quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zal je aanbod onthouden Nathalie
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wil je nou beweren dat ik geen leven heb?
/woman modus off
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zei ik! Maar dan tikte je het verkeerd
not even a little o for you on your deathbed buddyquote:
idem hierquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die SEX SC-meet trouwens, jammer dat het op een zaterdag is![]()
Ik kan maandag t/m vrijdag altijd, maar de weekenden juist niet
dan ben ik toch te druk bezig met doodgaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
not even a little o for you on your deathbed buddy
nu een beetje mij dissen eh.. JA NEE is goed hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben ik toch te druk bezig met doodgaan![]()
Je weet toch niet wat je met een kerel aan moet..quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nu een beetje mij dissen eh.. JA NEE is goed hoorik ken m'n plek
jij wil mijn piemelmuis toch nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nu een beetje mij dissen eh.. JA NEE is goed hoorik ken m'n plek
dit denkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat je met een kerel aan moet..
ja nou jij hebt toch ook liever vrouwelijke geslachtsdelen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij wil mijn piemelmuis toch niet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja nou jij hebt toch ook liever vrouwelijke geslachtsdelen?
Even uit nieuwschierigheid, ben je overgestapt of heb je het nooit geprobeert?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dit denken
[..]
Je was niet altijd anti-piemel?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dit denken
[..]
ok dan! tik em aan broederquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]om mee te spelen he
![]()
scherp +1
"overgestapt" hoewel dat niet echt de goeie term is denk ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Even uit nieuwschierigheid, ben je overgestapt of heb je het nooit geprobeert?
ik ben sowieso niet anti-piemel en om heel eerlijk te zijn vind ik dat enigszins aanstootgevend..quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je was niet altijd anti-piemel?
Anders waren ze ook geen hetero, maar bisexueelquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben sowieso niet anti-piemel en om heel eerlijk te zijn vind ik dat enigszins aanstootgevend..
ik hoef ze gewoon niet.. net als (de meeste, niet allemaal) hetero mannen ze niet hoeven
er zitten er anders nog genoeg in de kastquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Anders waren ze ook geen hetero, maar bisexueel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |