quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch mooi dat J nog steeds stiekem hommo is.
Godverquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Verleden tijd van leesbril. (Zooooo slecht)
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Verleden tijd van leesbril. (Zooooo slecht)
quote:
Remcoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
RemcoOef. Hope for the best!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Remcohopen op het besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]Jullie komen niet zomaar van mij af hoor.
[..]
T
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat andere 'onkruid' hopelijk wel.
Nog wel, niet lang meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand hier toevallig of Kruimeltje in Enschede nog bestaat?
Ik hoorde laatst een gerucht over dat ze failliet zouden zijn, maar ik wou juist zaterdag een bezoekje brengen
Nog lang genoeg om flink kaartjes in te slaan voor postcrossingquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nog wel, niet lang meer.
edit: http://www.tctubantia.nl/(...)f--in-zomer-2013.ece
Dat is echt zo'n zaakje waar je mij uren kwijt kan raken. Figuurlijk dan. Al die boeken! En dan je aankopen nog eens uitgebreid bekijken met een kop thee en een puntje taart.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
ben er laatst nog binnen geweest, wat eenwinkeltje!
Oeh elpees. Iemand een idee of ze daar beetje mooi spul hebben?quote:
Heb liever een empty mind. (wat ik ook heb)quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nope, Mindfulness.
Meditatie enzo
*zucht*quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb liever een empty mind. (wat ik ook heb)
Weet ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
*zucht*![]()
Ik heb ook helemaal geen zin om het uit te gaan leggen. Je zorgt juist voor rust in je hoofd hiermee..
Sorry, geïrriteerd door andere dingen atm.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Weet ikIk weet goed wat mediteren, Mindfulness en leven in het heden is. Was een garpje schoonheid.
*hug*quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry, geïrriteerd door andere dingen atm.
En dat terwijl ik net nog zo zen was
Ajax rolt ze thuis op met 3-0. De rest wordt lastig. Maar ik gun het ze wel!quote:
dat moet ik nog zien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ajax rolt ze thuis op met 3-0. De rest wordt lastig. Maar ik gun het ze wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |