abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 augustus 2002 @ 10:24:43 #76
34400 PietF
Captain Obvious
pi_5435905
Oeh Oeh roepen? oeh oeh klinkt debiel genoeg om een schop te krijgen van je buurman, liefst met kist Ik zou eerder denken aan het door mij en velen met mij gehate ski-hut-Hee-hoo geroep (heeeeeeeee-hooooooooo) hoooooo! mooooo! ski hut losers

Nazi's zijn overal, ook in de metal scene, en het zijn 90% meelopers.

Hardcore is niet dood, underground valt redelijk mee, hoewel ik het idee heb dat id&t van de hardcore een soort van industrial techno hardhouse achtig iets probeert te maken, of in ieder geval het Thunderdome label. De tijd zal't leren.
Zodra ik zelf weer mensen vind die geheel clean naar hardcore feesten gaan, ga ik graag mee, tot die tijd is het volume op 10 zetten voldoende

Ik vraag me trouwens af: wat hebben mensen die niet van hardcore houden (de house-hardcore dus) hier eigenlijk mee te maken? Ik ga toch ook niet in een of ander black-metal topic lopen zeuren? Kan aan mij liggen

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
pi_5437385
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 03:33 schreef Vision het volgende:

[..]

en wat wordt er gvd die paar reacties boven me gedaan (*@(^%$!^&)

valt wel op. altijd van metal/punk liefhebbers die weer zo nodig moeten gaan zeiken. Ik ga toch ook niet die punk/metal topics verkloten.

moe word ik er van. moe

ik heb niks afgezeken, en dat jij meteen naar een hele groep verwijst.. vooroordelen, moe word ik ervan

stolen from an Africa land - chased out with a knife - a face like Bob Marley and a mouth like a motorbike
  maandag 19 augustus 2002 @ 12:17:05 #78
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_5437449
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:19 schreef PlaceR het volgende:
waarom zeikt iedereen toch altijd dat hardcore dood is.
Was 't maar dood, dan was het nog wat. Ongeinspireerde bagger, dat is het nu.
quote:
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID: EEN ECHTE GABBER GAAT OP RED-BULL EN EEN GOEDE CONDITIE DE HELE AVOND GEMOEDELIJK MET ANDERE UIT ZIJN DAK EN IS EEN GEWONE BURER DIE GEEN VLIEG KWAADDOET
En een echte nazi leest boeken van bepaalde iemanden maar brengt het niet in praktijk. Tja, zo kun je alles wel goedpraten
Weer helemaal terug in de Übercrew
  maandag 19 augustus 2002 @ 12:17:08 #79
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5437450
echt mooi dit topic, lach mezelf dood....

van de reacties van hard-core liefhebbers druipt de intelligentie echt vanaf

Gaan jullie maar lekker door met hakkûh hoor, maar blijf dan alsjeblieft weg op de andere feesten!

pi_5437521
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 12:13 schreef mr_ivy het volgende:

ik heb niks afgezeken, en dat jij meteen naar een hele groep verwijst.. vooroordelen, moe word ik ervan

ik verwijs niet naar de hele groep. Ik neem het ook alleen de mensen kwalijk die het doen (valt me alleen op dat 't meestal metal liefhebbers zijn).
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 12:17 schreef Doopy-X- het volgende:
echt mooi dit topic, lach mezelf dood....

van de reacties van hard-core liefhebbers druipt de intelligentie echt vanaf

Gaan jullie maar lekker door met hakkûh hoor, maar blijf dan alsjeblieft weg op de andere feesten!

zegt een van de grotere meelopers van Fok!
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  maandag 19 augustus 2002 @ 12:30:41 #81
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5437618
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 12:21 schreef Vision het volgende:
zegt een van de grotere meelopers van Fok!
BWOEHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA

HAHAHAHAHAHAHAHHA

tuurlijk jochie

pi_5437626
seikballen man,

thunderdome 1,2,3,4, en 5 pronken nog steeds tussen mijn nirvana, RHCP en "alto"- ceedees zoals jullie zouwen zeggu

ik vind het zo zielig dat mensen nog steeds een scheiding leggen tussen altos en gabbers, aangezien je allebei in principe even alternatief bent

Tegenwoordig gabber zoiezo.

edit:///o en die gasten met kistjes en rooie veteres hoeven helemaal geen nazi's te zijn hoor, niet alles is zoals het eruit ziet, wat wel zo is is dat een hoop van die nazi's die eerst gabbeerpartys verziekten., nu (metal)-Hardcore aan het verzieken is.

en da is jammer

[Dit bericht is gewijzigd door enfermidade op 19-08-2002 12:32]

pi_5437637
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 12:30 schreef Doopy-X- het volgende:

BWOEHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA

HAHAHAHAHAHAHAHHA

tuurlijk jochie

jouw woorden. niet de mijne
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  maandag 19 augustus 2002 @ 12:33:44 #84
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5437659
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 12:32 schreef Vision het volgende:

[..]

jouw woorden. niet de mijne

please qoute me on that!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 augustus 2002 @ 12:35:18 #85
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_5437677
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 12:30 schreef enfermidade het volgende:
edit:///o en die gasten met kistjes en rooie veteres hoeven helemaal geen nazi's te zijn hoor, niet alles is zoals het eruit ziet, wat wel zo is is dat een hoop van die nazi's die eerst gabbeerpartys verziekten., nu (metal)-Hardcore aan het verzieken is.

en da is jammer

hoe dan ook verzieken nazi's concerten. Op Graspop bij In Extremo stonden er ook een aantal, en ik denk dat op zaterdag in de hardcore tent (metal dus, geen house) er ook nog wel wat gestaan hebben. Spijtig maar waar
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_5437684
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 12:33 schreef Doopy-X- het volgende:

please qoute me on that!

speciaal voor jou:
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 15:42 schreef Doopy-X- het volgende:

whehehehe, ik heb zoals gezegd heel lang zelf meegelopen in die scene, dus ik heb geen vooroordelen.....

pi_5437727
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 12:35 schreef Tokus het volgende:

[..]

hoe dan ook verzieken nazi's concerten. Op Graspop bij In Extremo stonden er ook een aantal, en ik denk dat op zaterdag in de hardcore tent (metal dus, geen house) er ook nog wel wat gestaan hebben. Spijtig maar waar

bij graspop was de vriend van een vriendin van me meegegaan, bij agnostic front, en die jongen is wat donkerder, die is dezelfde dag nog vertrokken, irritante klootzakken waren het, da was die jongen zn eerste ferstival
pi_5437742
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 12:38 schreef enfermidade het volgende:

bij graspop was de vriend van een vriendin van me meegegaan, bij agnostic front, en die jongen is wat donkerder, die is dezelfde dag nog vertrokken, irritante klootzakken waren het, da was die jongen zn eerste ferstival

ze verneuken dus ook de metal scene

trieste figuren. En je kunt er eigenlijk geen reet tegen doen.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 augustus 2002 @ 12:43:25 #89
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_5437782
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 12:40 schreef Vision het volgende:

[..]

ze verneuken dus ook de metal scene

Ze verneuken elke scene, ook niet-muziek scenes, door er hun domme ideeën te komen uiten, luider dan de rest, waardoor het lijkt alsof ze een meerderheid vormen maar het in feite niet zijn. Voor sommige pers is dit natuurlijk erg leuk, dat geeft ze weer wat om af te kraken, en ook voor van die waardeloze organisaties als Kafka zijn zulke dingen aanleidingen tot heel de scenes te "demoniseren" (om even een populair woord te gebruiken).
pi_5437856
quote:
ik verwijs niet naar de hele groep. Ik neem het ook alleen de mensen kwalijk die het doen (valt me alleen op dat 't meestal metal liefhebbers zijn).
ok, kan zijn, metalgasten generaliseren in het algemeen ook veel vaker, en vooral de nu-metalpubliek(lees pubers) en voor de duidelijkheid, ik ben geen metalgastje, maar gewoon een punkrocker, das heel wat anders

[Dit bericht is gewijzigd door mr_ivy op 19-08-2002 12:56]

stolen from an Africa land - chased out with a knife - a face like Bob Marley and a mouth like a motorbike
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 augustus 2002 @ 12:52:13 #91
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_5437897
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 12:48 schreef mr_ivy het volgende:

[..]

ok, kan zijn, metalgasten generaliseren in het algemeen ook veel vaker,

niet vaker of minder vaak dan anderen hoor, als ik de diverse metal, dance en rap topics zo lees.
pi_5437941
quote:
Ze verneuken elke scene, ook niet-muziek scenes, door er hun domme ideeën te komen uiten, luider dan de rest, waardoor het lijkt alsof ze een meerderheid vormen maar het in feite niet zijn. Voor sommige pers is dit natuurlijk erg leuk, dat geeft ze weer wat om af te kraken, en ook voor van die waardeloze organisaties als Kafka zijn zulke dingen aanleidingen tot heel de scenes te "demoniseren" (om even een populair woord te gebruiken).
ben helemaal met je eens, maarja, ik heb geen last van nazi's en het zal ook zo blijven

pi_5438033
quote:

[..]

ok, kan zijn, metalgasten generaliseren in het algemeen ook veel vaker, en vooral de nu-metalpubliek(lees pubers) en voor de duidelijkheid, ik ben geen metalgastje, maar gewoon een punkrocker, das heel wat anders

punkrockers generaliseren dus ook,na dit stukje te lezen. doe toch normaal man,

praat gewoon voor je zelf en niet voor een scene
ik weet namelijk zeker dat 90% het niet met je eens is

maandag 19 augustus 2002 @ 13:09:32 #94
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_5438157
quote:

[..]

Briljant! Je zou je eigen stelling kunnen bewijzen door te zeggen dat je een 'metalgastje' zou zijn, en dat doe je niet.

Nu blijkt alleen maar weer dat 'punkrockers, das heel wat anders' ook generaliseren.

(ik verbaas me meer en meer over deze domme 'discussie')

Weer helemaal terug in de Übercrew
pi_5438200
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 13:02 schreef enfermidade het volgende:

[..]

punkrockers generaliseren dus ook,na dit stukje te lezen. doe toch normaal man,

praat gewoon voor je zelf en niet voor een scene
ik weet namelijk zeker dat 90% het niet met je eens is

haha, ik generaliseer niet, ik reageer en analyseer alleen
pi_5438221
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 13:09 schreef Joker1977 het volgende:

[..]

Briljant! Je zou je eigen stelling kunnen bewijzen door te zeggen dat je een 'metalgastje' zou zijn, en dat doe je niet.

Nu blijkt alleen maar weer dat 'punkrockers, das heel wat anders' ook generaliseren.

euh, is het nou de bedoeling dat ik hier op in ga?
  maandag 19 augustus 2002 @ 13:13:45 #97
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_5438225
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 13:09 schreef Joker1977 het volgende:

Ik ook, er wordt gegeneraliseerd, er wordt geflamed etc. etc.

Slotje maar. Deze draad is danig aan het ontsporen.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')