quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:58 schreef Snowbells het volgende:
happy: kom bij mij werken
happy: oppasser
Snowbells: hoeveel verdien ik
happy: 18
Snowbells: ??????
Snowbells: 18 wat?
happy: centimeter
happy: 8)
Snowbells:!!!!!!
dat plaatje krijg je te zien wanneer je 2happy4u googledquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:58 schreef Snowbells het volgende:
happy: kom bij mij werken
happy: oppasser
Snowbells: hoeveel verdien ik
happy: 18
Snowbells: ??????
Snowbells: 18 wat?
happy: centimeter
happy: 8)
Snowbells:!!!!!!
kut mening, verworpenquote:
Cp op 2 hoop ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:04 schreef FL_Freak het volgende:
He de eerste op mijn lijstje van mensen die niet op de meet mogen komen
Jammer, ik had hem graag op gehangen en gebruikt als Piñata.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:04 schreef FL_Freak het volgende:
He de eerste op mijn lijstje van mensen die niet op de meet mogen komen
Tief nou godverdomme eens op met dat kutzinnetjequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Let's go to the beach each let's go to the way.
ik graag aan een boomquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jammer, ik had hem graag op gehangen en gebruikt als Piñata.
kom battelen dan?!quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tief nou godverdomme eens op met dat kutzinnetje
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jammer, ik had hem graag op gehangen en gebruikt als Piñata.
Indirecte belediging tegen wp pr gemachtquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
IK BEN NIET DIKik heb geen moobs.
Hoezo indirect? Dit ging niet over WP.. al is WP wel een vieze bolle ja..quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Indirecte belediging tegen wp pr gemacht
Ik ben wel dik..quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
IK BEN NIET DIKik heb geen moobs.
Juist niet flapdrol.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben wel dik..
Uithongerdieet volgen helpt wel.
Ok,quote:
Jij mag dat zeggen gekke Brabantse prins van mequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo indirect? Dit ging niet over WP.. al is WP wel een vieze bolle ja..
Ik doe havo... en balen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ok,
Appelcake is een kneus,
ik sla hem koalahard en er komt sperma uit zijn neus
dat sperma is van zijn vader, want hij is teleurgesteld in zijn zoon: hij doet kader
Die appelcake is ook een debiel, hij heeft geen balen meer hij is steriel
Daaromquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij mag dat zeggen gekke Brabantse prins van me
1998quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik ben op 24 april 1998 geboren, ik ben nu 1,84 en ja, havo.
Hahahahahahahaahahahahahahahah kleuterquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als iedereen het negeert is ze zo weg.
En je geloofd het allemaal zelf?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jezelf aandachtshoer noemen, AppleCake als nickname en een Miley Cirus avatar.. je bent dus een wijf.quote:
Hoezo niet dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En je geloofd het allemaal zelf?
Koala breed, dat ben jij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben 1,82 ofzo maar kapotbreed, vraag iedereen hier maar
Wat heb jij toch met kapot?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben 1,82 ofzo maar kapotbreed, vraag iedereen hier maar
Omdat je een troll bent, je bent nep, je bent kut, je bent minder waard dan de geplette insecten onder mijn schoen.quote:
Petra?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je een troll bent, je bent nep, je bent kut, je bent minder waard dan de geplette insecten onder mijn schoen.
En jij hoort niet op de PC, ga buitenspelen man sociaal gemankeerd kut kind.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef AppelCake het volgende:
Al die oude mensen hier horen niet in pub...
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je een troll bent, je bent nep, je bent kut, je bent minder waard dan de geplette insecten onder mijn schoen.
ik doe huiswerk...quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En jij hoort niet op de PC, ga buitenspelen man sociaal gemankeerd kut kind.
Jij hoort hier ook niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef AppelCake het volgende:
Ik vind het kansloos om met kanker te schelden/vloeken/mijnzinermeeversterken dus daarom kapotquote:
dit is wel waar jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef AppelCake het volgende:
Jij hoort uberhaupt niet thuis in onze SC.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef AppelCake het volgende:
Kanker is inderdaad kansloos...quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik vind het kansloos om met kanker te schelden/vloeken/mijnzinermeeversterken dus daarom kapot
Nou hij zei daar straks dat ie wat anders ging doen en dat was geen wijntje drinken en niet een boek lezen. Ik heb hem vervolgens gewaarschuwd dat ie donderdag heel thuis moet zijn. Dus beter pas ie op, de hooligan.quote:
Weet ik.quote:
quote:
JIJ SCHREEF FOK! FOUT! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe dat zonder Fok!, niemand mag je, niemand wil je hier..
als ik pedo word dan klaag ik yvonne aanquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dit is wel waar jamaar we konden geen andere sc vinden
Dat ben jij ook hoor,quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Kanker is inderdaad kansloos...
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
JIJ SCHREEF FOK! FOUT! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:16 schreef Snowbells het volgende:
Deze SC schreeuwt gewoon 'KLIEKJE!!!!'
ik niet ik sta niet in de opquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:16 schreef Snowbells het volgende:
HUILEN KLEINE DEBIELquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
JIJ SCHREEF FOK! FOUT! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:17 schreef Trollscience het volgende:
Jongens welke vinden jullie beter Pigs on the wing part 1 of part 2
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:17 schreef Trollscience het volgende:
Jongens welke vinden jullie beter Pigs on the wing part 1 of part 2
walgelijk en weerzinwekkend, de teloorgang van FOK!quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:16 schreef Snowbells het volgende:
vroegah was alles beterquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:18 schreef leeell het volgende:
[..]
walgelijk en weerzinwekkend, de teloorgang van FOK!
en tegelijkertijd zijn ze er niet voor niks (als in, mensen gaan niet voor niks terug)
Maar maar.. ik wou je lekkere squat bips mirrin'quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]_!
[..]
Er zijn geen pics, er komen geen pics. Je hebt dus pech.
Vroeger was er geen internet, dus ook geen FOK! Wat zou ik dan de hele dag moeten doen.. :Squote:
geen idee wat mirrin is dus het zal allemaal welquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar maar.. ik wou je lekkere squat bips mirrin'
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb mijn dagelijks wtf moment weer gehad :S:S:S:S:S
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:24 schreef Trollscience het volgende:
dv is nog altijd mijn favoriete bambi
Dan doe ik mijn protheses af, moet je me overal heen sleuren..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo blijquote:
Hij gaat morgen geld van je spaarrekening halen om een nieuwe telefoon te komen.. tot hij er achter komt dat er nog maar 2,39 op staat!quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Moest zonet WA installeren op mobiel van pap, dus ik zeg 'ik wil ook WA, maar ik heb geen wifi op mn mobiel'
zegt papa 'wilje een nieuwe telefoon dan?'
eindelijk WA binnenkort
staat nog 900 euro opquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij gaat morgen geld van je spaarrekening halen om een nieuwe telefoon te komen.. tot hij er achter komt dat er nog maar 2,39 op staat!
Uit onderzoek is dat wel gebleken. Nu weet ik niet hoe representatief dat onderzoek is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Juist nietals ik me verveel ben ik er vandoor
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan doe ik mijn protheses af, moet je me overal heen sleuren..
DudeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______!!!
Zat leuke telefoons die prijs tochquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo blijnu nog geschikte telefoon vinden
mijn budget is ongeveer 200-250 euro
sowieso niet hoger dan 300.
Vanaf 250 euro moet ik zelf geld bijleggen
Mja kan best hoor, kan me er wel iets bij voorstellen. Maar ik heb sowieso al een hekel aan sleur dus ik doe er alles voor om te zorgen dat dat niet gebeurdquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uit onderzoek is dat wel gebleken. Nu weet ik niet hoe representatief dat onderzoek is.
Neequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zat leuke telefoons die prijs toch. Al een idee welke?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neelel gaat zometeen even rondkijken. Heb er zelf ook geen verstand van omdat ik al een tijd achterloop met mn pre historie mobiel
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja best hard ook. Mijn mama keek mij al vreemd aan
Een echte digi nerdquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]iel heeft er wel verstand van ja, tenminste dat denk ik hahaha
Ik heb nu ook een bewegende Miley UIquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja best hard ook. Mijn mama keek mij al vreemd aan
Zie het. Die van jou is sexy mijne schattig. Als ik ook in het echt schattig ben, zegt jouw UI dan dat je sexy bent?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een bewegende Miley UI
we zijn getrouwd gdverquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:30 schreef Trollscience het volgende:
neukt dv nu met lel ik volg het allemaal niet meer zo goed
waarvoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:31 schreef 2Happy4U het volgende:
mag ik jouw nummer binnenkort deevee?![]()
![]()
Als jij op minderjarigen valt wel ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zie het. Die van jou is sexy mijne schattig. Als ik ook schattig ben, zegt jouw UI dan dat je sexy bent?
Dalando is ook minderjarig en super knap/liefquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als jij op minderjarigen valt wel ja.
kan ik bellen als ik een autisme of een obesitas aanval krijgquote:
o okquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kan ik bellen als ik een autisme of een obesitas aanval krijg
Hah pedoquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zie het. Die van jou is sexy mijne schattig. Als ik ook in het echt schattig ben, zegt jouw UI dan dat je sexy bent?
Yeah kunnen we de hele dag wa'enquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Krijg je wel als ik WA heb
ga je hetzelfde nummer nog wel behouden dan? xxquote:
Ze houdt niet van sleur, let eens op kerel zo kun je toch geen chicks hosselen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Yeah kunnen we de hele dag wa'en
grote kans van wel, ik vind dit nummer lekker easyquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga je hetzelfde nummer nog wel behouden dan? xx
niet te moeilijk neequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
grote kans van wel, ik vind dit nummer lekker easy
en anders weer gezeik met dat mensen mn nummer niet hebben etc
Allemaal fokkersquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet te moeilijk nee
en ja dat is kut, ik ging van 25 mensen in mijn telefoonlijst naar 15
zegik ook altijd tegen mijn brada'squote:Op dinsdag 18 september 2012 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
Net even tegen mijn zusje gezegd dat ze als ze gepest wordt moet zeggen dat ze mij en mijn broertje er op af stuurt![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet te moeilijk nee
en ja dat is kut, ik ging van 25 mensen in mijn telefoonlijst naar 15
quote:
Niet helemaal lekker in orde. Zo een dag dat je je niet zo lekker voelt, en alles ook niet goed gaat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jazeker, niks te klagen. Behalve dat het een beetje koud is op m'n kamer
en daar?
Maarja, mijn zusje is tien geloof ik dus zullen die klasgenootjes van haar dat ook wel zijn, ik ben 7 jaar ouderquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zegik ook altijd tegen mijn brada's
WP does full body tackle.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
Net even tegen mijn zusje gezegd dat ze als ze gepest wordt moet zeggen dat ze mij en mijn broertje er op af stuurt![]()
Gewoon allemaal kleine dingentjes die fout gaan of niet op de manier gaan zoals jij dat wilquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet helemaal lekker in orde. Zo een dag dat je je niet zo lekker voelt, en alles ook niet goed gaat.
Niet desastreust fout, maar ook niet lekker, zeg maar.
Snap je me?
ik ben 9 jaar ouder en alsnog schop ik 5-jarigen de grond in, ik geef geen neukquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maarja, mijn zusje is tien geloof ik dus zullen die klasgenootjes van haar dat ook wel zijn, ik ben 7 jaar ouder
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:38 schreef Snowbells het volgende:
Mijn bazen cijferlijst voor mijn examen.
[ afbeelding ]
Ja. Zo is mijn pizza-in-pan-expiriment verkeerd afgelopen. Zijn beide katten meerdere keren ontsnapt, is de hond van tafel gedonderd (ja, zeg maar niks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon allemaal kleine dingentjes die fout gaan of niet op de manier gaan zoals jij dat wilik ken het. Erg irritant
Lichamelijke Opvoeding 'boo'quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:38 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
netjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:38 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Hide yo sis, hide you mom.. grammar nazi's are coming for you.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:38 schreef FL_Freak het volgende:
The very though of you makes, my hart sing like an april breeze.
Ik heb wel eens gehad dat ik boos ben geworden op zo'n jochie die voor mijn neus mijn zusje schopte, nooit meer last van gehadquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben 9 jaar ouder en alsnog schop ik 5-jarigen de grond in, ik geef geen neuk
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lichamelijke Opvoeding 'boo'
BOEEE DIKZAK BOEEEEEE
Mijn aanbod geld nog steeds..quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Zo is mijn pizza-in-pan-expiriment verkeerd afgelopen. Zijn beide katten meerdere keren ontsnapt, is de hond van tafel gedonderd (ja, zeg maar niks.) en ben ik blut.
En en en en... Ja, nou, dat.
bwuhhquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Zo is mijn pizza-in-pan-expiriment verkeerd afgelopen. Zijn beide katten meerdere keren ontsnapt, is de hond van tafel gedonderd (ja, zeg maar niks.) en ben ik blut.
En en en en... Ja, nou, dat.
HAHGAYquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:38 schreef FL_Freak het volgende:
The very though of you makes, my hart sing like an april breeze.
Mensen die onvoldoende staan voor gymquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:41 schreef Snowbells het volgende:
Meh als ik onvoldoende sta voor gym mag ik geen examen doen.
ach ik hoef niet bang te zijn dat ze mijn zusje aanrakenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik boos ben geworden op zo'n jochie die voor mijn neus mijn zusje schopte, nooit meer last van gehad
Bij ons zou je niet over gaan als je niet elke les van gym aanwezig wasquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:41 schreef Snowbells het volgende:
Meh als ik onvoldoende sta voor gym mag ik geen examen doen.
Vast wel. Morgen is het nog maar 1 dag voordat de huurtoeslag en zorgtoeslag komtquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bwuhhhopen dat morgen beter gaat
Ik ben bang voor mijn nazi lesbo gymlerares.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij ons zou je niet over gaan als je niet elke les van gym aanwezig wasFuck dat noise nigga
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben bang voor mijn nazi lesbo gymlerares.
Ik ook niet zo heel veel, maarja als ze me het vraagt zeg ik geen nee, en je kan het ook beter niet voor mijn neus doen. maarja ik ben vroeger gepest enzo (niet omdat ik dik was want ik was toen nog niet dikquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ach ik hoef niet bang te zijn dat ze mijn zusje aanrakende eerste dag dat ze op de peuterschool zat duwde ze een joch van het auto'tje af omdat zij 'm wou
Sorry, maar ik schoot in de lach.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ook niet zo heel veel, maarja als ze me het vraagt zeg ik geen nee, en je kan het ook beter niet voor mijn neus doen. maarja ik ben vroeger gepest enzo (niet omdat ik dik was want ik was toen nog niet dik_!) dus ik weet hoe kut het is om gepest te worden en dat gun ik niemand maar zeker mijn zusje niet
herkenbaar ja, maar op mijn broertjes' / zusje's school pesten ze niet zo veel dus valt wel meequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ook niet zo heel veel, maarja als ze me het vraagt zeg ik geen nee, en je kan het ook beter niet voor mijn neus doen. maarja ik ben vroeger gepest enzo (niet omdat ik dik was want ik was toen nog niet dik_!) dus ik weet hoe kut het is om gepest te worden en dat gun ik niemand maar zeker mijn zusje niet
Dan krijg je van mij een gratis knuffel, omdat je wel een dosis happiness kan gebruiken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik was al bang dat het dat aanbod was. Nee dankje.
Wat zijn de gangbare prijzen dan, ik heb geen ervaring met prostitutie, vertel wat betaal jij gemiddeld?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:43 schreef FL_Freak het volgende:
En geo als je zoiets dan aanbied, bied dan wat meer geld dan 15 euro cheap ass nigga
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
herkenbaar ja, maar op mijn broertjes' / zusje's school pesten ze niet zo veel dus valt wel mee
was vroegah ook gepest ja, niet omdat ik rood haar had, dat had ik toen nog niet
50 euro is een bodemprijs ongeveer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat zijn de gangbare prijzen dan, ik heb geen ervaring met prostitutie, vertel wat betaal jij gemiddeld?
Oh, dat vind ik wel lief.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij een gratis knuffel, omdat je wel een dosis happiness kan gebruiken.
[ afbeelding ]
kon het niet latenquote:
Toch allemaal nep man.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bleh ik vind dat mk ultra echt zo eng
Bewijs eens dat het niet echt is?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verzonnen door Steven Spielberg manpaar van die allu hoedjes trapte erin.
Bewijs eens dat het wel echt is..quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bewijs eens dat het niet echt is?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom ben je gepest dan WP, zo lelijk ben je niet..
Wat is dit voor religieuze mentaliteitquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bewijs eens dat het niet echt is?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bewijs eens dat het wel echt is..
Achternaam, gedrag dat soort shit, maarja ben er alleen maar sterker door gewordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom ben je gepest dan WP, zo lelijk ben je niet..
Je ziet er wel uit alsof je tegen een stootje kan inderdaadquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Achternaam, gedrag dat soort shit, maarja ben er alleen maar sterker door geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |