Mja. We zien elkaar zondag nog om het erover te hebben, maar het gaat sowieso niks meer worden nu, ook vanuit mij niet. Baal er wel van ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hoe gaat het nu Bambi?
Ik las in vorige topic dat je date er ineens toch niet meer voor wou gaan? Balen zeg!
Ik snap niet waarom je nog met zo iemand afspreektquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja. We zien elkaar zondag nog om het erover te hebben, maar het gaat sowieso niks meer worden nu, ook vanuit mij niet. Baal er wel van ja.
Och, wat vervelend meisquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja. We zien elkaar zondag nog om het erover te hebben, maar het gaat sowieso niks meer worden nu, ook vanuit mij niet. Baal er wel van ja.
Waar moet je het dan nog over hebben, als je al weet dat het niks meer gaan worden?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil graag meer duidelijkheid van zijn kant over wat er nou echt is, omdat ik denk dat ik het dan makkelijker achter me kan laten. Dus dat ga ik 1 keer proberen, lukt het niet, dan niet en dan is het ook klaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waar moet je het dan nog over hebben, als je al weet dat het niks meer gaan worden?
Nee, dat snap ik, alles is nu anders, en dat vertrouwen zal nooit eer helemaal terugkomen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Want het punt is, zelfs als hij van inzicht zou veranderen en er toch voor zou willen gaan, dan zou ik er geen vertrouwen meer in kunnen hebben, door wat nu al gezegd is. Dat zou me alleen maar heel erg onzeker maken denk ik. Dus daar moet ik niet aan beginnen.
Dat kan me ergens ook wel weer voorstellen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil graag meer duidelijkheid van zijn kant over wat er nou echt is, omdat ik denk dat ik het dan makkelijker achter me kan laten. Dus dat ga ik 1 keer proberen, lukt het niet, dan niet en dan is het ook klaar.
Dit is ook een goed punt. Als hij, na de twijfel die hij eerde zaaide, nu ineens wel weer zou willen dan weet je ook nooit wat je aan hem hebt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Want het punt is, zelfs als hij van inzicht zou veranderen en er toch voor zou willen gaan, dan zou ik er geen vertrouwen meer in kunnen hebben, door wat nu al gezegd is. Dat zou me alleen maar heel erg onzeker maken denk ik. Dus daar moet ik niet aan beginnen.
Precies. De spontaniteit is er dan af.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, alles is nu anders, en dat vertrouwen zal nooit eer helemaal terugkomen.
Haha nee weet ik, maar het was wel voor het eerst dat ik echt serieus aan het daten was. En het is vooral omdat de omslag zo groot is dat ik het echt niet snap. Ik wil altijd alles snappen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Maar waarom ga je er over praten bambi? Je hebt een keer gebekt, je hebt geen relatie verbroken ofzo.
Ik weet dat je wat minder 'ervaren' bent dan anderen en misschien daardoor meer waarde hecht aan een zoen, maar probeer het niet meer te maken dan het is. Tuurlijk, het is zuur en buh, maar jammer dan, er komt vanzelf een ander
Nah. Das heul nie waarquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Die pretoogjes die je eerder noemde moet je niet te veel prat op gaan, bij mannen is dat 9 van de 10 keer uit pure geilheid in het moment
Have fun meissie! En ik weet zeker dat je 'm gaat vinden
Ik werd beledigd op de 1ste datequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Onze eerste dates waren we altijd dronken joh
Ik word nog steeds met enige regelmaat beledigdquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik werd beledigd op de 1ste date.
Looooll watquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:03 schreef Incantrix het volgende:
Bambi
ons eerste gesprek ging zo:
*ik en vriendin komen aan op Lowlands-camping om half 1 in de nacht en beginnen vermoeid onze tent op te zetten op de door een vriend vrijgehouden plek*
*wazige maar vriendelijke gast komt aanlopen en zegt dat hij ons wel gaat helpen*
*wazige gast ploft neer naast vriend die plek heeft vrijgehouden, begint bralverhaal en laat ons staan*
*wazige gast deze Lowlands, noch de daaropvolgende jaren nooit meer teruggezien*
Pas toen we gingen trouwen kwamen we erachter dat hij die wazige gast was met dat oranje haar en dat ik en mijn vriendin die meisjes waren 'die hij had geholpen hun tent op te zetten'
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:03 schreef Incantrix het volgende:
Bambi
*ik en vriendin komen aan op Lowlands-camping om half 1 in de nacht en beginnen vermoeid onze tent op te zetten op de door een vriend vrijgehouden plek*
*wazige maar vriendelijke gast komt aanlopen en zegt dat hij ons wel gaat helpen*
*wazige gast ploft neer naast vriend die plek heeft vrijgehouden, begint bralverhaal en laat ons staan*
*wazige gast deze Lowlands, noch de daaropvolgende jaren nooit meer teruggezien*
Pas toen we gingen trouwen kwamen we erachter dat hij die wazige gast was met dat oranje haar en dat ik en mijn vriendin die meisjes waren 'die hij had geholpen hun tent op te zetten'
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:03 schreef Incantrix het volgende:
Bambi
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neem mij meequote:Op dinsdag 18 september 2012 17:53 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Ik zit aan de wijn. Morgen vertrekken we toch niet naar europapark... dus...
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:53 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Ik zit aan de wijn. Morgen vertrekken we toch niet naar europapark... dus...
* SpaceInvaders schopt priemquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ahja... Goeien wijn thoughZo op lege maag (nog hele dag niet gegeten)
ER ZIT ENEN PIZZA IN DEN OVEN VOOR MIJ !quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders schopt priem
JE HAD DE HELE DAG DE TIJD OM TE ETENquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ER ZIT ENEN PIZZA IN DEN OVEN VOOR MIJ !Nu dan...
Daar zit zeker waarheid inquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE HAD DE HELE DAG DE TIJD OM TE ETEN
We moesten voor de ambtenaar van de burgerlijke stand dingen van ons samen opschrijven en toen kwam het gesprek op Lowlands, en toen vertelde hij dat hij zich nog een bizar verhaal kon herinneren dat hij met de bus was gegaan en -insert allerhande avonturen- en dat hij toen in de avond nog 2 meisjes die via -insert naam vriend- bij de groep waren aangehaakt had geholpen met het opzetten van hun tent.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:43 schreef Mss het volgende:
Loller Inca. Hoe zijn jullie daar achter gekomen?
Oeh!!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou nu een kapsalon bestellen zodat je zelf ook ziek wordt
We zouden naar europapark gaan (EINDELIJK ! Sinds huwelijksreis wil ik er al naartoequote:
Ik zat in de IC Eindhoven-Breda, roepen ze bij Tilburg om dat er stremming is tussen Tilburg en Breda dus trein rijdt niet verder en luister maar naar de omroepberichten. Vervolgens doodse stilte op station Tilburgquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum zou eten koken maar die staat nu met de trein vast bij lage zwaluwe, godverdommeuh ns
Oh dat is wel balen Priemquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh!!!![]()
[..]
We zouden naar europapark gaan (EINDELIJK ! Sinds huwelijksreis wil ik er al naartoe); maar nu is cif ziek. We zouden eerst vandaag vertrekken; maar gisteren was ie al niet fit. Dus dan zouden we morgen vertrekken maar vandaag is ie dus nog steeds niet fit. Ik denk dat ie zich druk maakt; maar hij zegt van niet (na 10 jaar en heul vaak ziek zijn begin je wel een patroon te herkennen zeg maar
). Dus nu gaan we morgen niet; maar welliiiiiicht donderdag.... Dus...
En nu zit ik aan de wijnOMNOMNOM
Nsquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zat in de IC Eindhoven-Breda, roepen ze bij Tilburg om dat er stremming is tussen Tilburg en Breda dus trein rijdt niet verder en luister maar naar de omroepberichten. Vervolgens doodse stilte op station TilburgVervolgens rijdt de trein naar Roosendaal (moet ook via Breda) van 15 min later wel gewoon en blijkt de stremming pas na Breda te liggen en zijn we dus voor niks de intercity uit gejaagd. Kut faal NS
Ja aan de ene kant wel aan de andere kant:Het is best nog duur om gewoon even te gaan en dan wellicht niks te kunnen doenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh dat is wel balen Priem![]()
Hopen dat ie zich morgen wel fitter voelt! En anders gewoon gaan en eerst dagje sauna doen om te relaxen?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
We moesten voor de ambtenaar van de burgerlijke stand dingen van ons samen opschrijven en toen kwam het gesprek op Lowlands, en toen vertelde hij dat hij zich nog een bizar verhaal kon herinneren dat hij met de bus was gegaan en -insert allerhande avonturen- en dat hij toen in de avond nog 2 meisjes die via -insert naam vriend- bij de groep waren aangehaakt had geholpen met het opzetten van hun tent.
En toen deed ik 'WAIT WHUT??? Had je dat jaar ook oranje haar?' En hij 'hoe weet je dat?' En ik 'omdat je ons heel niet hebt geholpen met onze tent, klootzak!'![]()
En die wederzijdse vriend heeft nooit iets gezegd?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
We moesten voor de ambtenaar van de burgerlijke stand dingen van ons samen opschrijven en toen kwam het gesprek op Lowlands, en toen vertelde hij dat hij zich nog een bizar verhaal kon herinneren dat hij met de bus was gegaan en -insert allerhande avonturen- en dat hij toen in de avond nog 2 meisjes die via -insert naam vriend- bij de groep waren aangehaakt had geholpen met het opzetten van hun tent.
En toen deed ik 'WAIT WHUT??? Had je dat jaar ook oranje haar?' En hij 'hoe weet je dat?' En ik 'omdat je ons heel niet hebt geholpen met onze tent, klootzak!'![]()
Studentenhuis ofzo?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Goed verhaal Trix
Wij kwamen er toen ik al zwanger was achter dat we in hetzelfde huis hadden gewoond. Was ook wel ff een wtf-momentje
Nee gewoon toen we klein waren, met onze ouders.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Studentenhuis ofzo?
Ik kom ook weer even binnen vallen
HET IS DE NIEUWE AIDS!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
Dafuq is dat met al die sneeuwwitje films dit jaar![]()
SJAAN MOET ALLE SNOWWHITE FILMS KIJKEN DANquote:
Wat toevalligquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee gewoon toen we klein waren, met onze ouders.
We hadden het zo over vriendengroepen en buurjongens enzo, en hij liet daarbij de namen van zijn buurjongens vallen. Op mijn vraag waar hij dan woonde zei hij mijn voormalige adres.
Bleek dat ze vóór ons in het huis woonden waar ik van mijn 2e tot mijn 10e woonde
6 vierkante meter, of wat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:57 schreef Mss het volgende:
Wtf, en dat in hartje Amsterdam:
Huurprijs
Netto huur ¤ 532,99
Verwarmingskosten ¤ 0,00
Servicekosten ¤ 12,65 +
Bruto huur ¤ 545,64
Huurtoeslag ¤ ¤ 260,00 -
U betaalt per maand ¤ ¤ 285,00
Rekenhuur ¤ 539,39
OKAY!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SJAAN MOET ALLE SNOWWHITE FILMS KIJKEN DAN![]()
quote:
Oh, woningbouw... ja, dan wel jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef Mss het volgende:
Dat is meer dan ik hier heb. Ik zit zo ver uit het centrum dat het al geen Amsterdam meer is, heb bijna de helft aan oppervlakte en betaal veel meer
.
Maarja, voor zo'n woning moet je natuurlijk 100 miljoen miljard jaar ingeschreven staan.
Nee joh ik ben mijn nagels aan t lakken en ff mijn lijst aan t zoeken die k naar lin voor de swapdoosquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
HEB JE PL AL DOORGESTUURD![]()
![]()
Niet dat ik het nog persé nodig heb voor morgen.... maar goed...![]()
Ben ook al takkenwijf genoemdquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er zit geen haast meer achter dus maakt niet uitquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee joh ik ben mijn nagels aan t lakken en ff mijn lijst aan t zoeken die k naar lin voor de swapdoos
Pehehehe nicequote:
IEDEREEN WIL EEN DEELTJE LESBOLIN WHAOOJAAquote:
Die heeft het denk ik nooit doorgehad, of die was het allang weer vergeten ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:29 schreef Mss het volgende:
[..]
En die wederzijdse vriend heeft nooit iets gezegd?
Oh jonge!! Ik zal m even leeg makenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
lin, ik snap t al dat ik jou niet kan pm-en ...
JE INBOX IS VOL JONGE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooo!Wat mooi PriemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijlpaal is en blijft mijlpaal hoor!!
3!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooo!Alvast een kleineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan!!
Don't come closer, I might hurt you
Ja tochquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wat mooi Priem![]()
Mijlpaal is en blijft mijlpaal hoor!!
Agree! Ik duim met je mee mop, ik hoop het zó erg!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja tochOh ze verdienen het echt zo
Duimen blijven draaien!
![]()
Ik duim ook meequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja tochOh ze verdienen het echt zo
Duimen blijven draaien!
![]()
Danku! Ik heb aan je winactie meegedaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:40 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben je eerste follower!!!![]()
Oh, volgt iedereen mij al??
En doe allen mee aan de winactie, ik heb pas 4 entries
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik duim ook meeMensen als zij en Trix verdienen prachtige kindjes
Zit hier stiekem zo hard te lachen om het hamster artikel van Masja en de enorme stroom aan reacties. Lief hoor maar please, het is een hamster
Ja, ik zag het, nicequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Danku! Ik heb aan je winactie meegedaan
Dat zeker! Ik vind haar reactie ook behoorlijk overtrokkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Er is niks mis met verdriet hebben om je huisdier, hoe klein ook. Er is alleen een verschil tussen verdriet hebben en er een Drama met hoofdletter van makenAlhoewel ik niks mag zeggen, want ik heb niet gekeken
Hoe waar wat van wiequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:58 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst iets toegestuurd gekregen voor mijn blog
Ik kreeg een mailtje gericht aan 'beautybloggers' of we een boek wilden reviewen. Okay, het is geen hele collectie Chanel make-up (quote:
Oh, die! Die heb ik ook gehad jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje gericht aan 'beautybloggers' of we een boek wilden reviewen. Okay, het is geen hele collectie Chanel make-up () maar ik vind het supertof!
Goed nieuws dagquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
Yay! De niertransplantatie van een vriend van ons is goed gegaan
Ja, net vandaag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, die! Die heb ik ook gehad ja
Heb je het boek al binnen?
http://lmgtfy.com/?q=google+analytics+toevoegen+aan+wordpressquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:42 schreef Dwyn het volgende:
Hoe krijg ik google analytics aan wordpress toegevoegd?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=google+analytics+toevoegen+aan+wordpress
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
WAT IS DEZE ONDER MIJN ACCOUNT!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
mwehehe sjaan die aan het gamen is naast mijallemaal geschreeuw
\\
Lief dat je het vraagtquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Nu kan het welHoe is het met je lieverd?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:52 schreef megamandy het volgende:
GodverNee, het gaat over Piet uit lutjebroek en mogodu uit botswana, NOU GOED!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtWinterblues zijn extreem vroeg dit jaar
Denk het wel jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, het gaat over Piet uit lutjebroek en mogodu uit botswana, NOU GOED!!!!!!
Damn
Trusten jullie tweequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Ik ga tanden poetsen en pitten liefjes, ik heb het gehad.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Slapen werkt heel goed tegen het gehad hebben. Slaap lekker samenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Je zal er mee samen moeten werkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Denk het wel ja
Kan ook echt niet reageren op zo iemandDat zulke mensen maar snel stoppen
Ze zit in de Utrecht groepquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je zal er mee samen moeten werken
Filmpje?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga mijn filmpje editten voor me! Ik heb geen zin
Ik heb mijn vriendinneke vandaag gemarteld om de vlecht-tutorial op te nemenquote:
Yes!!!!! Jij redt ons allemaalquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze zit in de Utrecht groepSchijnbaar is ze nu een re-integratie en outplacementadviseur en daar is de kennis over psychologie wel handig bij
![]()
Er zat ook iemand in mijn groep die mensen in haar vriendengroep had met psychische problemen dus dan was het wel fijn als zij hen kon helpen.
Daarom ben ik ook psychologie gaan studeren, zodat ik door kan gaan met FOK!ken en iedereen hier kan redden van hun ondergang
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendinneke vandaag gemarteld om de vlecht-tutorial op te nemen
Overmogen online denk ik
Nee, ik moest vlechten voor foto's, een ander iets kijken of ik het kon, vlechten voor film, nog een keer vlechten voor film omdat mijn elleboog voor de camera zat, nog een keer vlechten omdat ik nog iets anders bedacht... Kortom, ik heb veel gevlochten en Lien heeft veel stil gezetenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Inderdaad haha! Heb je ook anderhalf uur aan film dan?
Heerlijk!quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik moest vlechten voor foto's, een ander iets kijken of ik het kon, vlechten voor film, nog een keer vlechten voor film omdat mijn elleboog voor de camera zat, nog een keer vlechten omdat ik nog iets anders bedacht... Kortom, ik heb veel gevlochten en Lien heeft veel stil gezeten
En jullie zijn nog steeds vrienden?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik moest vlechten voor foto's, een ander iets kijken of ik het kon, vlechten voor film, nog een keer vlechten voor film omdat mijn elleboog voor de camera zat, nog een keer vlechten omdat ik nog iets anders bedacht... Kortom, ik heb veel gevlochten en Lien heeft veel stil gezeten
Ja hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
En jullie zijn nog steeds vrienden?
Samen raar is liefdequote:Op dinsdag 18 september 2012 22:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja hoorWij kunnen alles doen samen! Van dit soort dingen tot ons helemaal klem zuipen samen 's avonds en de volgende dag tot 5u in bed liggen stinken samen met discovery channel aan
Wij zijn raar
![]()
Leuk tochquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja hoorWij kunnen alles doen samen! Van dit soort dingen tot ons helemaal klem zuipen samen 's avonds en de volgende dag tot 5u in bed liggen stinken samen met discovery channel aan
Wij zijn raar
![]()
Jepquote:
Ja, fijn is dat he!! Heerlijk, zulke vriendinnen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Leuk toch
Heb ook zo'n vriendin, al sinds groep twee en nooit ruzie gehad. Kunnen elkaar soms twee maanden niet zien en soms een aantal keer per week en het is altijd even vertrouwd. Heerlijk
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JepEn dat
dan om 5u uit school komt en ik haar app, 'kom maar naar Lientie, we liggen nog op bed te stinken'
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:32 schreef megamandy het volgende:
Weer een bewijs dat ik jullie help
Uberautist Nagel volgens mij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Wie is eigenlijk beheerder van onze databank?
Borstvergroting?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:44 schreef Mss het volgende:
Nagel is beheerder ja! Overigens mag mijn cupmaat ook weer aangepast worden![]()
.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nooees!![]()
Binnenkort kleinere tetten toch!
Uh ja inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik heb nu cup G, dat is wel een beetje veel van het goeie
.
Ja, wel prima eigenlijk. Ondanks dat ik nu maar 6 EC doe heb ik het wel retedruk met Zweeds, dus daarvoor moet ik wel hard aan de bak de komende dagen.quote:
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, wel prima eigenlijk. Ondanks dat ik nu maar 6 EC doe heb ik het wel retedruk met Zweeds, dus daarvoor moet ik wel hard aan de bak de komende dagen.
Ja, ik vind het heel leuk, alleen de uitspraak is heel moeilijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed om te horen.Mja, wel jammer dat je dan toch zo druk bent. Maar Zweeds vond je wel leuk toch? Want dat scheelt dan weer.
Oh, die zijn altijd zo vermoeiend!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik vind het heel leuk, alleen de uitspraak is heel moeilijk.
En ik stoor me soms aan de mensen in de groep. Het zijn een beetje van die 'kijk mij eens'-strebertjes. En het manwijven gehalte is echt heel hoog
.
quote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, er komt steeds meer familie bij op feestboek.
ik heb 0 familie op feestboek. Lekker gescheiden houden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, er komt steeds meer familie bij op feestboek.
De ene kant vind ik nog niet eens zo heel erg, maar de andere kant heb ik liever niet in m'n online-leven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Herkenbaar.Kreeg ik op de familiedag commentaar dat ik mijn tatne nog niet geaccepteerd had. Die wil ik toch helemaal niet op facebook!!
Bij mij wisselt het heel erg per oom/tante.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ene kant vind ik nog niet eens zo heel erg, maar de andere kant heb ik liever niet in m'n online-leven.
Ik heb maar drie setjes.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij mij wisselt het heel erg per oom/tante.
Ghehehehe. Dan heb je er wel een stukje meer ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn ouders waren er allebei één van zes.
Precies.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ghehehehe. Dan heb je er wel een stukje meer ja.Maar nu dus twee setjes op fb, die andere oom en tante doen niks met internet gelukkig.
Twee setjes met elk twee kinderen, die andere oom heeft geen kinderen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies.Dan ben ik nog geeneens begonnen aan de kinderen. Volgensmij heb ik pas zitten tellen en kom ik op 29 neven en nichten. Zonder hun aanhang of kinderen meegerekend.
Ik wou dat sommige van mijn familie het voorbeeld van die ene oom en tante volgden. Gelukkig doet een aantal dat ook al.
Wat heerlijk makkelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee setjes met elk twee kinderen, die andere oom heeft geen kinderen.
Ik zou de tel kwijtraken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat heerlijk makkelijk.
Aan m'n moeders kant gemiddeld 4 kinderen per gezin. Vaders kant 2 stiefkinderen (maar pas sinds 2 jaar ofzo, dus daar heb ik niet zoveel mee), setje met 3 kinderen, setje met 2 kinderen, setje met 4 kinderen, setje zonder kinderen.
quote:
Hier ook.quote:
Same herequote:Op woensdag 19 september 2012 11:10 schreef Dwyn het volgende:
Jeetje volgens mij was ik een beetje moe
Ja, ik heb mezelf net uit bed gesleept, maar ik had zo door kunnen slapen denk ik,quote:Op woensdag 19 september 2012 11:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same herebegin nu beetje wakker te worden!
Ik ook, ik wou liever nog slapen maar anders slaap ik vanavond weer zo kut. Moet zeggen dat ik nu dus wel redelijk wakker begin te worden!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik heb mezelf net uit bed gesleept, maar ik had zo door kunnen slapen denk ik,![]()
Volgens mij belde net ook de pakjesman aan, maar ik zit nog in mijn badjas dus heb maar niet open gedaan.
Maar ik heb geen katten meegesmokkeld en niet gemeurd in bed!quote:
Hihiquote:Op woensdag 19 september 2012 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ook, ik wou liever nog slapen maar anders slaap ik vanavond weer zo kut. Moet zeggen dat ik nu dus wel redelijk wakker begin te worden!
Welk programma?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Melz ik wil een programma downloaden eh kopen, maar nu weet ik niet wat een fatsoenlijke bestandsgrootte is
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Maar ik heb geen katten meegesmokkeld en niet gemeurd in bed!
Kijk, dat zijn dan weer pluspunten voor jou!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Maar ik heb geen katten meegesmokkeld en niet gemeurd in bed!
Een wat?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft iemand ooit een activity diagram moeten maken? Kan dat in word?![]()
Anders moet ik painten
Jaja!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn dan weer pluspunten voor jou!
Zulks een handig programma.quote:
BITquote:Op woensdag 19 september 2012 11:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom moet je dat in godsnaam maken?
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus? Ik gebruik dat nooit
Aaahquote:Op woensdag 19 september 2012 11:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
arrr arr
Hier weinig, verveel me eigenlijk.
kom maar lakjes halenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
arrr arr
Hier weinig, verveel me eigenlijk.
mannen!quote:Op woensdag 19 september 2012 12:40 schreef Mirjam het volgende:
lief lijkt wel een wijf, zit telefonisch naar iets te informeren, duurt al ruim een kwartier
Tell us moarquote:Op woensdag 19 september 2012 12:47 schreef Mss het volgende:
Ugh, mijn huisgenootje is weer eens lekker bezig.
Hier blijft nog regelmatig wat vaat op het aanrecht staan, en die wordt als het in de weg staat altijd in een krat gegooid. Die krat zit al maanden vol, en nu iedereen weer terug is van vakantie kan hij weer eens leeggemaakt worden. Ik stuur daar zaterdag een mail over naar iedereen, dat alles wat er komende donderdag nog in zit weggegooid wordt. Gisteren was de krat al een stuk leger.quote:
En het opnemen van een shoplog tegelijkertijdquote:Op woensdag 19 september 2012 12:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Ik heb al mijn geshopte dingen nog in tassen zitten zodat ik er straks nog een keer van kan genieten bij het uitpakken
Ja weer een shoplog?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En het opnemen van een shoplog tegelijkertijd
Shoplogquote:Op woensdag 19 september 2012 12:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja weer een shoplog?
Dacht dat ik ook wel foto's kon maken
Ja, shoplog! Want shoplogquote:Op woensdag 19 september 2012 12:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja weer een shoplog?
Dacht dat ik ook wel foto's kon maken
Wat heb jij besteld jongedame?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:00 schreef Dwyn het volgende:
Zo, pakketje moet maar naar postkantoor. Ik moet blijkbaar tekenen.
En shoplogs
Niks! Dit is denk ik de parfum die ik heb gewonnen.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat heb jij besteld jongedame?
Geen probleem hoor! Ik vind het al tof dat je alles hebt meegenomenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ga straks wel even kijken voor shoplog.
Dwyn, jouw pakket gaat morgen op de bus denk ik, heb nogal wat te doen vandaag
Thehehehhequote:Op woensdag 19 september 2012 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk al een paar colleges wat zie ik aan die docent...
... Hij lijkt op voldemort
Batsen?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ga straks wel even kijken voor shoplog.
Dwyn, jouw pakket gaat morgen op de bus denk ik, heb nogal wat te doen vandaag
Oh, nicequote:Op woensdag 19 september 2012 13:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Niks! Dit is denk ik de parfum die ik heb gewonnen.Afzender is onbekend.
Ik heb serieus bij de ene DM het hele conditioner-schap leeggetrokken, maar toen had ik er 1 te weinig... Toen kwam ik nog een DM tegen en heb ik er daar 1 extra bijgekochtquote:Op woensdag 19 september 2012 13:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Geen probleem hoor! Ik vind het al tof dat je alles hebt meegenomen
Opruimen en huishoudelijke bezighedenquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Opruimen en huishoudelijke bezigheden
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb serieus bij de ene DM het hele conditioner-schap leeggetrokken, maar toen had ik er 1 te weinig... Toen kwam ik nog een DM tegen en heb ik er daar 1 extra bijgekocht
Oh oh... ik kom denk ik vanaf volgende weekquote:Op woensdag 19 september 2012 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap geen kut van statistiek, nu al niet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |