SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Eerste FUT 13 Info:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:FIFA ULTIMATE TEAM
- Overhauled introduction for new players. Step-by-step guide to squad building and trading #FUT
-Special reward packs for returning FUT players.
-Seasons is now in Ultimate Team!
-Team of the Week Challenges and FUT unlockables in the Football Club Catalogue.
-New to FIFA Ultimate Team? There will be an introduction mode to teach key concepts. Finish the match and get a reward!
-The main menu has been entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date
-Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team!
-Seasons There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities.
-Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, its all about bringing your very best squad
-At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed.
-EA SPORTS Football Club - FUT is now fully integrated with EASFC. Your friends can keep up with your big signings.
-You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club, such as more squads or bigger Trade piles.
-Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
-Morale The scales for have shifted! Neutral morale is the default and youll have to manage your squad to get high morale.
-Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster.
-You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FIFA13
-New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward!
-Web app details will be discussed at a later date.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ja echtquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:32 schreef DutchSL het volgende:
Wtf waarom mag ik een nieuw deel openen als die er al is
Hij zou meeten met Timmy Turner maar komt niet opdagenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
FIFA 13: FUT SC] #2: Mathijs, mietje. Laat je zien
Mis ik iets?
quote:
Schattig, dates via FOK!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij zou meeten met Timmy Turner maar komt niet opdagen
FUTmeet jongequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Schattig, dates via FOK!
quote:
Jawel joh, ik heb al 450 coins, dat is echt fantastischquote:
Dat weten wij ook nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:36 schreef Kyubey het volgende:
Wacht waarom zie ik een rij van dezelfde topics?
Omdat de reeks niet gelinkt isquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:36 schreef Kyubey het volgende:
Wacht waarom zie ik een rij van dezelfde topics?
Ja ik was terug aan het lezen, en dacht huh? opent er nou echt niemand. Dus ik open die shizzle maar zag toen dat er al 10 waren...quote:
Maar wij zijn verslaafd, en als het langer dan 5 seconde duurt, maken we er zelf 1quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:37 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Sjongejonge... 5 fucking topics... Last post uit vorige topic opent een nieuwe. Zo simpel is het.
1ste jaars bedrijfseconomie in Tilliequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geinig...jullie zitten samen in 3 Havo?
Dat moet hem zijn\!!!!!111quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe ziet ie eruit dan, ik zie wel een dude in zijn eentje zitten op de acherste rij, zit hier alleen ingesloten
Haha...wordt met de minuut beter...heb ook BE gedaan in Stilburg...destijds nog aan de KUBquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1ste jaars bedrijfseconomie in Tillie
Geweldig wordt het. Het heette vroeger toch de KUT?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haha...wordt met de minuut beter...heb ook BE gedaan in Stilburg...destijds nog aan de KUB
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Heeft u deze afbeelding uit mijn fotoalbum geplukt?!?
Sorryquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Heeft u deze afbeelding uit mijn fotoalbum geplukt?!?
Ik kan mijn clubnaam enzo invullen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:38 schreef Vijf_voor het volgende:
Geniet alvast van het uitzicht. Vanavond wordt het niet beter dan dit:
http://www.ea.com/uk/foot(...)estamp=1339159398993
Dat was vroeger vroegerquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geweldig wordt het. Het heette vroeger toch de KUT?
Wat is z'n pace? Dat is echt het enige wat ie kan. Rennen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:39 schreef vandermar het volgende:
Cisse heeft een low defensive workratedie vent staat altijd linksback lol.
quote:
Nee ik tot nu toe ook niet, maar ga binnekort op kamers dus dan hoop ik dat het wat beter wordtquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat was vroeger vroeger![]()
Had nooit zoveel met die opleiding (hoewel netjes afgemaakt hoor), en al helemaal niet met die stad
Er zitten in deze reeks aardig wat bedrijfs-/fiscale/algemene economen in Tilburgquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1ste jaars bedrijfseconomie in Tillie
wat boeit het hij is fucking slechtquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:39 schreef vandermar het volgende:
Cisse heeft een low defensive workratedie vent staat altijd linksback lol.
Omdat ik een Feyenoord team wil maken en hij de enige LW is aangezien Manu 0 weight is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
wat boeit het hij is fucking slecht
3* skillsquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij had wel beter defending moeten krijgen
Ieder zijn hobby...ik was altijd weer blij als ik na college weer in de trein naar Breda zatquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik tot nu toe ook niet, maar ga binnekort op kamers dus dan hoop ik dat het wat beter wordt
Het draait om inhoud! Vertelquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
250c daily gift + 4 free packs heb ik
Wut?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
HJBBBBBBBBBBBBBBBBquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand reageert hierop, terwijl je gewoon de eerste bentquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vooral blij als ik weer thuis ben, de trein is ook niet echt mijn hobby moet ik zeggenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ieder zijn hobby...ik was altijd weer blij als ik na college weer in de trein naar Breda zat
Gewoon die link die Vijf_voor net postte....quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:44 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Niemand reageert hierop, terwijl je gewoon de eerste bent
Fuck u eckt niequote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:38 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik krijg gewoon die server message hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
klik dan, je komt er gewoon in
Jaloers op Zhirkovquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:48 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb deze baas in een pack [ afbeelding ]
[..]
hou je bakkes gewoon
ok 1 secquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:51 schreef marcie216 het volgende:
Dit is gewoon nep. Kan niet anders. Post dan eens foto's met teamnaam erbij?
quote:
De Rossiquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:53 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
De Rossi en Vagner Love
waar zijn jouw 500 coins?>quote:
http://tinyurl.com/7xhehulquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:53 schreef marcie216 het volgende:
Tering, waarom kan ik er niet in? Even serieus wie wilt helpen?
Ik wist al van te voren wat het wasquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/7xhehul
Hier moet je heen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wist al van te voren wat het wasof in ieder geval wat voor soort
http://tinyurl.com/7xhehulquote:
dan niet hequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef over_hedge het volgende:
Goede trolls welTrappen nog echt veel mensen in ook.
?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef over_hedge het volgende:
deze link dus mensen, en zorg dat je ingelogd bent voordat je erheeng aat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:38 schreef Vijf_voor het volgende:
Merendeel zit echt op de web appquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef over_hedge het volgende:
nice hij doet etquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
deze link dus mensen, en zorg dat je ingelogd bent voordat je erheeng aat.
Oh ja, nou doet ie hetquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
deze link dus mensen, en zorg dat je ingelogd bent voordat je erheeng aat.
shareeeeeequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:58 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Oh yeah, ICH HABE EINE SCHWEINI
Oke toch geen trollsquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Merendeel zit echt op de web app
75 pace cb not badquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |