quote:Pas op dat je niet de lame club versie download!!!!! Een of ander mafkees heeft er but nummer van gemaakt
Op zondag 18 augustus 2002 15:18 schreef haaahaha het volgende:
Jones & Stephenson - The First Rebirth die is leip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *slingert kazaa aan*
quote:hahaahah nee man ik heb hem al binnen...kicken nummertje man!
Op zondag 18 augustus 2002 15:31 schreef thaduck het volgende:[..]
Pas op dat je niet de lame club versie download!!!!! Een of ander mafkees heeft er but nummer van gemaakt
quote:Kheb de plaat ooit uitgeleend
Op zondag 18 augustus 2002 15:34 schreef haaahaha het volgende:[..]
hahaahah nee man ik heb hem al binnen...kicken nummertje man!
quote:misschien kan je hier iets vinden? http://www.viceversa.nl/cds/gabber/index.html
Op zondag 18 augustus 2002 15:44 schreef thaduck het volgende:[..]
Kheb de plaat ooit uitgeleend
En ze zijn nie meer verkrijgbaar dus dat is wel schijt
Kheb zelfs Bonzai gebeld ervoor..
quote:Kneus!
Op zondag 18 augustus 2002 15:18 schreef haaahaha het volgende:
Jones & Stephenson - The First Rebirth die is leip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *slingert kazaa aan*
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 14:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Sinds de dood van Ritchie Backfire! is het niet meer wat het geweest is...
quote:hahah ik heb alles online
Op zondag 18 augustus 2002 15:56 schreef The-What het volgende:[..]
Kneus!
Die heb je toch op plaat of op cd...
Wannabe!
rukker
quote:ROCKS
Op zondag 18 augustus 2002 16:50 schreef haaahaha het volgende:[..]
hahah ik heb alles online
moet het alleen nog vinden en downloadenrukker
quote:Lekker bevooroordeelt gij, dus iedereen met een 501 aan en dr.martins er onder is nazi?
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:55 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
IDD maar die nazis houden ook meestal van hardcore, en hebben trouwens altijd ook lichtblauwe spijkerbroeken aan, met de pijpen omgekrult
ruitjes overhemden kunnen ook gabbers of nazi's zijn geloof ik
quote:ik heb ook een hekel aan vooroordelen, maar verdedig je dan ook op een iets meer subtielere manier.
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:19 schreef PlaceR het volgende:
waarom zeikt iedereen toch altijd dat hardcore dood is.hardcore leeft nog
ook wordt ik strontziek van het fokking vooroordeel tegen gabbers. ze zouden pillen slikken geweldadig zijn en ouwe vrouwtjes de hoek om helpen.
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID: EEN ECHTE GABBER GAAT OP RED-BULL EN EEN GOEDE CONDITIE DE HELE AVOND GEMOEDELIJK MET ANDERE UIT ZIJN DAK EN IS EEN GEWONE BURER DIE GEEN VLIEG KWAADDOET
zo dat is gezegd
-ontopic-
hardcore heeft nooit geleefd, de term hardcore is gejat van de sinds 1980 bestaande punkhardcore, bovendien is hardcore meer een takje van de vroeger underground (hard)techno.
-edit- foutje :x
[Dit bericht is gewijzigd door mr_ivy op 18-08-2002 21:57]
en dat wil ik graag zo houden. Meelopers heb je geen reet aan.
straks gaan ze nog "oeh oeh" roepen op een hardcore feest ![]()
dank je de koekoek. Ik merk idd dat het wel weer wat aan 't opkomen is. Je ziet ook dat er een ander soort publiek op afkomt dan 1-2 jaar geleden (toen het eigenlijk in een vrij diep dal zat).
De muziek evolueert nog steeds, je merkt zelfs een beetje een splitsing de oude stijl (denk aan neophyte/dj paul), darkcore (evil activites, profane, endymion) en industrial (promo/catscan). En uiteraard de good ol' terror (akira/malu le malin).
Zoals het nu is vind ik het prima. Laat iedereen maar denken dat het dood is. De mensen die de muziek en sfeer relaxed vinden, die vinden hun weg wel naar de feesten. En dan blijft die sfeer ook. En niet allemaal van die gehypte meelopers erbij.
quote:moeilijk vooraf te zeggen he?
Op zondag 18 augustus 2002 22:07 schreef Graveworm het volgende:
maar ontopic, wanneer is het wel dood dan?
quote:net als op de havo/vwo/mbo/hbo/universiteits gebouwen.
Op zondag 18 augustus 2002 22:58 schreef LenL het volgende:
hardcore is helemaal neit dood, op het IVBO/VBO/Mavo gebouw lopen er nog heel veel gabbers rond, meesten hebben alleen geen kale kop (meer).
stoer hoor, "die hard satanist"
quote:die gabbers die jij bedoeld zijn zwabbers, de echte gabbers zitten niet op school, dat trekken ze niet
Op zondag 18 augustus 2002 22:58 schreef LenL het volgende:
hardcore is helemaal neit dood, op het IVBO/VBO/Mavo gebouw lopen er nog heel veel gabbers rond, meesten hebben alleen geen kale kop (meer).
quote:ARGH.
Op zondag 18 augustus 2002 23:05 schreef Graveworm het volgende:
die goeie ouwe tijd[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
als ik dit weer zie ben ik toch zo blij dat het weer underground is.
quote:ik. als jij dan even het goede voorbeeld neemt en een pil van drion neemt!
Op zondag 18 augustus 2002 23:10 schreef zaiga het volgende:
Hard Core is misschien niet dood, maar ligt toch op zijn minst op de Intensive Care. Ik pleit voor vrijwillige euthanasie. Wie biedt zich aan om de stekker eruit te trekken?
samen met al die andere zielige alto's die hier troep aan 't posten zijn!
quote:hoho, nietzo generaliseren jongeman
Op zondag 18 augustus 2002 23:12 schreef Vision het volgende:[..]
ik. als jij dan even het goede voorbeeld neemt en een pil van drion neemt!
samen met al die andere zielige alto's die hier troep aan 't posten zijn!
quote:Alweer zo'n goeie opmerking!!!
Op zondag 18 augustus 2002 22:01 schreef Vision het volgende:Zoals het nu is vind ik het prima. Laat iedereen maar denken dat het dood is. De mensen die de muziek en sfeer relaxed vinden, die vinden hun weg wel naar de feesten.
Owja, jij was die van de Energiehal
Mocht ik ooit een miljoen winnen, dan gaat de Blijdorp verhuizen en bouw ik de Energiehal weer op en zal heel Rotterdam weer trillen!
quote:en wat wordt er gvd die paar reacties boven me gedaan (*@(^%$!^&)
Op maandag 19 augustus 2002 00:21 schreef mr_ivy het volgende:hoho, nietzo generaliseren jongeman
valt wel op. altijd van metal/punk liefhebbers die weer zo nodig moeten gaan zeiken. Ik ga toch ook niet die punk/metal topics verkloten.
moe word ik er van. moe
quote:daar hou ik je aan!
Op maandag 19 augustus 2002 01:44 schreef The-What het volgende:Mocht ik ooit een miljoen winnen, dan gaat de Blijdorp verhuizen en bouw ik de Energiehal weer op en zal heel Rotterdam weer trillen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |