SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Eerste FUT 13 Info:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:FIFA ULTIMATE TEAM
- Overhauled introduction for new players. Step-by-step guide to squad building and trading #FUT
-Special reward packs for returning FUT players.
-Seasons is now in Ultimate Team!
-Team of the Week Challenges and FUT unlockables in the Football Club Catalogue.
-New to FIFA Ultimate Team? There will be an introduction mode to teach key concepts. Finish the match and get a reward!
-The main menu has been entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date
-Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team!
-Seasons There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities.
-Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, its all about bringing your very best squad
-At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed.
-EA SPORTS Football Club - FUT is now fully integrated with EASFC. Your friends can keep up with your big signings.
-You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club, such as more squads or bigger Trade piles.
-Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
-Morale The scales for have shifted! Neutral morale is the default and youll have to manage your squad to get high morale.
-Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster.
-You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FIFA13
-New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward!
-Web app details will be discussed at a later date.
Je moet al ingelogd zijn op de ea site, dan deze link http://www.ea.com/uk/foot(...)klkmfgeydmlnvumm6gvequote:
Voor wat dan op een link klikken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
denk dat er best een kans is dat we de lul zijn dalijk
Rechtsbovenin dus, ik zat ook al te zoeken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je moet al ingelogd zijn op de ea site, dan deze link http://www.ea.com/uk/foot(...)klkmfgeydmlnvumm6gve
Al verwijderdquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:28 schreef Rijst het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1928686.page
Idd users bannen omdat men zelf hun webapp niet goed hebben afgeschermtquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor wat dan op een link klikken?
Ik was hem ook aan het volgenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:29 schreef DutchSL het volgende:
Gvd ik had 500 op een Kaboul staan, overbid iemand me naar 1000
heb het zelfde probleemquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:29 schreef Doublepain het volgende:
ACCOUNT LOCKED
Your Account has been locked. You can reset your question by logging into a trusted console. If you are unable to do so, contact a Game Advisor.
Kut zooi
xbox/ps3?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:29 schreef Doublepain het volgende:
ACCOUNT LOCKED
Your Account has been locked. You can reset your question by logging into a trusted console. If you are unable to do so, contact a Game Advisor.
Kut zooi
Gaat toch niet gebeurenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:29 schreef Rijst het volgende:
Ach het is mn ps3 account dus ze mogen me best bannen
Ja die link nsap ik, maar bedoelde nadat je die locked status kreeg :p Maar blijkbaar heb je meerdere accountsquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)klkmfgeydmlnvumm6gve
Maar ik kreeg maar 1 bronze pack
Hoelang heb je die account al en hoe vaak mee gespeeld?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:34 schreef Doublepain het volgende:
Hoezo krijg ik maar 1 bronze pack dan?
Jaartje, 10 potjes ofzo?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:35 schreef Tim86 het volgende, :
[..]
Hoelang heb je die account al en hoe vaak mee gespeeld?
Je hebt mij overbodenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:31 schreef JacobDubbel het volgende:
[ afbeelding ]
Kopen of niet kopen?
Iemand anders heeft hem voor BIN gehaaldquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt mij overbodenik had daar bod op staan en ook naar 400. meer coins heb ik niet anders zou ik BIN doen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:37 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Iemand anders heeft hem voor BIN gehaald
Was er ook op aan het azenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:37 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Iemand anders heeft hem voor BIN gehaald
Dat zou wel heel triest zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:37 schreef Rijst het volgende:
Straks gooien ze wel die webapp dicht door ons
Zou maar zo kunnen, en dan alles een rest geven. Kunnen we weer packs openenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:37 schreef Rijst het volgende:
En wordt iedereen gebanned en blijf ik met GJE over hierquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:37 schreef Rijst het volgende:
Waarom zouden ze bannen ? Is toch niet onze fout dat er een glitch in het systeem isquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En wordt iedereen gebanned en blijf ik met GJE over hier
Ze trekken gewoon de stekker uit Het Internetquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:40 schreef Vijf_voor het volgende:
Misschien haalt EA google wel offline
hahahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze trekken gewoon de stekker uit Het Internet
[ afbeelding ]
Ik heb een FC Bier op een 2e account (moest snel een naam verzinnen en was inspiratieloos, zijn vast meer mensen zo vindingrijk geweest)quote:
YOLO, kun je met ons mee praten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zal ik nu mijn packs gewoon openen (want YOLO) of toch wachten?
Open ze , iemand kreeg hier een Lavezzi en Naniquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zal ik nu mijn packs gewoon openen (want YOLO) of toch wachten?
Omdat hij harder zweetquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:47 schreef Nickskuh het volgende:
Waarom is Janssen glimmend en Maher etc. niet
Waarom post je het dan ook daarquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:48 schreef lordteddybeer het volgende:
Hehe, EA forum begint het te gebruiken
Alleen maar goed voor ons tochquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom post je het dan ook daar
Meer coins in the game!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom post je het dan ook daar
Alle koopjes wegquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Alleen maar goed voor ons toch
Ik zit er nog inquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:50 schreef Doublepain het volgende:
Ik krijg nu dat alle servers down zijn met die link
We krijgen geen creditsquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:52 schreef poker4lifee het volgende:
nu heeft die Robb ineens dat 'thread die open gaat als webapp live is' geopend. wat een faler![]()
we hebben het gevecht gewonnen jongens!
150 sp YOLOquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:51 schreef Rijst het volgende:
Irritant is dat je niet weet voor hoeveel je de spelers erop moet zetten
Zieke packsquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee waarom ik in 1 players pack 3 shiny spelers kreeg, maar meteen alweer Milito en Arshavin
wtf, die is echt 300k waard straksquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:59 schreef DutchSL het volgende:
We moeten de community aanklagen voor smaad, beetje ons scammers noemen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:59 schreef Nickskuh het volgende:
Vriend van me aaaiiight
[ afbeelding ]
quote:Please fill out the Captcha so we know you are not a robot. If you are a robot, we apologize for the inconvenience.
Dat staat er ook pas anderhalf jaarquote:
hmmm gemist danquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat staat er ook pas anderhalf jaar
Gewoon wachten, rating is niet uber hoog ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fuuu staat een Marin op in 4-2-3-1 maar ik weet niet of ik hem moet kopen
Vind 800 coins nu nog net te veel om te gokken. Zit dan weer meteen zowat zonder coins als ik hem koopquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:01 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Gewoon wachten, rating is niet uber hoog ofzo
Koop spelers voor onder de discard value en discard ze dan of als je denkt er veel meer voor te krijgen moet je ze verkopen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind 800 coins nu nog net te veel om te gokken. Zit dan weer meteen zowat zonder coins als ik hem koop
DM mij die bedragen even wil je die zijn veranderd las ik hier net?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop spelers voor onder de discard value en discard ze dan of als je denkt er veel meer voor te krijgen moet je ze verkopen!
van spelers is niets veranderdquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
DM mij die bedragen even wil je die zijn veranderd las ik hier net?
Zonet ook al Lavezzi....quote:
Idd, waarom zo'n C-Fokkerquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Uitgerekend jij!!! krijgt Silva en Lavezzi
Die gaat zkr wel voor de 50k de eerste paar dagenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:08 schreef Thorb het volgende:
Ik heb niets goeds verder, maar Ox vind ik wel humor
Maat van mequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol van wie is die ribery?
Verder nog wat gebeurd hier afgelopen uur?
Nee , klopt niet . Alleen op de account waar je potjes hebt gespeeld krijg je die 4 packsquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:08 schreef Thorb het volgende:
Ik heb niets goeds verder, maar Ox vind ik wel humor
Wel dom dat elk account evenveel packs heeft. Confetti heeft er dus weer 17x4
Kerel, wat voor lucky heb jij?quote:
Alsof Gibbs zoveel waard is man. Er zijn hier mensen met Ribery etcquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kerel, wat voor lucky heb jij?
jij hebt echt een lucky manquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof Gibbs zoveel waard is man. Er zijn hier mensen met Ribery etc
Ja ik bedoel het ook niet negatief. Maar omdat jij voor Arsenal bent, en 3 redelijke Arsenal spelers krijgt!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof Gibbs zoveel waard is man. Er zijn hier mensen met Ribery etc
Ok!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel het ook niet negatief. Maar omdat jij voor Arsenal bent, en 3 redelijke Arsenal spelers krijgt!
Hele topic staat vol met trades, en in de OP staat een mooi stukjequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef Aguero het volgende:
Iemand tips voor traden voor een FUT-nieuweling?
Boilesenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik heb de silver met de beste verdediging rating gekocht, rara wie is het?
Blindquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik heb de silver met de beste verdediging rating gekocht, rara wie is het?
Sterk argument..quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel het ook niet negatief. Maar omdat jij voor Arsenal bent, en 3 redelijke Arsenal spelers krijgt!
Ik hoop dat je over deze klap heen kunt komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:14 schreef DutchSL het volgende:
Gvd, shiny shirtje van Fiorentina voor 150 coins gekocht maar die hebben nu ook een waardeloze discard
Haha, die heb je van mij gekocht? Wat leverde die met discarden op? Had er niet eens bij nagedachtquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:14 schreef DutchSL het volgende:
Gvd, shiny shirtje van Fiorentina voor 150 coins gekocht maar die hebben nu ook een waardeloze discard
Ik zou er blij mee zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sterk argument..
Als wij Marcelo, Strootman en van Bommel krijgen hebben wij gewoon kut packs hoor.
Geen idee van wie ik hem gekocht heb, maar heb hem niet gediscard. Ga hem nog proberen voor 200 te verkopen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:15 schreef Timez het volgende:
[..]
Haha, die heb je van mij gekocht? Wat leverde die met discarden op? Had er niet eens bij nagedacht
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:17 schreef Longcat. het volgende:
OMG MESSI MESSSIII MESSSISXIII1!!11
Jij had vorig jaar vies veel mazzel met packs altijd. Er zijn hier mensen die werkelijk waar nog nooit iets hebben gekregen waaronder ikquote:
Nog nooit een IF gehadquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij had vorig jaar vies veel mazzel met packs altijd. Er zijn hier mensen die werkelijk waar nog nooit iets hebben gekregen waaronder ik
fack. heb ik dus een rare silverquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:20 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nee, daarom bewaar ik een pack voor morgen.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij had vorig jaar vies veel mazzel met packs altijd. Er zijn hier mensen die werkelijk waar nog nooit iets hebben gekregen waaronder ik
Ik durf nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:21 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ga CE maar weer op zoeken voor de Bronze meuk
pace upgrade van 20 ofzoquote:
roykkbal Lavezzi en Benzemaquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef Thorb het volgende:
Gratz Doublepain.
Wie hebben er nog meer goede spelers gehad?
Hey, dank jequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef Vijf_voor het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)estamp=1339159398993
en dan eerst bovenin inloggen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:20 schreef GekkeZuiden het volgende:
Morgen krijgen we toch weer packs??
Echte Ajacied actie weerquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:23 schreef Nickskuh het volgende:
Ja joh veel mensen geen glimmende en deze man wel
[ afbeelding ]
Verkeerde plaatje jongequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:24 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Echte Ajacied actie weerGun die man gewoon
dat is al sinds maartquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat trade offer weg is, wie weet accept iemand Benzema voor CR7
Gewoon alles voor er zo hoog mogelijk op zetten, heb nu net Isco voor 9k BIN erop gezetquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:27 schreef poker4lifee het volgende:
yeahh Omni
LIverpool home kit nog wat waard of gewoon voor 200bin erop zetten? Nja zal wel meer waard worden aangezien er weinig van zullen zijn in het begin natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |