SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Eerste FUT 13 Info:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:FIFA ULTIMATE TEAM
- Overhauled introduction for new players. Step-by-step guide to squad building and trading #FUT
-Special reward packs for returning FUT players.
-Seasons is now in Ultimate Team!
-Team of the Week Challenges and FUT unlockables in the Football Club Catalogue.
-New to FIFA Ultimate Team? There will be an introduction mode to teach key concepts. Finish the match and get a reward!
-The main menu has been entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date
-Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team!
-Seasons There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities.
-Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, its all about bringing your very best squad
-At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed.
-EA SPORTS Football Club - FUT is now fully integrated with EASFC. Your friends can keep up with your big signings.
-You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club, such as more squads or bigger Trade piles.
-Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
-Morale The scales for have shifted! Neutral morale is the default and youll have to manage your squad to get high morale.
-Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster.
-You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FIFA13
-New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward!
-Web app details will be discussed at a later date.
Ja 4kquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk zo snel aan goud? Zat dat in je beginnerspak?
omg..quote:
Zijn vervanger bij OM is veel beterquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:53 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een cheat verdediger in de BPL
Ali niet maar die andere 2 wel. Denk ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:55 schreef Luukiee09 het volgende:
[ afbeelding ]
Worden deze wat waard?
Hier doet ie het niet eensquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk zo snel aan goud? Zat dat in je beginnerspak?
Ja, Deulofeu en Oliech zullen ongetwijfeld duur worden. Die RB weet ik nog niet, hangt ervan af hoe populair bronze teams uit die competitie gaan worden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:55 schreef Luukiee09 het volgende:
[ afbeelding ]
Worden deze wat waard?
Heb je een PS3?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:54 schreef pascal08 het volgende:
Kan je die FIFA Points al kopen ergens?
Ik lees niks terug.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie mogen echt wel wat rustiger aan doen met die topics. Ik heb geen zin om morgen als ik thuis kom 10 topics door te lezen om te kijken of er iets is gebeurd (behalve Gurbuh die de hele nacht doorgaat)
Staat toch alleen maar troep inquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie mogen echt wel wat rustiger aan doen met die topics. Ik heb geen zin om morgen als ik thuis kom 10 topics door te lezen om te kijken of er iets is gebeurd (behalve Gurbuh die de hele nacht doorgaat)
topics bijhouden gaat nu sowieso niet meer te doen zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar was jij nou jongequote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hehehehequote:
die was echt ziek jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waar is zijn kicking skill? Wat een rotschop gaf hij afgelopen weekend.
Zal wel een medewerker zijn die niet kon rekenen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Z'n andere stats zijn anders ook niet al te best. Hoe kan hij ooit 70 rated zijn?
Kopen.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het openen van threads op het EA forum is uitgeschakeld.
Alleen in de FUT12 sectie toch? 13 niet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het openen van threads op het EA forum is uitgeschakeld.
Er was vorig jaar een speler met 71 overall en zijn beste stat op kaart was 64 of 65quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Z'n andere stats zijn anders ook niet al te best. Hoe kan hij ooit 70 rated zijn?
ja idd, vieze teringlijerquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En dan ook nog zo met zijn hand van, ik deed niets!
http://www.ea.com/soccer/(...)orys9s5z9arltro9lsrnquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:01 schreef marcie216 het volgende:
Ja godverdomme, klik ik de webapp weg
Ach, zoveel progressie hebben we nog niet gemaaktquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ga echt stuk als het gewoon bij iedereen gereset word en iedereen overnieuw moet beginnen![]()
.
Ooohh haha, ik snap 'm.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Pace en BBVA, gevoelig onderwerp bij hem
Dan ben jij onze zondebok.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ga echt stuk als het gewoon bij iedereen gereset word en iedereen overnieuw moet beginnen![]()
.
Open een twitteraccount.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je niet zeggen, mijn vader is gister nog van de trap geteringd #kutmathijs
Nee een Benzema of Ribery in een pack is weinig progressie inderaad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, zoveel progressie hebben we nog niet gemaakt
Heeft iemand dat al dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee een Benzema of Ribery in een pack is weinig progressie inderaad.
6 uur verspild.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, als ik zie dat mensen al spelers als Benzema en Eto'o hebben of meer dan 20k en dat soort gezeik, mag dat toch als progressie bestempeld wordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wist ik nog niet, zag alleen nog maar goedkope silvers van 5k langskomenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nou, als ik zie dat mensen al spelers als Benzema en Eto'o hebben of meer dan 20k en dat soort gezeik, mag dat toch als progressie bestempeld worden.
Je kan pas over anderhalve week spelen, eerst handelen manquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef over_hedge het volgende:
Heb morgen denk ik al mijn eerste team afEen slecht nederlands team. Maar wel goed genoeg om mee te beginnen.
Weet je wel wanneer Fifa 13 uitkomt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef over_hedge het volgende:
Heb morgen denk ik al mijn eerste team afEen slecht nederlands team. Maar wel goed genoeg om mee te beginnen.
Wie weet krijg ik dan betere packs dan nu... dus een win/win situatie hoor...quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
.
Dan moet je een keer opletten en nadenken!quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wist ik nog niet, zag alleen nog maar goedkope silvers van 5k langskomen
zaterdag, heb season passquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan pas over anderhalve week spelen, eerst handelen man
4 pakjes voor elk account + een daily gift. Als je gespeeld hebt krijg je nog een brons team.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef Fuszy het volgende:
Hoe is het geregeld met terug kom packs, daily gifts etc? Ik zie hier allemaal mensen posten over pakjes, maar hebben jullie die gekocht na het traden of wat?
Ja zaterdagquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Weet je wel wanneer Fifa 13 uitkomt?
Waarom dan morgen al een team maken man?quote:
Ik heb De Rossi (86)quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
RoyPSV heeft PSG Lavezzi, Doublepain Benzema en nog iemand een Ribery...
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Welke ultieme feyenoordfan wil mij verlossen van Schaken
Geef hem aan mijquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Welke ultieme feyenoordfan wil mij verlossen van Leerdam
Omdat ik rest van de week toch niet zoveel tijd heb.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waarom dan morgen al een team maken man?
Voor 150 issie van jouquote:
ruilen!quote:
Tegen willemsquote:
Lekker man, ga zo door!quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:08 schreef Mallerd het volgende:
433 Heitinga met 74 pace gehaald voor maar 550
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:09 schreef DutchSL het volgende:
EA site is nog trager dan de gemiddelde Liga BBVA CB
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]wat denk je zelf! Die heb ik niet en anders zou ik het niet doen
Er zijn wel meer hoor, maar die ene die vorig jaar 46 had is nu dus behoorlijk in rating omhoog gegaan. Heeft iemand die 31 rated CF al gevonden op de markt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:09 schreef Rijst het volgende:
NOOOOO Er zijn 2 Claytons
[ afbeelding ]
Ja Barca hé, fappen ze op daar..quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:10 schreef WezepAFCA het volgende:
lol, Tello van bronze naar goud in 1 jaar.
In het begin welquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
150 voor leerdam dat is toch niets joh!
Dat is toch ook BBVAquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja Barca hé, fappen ze op daar..
Narsingh van niets naar goud in 1 jaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:10 schreef WezepAFCA het volgende:
lol, Tello van bronze naar goud in 1 jaar.
Maar dit zijn broersquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer hoor, maar die ene die vorig jaar 46 had is nu dus behoorlijk in rating omhoog gegaan. Heeft iemand die 31 rated CF al gevonden op de markt?
PECquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:11 schreef Doublepain het volgende:
Wel jammer dat PEC erbij is gekomen, nu moet ik 2x op 'P' drukken
Natuurlijk nietquote:
Maar als spelers van een andere competitie naar de BBVA gaan krijgen ze minder pace en minder goede stats.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat is toch ook BBVA!?
Your argument is invalid.
Heb je wel die link gebruikt die hier is gepost?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Webapp is kapot, benieuwd wanneer de echte webapp uitkomt
WELKE VAN DE 2 HEB JE DAN?quote:
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Heb je wel die link gebruikt die hier is gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |