Nazi's zijn overal, ook in de metal scene, en het zijn 90% meelopers.
Hardcore is niet dood, underground valt redelijk mee, hoewel ik het idee heb dat id&t van de hardcore een soort van industrial techno hardhouse achtig iets probeert te maken, of in ieder geval het Thunderdome label. De tijd zal't leren.
Zodra ik zelf weer mensen vind die geheel clean naar hardcore feesten gaan, ga ik graag mee, tot die tijd is het volume op 10 zetten voldoende ![]()
Ik vraag me trouwens af: wat hebben mensen die niet van hardcore houden (de house-hardcore dus) hier eigenlijk mee te maken? Ik ga toch ook niet in een of ander black-metal topic lopen zeuren? Kan aan mij liggen
quote:ik heb niks afgezeken, en dat jij meteen naar een hele groep verwijst.. vooroordelen, moe word ik ervan
Op maandag 19 augustus 2002 03:33 schreef Vision het volgende:[..]
en wat wordt er gvd die paar reacties boven me gedaan (*@(^%$!^&)
valt wel op. altijd van metal/punk liefhebbers die weer zo nodig moeten gaan zeiken. Ik ga toch ook niet die punk/metal topics verkloten.
moe word ik er van. moe
quote:Was 't maar dood, dan was het nog wat. Ongeinspireerde bagger, dat is het nu.
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:19 schreef PlaceR het volgende:
waarom zeikt iedereen toch altijd dat hardcore dood is.
quote:En een echte nazi leest boeken van bepaalde iemanden maar brengt het niet in praktijk. Tja, zo kun je alles wel goedpraten
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID: EEN ECHTE GABBER GAAT OP RED-BULL EN EEN GOEDE CONDITIE DE HELE AVOND GEMOEDELIJK MET ANDERE UIT ZIJN DAK EN IS EEN GEWONE BURER DIE GEEN VLIEG KWAADDOET
van de reacties van hard-core liefhebbers druipt de intelligentie echt vanaf ![]()
Gaan jullie maar lekker door met hakkûh hoor, maar blijf dan alsjeblieft weg op de andere feesten!
quote:ik verwijs niet naar de hele groep. Ik neem het ook alleen de mensen kwalijk die het doen (valt me alleen op dat 't meestal metal liefhebbers zijn).
Op maandag 19 augustus 2002 12:13 schreef mr_ivy het volgende:ik heb niks afgezeken, en dat jij meteen naar een hele groep verwijst.. vooroordelen, moe word ik ervan
quote:zegt een van de grotere meelopers van Fok!
Op maandag 19 augustus 2002 12:17 schreef Doopy-X- het volgende:
echt mooi dit topic, lach mezelf dood....van de reacties van hard-core liefhebbers druipt de intelligentie echt vanaf
Gaan jullie maar lekker door met hakkûh hoor, maar blijf dan alsjeblieft weg op de andere feesten!
quote:BWOEHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
Op maandag 19 augustus 2002 12:21 schreef Vision het volgende:
zegt een van de grotere meelopers van Fok!
HAHAHAHAHAHAHAHHA
tuurlijk jochie
thunderdome 1,2,3,4, en 5 pronken nog steeds tussen mijn nirvana, RHCP en "alto"- ceedees zoals jullie zouwen zeggu
ik vind het zo zielig dat mensen nog steeds een scheiding leggen tussen altos en gabbers, aangezien je allebei in principe even alternatief bent
Tegenwoordig gabber zoiezo. ![]()
edit:///o en die gasten met kistjes en rooie veteres hoeven helemaal geen nazi's te zijn hoor, niet alles is zoals het eruit ziet, wat wel zo is is dat een hoop van die nazi's die eerst gabbeerpartys verziekten., nu (metal)-Hardcore aan het verzieken is.
en da is jammer
[Dit bericht is gewijzigd door enfermidade op 19-08-2002 12:32]
quote:jouw woorden. niet de mijne
Op maandag 19 augustus 2002 12:30 schreef Doopy-X- het volgende:BWOEHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
HAHAHAHAHAHAHAHHA
tuurlijk jochie
quote:please qoute me on that!
Op maandag 19 augustus 2002 12:32 schreef Vision het volgende:[..]
jouw woorden. niet de mijne
quote:hoe dan ook verzieken nazi's concerten. Op Graspop bij In Extremo stonden er ook een aantal, en ik denk dat op zaterdag in de hardcore tent (metal dus, geen house) er ook nog wel wat gestaan hebben. Spijtig maar waar
Op maandag 19 augustus 2002 12:30 schreef enfermidade het volgende:
edit:///o en die gasten met kistjes en rooie veteres hoeven helemaal geen nazi's te zijn hoor, niet alles is zoals het eruit ziet, wat wel zo is is dat een hoop van die nazi's die eerst gabbeerpartys verziekten., nu (metal)-Hardcore aan het verzieken is.en da is jammer
quote:speciaal voor jou:
Op maandag 19 augustus 2002 12:33 schreef Doopy-X- het volgende:please qoute me on that!
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 15:42 schreef Doopy-X- het volgende:whehehehe, ik heb zoals gezegd heel lang zelf meegelopen in die scene, dus ik heb geen vooroordelen.....
quote:bij graspop was de vriend van een vriendin van me meegegaan, bij agnostic front, en die jongen is wat donkerder, die is dezelfde dag nog vertrokken, irritante klootzakken waren het, da was die jongen zn eerste ferstival
Op maandag 19 augustus 2002 12:35 schreef Tokus het volgende:[..]
hoe dan ook verzieken nazi's concerten. Op Graspop bij In Extremo stonden er ook een aantal, en ik denk dat op zaterdag in de hardcore tent (metal dus, geen house) er ook nog wel wat gestaan hebben. Spijtig maar waar
quote:ze verneuken dus ook de metal scene
Op maandag 19 augustus 2002 12:38 schreef enfermidade het volgende:bij graspop was de vriend van een vriendin van me meegegaan, bij agnostic front, en die jongen is wat donkerder, die is dezelfde dag nog vertrokken, irritante klootzakken waren het, da was die jongen zn eerste ferstival
trieste figuren. En je kunt er eigenlijk geen reet tegen doen.
quote:Ze verneuken elke scene, ook niet-muziek scenes, door er hun domme ideeën te komen uiten, luider dan de rest, waardoor het lijkt alsof ze een meerderheid vormen maar het in feite niet zijn. Voor sommige pers is dit natuurlijk erg leuk, dat geeft ze weer wat om af te kraken, en ook voor van die waardeloze organisaties als Kafka zijn zulke dingen aanleidingen tot heel de scenes te "demoniseren" (om even een populair woord te gebruiken).
Op maandag 19 augustus 2002 12:40 schreef Vision het volgende:[..]
ze verneuken dus ook de metal scene
quote:ok, kan zijn, metalgasten generaliseren in het algemeen ook veel vaker, en vooral de nu-metalpubliek(lees pubers) en voor de duidelijkheid, ik ben geen metalgastje, maar gewoon een punkrocker, das heel wat anders
ik verwijs niet naar de hele groep. Ik neem het ook alleen de mensen kwalijk die het doen (valt me alleen op dat 't meestal metal liefhebbers zijn).
[Dit bericht is gewijzigd door mr_ivy op 19-08-2002 12:56]
quote:niet vaker of minder vaak dan anderen hoor, als ik de diverse metal, dance en rap topics zo lees.
Op maandag 19 augustus 2002 12:48 schreef mr_ivy het volgende:[..]
ok, kan zijn, metalgasten generaliseren in het algemeen ook veel vaker,
quote:ben helemaal met je eens, maarja, ik heb geen last van nazi's en het zal ook zo blijven
Ze verneuken elke scene, ook niet-muziek scenes, door er hun domme ideeën te komen uiten, luider dan de rest, waardoor het lijkt alsof ze een meerderheid vormen maar het in feite niet zijn. Voor sommige pers is dit natuurlijk erg leuk, dat geeft ze weer wat om af te kraken, en ook voor van die waardeloze organisaties als Kafka zijn zulke dingen aanleidingen tot heel de scenes te "demoniseren" (om even een populair woord te gebruiken).
quote:punkrockers generaliseren dus ook,na dit stukje te lezen. doe toch normaal man,
ok, kan zijn, metalgasten generaliseren in het algemeen ook veel vaker, en vooral de nu-metalpubliek(lees pubers) en voor de duidelijkheid, ik ben geen metalgastje, maar gewoon een punkrocker, das heel wat anders
praat gewoon voor je zelf en niet voor een scene
ik weet namelijk zeker dat 90% het niet met je eens is
quote:Briljant! Je zou je eigen stelling kunnen bewijzen door te zeggen dat je een 'metalgastje' zou zijn, en dat doe je niet.
ok, kan zijn, metalgasten generaliseren in het algemeen ook veel vaker, en vooral de nu-metalpubliek(lees pubers) en voor de duidelijkheid, ik ben geen metalgastje, maar gewoon een punkrocker, das heel wat anders
Nu blijkt alleen maar weer dat 'punkrockers, das heel wat anders' ook generaliseren.
(ik verbaas me meer en meer over deze domme 'discussie')
quote:haha, ik generaliseer niet, ik reageer en analyseer alleen
Op maandag 19 augustus 2002 13:02 schreef enfermidade het volgende:[..]
punkrockers generaliseren dus ook,na dit stukje te lezen. doe toch normaal man,
praat gewoon voor je zelf en niet voor een scene
ik weet namelijk zeker dat 90% het niet met je eens is
quote:euh, is het nou de bedoeling dat ik hier op in ga?
Op maandag 19 augustus 2002 13:09 schreef Joker1977 het volgende:[..]
Briljant! Je zou je eigen stelling kunnen bewijzen door te zeggen dat je een 'metalgastje' zou zijn, en dat doe je niet.
Nu blijkt alleen maar weer dat 'punkrockers, das heel wat anders' ook generaliseren.
quote:Ik ook, er wordt gegeneraliseerd, er wordt geflamed etc. etc.
Op maandag 19 augustus 2002 13:09 schreef Joker1977 het volgende:
Slotje maar. Deze draad is danig aan het ontsporen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |