abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116936343
SHJN SC Databank

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :')
pi_116936356
:') TT's, niet mijn talent.
  PR/Manusje van alles dinsdag 18 september 2012 @ 15:34:17 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_116936564
:o
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_116936624
quote:
Jij staat bij mij in de schuur :Y
pi_116936638
Hoe gaat het nu Bambi?
Ik las in vorige topic dat je date er ineens toch niet meer voor wou gaan? Balen zeg! ;(
pi_116936676
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hoe gaat het nu Bambi?
Ik las in vorige topic dat je date er ineens toch niet meer voor wou gaan? Balen zeg! ;(
Mja. We zien elkaar zondag nog om het erover te hebben, maar het gaat sowieso niks meer worden nu, ook vanuit mij niet. Baal er wel van ja. ;(
pi_116936922
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:36 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Mja. We zien elkaar zondag nog om het erover te hebben, maar het gaat sowieso niks meer worden nu, ook vanuit mij niet. Baal er wel van ja. ;(
Ik snap niet waarom je nog met zo iemand afspreekt :@
pi_116936959
quote:

[..]

Och, wat vervelend meis
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_116937097
quote:

[..]

Waar moet je het dan nog over hebben, als je al weet dat het niks meer gaan worden? :@
pi_116937237
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Waar moet je het dan nog over hebben, als je al weet dat het niks meer gaan worden? :@
Ik wil graag meer duidelijkheid van zijn kant over wat er nou echt is, omdat ik denk dat ik het dan makkelijker achter me kan laten. Dus dat ga ik 1 keer proberen, lukt het niet, dan niet en dan is het ook klaar.
pi_116937306
Want het punt is, zelfs als hij van inzicht zou veranderen en er toch voor zou willen gaan, dan zou ik er geen vertrouwen meer in kunnen hebben, door wat nu al gezegd is. Dat zou me alleen maar heel erg onzeker maken denk ik. Dus daar moet ik niet aan beginnen.
  dinsdag 18 september 2012 @ 16:00:40 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_116937644
Wat een zwaarte allemaal!
disclaimer
pi_116937671
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Want het punt is, zelfs als hij van inzicht zou veranderen en er toch voor zou willen gaan, dan zou ik er geen vertrouwen meer in kunnen hebben, door wat nu al gezegd is. Dat zou me alleen maar heel erg onzeker maken denk ik. Dus daar moet ik niet aan beginnen.
Nee, dat snap ik, alles is nu anders, en dat vertrouwen zal nooit eer helemaal terugkomen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_116937739
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:51 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik wil graag meer duidelijkheid van zijn kant over wat er nou echt is, omdat ik denk dat ik het dan makkelijker achter me kan laten. Dus dat ga ik 1 keer proberen, lukt het niet, dan niet en dan is het ook klaar.
Dat kan me ergens ook wel weer voorstellen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dit is ook een goed punt. Als hij, na de twijfel die hij eerde zaaide, nu ineens wel weer zou willen dan weet je ook nooit wat je aan hem hebt.

Maar liever niet te lang bij stil willen staan, dat is ie ook niet waard he :*
pi_116937846
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:01 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik, alles is nu anders, en dat vertrouwen zal nooit eer helemaal terugkomen.
Precies. De spontaniteit is er dan af.

Miss, daar probeer ik ook op te letten hoor. :) Thanks.
pi_116937986
Wachten bij de kapper ;(.
Aids.
pi_116938001
Fu. Verjaardag van stiefpapa vergeten. :') Het is nog niet te laat, maar nu moest ik wel een andere afspraak afzeggen. En daar had ik juist zo'n zin. ;(
  dinsdag 18 september 2012 @ 16:15:19 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_116938322
Maar waarom ga je er over praten bambi? Je hebt een keer gebekt, je hebt geen relatie verbroken ofzo.

Ik weet dat je wat minder 'ervaren' bent dan anderen en misschien daardoor meer waarde hecht aan een zoen, maar probeer het niet meer te maken dan het is. Tuurlijk, het is zuur en buh, maar jammer dan, er komt vanzelf een ander :*
disclaimer
pi_116938410
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Maar waarom ga je er over praten bambi? Je hebt een keer gebekt, je hebt geen relatie verbroken ofzo.

Ik weet dat je wat minder 'ervaren' bent dan anderen en misschien daardoor meer waarde hecht aan een zoen, maar probeer het niet meer te maken dan het is. Tuurlijk, het is zuur en buh, maar jammer dan, er komt vanzelf een ander :*
Haha nee weet ik, maar het was wel voor het eerst dat ik echt serieus aan het daten was. En het is vooral omdat de omslag zo groot is dat ik het echt niet snap. Ik wil altijd alles snappen. :')
Zoals ik zei, ik ga het gewoon proberen omdat ik met een aantal vragen zit, maar als hij vaag blijft, so be it. Dan ga ik daar geen energie meer in steken.

En ik hoop dat die ander snel komt. :( ;) Stom gedoe dit.

Maargoed, nu ga ik dus de verjaardag van stiefpapa vieren. Daar gratis mee eten. :7 Moet ik wel een kipburger weggooien, maarja.
pi_116938478
Oh en, op zich hecht ik niet superveel waarde aan een zoen hoor. Alleen hier is veel meer op persoonlijk niveau gebeurd, dan zomaar zoenen.

Nogmaals, jullie zijn lief. O+ En tot vanavond of morgen ofzo. :*
  dinsdag 18 september 2012 @ 16:20:37 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_116938557
Die pretoogjes die je eerder noemde moet je niet te veel prat op gaan, bij mannen is dat 9 van de 10 keer uit pure geilheid in het moment :D

Have fun meissie! En ik weet zeker dat je 'm gaat vinden ;)
disclaimer
  dinsdag 18 september 2012 @ 16:21:43 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_116938605
Verder zijn mannen gewoon raarr.
disclaimer
pi_116938618
Jammer Bambi ;(
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_116938697
Ik heb volgende week dinsdag een sollicitatiegesprek! *O* wel bij een callcenter voor goede doelen, maar ah well, tis werk. Heb nog wel leukere dingen uitstaan, hopelijk hoor ik daar deze week nog iets van. :9
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  dinsdag 18 september 2012 @ 16:24:24 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_116938749
*O*
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')