abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 augustus 2002 @ 15:31:34 #51
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5426244
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 15:18 schreef haaahaha het volgende:
Jones & Stephenson - The First Rebirth die is leip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *slingert kazaa aan*
Pas op dat je niet de lame club versie download!!!!! Een of ander mafkees heeft er but nummer van gemaakt
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_5426279
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 15:31 schreef thaduck het volgende:

[..]

Pas op dat je niet de lame club versie download!!!!! Een of ander mafkees heeft er but nummer van gemaakt

hahaahah nee man ik heb hem al binnen...kicken nummertje man!
  zondag 18 augustus 2002 @ 15:44:32 #53
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5426385
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 15:34 schreef haaahaha het volgende:

[..]

hahaahah nee man ik heb hem al binnen...kicken nummertje man!

Kheb de plaat ooit uitgeleend En ze zijn nie meer verkrijgbaar dus dat is wel schijt Kheb zelfs Bonzai gebeld ervoor..
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_5426446
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 15:44 schreef thaduck het volgende:

[..]

Kheb de plaat ooit uitgeleend En ze zijn nie meer verkrijgbaar dus dat is wel schijt Kheb zelfs Bonzai gebeld ervoor..

misschien kan je hier iets vinden? http://www.viceversa.nl/cds/gabber/index.html
pi_5426516
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 15:18 schreef haaahaha het volgende:
Jones & Stephenson - The First Rebirth die is leip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *slingert kazaa aan*
Kneus!
Die heb je toch op plaat of op cd...
Wannabe!
  zondag 18 augustus 2002 @ 16:20:21 #56
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_5426776
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 14:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Sinds de dood van Ritchie Backfire! is het niet meer wat het geweest is...
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_5427065
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 15:56 schreef The-What het volgende:

[..]

Kneus!
Die heb je toch op plaat of op cd...
Wannabe!

hahah ik heb alles online
moet het alleen nog vinden en downloaden

rukker

pi_5428216
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 16:50 schreef haaahaha het volgende:

[..]

hahah ik heb alles online
moet het alleen nog vinden en downloaden

rukker

ROCKS
pi_5429491
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:55 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

IDD maar die nazis houden ook meestal van hardcore, en hebben trouwens altijd ook lichtblauwe spijkerbroeken aan, met de pijpen omgekrult

ruitjes overhemden kunnen ook gabbers of nazi's zijn geloof ik

Lekker bevooroordeelt gij, dus iedereen met een 501 aan en dr.martins er onder is nazi?
Hahahaha.
.................................................................................................................
pi_5429961
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:19 schreef PlaceR het volgende:
waarom zeikt iedereen toch altijd dat hardcore dood is.

hardcore leeft nog

ook wordt ik strontziek van het fokking vooroordeel tegen gabbers. ze zouden pillen slikken geweldadig zijn en ouwe vrouwtjes de hoek om helpen.

EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID: EEN ECHTE GABBER GAAT OP RED-BULL EN EEN GOEDE CONDITIE DE HELE AVOND GEMOEDELIJK MET ANDERE UIT ZIJN DAK EN IS EEN GEWONE BURER DIE GEEN VLIEG KWAADDOET
zo dat is gezegd

ik heb ook een hekel aan vooroordelen, maar verdedig je dan ook op een iets meer subtielere manier.

-ontopic-
hardcore heeft nooit geleefd, de term hardcore is gejat van de sinds 1980 bestaande punkhardcore, bovendien is hardcore meer een takje van de vroeger underground (hard)techno.

-edit- foutje :x

[Dit bericht is gewijzigd door mr_ivy op 18-08-2002 21:57]

stolen from an Africa land - chased out with a knife - a face like Bob Marley and a mouth like a motorbike
pi_5430187
het is idd underground.

en dat wil ik graag zo houden. Meelopers heb je geen reet aan.

straks gaan ze nog "oeh oeh" roepen op een hardcore feest

dank je de koekoek. Ik merk idd dat het wel weer wat aan 't opkomen is. Je ziet ook dat er een ander soort publiek op afkomt dan 1-2 jaar geleden (toen het eigenlijk in een vrij diep dal zat).

De muziek evolueert nog steeds, je merkt zelfs een beetje een splitsing de oude stijl (denk aan neophyte/dj paul), darkcore (evil activites, profane, endymion) en industrial (promo/catscan). En uiteraard de good ol' terror (akira/malu le malin).

Zoals het nu is vind ik het prima. Laat iedereen maar denken dat het dood is. De mensen die de muziek en sfeer relaxed vinden, die vinden hun weg wel naar de feesten. En dan blijft die sfeer ook. En niet allemaal van die gehypte meelopers erbij.

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zondag 18 augustus 2002 @ 22:07:56 #62
29890 Graveworm
All is Silent
pi_5430295
maar ontopic, wanneer is het wel dood dan?
[b]De oorlog is voorbij, tijd voor het proces. Chirac, Schroder en Putin in de beklaagdenbank in Den Haag[/b]
pi_5430312
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 22:07 schreef Graveworm het volgende:
maar ontopic, wanneer is het wel dood dan?
moeilijk vooraf te zeggen he?
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_5431243
hardcore is helemaal neit dood, op het IVBO/VBO/Mavo gebouw lopen er nog heel veel gabbers rond, meesten hebben alleen geen kale kop (meer).
pi_5431294
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 22:58 schreef LenL het volgende:
hardcore is helemaal neit dood, op het IVBO/VBO/Mavo gebouw lopen er nog heel veel gabbers rond, meesten hebben alleen geen kale kop (meer).
net als op de havo/vwo/mbo/hbo/universiteits gebouwen.

stoer hoor, "die hard satanist"

zondag 18 augustus 2002 @ 23:01:01 #66
29890 Graveworm
All is Silent
pi_5431296
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 22:58 schreef LenL het volgende:
die gabbers die jij bedoeld zijn zwabbers, de echte gabbers zitten niet op school, dat trekken ze niet
[b]De oorlog is voorbij, tijd voor het proces. Chirac, Schroder en Putin in de beklaagdenbank in Den Haag[/b]
  zondag 18 augustus 2002 @ 23:05:20 #67
29890 Graveworm
All is Silent
pi_5431395
die goeie ouwe tijd

zondag 18 augustus 2002 @ 23:10:21 #68
8352 zaiga
The Keenest
pi_5431503
Hard Core is misschien niet dood, maar ligt toch op zijn minst op de Intensive Care. Ik pleit voor vrijwillige euthanasie. Wie biedt zich aan om de stekker eruit te trekken?
May the road rise to meet your feet
pi_5431519
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 23:05 schreef Graveworm het volgende:
die goeie ouwe tijd

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

ARGH.

als ik dit weer zie ben ik toch zo blij dat het weer underground is.

pi_5431545
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 23:10 schreef zaiga het volgende:
Hard Core is misschien niet dood, maar ligt toch op zijn minst op de Intensive Care. Ik pleit voor vrijwillige euthanasie. Wie biedt zich aan om de stekker eruit te trekken?
ik. als jij dan even het goede voorbeeld neemt en een pil van drion neemt!

samen met al die andere zielige alto's die hier troep aan 't posten zijn!

pi_5432729
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 23:12 schreef Vision het volgende:

[..]

ik. als jij dan even het goede voorbeeld neemt en een pil van drion neemt!

samen met al die andere zielige alto's die hier troep aan 't posten zijn!

hoho, nietzo generaliseren jongeman
stolen from an Africa land - chased out with a knife - a face like Bob Marley and a mouth like a motorbike
pi_5434022
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 22:01 schreef Vision het volgende:

Zoals het nu is vind ik het prima. Laat iedereen maar denken dat het dood is. De mensen die de muziek en sfeer relaxed vinden, die vinden hun weg wel naar de feesten.

Alweer zo'n goeie opmerking!!!

Owja, jij was die van de Energiehal

Mocht ik ooit een miljoen winnen, dan gaat de Blijdorp verhuizen en bouw ik de Energiehal weer op en zal heel Rotterdam weer trillen!

maandag 19 augustus 2002 @ 03:31:34 #73
28418 Thoor
Witness perfection.
pi_5434961
Gabber Piet was de beste! Met die superhit van hem, hakkuh & zaguh

Naquadah is our means to survival.
pi_5434970
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:21 schreef mr_ivy het volgende:

hoho, nietzo generaliseren jongeman

en wat wordt er gvd die paar reacties boven me gedaan (*@(^%$!^&)

valt wel op. altijd van metal/punk liefhebbers die weer zo nodig moeten gaan zeiken. Ik ga toch ook niet die punk/metal topics verkloten.

moe word ik er van. moe

pi_5434971
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 01:44 schreef The-What het volgende:

Mocht ik ooit een miljoen winnen, dan gaat de Blijdorp verhuizen en bouw ik de Energiehal weer op en zal heel Rotterdam weer trillen!

daar hou ik je aan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')