Ik praat daar alleen maar. Soms wat dingen klaar zetten voor ritualen enzo. Voor de rest vooral gewoon een beetje praten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke en wat gebeurd er dn preices allemaal?
Oke je bent mij dus voor de gek aan het houdenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik praat daar alleen maar. Soms wat dingen klaar zetten voor ritualen enzo. Voor de rest vooral gewoon een beetje praten.
Vorige keer had ik een echte schedel in mijn hand die ze gebruiken bij het toetreedrituaal.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke je bent mij dus voor de gek aan het houden
Sterkte.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Al 4 weken lang ik bloed dood.
Ik ben jaren geleden ooit bij zo'n zeitgeist meeting geweest in Amsterdam. Uiteindelijk eindigde het in een feest met drank en waren we met 7/8 man echte dingen aan het bedenkenquote:
Teringquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn awesomeness is toch al ruimschoots duidelijk?
Verkeerd gekliktquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
PI en inhoud komen niet overeen.
Dat kan ik niet ontkennen inderdaadquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn awesomeness is toch al ruimschoots duidelijk?
Zeitgeist is dan ook een heel populistische beweging. Heb het daar niet zo op.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben jaren geleden ooit bij zo'n zeitgeist meeting geweest in Amsterdam. Uiteindelijk eindigde het in een feest met drank en waren we met 7/8 man echte dingen aan het bedenken
Met zeitgeist blijft het helaas alleen theorie en praktijk is er vrij weinig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeitgeist is dan ook een heel populistische beweging. Heb het daar niet zo op.
Ik stuur je wel een fotootje van binnen de loge trouwens, dan zie je dat ik geen onzin lul.
Je werd gewoon kei hard gefriendzoned en daar baal je nog van.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
Geo ik had eerst ook mijn twijfels bij Lonaa. Ze waren terecht
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontkennen inderdaadmaar toch..
Wat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
Geo ik had eerst ook mijn twijfels bij Lonaa. Ze waren terecht
Gefriendzoned? Nee hoor. Ze haat mequote:Op dinsdag 18 september 2012 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je werd gewoon kei hard gefriendzoned en daar baal je nog van.
Niet waar, en dat weet jij maar je wil het me graag horen zeggen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gefriendzoned? Nee hoor. Ze haat me
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb net die House vibe net wanneer jij dit zegt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kale koppen niet te stoppen![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben bang dat house voor mij net als trance is.. iets wat ik totaal niet leuk vind, zo flets allemaal.quote:
Ieder zijn smaak he.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben bang dat house voor mij net als trance is.. iets wat ik totaal niet leuk vind, zo flets allemaal.
Bij mij gooide ze van de week de raam in zodat ze het nog beter konden horen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:47 schreef Oceanview het volgende:
My neighbours like this song so much, they invited the cops.
Bij mij schoppen ze de deur open.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij mij gooide ze van de week de raam in zodat ze het nog beter konden horen.
Ohja als ik in de nacht ongesteld ben heb ik de volgende ochtend de vlag van Japan.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ohja als ik in de nacht ongesteld ben heb ik de volgende ochtend de vlag van Japan.
Japans bed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]! Dan moet je niet doorlekken.
Dat kun jij je wel goed voorstellen he.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt zo'n perfect rondje bloed.
dit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ga weg met je menstruatie praat
Doet een vriendin van mij ook altijd, bah... doe dat lekker met je vriendinnen.
ga wegquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:04 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb volgens mij een leuke winterjas gevonden.
Ok doeiquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga weg
Nu bedenk ik me weer dat ik geen geld heb om nieuwe kleren te kopen.
Aaaah succes!quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Yayyy net gebeld, dinsdag sollicitatiegesprek!
Ik denk dat je de verkeerde hebt uitgenodigd.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde hebt uitgenodigd.Ik zie niks namelijk.
edit: oh nu wel
HeyheyheyHEY wat is dit dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
en nu elkar stiekm liefe brichtje sturen XD :$$
watwatwatquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
HeyheyheyHEY wat is dit dan?
Als ik dat wil doen zeg je dat het verboden isquote:
Ja het is 4 jaar jonger of 4 jaar ouder, die van 4 jaar jonger is makkelijker te onderdrukken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ik dat wil doen zeg je dat het verboden is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja het is 4 jaar jonger of 4 jaar ouder, die van 4 jaar jonger is makkelijker te onderdrukken.Zo rol ik.
Godver ik moest alweer lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
alle 3 plus alcohol want zonder alcohol geen Lonaaquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:13 schreef Lonaa het volgende:
Regen, onweer, alles!
En ik heb chocola.![]()
En nougat.
En pizza.
Keuzes
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Godver ik moest alweer lachen![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alle 3 plus alcohol want zonder alcohol geen Lonaa
Pz met zn mooie buikquote:
ik ben je bloed die stroomt onder je huid, witte bloedcellen en rode bloedcellen in de vorm van Japan.quote:
Ben je ook mijn bloedplaatjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ben je bloed die stroomt onder je huid, witte bloedcellen en rode bloedcellen in de vorm van Japan.
Treinen zijn best interessant.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet doen... die autisten houden dan nooit hun bek meer over kut treinen
Beetje het hoofd wat Snow trekt wanneer ze haar neus ophaalt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:35 schreef Snowbells het volgende:
het kijkt je ziel in
[ afbeelding ]
Ik moet echt heel hard lachen nuquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Beetje het hoofd wat Snow trekt wanneer ze haar neus ophaalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Witte gij ook wa ge kriegt als ge een Bulldog kruist meej unne Shitzu?witte wel, witte nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Witte gij ook wa ge kriegt als ge een Bulldog kruist meej unne Shitzu?Mijn mond bleef bewegenloos bij deze grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was ook nog slechter dan Adje bij Sterren Schoonspringen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn mond bleef bewegenloos bij deze grap.
Sadistquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:42 schreef Snowbells het volgende:
Uit respect ga ik op zoek naar een nieuwe UI.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:44 schreef FL_Freak het volgende:
Waar ligt de vrouw na het orgasme van de man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn mond bleef bewegenloos bij deze grap.
Waar ligt de vrouw na het orgasme van de man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hommo
Zielige tijgertjes.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef Ted. het volgende:
[..]
Witte tijgers worden in het wild heeeel soms geboren (1 op 10.000 ofzo) maar door fokken kan die kans verhoogd worden.
Waar ligt de vrouw na het orgasme van de man?Fout, terug in de keuken.. waar ze hoort te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ligt de vrouw na het orgasme van de man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
'asldjkfaela'quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:49 schreef Snowbells het volgende:
Waarom noem ik gifjes altijd 'dshdjs' of 'yoyoyoy' ik kan ze nooit terugvinden.
Waarom zei je dan Uftquote:
Niet? je hebt slechts een paar posts, een UI, en je wist meteen hoe je je onlinestatus moest verbergenquote:
Ik ben Jomanda heus.quote:
daar begrijp ik sowieso nooit wat van :Squote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom zei je dan Uftin radio49?
okequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR HEB AL HOOFDPIJN A MATTIE A BEZEM A ZEMMEL
Ik weet wel beterquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar begrijp ik sowieso nooit wat van :S
Waarom zei je dan Uftquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:54 schreef leeell het volgende:
[..]
Uftin radio49?
in radio49?
radio49
kom aan mij danquote:
13 oktober weet ik je te vinden en zal ik je benaderen broeder.quote:
ik ken geen angstquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
13 oktober weet ik je te vinden en zal ik je benaderen broeder.
Hij had het ook niet tegen jouquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik hou niet van dwergen aanraken
Dat komt omdat ik je nog niet benaderd hebquote:
is alles al gewassen en gepoetst dan?quote:
Allaaaaangquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
is alles al gewassen en gepoetst dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:02 schreef heloef het volgende:
Multitasken op zijn best.DafuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:02 schreef heloef het volgende:
Multitasken op zijn best.Is dat nou Strootman?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke dus hij zit te schijten met een stijve, ze hebben seks en ze zitten beide met hun telefoon te spelen? Wat gevoelloos en zakelijk![]()
Strootman heeft geen baardgroei.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat nou Strootman?
Oke dus hij zit te schijten met een stijve, ze hebben seks en ze zitten beide met hun telefoon te spelen? Wat gevoelloos en zakelijk
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
Downloaden met 13 MB/s is toch altijd wel leuk
heppie geile auto-mutilerende pijpsletquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:08 schreef leeell het volgende:
[..]
heppie geile auto-mutilerende pijpslet
sigwaardigquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:08 schreef leeell het volgende:
[..]
heppie geile auto-mutilerende pijpslet
Ja, en daarna heb ik hem verwijderd, die rotzooi hoef ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:22 schreef Ted. het volgende:
[..]
Dat soort shit is toch het eerste wat je doet? Is jouw Facebook ook eerst twee maanden leeg geweest?
Daarom zeg ik er wat vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet handelen.
Facebook is rotzooi ik deed er niks mee, ze veranderen constant de privacyvoorwaarden, en als ik iemand wil spreken dan bel ik diegene dat hoef ik niet via een site te doen,quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom doe je niet aan facebook maar wel aan SC's (of gewoon fok) WP?
Zo kut?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
de lessen die ik hebmijn school
pretopleiding
WELKOM OP HET MBO!quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
de lessen die ik hebmijn school
pretopleiding
Nee ze zijn leuk maar ze slaan gvd nergens opquote:
Niet eens rekenen, prijs jezelf gelukkig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee ze zijn leuk maar ze slaan gvd nergens opDe enige lessen die ik heb zijn nederlands, engels, kunstgeschiedenis, costuum/grime, design, tekenen, beschouwing en projecthuis
pas in het tweede jaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet eens rekenen, prijs jezelf gelukkig.
kksukkel zo zegt ze dat niet eensquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kksukkel zo zegt ze dat niet eens
Bad kitty.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:46 schreef Snowbells het volgende:
Hoe vaak heb ik al gezegd dat ik mijn UI leuk vind?
NIET VAAK GENOEGquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:46 schreef Snowbells het volgende:
Hoe vaak heb ik al gezegd dat ik mijn UI leuk vind?
HIJ IS LEUK HEquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:51 schreef krullenbolletje het volgende:
Snow mijn autisme wat doe je![]()
![]()
![]()
Ik zou je Ui doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:51 schreef krullenbolletje het volgende:
Snow mijn autisme wat doe je![]()
![]()
![]()
ga geen koala's erbij betrekken, die zijn kkstoerquote:
Je leest te snelquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga geen koala's erbij betrekken, die zijn kkstoer
ik weet niet wat kaola is, ik dacht altijd het koala wasquote:
Kaolo spreek je uit als kaulo, is vervanging voor kanker ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik weet niet wat kaola is, ik dacht altijd het koala was
serieus
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga geen koala's erbij betrekken, die zijn kkstoer
ah ok, verklaard een hoopquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kaolo spreek je uit als kaulo, is vervanging voor kanker ofzo
nee kanker opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |