Kane?
quote:Het staat op geen één cd van Kane en dus wel op de cd van Anouk dus lijkt mij niet.... En ja het is My best wasn't good enough
Op zondag 18 augustus 2002 10:34 schreef Together-Alone het volgende:Leuk om te weten dat de anoukfans niet zijn uitgestorven
Enne, dat nummer dat ze samen hebben gezongen (ik geloof, my best wasn't good enough?) was toch gewoon eerst een nummer van Kane?
quote:Je hebt gelijk! Anouk is NOG slechter dan Kane!
quote:Nah, niet mee eens! Anouk heeft een aantal ijzersterke nummers op haar conto staan
Op zondag 18 augustus 2002 17:30 schreef Metal_Mart het volgende:[..]
Je hebt gelijk! Anouk is NOG slechter dan Kane!
quote:Als je dat vind waarom post je dan hier, kun je de topictitel niet lezen? Bril nodig?
Op zondag 18 augustus 2002 02:37 schreef DrMarten het volgende:[..]
Sorry hoor, maar voor mij is het echt één pot nat.
Nog Anouk FANS. Ja zie je dat? FANS! ej krijg nou wat!
quote:Laatste zinnetje eerst post "Dusss, mensen, uit uw mening". Dat is precies wat ik doe.
Op zondag 18 augustus 2002 18:57 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Als je dat vind waarom post je dan hier, kun je de topictitel niet lezen? Bril nodig?
Nog Anouk FANS. Ja zie je dat? FANS! ej krijg nou wat!
quote:Idd dat mag natuurlijk!!
Op maandag 19 augustus 2002 11:40 schreef DrMarten het volgende:[..]
Laatste zinnetje eerst post "Dusss, mensen, uit uw mening". Dat is precies wat ik doe.
quote:Dank U
Op maandag 19 augustus 2002 16:09 schreef snellejelle het volgende:[..]
Idd dat mag natuurlijk!!
Ik vind Anouk goed. punt
Anouk Rules!!!!!!!
quote:Yo, nieuwe album is toch uit?
Op woensdag 6 november 2002 19:39 schreef SteaN het volgende:
Hier zit een fan en ik vind dat jullie niet zo lelijk moeten doen.Ik vind Anouk goed. punt
Anouk Rules!!!!!!!
of heb ik mij weer verkeerd laten inlichten
eens nog goed.. met Bollie en Tournedos... vorig jaar was het een drama.. hoewel de CDs nog plaatjes waren. Met Everything en ook de rest vd cd? hoop ik in elk geval dat Anouk live weer gaat rocken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |