quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch mooi dat J nog steeds stiekem hommo is.
Godverquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Verleden tijd van leesbril. (Zooooo slecht)
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Verleden tijd van leesbril. (Zooooo slecht)
quote:
Remcoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
RemcoOef. Hope for the best!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Remcohopen op het besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]Jullie komen niet zomaar van mij af hoor.
[..]
T
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat andere 'onkruid' hopelijk wel.
Nog wel, niet lang meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand hier toevallig of Kruimeltje in Enschede nog bestaat?
Ik hoorde laatst een gerucht over dat ze failliet zouden zijn, maar ik wou juist zaterdag een bezoekje brengen
Nog lang genoeg om flink kaartjes in te slaan voor postcrossingquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nog wel, niet lang meer.
edit: http://www.tctubantia.nl/(...)f--in-zomer-2013.ece
Dat is echt zo'n zaakje waar je mij uren kwijt kan raken. Figuurlijk dan. Al die boeken! En dan je aankopen nog eens uitgebreid bekijken met een kop thee en een puntje taart.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
ben er laatst nog binnen geweest, wat eenwinkeltje!
Oeh elpees. Iemand een idee of ze daar beetje mooi spul hebben?quote:
Heb liever een empty mind. (wat ik ook heb)quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nope, Mindfulness.
Meditatie enzo
*zucht*quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb liever een empty mind. (wat ik ook heb)
Weet ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
*zucht*![]()
Ik heb ook helemaal geen zin om het uit te gaan leggen. Je zorgt juist voor rust in je hoofd hiermee..
Sorry, geïrriteerd door andere dingen atm.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Weet ikIk weet goed wat mediteren, Mindfulness en leven in het heden is. Was een garpje schoonheid.
*hug*quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry, geïrriteerd door andere dingen atm.
En dat terwijl ik net nog zo zen was
Ajax rolt ze thuis op met 3-0. De rest wordt lastig. Maar ik gun het ze wel!quote:
dat moet ik nog zien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ajax rolt ze thuis op met 3-0. De rest wordt lastig. Maar ik gun het ze wel!
Ik wel. Met m'n kameraad die ajax fan is, en mij "bekeerd" heeft tot Twente fan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat moet ik nog zien.
heb trouwens geen kloten van de wedstrijd gezien
Die file sta ik middeninquote:Op woensdag 19 september 2012 06:33 schreef ACT-F het volgende:
Dikke file op de A1, grote brand in Enschede, goedemorgen Twente
Eerst een bakje koffie
Had je om 5 uur al kunnen weten. Eigen schuldquote:Op woensdag 19 september 2012 06:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die file sta ik middenin
Prutser die voor 6u de auto niet onder controle kan houden kost me nu al 40minuten
Toen ik vertrok stond er 2km.. daar ben je normaal zo doorheenquote:Op woensdag 19 september 2012 06:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Had je om 5 uur al kunnen weten. Eigen schuld
Bij een ongeval altijd de A1 vermijden, tenzij het 4:00 is of zo. Het verkeer begint daar al om 5:00 op gang te komen met bouwvakkersbusjes.quote:Op woensdag 19 september 2012 06:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Toen ik vertrok stond er 2km.. daar ben je normaal zo doorheen![]()
Ik weet t.. mja enige route met dit bakbeest is A1. Binnendoor is geen optiequote:Op woensdag 19 september 2012 06:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij een ongeval altijd de A1 vermijden, tenzij het 4:00 is of zo. Het verkeer begint daar al om 5:00 op gang te komen met bouwvakkersbusjes.
N344, Deventer-Holterweg is prima geschikt voor vrachtwagens.quote:Op woensdag 19 september 2012 06:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik weet t.. mja enige route met dit bakbeest is A1. Binnendoor is geen optie
quote:Op woensdag 19 september 2012 08:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
Best brandje hier in Eanske.
Miss Tuk zal mooi in de rook zitten.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zag het vanuit mijn raam:
[ afbeelding ]
Zo'n mooi nummerquote:Op woensdag 19 september 2012 08:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Het Goede Doel - Alles Geprobeerd.
Die synth-solo!
Deel met ons.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh.
Ik heb de 'De 100 Beste Nederpop Hits' er op.
Postduif is sneller.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zal zo een koerier met de CD-R die kant op sturen.
Ik denk dat je de meeste nummer wel hebt. Waar kan ik zoiets *gratis* en zonder reggen uploaden?quote:Op woensdag 19 september 2012 09:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Teh interwebz![]()
Maar ik heb nu Funky Green Dogs op den radio
Hoeveel terabyte is het geheel?quote:Op woensdag 19 september 2012 09:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik denk dat je de meeste nummer wel hebt. Waar kan ik zoiets *gratis* en zonder reggen uploaden?Ik zit nog niet zo lang op internetz.
goed te passe?quote:
joah.quote:
Tracklist:quote:Op woensdag 19 september 2012 09:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Te veel om te mailenEn ach, ik denk dat ik de meeste nummers wel heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 09:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tracklist:De meeste heb ik wel, en sommige kan ik wel missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zitten een paar bij die aardig zijn om te downloaden.
Geeeen ideequote:Op woensdag 19 september 2012 09:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de proxy-logbestanden?
Nou nou, zo machtig ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:27 schreef Redbaron het volgende:
Hiephoi.. lading niet klaar. Mot nog van t land komen
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 19 september 2012 11:06 schreef Kreator het volgende:
Ik heb momenteel de saaiste cursus op aarde. Er viel net iemand in slaap, een Rus die geen Engels kan stelt elke 3 minuten een vraag, de britten hebben allemaal een kater en ik ook.
De presentator doet me denken aan die nerd-tweeling die toen op tv waren bij Beauty and the Nerd, de nederlandse versie. Maar dan nog saaier.
Ik hoop dat ik zo een slagaderlijke bloeding krijg.
Groertjes,
Krea.
Sla de Rus op z'n bakkes.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:06 schreef Kreator het volgende:
Ik heb momenteel de saaiste cursus op aarde. Er viel net iemand in slaap, een Rus die geen Engels kan stelt elke 3 minuten een vraag, de britten hebben allemaal een kater en ik ook.
De presentator doet me denken aan die nerd-tweeling die toen op tv waren bij Beauty and the Nerd, de nederlandse versie. Maar dan nog saaier.
Ik hoop dat ik zo een slagaderlijke bloeding krijg.
Groertjes,
Krea.
Ik heb niet zoveel met Russen, Polen en de rest van de meuk uit die richtingquote:Op woensdag 19 september 2012 11:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niks ervan!Russen zijn leuk.
Hongaren zijn tof.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Russen, Polen en de rest van de meuk uit die richting.
je weet dat vier russen besmettelijk kunnen zijn?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:10 schreef Kreator het volgende:
Russen zijn ok. Maar niet te verstaan. Onsmakelijk ook. En dit is dan nog een nette rus.
Ivoquote:Op woensdag 19 september 2012 13:50 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
je weet dat vier russen besmettelijk kunnen zijn?
en nog 1 goede middag
Misschien was het geen droom.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op muggenjacht moest. Hoe saai kan een mens dromen?
Jawel, want het speelde zich af op mijn kamer en ik sliep op de kamer van m'n broertjequote:
Je slaapwandelde.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, want het speelde zich af op mijn kamer en ik sliep op de kamer van m'n broertje
Nee.quote:
Ik droomde vannacht dat ik beviel van 2 kinderen, 1 zoon en 1 dochter.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op muggenjacht moest. Hoe saai kan een mens dromen?
Mja, ach... ik wil wel toffere dingen doen als ik slaapwandelquote:
Waardeloze planning onniequote:Op woensdag 19 september 2012 16:43 schreef Redbaron het volgende:
Thuis![]()
Spul was ook nog niet klaar dus afkopp en vannacht om 2.30 maar weer heen
Planner kan er niets aan doen, klant moet zorgen dat spul klaar staat!quote:
Ja ik bedoel ook die planning.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Planner kan er niets aan doen, klant moet zorgen dat spul klaar staat!
Ik moet nog zo'n 7mtr planten krijgen en zou zeker 18u worden tot t klaar wasEn dan moet je nog laden
Ja bende!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook die planning.
Lelijk!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja bende!
Kan vanavond ook niet trainen want dan maar 3u slaap
Boh jaloers! Al heb ik ook heerlijk gegeten. Macaroni met satevlees en macaronisaus en bbqsaus. Stonden wat restjes en daar heeft mijn moeder 1 mix van gemaakt en dat smaakte te fijn!quote:
Uhuquote:
Dat is vrij makkelijk te realiseren.quote:
Mwa, lusteloos, slap, moe... en 's nachts wakker liggen zonder redenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met je?
Mehquote:Op woensdag 19 september 2012 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, lusteloos, slap, moe... en 's nachts wakker liggen zonder reden
Hmhm, weer lekker terug naar een laag Vit-D gehaltequote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
MehDat is wel echt kut
Alweer in het ziekenhuis geweest?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmhm, weer lekker terug naar een laag Vit-D gehalte
Krijg binnenkort weer nieuwe vitamine-D shots, dus dan zal het wel weer wat toffer gaanquote:Op woensdag 19 september 2012 19:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alweer in het ziekenhuis geweest?
Want dit werkt kennelijk allemaal voor geen meter
Je moet omlaag of juist niet? Snap die post niet helemaal.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmhm, weer lekker terug naar een laag Vit-D gehalte
Okee. Maar zo kan je toch niet de rest van je leven door gaan?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg binnenkort weer nieuwe vitamine-D shots, dus dan zal het wel weer wat toffer gaan
Heeft het niks met te weinig melanine te maken?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg binnenkort weer nieuwe vitamine-D shots, dus dan zal het wel weer wat toffer gaan
Ik moet dik omhoogquote:Op woensdag 19 september 2012 19:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je moet omlaag of juist niet? Snap die post niet helemaal.
Omhoog dus.
Nope, maar duurt weer ff tot vit-D weer op niveau is. Moet ook nog maar gewoon doorgaan met het glutenvrije gedoe. Ben nu iets langer dan 5 maanden bezig, kan nog wel 6 á 7 maanden durenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee. Maar zo kan je toch niet de rest van je leven door gaan?
Best kans, ik neem sowieso erg weinig vit-D op van zonlicht.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heeft het niks met te weinig melanine te maken?
Mehquote:Op woensdag 19 september 2012 19:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, maar duurt weer ff tot vit-D weer op niveau is. Moet ook nog maar gewoon doorgaan met het glutenvrije gedoe. Ben nu iets langer dan 5 maanden bezig, kan nog wel 6 á 7 maanden duren
Daarom ook. Dus dan wordt t ook kutter straks in de winter.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet dik omhoog
[..]
Nope, maar duurt weer ff tot vit-D weer op niveau is. Moet ook nog maar gewoon doorgaan met het glutenvrije gedoe. Ben nu iets langer dan 5 maanden bezig, kan nog wel 6 á 7 maanden duren
[..]
Best kans, ik neem sowieso erg weinig vit-D op van zonlicht.
Daarom dus Vit-D shotsquote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Daarom ook. Dus dan wordt t ook kutter straks in de winter.
Komt wel weer een keertje, meidquote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh
Ik wil weer meeten J
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt wel weer een keertje, meid
Mag jij bovenop
150.000 man uitgenodigd nuquote:Op woensdag 19 september 2012 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zag het vanmorgen op het nieuws, dom wicht
benieuwd hoeveel er ook echt komenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
150.000 man uitgenodigd nu
We zullen het wel zien op 't journaalquote:Op woensdag 19 september 2012 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
benieuwd hoeveel er ook echt komen
`quote:Op woensdag 19 september 2012 20:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
https://www.facebook.com/MyrthesAngels?ref=ts
De computer doet het nog, dus daar zal het niet aan liggenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:45 schreef ReMcOrE het volgende:
heb je de energierekening niet betaald?
Jah, hoor net dat zowel een oom als tante kort na elkaar zijn overledenquote:
ow, was dat lichtje daarvoor?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jah, hoor net dat zowel een oom als tante kort na elkaar zijn overledenOp zich heeft het wel iets moois, dat er één niet alleen is achtergebleven
Het leven is hardquote:Op woensdag 19 september 2012 21:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow, was dat lichtje daarvoor?en inderdaad mooi, maar aan de andere kant ook hard voor de 'achterblijvers'
het zat er aan te komen als in beide waren ziek of? en op dit soort momenten is het leven keihard!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het leven is hardHet zat wel aan te komen, dus tja...
Sterkte!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De computer doet het nog, dus daar zal het niet aan liggen
[..]
Jah, hoor net dat zowel een oom als tante kort na elkaar zijn overledenOp zich heeft het wel iets moois, dat er één niet alleen is achtergebleven
Ja, tante was al langer ziek, en oom sinds kort.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het zat er aan te komen als in beide waren ziek of? en op dit soort momenten is het leven keihard!
quote:
Dankquote:Op woensdag 19 september 2012 22:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja Teun, ook vanaf hier gecondoleerd natuurlijk!
Ah, sterktequote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De computer doet het nog, dus daar zal het niet aan liggen
[..]
Ik droomde heel gezellig dat ik naar de kapper ging, ze mijn hele haar verpestequote:Op donderdag 20 september 2012 00:59 schreef rulerofdeath het volgende:
Zo, ook weer thuis. Nu maar eens naar dromeland
Daar hoopte ik vanmorgen opquote:Op donderdag 20 september 2012 08:31 schreef Kreator het volgende:
Ik droomde dat ik niet hoefde te werken.
quote:Op donderdag 20 september 2012 08:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik droomde heel gezellig dat ik naar de kapper ging, ze mijn hele haar verpeste
Maar ik uiteindelijk wel naar huis ging met 17.000 euro. Alleen vertrouwde ik de cheque niet
Ik ben me (weer) aan het inlezen in AdSense.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:57 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik me in ga lezen in de symptomen van aangezichtspijn en dan in de wao ga.
quote:Op donderdag 20 september 2012 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben me (weer) aan het inlezen in AdSense.Over een jaar ben ik miljardair.
quote:Op donderdag 20 september 2012 08:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
Ik droomde dat TGND op m'n gezicht zat.
Que?quote:Op donderdag 20 september 2012 09:26 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, ik snap nu ook de drank in de Facebook statussen.
De dames op Facebook zijn opeens in een drank kanonnade losgebarsten. Champagne, tequilla sunrise, cointreau, noem het maar op.quote:
Ow dat.. ja dat is 1x in de zoveel tijd. Soms mbt liefde andere keer over seks ander keer weer over schoenmatenquote:Op donderdag 20 september 2012 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
De dames op Facebook zijn opeens in een drank kanonnade losgebarsten. Champagne, tequilla sunrise, cointreau, noem het maar op.
Blijkbaar houdt iedere drank een andere status in het liefdesleven in.
Beha kleurquote:Op donderdag 20 september 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat.. ja dat is 1x in de zoveel tijd. Soms mbt liefde andere keer over seks ander keer weer over schoenmaten
en het mooiste vind ik het zinnetjequote:
Terwijl iedere aap met google op kan zoeken wat het betekentquote:Op donderdag 20 september 2012 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en het mooiste vind ik het zinnetje
"post er niet bij waarover het gaat, maar enkel het drankje" Oeeeh wat zullen we mysterieus zijn![]()
Nouja jij moest er ook over nadenken .. missie geslaagdquote:Op donderdag 20 september 2012 09:35 schreef Samzz het volgende:
Terwijl iedere aap met google op kan zoeken wat het betekent.
Ik heb gegoogled toen ik ze zag verschijnenquote:Op donderdag 20 september 2012 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja jij moest er ook over nadenken .. missie geslaagd
Waren ze toch even mysterieusquote:Op donderdag 20 september 2012 09:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gegoogled toen ik ze zag verschijnen.
Ik heb hem niet gekregenquote:Op donderdag 20 september 2012 09:40 schreef Samzz het volgende:
Echt he. Welk drankje ben jij, Cue?
Kan je toch googlenquote:
Ga niet zoekenquote:Op donderdag 20 september 2012 09:45 schreef Samzz het volgende:
Kan je toch googlen. Ik heb 'm ook niet gekregen.
Ik ben ranja.
Die bestaat niet. Ranja ook niet, die heb ik zelf verzonnenquote:Op donderdag 20 september 2012 09:47 schreef Kreator het volgende:
Ik ben Absint, maar ik heb het niet opgezocht.
Dat mag nietquote:Op donderdag 20 september 2012 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bestaat niet. Ranja ook niet, die heb ik zelf verzonnen.
Je kon kiezen tussen Breezer, Safari en cola light?quote:Op donderdag 20 september 2012 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bestaat niet. Ranja ook niet, die heb ik zelf verzonnen.
Met ijs.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:51 schreef Kreator het volgende:
En zoete witte wijn, niet te vergeten.
Arme manquote:Op donderdag 20 september 2012 09:53 schreef Samzz het volgende:
wijn is ik heb een relatie alleen hij weet dat niet, zoiets.
quote:Op donderdag 20 september 2012 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Waar gaat dit in hemelsnaam over?
quote:Op donderdag 20 september 2012 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
De dames op Facebook zijn opeens in een drank kanonnade losgebarsten. Champagne, tequilla sunrise, cointreau, noem het maar op.
Blijkbaar houdt iedere drank een andere status in het liefdesleven in.
We zijn samen alleen hij weet dat niet is het. Champagne is vrijgezel, cointreau getrouwd.quote:
Dan ben ik Champagne.. alleen vind ik dat niet lekkerquote:Op donderdag 20 september 2012 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
We zijn samen alleen hij weet dat niet is het. Champagne is vrijgezel, cointreau getrouwd.
Jij bent vrijgezel, maar ook weer niet?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Bier, wijn en vodka hier. Verrassend...
Wat vindt miss Tuk ervanquote:Op donderdag 20 september 2012 10:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Bier, wijn en vodka hier. Verrassend...
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent vrijgezel, maar ook weer niet?
Die is faliekant TEGEN.quote:
Dan kloppen die drankjes dus nietquote:Op donderdag 20 september 2012 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
[..]
Die is faliekant TEGEN.
Johquote:Op donderdag 20 september 2012 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
[..]
Die is faliekant TEGEN.
Voor mij toch wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kloppen die drankjes dus niet
Then talk to her, damnitquote:Op donderdag 20 september 2012 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voor mij toch wel.
Miss is meer van de cognac.
Daar ga je toch nooit geld aan verdienen...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Bezig met een website over damesschoenen.Dat ik ooit zo diep heb mogen zinken...
Damnquote:Op donderdag 20 september 2012 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voor mij toch wel.
Miss is meer van de cognac.
Ik denk dat ik haar eerder een vleeseter kan maken.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Then talk to her, damnit
Huh?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar eerder een vleeseter kan maken.
Volgens mij betekent dit dat Tukker geen ruggengraat heeft.quote:
Ah.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dit dat Tukker geen ruggengraat heeft.
Uit research van mijn onderzoeksteam blijkt van wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar ga je toch nooit geld aan verdienen...
Heb ik ook niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dit dat Tukker geen ruggengraat heeft.
Juh.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Maarre, Samzz, jij hebt best wel verstand van damesschoenen hè?
Damn. Als ik dat topic lees met tussen de 15 en 50 euro per dag voor een beetje niks doen, dan gaat het toch wel heel erg jeuken. Initiele investering kost dan wel geld en vooral tijd, maar damn.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Maarre, Samzz, jij hebt best wel verstand van damesschoenen hè?
Oke.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mooi. Daar ga ik je tzt wat over vragen.
Daarom. Kijken of dat wat wordt. Gaat wel vrij veel tijd in zitten, vooral het inlezen over AdSense.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Damn. Als ik dat topic lees met tussen de 15 en 50 euro per dag voor een beetje niks doen, dan gaat het toch wel heel erg jeuken. Initiele investering kost dan wel geld en vooral tijd, maar damn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daarom. Kijken of dat wat wordt. Gaat wel vrij veel tijd in zitten, vooral het inlezen over AdSense.Maar als je het systeem eenmaal snapt is het lopende band werk.
Heb drie sites draaien sinds deze week. Ben nu bezig met de vierde. Over damesschoenen dus...Doe kinderschoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Daarom. Kijken of dat wat wordt. Gaat wel vrij veel tijd in zitten, vooral het inlezen over AdSense.Maar als je het systeem eenmaal snapt is het lopende band werk.
Heb drie sites draaien sinds deze week. Ben nu bezig met de vierde. Over damesschoenen dus...Wat voor sites maak je dan? Als in.. niet waarover, maar welk doel enzo. Bedoel over damesschoenen, neem aan geen hele webwinkel erachter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, geen webwinkel. Informatief... de dames wegwijs maken in schoenenland. Laat ik het daar op houden.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat voor sites maak je dan? Als in.. niet waarover, maar welk doel enzo. Bedoel over damesschoenen, neem aan geen hele webwinkel erachter.
Oke...quote:Op donderdag 20 september 2012 11:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, geen webwinkel. Informatief... de dames wegwijs maken in schoenenland. Laat ik het daar op houden.
Komen daar mensen op af? Nouja altijd te proberen natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Nee, geen webwinkel. Informatief... de dames wegwijs maken in schoenenland. Laat ik het daar op houden.
Vast wel. Kwestie van promotie en een hoge ranking halen in Google. Ook al verdien je één euro per dag met zo'n (statische) site, als je er vijftig hebt is dat een leuk extraatje.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komen daar mensen op af? Nouja altijd te proberen natuurlijk.
dat klopt natuurlijk. Maar ik zou niet eens ideeen hebben voor 1 pagina.. laat staan een hele site, en al helemaal niet meer sitesquote:Op donderdag 20 september 2012 11:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vast wel. Kwestie van promotie en een hoge ranking halen in Google. Ook al verdien je één euro per dag met zo'n (statische) site, als je er vijftig hebt is dat een leuk extraatje.
Maar, jij wilt als man een vrouw gaan vertellen welke schoenen ze waar moet kopen?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vast wel. Kwestie van promotie en een hoge ranking halen in Google. Ook al verdien je één euro per dag met zo'n (statische) site, als je er vijftig hebt is dat een leuk extraatje.
Nee hoor. Ik probeer dames aan te trekken die via een zoekopdracht op Google op mijn site komen.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, jij wilt als man een vrouw gaan vertellen welke schoenen ze waar moet kopen?
Heet jij Karl of Christian?
En dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik probeer dames aan te trekken die via een zoekopdracht op Google op mijn site komen.
En waar heb je mijn hulp dan voor nodig?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze een interessante advertentie zien en aanklikken.
Och, dat gedoequote:Op donderdag 20 september 2012 11:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar kom ik nog op terug.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En waar heb je mijn hulp dan voor nodig?
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Och, dat gedoeIk snapte geen kut van die 'informatieve' sites, totdat ik ad-blocker uitschakelde
![]()
http://www.datingsitegratis.org/
http://www.fotobewerken.info/
etc...
Verwacht overigens geen wonderen van dergelijke projecten. Hoe meer mensen op deze manier geld proberen te verdienen, hoe minder er te verdelen valt. Deze hype, mede ingegeven door het gemak van WordPress, is al een tijdje gaande.quote:
Klopt. Ik beschouw het als een leuk experiment. Zou leuk zijn als ik wat op kan zetten waar ik een paar tientjes of misschien wel een paar honderd euro per maand aan over hou. Leuk extraatje. Mijn verwachtingspatroon is laag, dat scheelt.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Verwacht overigens geen wonderen van dergelijke projecten. Hoe meer mensen op deze manier geld proberen te verdienen, hoe minder er te verdelen valt. Deze hype, mede ingegeven door het gemak van WordPress, is al een tijdje gaande.
Nou, WordPress dus.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ben benieuwd, Tukker.
Ik ben op zoek naar iemand die een leuke, makkelijk te onderhouden website voor mijn tekeningen kan fabriceren, of mij kan helpen deze te fabriceren. Zelf heb ik er toch wat moeite mee met frontpage.
Wordpress.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ben benieuwd, Tukker.
Ik ben op zoek naar iemand die een leuke, makkelijk te onderhouden website voor mijn tekeningen kan fabriceren, of mij kan helpen deze te fabriceren. Zelf heb ik er toch wat moeite mee met frontpage.
Ik wil geen advertenties op de site.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik regel de hosting en de inrichting voor 50% van de advertentieinkomsten.
Natuurlijk wil je dat wel!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil geen advertenties op de site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |