Beetje het hoofd wat Snow trekt wanneer ze haar neus ophaalt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:35 schreef Snowbells het volgende:
het kijkt je ziel in
[ afbeelding ]
Ik moet echt heel hard lachen nuquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Beetje het hoofd wat Snow trekt wanneer ze haar neus ophaalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Witte gij ook wa ge kriegt als ge een Bulldog kruist meej unne Shitzu?witte wel, witte nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Witte gij ook wa ge kriegt als ge een Bulldog kruist meej unne Shitzu?Mijn mond bleef bewegenloos bij deze grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was ook nog slechter dan Adje bij Sterren Schoonspringen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn mond bleef bewegenloos bij deze grap.
Sadistquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:42 schreef Snowbells het volgende:
Uit respect ga ik op zoek naar een nieuwe UI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:44 schreef FL_Freak het volgende:
Waar ligt de vrouw na het orgasme van de man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn mond bleef bewegenloos bij deze grap.
Waar ligt de vrouw na het orgasme van de man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hommo
Zielige tijgertjes.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef Ted. het volgende:
[..]
Witte tijgers worden in het wild heeeel soms geboren (1 op 10.000 ofzo) maar door fokken kan die kans verhoogd worden.
Waar ligt de vrouw na het orgasme van de man?Fout, terug in de keuken.. waar ze hoort te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ligt de vrouw na het orgasme van de man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
'asldjkfaela'quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:49 schreef Snowbells het volgende:
Waarom noem ik gifjes altijd 'dshdjs' of 'yoyoyoy' ik kan ze nooit terugvinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |