10u ga ik niet redden, denk dat lief me een dreun verkoopt als ik ook maar 1 minuut luister als ze thuis isquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:18 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Geen idee, er was wel een soortgelijk iets, wacht even zoeken
edit
dit bedoelde ik
ja daar ben ik al gayquote:
Haha, maar die vent in het filmpje doet ook niks anders dan ernaar kijkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
10u ga ik niet redden, denk dat lief me een dreun verkoopt als ik ook maar 1 minuut luister als ze thuis is
dat doe ik al helemaal niet, ik luister alleenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:21 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Haha, maar die vent in het filmpje doet ook niks anders dan ernaar kijken
huh?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daar ben ik al gay
alleen maar omdat ik zit te kijken naar dat bikinibroekjekleurtje.... kortom een shemale
doe je het dus foutquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat doe ik al helemaal niet, ik luister alleen
Haha, die is ook echt kut ja. Of inception horn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:21 schreef bambino het volgende:
Vind deze vervelender denk ik na 10 uur.
haha epic!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:21 schreef bambino het volgende:
Vind deze vervelender denk ik na 10 uur.
http://meatspin. com/quote:
Mag dit hier?quote:
Zie nu pas dat het een vrouw is johquote:
lol, ja sorry ben dan ook lesbisch dus dat valt opquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:24 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Zie nu pas dat het een vrouw is johnooit naar gekeken, wel altijd aangezet in de klaslokalen op de middelbare
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |