SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Eerste FUT 13 Info:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:FIFA ULTIMATE TEAM
- Overhauled introduction for new players. Step-by-step guide to squad building and trading #FUT
-Special reward packs for returning FUT players.
-Seasons is now in Ultimate Team!
-Team of the Week Challenges and FUT unlockables in the Football Club Catalogue.
-New to FIFA Ultimate Team? There will be an introduction mode to teach key concepts. Finish the match and get a reward!
-The main menu has been entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date
-Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team!
-Seasons There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities.
-Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, its all about bringing your very best squad
-At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed.
-EA SPORTS Football Club - FUT is now fully integrated with EASFC. Your friends can keep up with your big signings.
-You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club, such as more squads or bigger Trade piles.
-Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
-Morale The scales for have shifted! Neutral morale is the default and youll have to manage your squad to get high morale.
-Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster.
-You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FIFA13
-New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward!
-Web app details will be discussed at a later date.
Die foto van mbokaniquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:26 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb de Lukaku van FUT13
[ afbeelding ]
85 strength
En deze heb ik ook, lijkt me ook erg goed, 4* skills en 73 strength
[ afbeelding ]
Hoezo heb je die niet gehouden dan:') Makkelijkste nummer evahrquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is mn tradeaccountWas mn oude nr van 4 jaar geleden
te koop zetten kan wel maar niemand op de xbox kan op spelers zoeken dus dan kan niemand je spelers kopemquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:28 schreef StijnDa het volgende:
Kan je al dingen kopen en verkopen of loopt dat ding dan vast?
Die ga ik nooit verkopenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:28 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik zag ook een Ananidze te koop staan
OK nuttigquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
te koop zetten kan wel maar niemand op de xbox kan op spelers zoeken dus dan kan niemand je spelers kopem
Nee, die is toch slechtquote:
Eerst inloggen, dan op die link klikkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:31 schreef Ferdii het volgende:
Hoe loggen jullie in op dit moment?
webapp geeft bij mij aan, down for maintenance for fifa 13 etc
Gewoon blijven f5en?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:32 schreef Aguero het volgende:
Hazard.
Ik schrok al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke linkquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Eerst inloggen, dan op die link klikken
dan nog werkt het nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Eerst inloggen, dan op die link klikken
quote:
twitter:RobHodson_ twitterde op maandag 17-09-2012 om 23:56:59FIFA Points: You buy them in varying quantities with MSP for eg. Only have to go through the purchase process once for multiple packs. reageer retweet
link werkt, maar ik krijg een security vraag die ik nooit heb ingesteldquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:35 schreef Rijst het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)estamp=1339159398993
inloggen en dan nog een keer op de link klikken
Klopt, ik probeerde net wat over te zetten van mijn tweede account maar ik kreeg een error dat ik geen vrienden wasquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:36 schreef GuRBuH het volgende:
Traden tussen 2 accounts die vrienden zijn werkt nog steeds niet goed.
Toppertje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:35 schreef Rijst het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)estamp=1339159398993
inloggen en dan nog een keer op de link klikken
Gewoon ook niet ff fixen ofzo die kutjes.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Klopt, ik probeerde net wat over te zetten van mijn tweede account maar ik kreeg een error dat ik geen vrienden was
Die heb ik ook in mijn pakje gehadquote:
Xbox heeft volgens mij dat probleem!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:39 schreef DannyDeko het volgende:
Nog meer mensen die geen spelers kunnen zoeken op de markt?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:41 schreef StijnDa het volgende:
Dus, er is eigenlijk niets te doen nu op de web app behalve pakjes openmaken.
Spelers kopen/verkopen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:41 schreef StijnDa het volgende:
300c op spelers bieden voor 5c winst na discardquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:41 schreef StijnDa het volgende:
Lucky, mijn daily gift was een bronzen packquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:42 schreef Typisch het volgende:
4222 cdm Diarra van Anzhi als hoogste. En 2.5k daily gift.
Nee joh, gouden spelers worden als het spel uit is duurder denk ik. Kan je dan al kwijt voor 500/600 ook al is het troepquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
300c op spelers bieden voor 5c winst na discard
Mooie giftquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:42 schreef Typisch het volgende:
4222 cdm Diarra van Anzhi als hoogste. En 2.5k daily gift.
Haha dat is de mijne. Ik wilde hem er voor 1500 opzetten, maar knop bleef hangenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:38 schreef TheFastOne het volgende:
Diouf (74) van Molde FK ziet er ook uit als een beest. Jammer dat ie 150k kost.
Gewoon andere hybrids, met sterke links lukt het welquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:45 schreef Tim86 het volgende:
RIP alle hybrids..3-5-2 ook 100 extra links
Jah dacht ik later ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee joh, gouden spelers worden als het spel uit is duurder denk ik. Kan je dan al kwijt voor 500/600 ook al is het troep
Meer uitdagingquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:45 schreef Tim86 het volgende:
Link van vijfvoor gebruikenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:45 schreef el-blanchito het volgende:
Ik kan er nog niet in?
Ik Krijg dit als melding:
SORRY!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
1 zilvere pack als daily gift bvquote:
Ja, Ebecilio zit in FUT nu.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:50 schreef Typisch het volgende:
Heeft de Eredivisie eigenlijk lekker buitenspelers weer? Ik denk dat ik voor een 433 ga, maar misschien is een systeem met 2 spitsen ook wel fijn met bijvoorbeeld Castaignos en Altidore. Ik wil een silver Eredivisie team.
. Ik heb slechtere packsquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet al ingelogd zijn, dus doe dat eerst. Daarna naar die geposte link gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:50 schreef el-blanchito het volgende:
Hij doet het nie
Wat kan ik eraan doen?
Dat was altijd al zo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:51 schreef JacobDubbel het volgende:
Een LM heeft een oranje link op een CAM positie
Ingelogd op de Ps3? want op de normale web-app lukt sws al niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet al ingelogd zijn, dus doe dat eerst. Daarna naar die geposte link gaan.
Kon vorig jaar toch ook al niet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:53 schreef Roypsv het volgende:
WEET IEMAND WAAROM JE GEEN TRADE OFFERS KAN PLAATSEN BIJ MENSEN DIE JE VRIEND NIET ZIJN?!
Was vorige jaar ook zoquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:53 schreef Roypsv het volgende:
WEET IEMAND WAAROM JE GEEN TRADE OFFERS KAN PLAATSEN BIJ MENSEN DIE JE VRIEND NIET ZIJN?!
Ik had 1 silverquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
1 zilvere pack als daily gift bv
DAT KON VORIG JAUAR OOK NIETquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:53 schreef Roypsv het volgende:
Hoe kan jij de markt op ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:53 schreef vandermar het volgende:
Ik vind al spelers voor onder de discard value
Mij lukt het nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:54 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Ja maar kan niks nuttigs kopen
erg jammer ja, worden een stuk minder leuke teams.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:45 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:53 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ingelogd op de Ps3? want op de normale web-app lukt sws al niet.
Nee, gewoon ingelogd zijn bij EA hier http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/appquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:53 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ingelogd op de Ps3? want op de normale web-app lukt sws al niet.
Dat kan alleen als je straks in Ultimate Team op de console zit..die account kan je voorlopig niet gebruiken dus..quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:53 schreef Ferdii het volgende:
Weet iemand hoe je je account kan unlocken?
Heb 5 keer de security question verkeerd ingevuld, nu is ie locked en zegt ie inloggen met trusted console. Kan op mijn ps3 (enige console waar account ooit gebruikt is) prima inloggen, maar vind nergens een optie om te unlocken.
500 coins was hijquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:57 schreef lordteddybeer het volgende:
Wie heeft die Szczesny gekocht
RoyPSV heeft lavezziquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie heeft goede spelers uit hun packs gehad?
Ik krijg een onderhoudsscherm, hoe werkt het?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, gewoon ingelogd zijn bij EA hier http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
Alleen inloggen, verder hoef je daar niets te doen.
FEYENOORDquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik moet een nieuwe naam verzinnen
Ja ik had 350 gebodenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
500 coins was hij
De rest staat er voor meer op!
eerst inloggenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik krijg een onderhoudsscherm, hoe werkt het?
Haha ik heb hemquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:59 schreef Ajacied7 het volgende:
NEE, net te laat voor een Maxwell 200
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:59 schreef Ajacied7 het volgende:
NEE, net te laat voor een Maxwell 200
Lavezzi, Nani, De Rossi zijn volgens mij de beste vangsten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie heeft goede spelers uit hun packs gehad?
Sweiniequote:Op dinsdag 18 september 2012 15:00 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Lavezzi, Nani, De Rossi zijn volgens mij de beste vangsten.
Je discard hem toch niet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:01 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik voor 350 bindiscard voor bijna het dubbele lol
Affelayquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:00 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Lavezzi, Nani, De Rossi zijn volgens mij de beste vangsten.
Volgens mij zijn Fokkers de enigen ter wereld die all op de web app zittenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Sinds hoe laat werkt het trouwens? (hoeveel uur heb ik gemist?)
Nee man, kan ik voor veel meer verkopenquote:
kut EAquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je straks in Ultimate Team op de console zit..die account kan je voorlopig niet gebruiken dus..
Jij hebt ** hard verlorenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:02 schreef Ferdii het volgende:
[..]
kut EA
Daar gaan dus mijn nieuwe packjes
Waarom zit er uberhaupt een security question op als ik die nooit heb ingesteld?
"whats the nickname of you schools footbal team?" Mijn school heeft geen eens een voetbalteam, laat staan dat ze een bijnaam hebben
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:01 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Fokkers de enigen ter wereld die all op de web app zitten
Zie DMquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:03 schreef Rijst het volgende:
Lijkt me sterk dat wij de enige zijn. Op ehet EA forum zullen ze het vast ook weten.
Je hebt wel ooit een security question ingesteld, tenzij je al een jaar niet gespeeld hebt...En het vroege inloggen is alleen voor mensen die na maart nog hebben ingelogd (toen de sec question werd ingevoerd)quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:02 schreef Ferdii het volgende:
[..]
kut EA
Daar gaan dus mijn nieuwe packjes
Waarom zit er uberhaupt een security question op als ik die nooit heb ingesteld?
"whats the nickname of you schools footbal team?" Mijn school heeft geen eens een voetbalteam, laat staan dat ze een bijnaam hebben
5* skillsquote:
Heb wel een security vraag ingesteld ja, maar niet diequote:Op dinsdag 18 september 2012 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt wel ooit een security question ingesteld, tenzij je al een jaar niet gespeeld hebt...En het vroege inloggen is alleen voor mensen die na maart nog hebben ingelogd (toen de sec question werd ingevoerd)
Spread the word. alleen maar beter voor onsquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:05 schreef Vijf_voor het volgende:
Op het EA forum staat er nog niks over
Antwoord geven wat je op een andere vraag had. Ik had die vraag ook gekregenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:05 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Heb wel een security vraag ingesteld ja, maar niet die
Ik heb geen accountquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Spread the word. alleen maar beter voor ons
Dat is dus nu te laatquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Antwoord geven wat je op een andere vraag had. Ik had die vraag ook gekregen
Held dat je bentquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:06 schreef GuRBuH het volgende:
FF 300 geboden op spelers van KrAlex volgens mij.
Word alleen flink gemod daar, weet niet of ze er blij van worden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:05 schreef Vijf_voor het volgende:
Op het EA forum staat er nog niks over
Dat ben ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:07 schreef lordteddybeer het volgende:
Vermaelen 19k das een koopje, jammer genoeg heb ik maar 1k
Dr moet iemand coins hebben om te investeren he.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je kunt die zodra de massa op de webapp komt makkelijk doorsellen man..
Ook weer waar idd..quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:09 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dr moet iemand coins hebben om te investeren he.
Wie wie wie?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:10 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb de enige Barca-Speler op de markt
Zeg dat nou niet, ik vind die koopjes wel leukquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:10 schreef Vijf_voor het volgende:
Mn gouden en silvers zet ik er pas op als iedereen geld heeft.
Ik heb Thiago in mijn teamquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:10 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb de enige Barca-Speler op de markt
Niemand gelooft hetquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:12 schreef Rijst het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1928658.page
Ze denken dat het scam isquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:12 schreef Rijst het volgende:
LoL, gelijk scam claimsquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:12 schreef Rijst het volgende:
Niks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:12 schreef Rijst het volgende:
The topic you are trying to see does not exist.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:12 schreef Rijst het volgende:
Hij is homo ik haat hem.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
@ KrAlex
Ik heb een turkse spits, 4321 Ylmaz is de naam. Interesse?
of een topic vol met screenshotsquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:15 schreef KrAlex het volgende:
Wat een mongolen daarDoe een link naar dit topic en laat ze allemaal balen.
Baasquote:
Straks krijg ik een banquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:15 schreef KrAlex het volgende:
Wat een mongolen daarDoe een link naar dit topic en laat ze allemaal balen.
Ben verkouden, dus zou van pas komen als snotdoekje. of misschien fapdoekjequote:Op dinsdag 18 september 2012 15:16 schreef DutchSL het volgende:
Hey Kralex, Ik heb Galatasaray shirt.
Staat op de markt, kopen?
De LF/RF is weer terug?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:15 schreef Nickskuh het volgende:
Wat is het verschil tussen een RF en RW?
4321
Nah, je raakt hem zo al niet kwijtquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:16 schreef GuRBuH het volgende:
Niemand bied op mijn Schwein:
[ afbeelding ]
Zal ik m zo nóg duurder doen? Duitsers willen m vannacht/morgen toch zo snel mogelijk hebben.
Kroos heeft betere stats zowatquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:16 schreef GuRBuH het volgende:
Niemand bied op mijn Schwein:
[ afbeelding ]
Zal ik m zo nóg duurder doen? Duitsers willen m vannacht/morgen toch zo snel mogelijk hebben.
Welke status..ik sta 899miljoenste op de lijst van posters daarquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:16 schreef Rijst het volgende:
TIMMAH meldt jij het even dan. Jij hebt status
Gast, niemand heeft coins en traden werkt ook nog niet volgens mij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:17 schreef marcie216 het volgende:
Niemand geinteresseerd in een 4312 Alderweireld?Ruilen mag ook?
Kroos kan niet verdedigen en is nog veel tragerquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:18 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Kroos heeft betere stats zowat
Oh.. Ik vind het wel grappig eigenlijk dat ze hetn iet wetenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welke status..ik sta 899miljoenste op de lijst van posters daar
Ja, Szceszcny voor 500 en heb 2 shiny spelers voor onder discard value gekochtquote:
Hoe kom jij aan coinsquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:20 schreef DutchSL het volgende:
Twee kaarten onder discard value binnen, discarden en 66 coins winst.
Ik wil het wel zeggen. Maar ik word gek hier, jullie zitten er allemaal in en ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:16 schreef Rijst het volgende:
TIMMAH meldt jij het even dan. Jij hebt status
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil het wel zeggen. Maar ik word gek hier, jullie zitten er allemaal in en ik niet
voor 1k is hij al voor jou!quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gast, niemand heeft coins en traden werkt ook nog niet volgens mij.
Nou en, ik wil die packs openen en ik wil kijken wat voor extra's ze me gaan geven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:22 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Ach we kunnen toch amper traden atm
Als jij slim bent ga je nu streamen op twitchquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:23 schreef Rijst het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1928680.page
ik had 2 player packs en 2 gold packs + een daily giftquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:24 schreef el-blanchito het volgende:
Dat cadeau voor toegewijde spelers is een extra Goud Pack toch? Zoiets stond er bij mij omdat ik al vanaf 2009 speel
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik had 2 player packs en 2 gold packs + een daily gift
ik googlede:quote:
denk dat er best een kans is dat we de lul zijn dalijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |