vergeet de ikea diepvries taartjes niet!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef OhNoes het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zooo herkenbaar
onderhoud auto minder, maar anders was je zo zielig niet gequote
Had er ook al een coupon op gebruiktquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
true dat
[..]
Ja, best een redelijke prijs
microsd?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Had er ook al een coupon op gebruikt
Heb nu nog een coupon![]()
Nu twijfel ik nog of ik de 2x 16 GB kaartjes wel wil houden (ook met coupon gekocht)
aww dat is lief!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef OhNoes het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
onderhoud auto minder, maar anders was je zo zielig niet gequote
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:48 schreef tralalala het volgende:
Is die Acer telefoon al langs gekomen?
Ja micro SDquote:
Stof, dit is katoen hij wilt satijn.quote:
Bestel gewoon, misschien wil hij hem wel, anders gewoon cancelquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:49 schreef bambino het volgende:
Oeh Close!
Bijna degene wat delano wilde hebben.
Hij had al gezegd dat hij de andere niet wilde hebben.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Bestel gewoon, misschien wil hij hem wel, anders gewoon cancel
Ohja. De foto leek er wel opquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Stof, dit is katoen hij wilt satijn.
Is ook zelfde plaatje en andere kleur qua plaatje. Maar als je op specs klikt zie je 100% katoen.quote:
Watjequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef Nizno het volgende:
sjow, hunt voor mij is over.... eten koken en lekker tv kijken... tot later maar weer
Groeten aan je liefquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef Nizno het volgende:
sjow, hunt voor mij is over.... eten koken en lekker tv kijken... tot later maar weer
2 voor 18quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
6 inc geboden voor eentje
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef Nizno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |