Wil er wel een keer één! ben benieuwd of dat gaat lukken hahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zijn er ook nog niet voorbijgekomen deze keer
My thought exactly.quote:
ja ik bedoel nou he je snapt me welquote:
Niet echt, waarom gaan klagen over 50 euro onder nieuwprijs?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:36 schreef OhNoes het volgende:
[..]
ja ik bedoel nou he je snapt me wel
Zonnetje hierquote:
Vies weer he? bye bye zomerquote:
799 - 749,95 - 8,95 = €40,10quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Niet echt, waarom gaan klagen over 50 euro onder nieuwprijs?
't is niet alsof de marges om nieuwe elektronica nou zo gigantisch zijn hé..quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:40 schreef OhNoes het volgende:
[..]
799 - 749,95 - 8,95 = €40,10
€40,10 op 900 euro advies prijs vind ik nou niet echt een impuls aankoop meer, eerder marktwerking
ipad 2 en tig android spulquote:
meerderequote:
in 3 maanden is die tv 100 euro in waarde gedaald, dus wacht 1,5 maand en bestel hem elders voor dezelfde prijs, dan heb je ook mere tijd om uit te zoeken of je uberhaupt deze tv wel wouquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
't is niet alsof de marges om nieuwe elektronica nou zo gigantisch zijn hé..
En vooral binnen nu en enkele minuten beslissen..quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:45 schreef OhNoes het volgende:
[..]
in 3 maanden is die tv 100 euro in waarde gedaald, dus wacht 1,5 maand en bestel hem elders voor dezelfde prijs, dan heb je ook mere tijd om uit te zoeken of je uberhaupt deze tv wel wou
Ja dat niet alleen, persoonlijk heb ik net een jaar of 1,5 mijn huidige.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:45 schreef OhNoes het volgende:
[..]
in 3 maanden is die tv 100 euro in waarde gedaald, dus wacht 1,5 maand en bestel hem elders voor dezelfde prijs, dan heb je ook mere tijd om uit te zoeken of je uberhaupt deze tv wel wou
hoezo zo kort nog maar? heb je gistermiddag geslapen ofzoquote:
Jupquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:54 schreef OhNoes het volgende:
[..]
hoezo zo kort nog maar? heb je gistermiddag geslapen ofzo
quote:
Ditquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:57 schreef Melleyn het volgende:
Jammer van de verzendkosten, die verpesten het toch steeds een beetje voor mij.
Trustenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:00 schreef bambino het volgende:
Ik ga echt pitten, ben er klaar mee.
Producten duren weer fucking lang en dat maakt het alleen maar erger
Ben er vannacht wel weer mocht het nog aan de gang zijn.
Gelukkig hoef je de gordijnen niet nog dicht te doenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:00 schreef bambino het volgende:
Ik ga echt pitten, ben er klaar mee.
Producten duren weer fucking lang en dat maakt het alleen maar erger
Ben er vannacht wel weer mocht het nog aan de gang zijn.
Trustenquote:
idd, rolluik zit er ook al voorquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:03 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je de gordijnen niet nog dicht te doen
haha moet je toch sneller zijn.quote:
quote:
20 ekkies, verzendkosten komen er ook nog bijquote:
Ben anders heel blij met m'n kussensquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar toch beter dan al die kussensets en oud gereedschap
me 2quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ben anders heel blij met m'n kussens
De een nog lelijker dan de ander.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat een docks. Al wel 80 van die dingen voorbij zien komen
Ik voel dat het woord dock in de volgende TT komtquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dock off godverdomme!quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik voel dat het woord dock in de volgende TT komt
quote:
Degene die ik wil is vanmorgen al geweestquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
en de verzendkosten?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://www.amazon.com/On-Beat-Air-Speaker-AirPlay/dp/B0061HMPWM
114 dollar op amazon..
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waarom gooien ze er niet eens een paar mooie laptops uit.
Dan moet je de volgende laptop ook wel gewoon kopen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waarom gooien ze er niet eens een paar mooie laptops uit.
7 dollar toch altijd?quote:
quote:
quote:this item ships for FREE with Super Saver Shipping
Ohquote:
welke was hetquote:
een motorola, eerste tablet in tijden met een hogere android versie dan 2.3quote:
het was de media edition, elders 240, bij ibood: 250 + 6quote:
Hij was een etmaal eerder bij ibood 199,-quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:00 schreef OhNoes het volgende:
[..]
het was de media edition, elders 240, bij ibood: 250 + 6
Lekker tochquote:
dafuq?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hij was een etmaal eerder bij ibood 199,-
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
het had de EdT moeten zijn van britt femmequote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hoe ik me nu voel:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Samsom valt in slaap tijdens Troonrede 18 September 2012
watjequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hoe ik me nu voel:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Samsom valt in slaap tijdens Troonrede 18 September 2012
Leuk tochquote:
ik denk hetquote:
Koop ik ze liever bij de xenos voor €5 psquote:
Maar die zijn lelijkerderder.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:14 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Koop ik ze liever bij de xenos voor €5 ps
Maar als het donker is zie je alleen de vlam toch?quote:
Dat kan ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:15 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Maar als het donker is zie je alleen de vlam toch?en dan haal je ze overdag gewoon uit de tuin
Das DVD, iBood is Blu-rayquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:22 schreef Melleyn het volgende:
http://www.zavvi.nl/dvd/t(...)e-pack/10244504.html
Ja vink dat is dus de DVD, iBood heeft de superieure blu rayquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:22 schreef Melleyn het volgende:
http://www.zavvi.nl/dvd/t(...)e-pack/10244504.html
wat zeg je het weer lief.....quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja vink dat is dus de DVD, iBood heeft de superieure blu ray
quote:
en je krijgt er nog een bonus dvd bij ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:23 schreef Melleyn het volgende:
http://www.zavvi.nl/blu-r(...)s-disc/10244502.html dan![]()
Alsnog goedkoper.
Ik heb Toy Stoy 1 wel op blu-rayquote:
Faalquote:
luchiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop