Mja. We zien elkaar zondag nog om het erover te hebben, maar het gaat sowieso niks meer worden nu, ook vanuit mij niet. Baal er wel van ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hoe gaat het nu Bambi?
Ik las in vorige topic dat je date er ineens toch niet meer voor wou gaan? Balen zeg!
Ik snap niet waarom je nog met zo iemand afspreektquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja. We zien elkaar zondag nog om het erover te hebben, maar het gaat sowieso niks meer worden nu, ook vanuit mij niet. Baal er wel van ja.
Och, wat vervelend meisquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja. We zien elkaar zondag nog om het erover te hebben, maar het gaat sowieso niks meer worden nu, ook vanuit mij niet. Baal er wel van ja.
Waar moet je het dan nog over hebben, als je al weet dat het niks meer gaan worden?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil graag meer duidelijkheid van zijn kant over wat er nou echt is, omdat ik denk dat ik het dan makkelijker achter me kan laten. Dus dat ga ik 1 keer proberen, lukt het niet, dan niet en dan is het ook klaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waar moet je het dan nog over hebben, als je al weet dat het niks meer gaan worden?
Nee, dat snap ik, alles is nu anders, en dat vertrouwen zal nooit eer helemaal terugkomen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Want het punt is, zelfs als hij van inzicht zou veranderen en er toch voor zou willen gaan, dan zou ik er geen vertrouwen meer in kunnen hebben, door wat nu al gezegd is. Dat zou me alleen maar heel erg onzeker maken denk ik. Dus daar moet ik niet aan beginnen.
Dat kan me ergens ook wel weer voorstellen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil graag meer duidelijkheid van zijn kant over wat er nou echt is, omdat ik denk dat ik het dan makkelijker achter me kan laten. Dus dat ga ik 1 keer proberen, lukt het niet, dan niet en dan is het ook klaar.
Dit is ook een goed punt. Als hij, na de twijfel die hij eerde zaaide, nu ineens wel weer zou willen dan weet je ook nooit wat je aan hem hebt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Want het punt is, zelfs als hij van inzicht zou veranderen en er toch voor zou willen gaan, dan zou ik er geen vertrouwen meer in kunnen hebben, door wat nu al gezegd is. Dat zou me alleen maar heel erg onzeker maken denk ik. Dus daar moet ik niet aan beginnen.
Precies. De spontaniteit is er dan af.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, alles is nu anders, en dat vertrouwen zal nooit eer helemaal terugkomen.
Haha nee weet ik, maar het was wel voor het eerst dat ik echt serieus aan het daten was. En het is vooral omdat de omslag zo groot is dat ik het echt niet snap. Ik wil altijd alles snappen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Maar waarom ga je er over praten bambi? Je hebt een keer gebekt, je hebt geen relatie verbroken ofzo.
Ik weet dat je wat minder 'ervaren' bent dan anderen en misschien daardoor meer waarde hecht aan een zoen, maar probeer het niet meer te maken dan het is. Tuurlijk, het is zuur en buh, maar jammer dan, er komt vanzelf een ander
Nah. Das heul nie waarquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Die pretoogjes die je eerder noemde moet je niet te veel prat op gaan, bij mannen is dat 9 van de 10 keer uit pure geilheid in het moment
Have fun meissie! En ik weet zeker dat je 'm gaat vinden
Ik werd beledigd op de 1ste datequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Onze eerste dates waren we altijd dronken joh
Ik word nog steeds met enige regelmaat beledigdquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik werd beledigd op de 1ste date.
Looooll watquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:03 schreef Incantrix het volgende:
Bambi
ons eerste gesprek ging zo:
*ik en vriendin komen aan op Lowlands-camping om half 1 in de nacht en beginnen vermoeid onze tent op te zetten op de door een vriend vrijgehouden plek*
*wazige maar vriendelijke gast komt aanlopen en zegt dat hij ons wel gaat helpen*
*wazige gast ploft neer naast vriend die plek heeft vrijgehouden, begint bralverhaal en laat ons staan*
*wazige gast deze Lowlands, noch de daaropvolgende jaren nooit meer teruggezien*
Pas toen we gingen trouwen kwamen we erachter dat hij die wazige gast was met dat oranje haar en dat ik en mijn vriendin die meisjes waren 'die hij had geholpen hun tent op te zetten'
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:03 schreef Incantrix het volgende:
Bambi
*ik en vriendin komen aan op Lowlands-camping om half 1 in de nacht en beginnen vermoeid onze tent op te zetten op de door een vriend vrijgehouden plek*
*wazige maar vriendelijke gast komt aanlopen en zegt dat hij ons wel gaat helpen*
*wazige gast ploft neer naast vriend die plek heeft vrijgehouden, begint bralverhaal en laat ons staan*
*wazige gast deze Lowlands, noch de daaropvolgende jaren nooit meer teruggezien*
Pas toen we gingen trouwen kwamen we erachter dat hij die wazige gast was met dat oranje haar en dat ik en mijn vriendin die meisjes waren 'die hij had geholpen hun tent op te zetten'
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:03 schreef Incantrix het volgende:
Bambi
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik werd beledigd op de 1ste date.
Neem mij meequote:Op dinsdag 18 september 2012 17:53 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Ik zit aan de wijn. Morgen vertrekken we toch niet naar europapark... dus...
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:53 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Ik zit aan de wijn. Morgen vertrekken we toch niet naar europapark... dus...
* SpaceInvaders schopt priemquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ahja... Goeien wijn thoughZo op lege maag (nog hele dag niet gegeten)
ER ZIT ENEN PIZZA IN DEN OVEN VOOR MIJ !quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders schopt priem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |