hardcore leeft nog
ook wordt ik strontziek van het fokking vooroordeel tegen gabbers. ze zouden pillen slikken geweldadig zijn en ouwe vrouwtjes de hoek om helpen.
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID: EEN ECHTE GABBER GAAT OP RED-BULL EN EEN GOEDE CONDITIE DE HELE AVOND GEMOEDELIJK MET ANDERE UIT ZIJN DAK EN IS EEN GEWONE BURER DIE GEEN VLIEG KWAADDOET
zo dat is gezegd
en ookal gebruiken gabbers wel drugs, daar worden ze alleen maar vriendelijker van hoor
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:21 schreef Tijn het volgende:
Precies, gabbers zijn hartstikke sympathieke kerels
quote:Helemaal niets
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:24 schreef PlaceR het volgende:
ik val zelf ook onder de noemer van gabber en haat al die fokking negatieve sjit rondom ons. wa isser mis mee dat wou op een vrij harde manier uit ons dak gaan????
Nee Hardcore is idd niet dood en ik denk ook dat het weer terugkomt. Jammer dat D. Stutterheim z'n ziel verkocht heeft aan de commercie!
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 19-08-2002 13:08]
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 19-08-2002 13:09]
quote:Alsjeblieft niet !!!!
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:20 schreef Sinaasappel het volgende:
Wat mij betreft komt hardcore weer helemaal in!!!!
quote:Heb je ook lekker veel last van! Alsof het ze het op jouw favoriete radiozender gaan draaien! Kop op zeg...
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:29 schreef Cheiron het volgende:[..]
Alsjeblieft niet !!!!
ik ben trouwens opzoek naar de cd rave (the?) city deel 4...iemand?
quote:IDD
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:31 schreef De_Dag_Dipper het volgende:[..]
Heb je ook lekker veel last van! Alsof het ze het op jouw favoriete radiozender gaan draaien! Kop op zeg...
quote:Daar gaat het mij ook niet om
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:31 schreef De_Dag_Dipper het volgende:[..]
Heb je ook lekker veel last van! Alsof het ze het op jouw favoriete radiozender gaan draaien! Kop op zeg...
[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 17-08-2002 19:38]
Sorry hoor. Wellicht dat er een paar goeie zijn, maar pleur toch op, het grootste gedeelte waren rasistische boeren die spaarden op hun rekening bij de kapper.
Op hun zielige Kymco's en Gilera's.
Gabber heeft het echt afgedaan. En dat is hun eigen fokking fout.
quote:Ik wil graag een hulplijn inschakelen, Robert.
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:37 schreef SportsIllustrated het volgende:
Maar, lieve kijkertjes:
Wat is nu werkelijk het ergst?
quote:En dan nog, ze lopen toch niemand in de weg?
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:35 schreef Zander het volgende:
Nou ja, die echte stereotype gabbers met kale hoofden, Air Maxjes en Aussi of Cavello aan zie je in de Randstad toch nauwelijks meer.
quote:Nu hebben ze allemaal lonsdale aan, en kistjes
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:35 schreef Zander het volgende:
Nou ja, die echte stereotype gabbers met kale hoofden, Air Maxjes en Aussi of Cavello aan zie je in de Randstad toch nauwelijks meer. Ik heb verder toch amper last gehad van die gasten.
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:37 schreef SportsIllustrated het volgende:
Maar, lieve kijkertjes:
Wat is nu werkelijk het ergst?
quote:offtopic: degene met kisten (waarin rode of witte veters) zijn geen gabbers. Dat zijn nazis. Overigens heb ik ook m'n twijfels bij de ruitjesoverhemden...
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:40 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Nu hebben ze allemaal lonsdale aan, en kistjes
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:39 schreef Zander het volgende:[..]
Ik wil graag een hulplijn inschakelen, Robert.
quote:Nee, das grunge, nou moet je geen dingen door elkaar gaan halen
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:44 schreef De_Dag_Dipper het volgende:[..]
offtopic: degene met kisten (waarin rode of witte veters) zijn geen gabbers. Dat zijn nazis. Overigens heb ik ook m'n twijfels bij de ruitjesoverhemden...
quote:IDD maar die nazis houden ook meestal van hardcore, en hebben trouwens altijd ook lichtblauwe spijkerbroeken aan, met de pijpen omgekrult
offtopic: degene met kisten (waarin rode of witte veters) zijn geen gabbers. Dat zijn nazis. Overigens heb ik ook m'n twijfels bij de ruitjesoverhemden...
ruitjes overhemden kunnen ook gabbers of nazi's zijn geloof ik
Dat Hardcore nog steeds leeft blijkt maar weer dat ID&T nog steeds duizenden exemplaren van de Thunderdome compilatie verkoopt. Ook de Back to School truck op de FF Dance Parade trok de meeste mensen die meeliepen.
De beats zijn nu minder rauw en veel volwassener. Met godfathers zoals DJ Rob en Paul Elstak weer aan het roer die steeds meer producties uitbrengen zal hardcore weer groter worden. Gelukkig al het nooit meer zo groot worden als een paar jaar geleden.
Hardcore RuleZzzz
quote:Foto van jezelf Tijn?
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:21 schreef Tijn het volgende:
Precies, gabbers zijn hartstikke sympathieke kerels
![]()
quote:rave (the?) city 4, waar kan ik die krijgen?
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:58 schreef MaNdiBuLa het volgende:
Hardcore is weer terug bij z'n roots; the underground scene.Dat Hardcore nog steeds leeft blijkt maar weer dat ID&T nog steeds duizenden exemplaren van de Thunderdome compilatie verkoopt. Ook de Back to School truck op de FF Dance Parade trok de meeste mensen die meeliepen.
De beats zijn nu minder rauw en veel volwassener. Met godfathers zoals DJ Rob en Paul Elstak weer aan het roer die steeds meer producties uitbrengen zal hardcore weer groter worden. Gelukkig al het nooit meer zo groot worden als een paar jaar geleden.
Hardcore RuleZzzz
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 20:03 schreef nipeng het volgende:[..]
Foto van jezelf Tijn?
quote:Vandaar dat je Lonsdale draagt, vuile sneakert
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:32 schreef haaahaha het volgende:
ik heb vroeger op menig gabberdeuntje gehakt in de sporthallen-zuid in a'dam...erg kicken!!ik ben trouwens opzoek naar de cd rave (the?) city deel 4...iemand?
Jaaaaaaaaaa, gaan we samen hard
quote:Ik ben blij, dat alle top40 kneuzen dat denken.
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:19 schreef PlaceR het volgende:
waarom zeikt iedereen toch altijd dat hardcore dood is.
Denk maar dat het dood is, het is underground...
quote:Gaan we generaliseren?
Degene met kisten (waarin rode of witte veters) zijn geen gabbers. Dat zijn nazis.
Dat hoeft helemaal geen nazi te zijn, er is wel een redelijke kans.
quote:ik ga toch harder dan jij
Op zondag 18 augustus 2002 03:13 schreef The-What het volgende:[..]
Vandaar dat je Lonsdale draagt, vuile sneakert
Jaaaaaaaaaa, gaan we samen hard
quote:Ik ga langer mee in de hardcore-scene dan jij
Op zondag 18 augustus 2002 12:14 schreef haaahaha het volgende:[..]
ik ga toch harder dan jij
quote:wannabe
Op zondag 18 augustus 2002 12:37 schreef The-What het volgende:[..]
Ik ga langer mee in de hardcore-scene dan jij
quote:Jij wou zeggen, dat je nog naar feesten gaat?
Op zondag 18 augustus 2002 12:41 schreef haaahaha het volgende:[..]
wannabe
Gelukkig kan ik thuis en in me auto lekker WEL goede hardcore luisteren en feesten zijn er ook nog steeds...
En trouwens, de muziek gaat steeds meer richting hardcore, eerst was trance/club nogal in maar het word alweer steeds meer techno style wat qua beats niet eens zoveel verschilt van hardcore..
*hakt een rondtje in dit topic*
quote:Als jij weet dat het nooit weggaat, dan maakt het toch niet uit?
Op zondag 18 augustus 2002 14:51 schreef thaduck het volgende:
Sommige mensen snappen niet dat Hardcore never dies.. Roep ik al jaren maar men gelooft me nooit*hakt een rondtje in dit topic*
Laat alle kneuzen denken dat het over is en lekker naar Johan Gielen luisteren, whahahaha
quote:Daar heb je 200% gelijk in, HC leeft in je hart, je gevoel, etc. Gelukkig wel
Op zondag 18 augustus 2002 14:55 schreef The-What het volgende:[..]
Als jij weet dat het nooit weggaat, dan maakt het toch niet uit?
Ik ben wel blij, dat het geen hype meer is, is het lekker voor de die-hards onder ons![]()
Laat alle kneuzen denken dat het over is en lekker naar Johan Gielen luisteren, whahahaha
Jah of naar die DJ Jean kneus ofzo ROFL
Toch snap ik niet wrom sommige mensen zo negatief tegenover hardcore cq. gabbers staan, ikzelf ga tegenwoordig uit in een alto-tent met alto-muziek en ik respecteer iedereen zijn keuzes en liefdes voor muziek. Maar als gabber word je al snel met de nek aangekeken. En nee, ik heb geen gabber-look zoals ze er volgens de grote massa uitzien (kaal-aus-air max) en loop er juist redelijk leip bij (hawaii shirts met grote bloemen of palmbomen)..
Van de week weer eens vriendin van me bellen of we binnenkort nog keer gaan hakken
Maybe idee om keer met hardcore liefhebbers van Fok naar feest te gaan?
quote:Pas op dat je niet de lame club versie download!!!!! Een of ander mafkees heeft er but nummer van gemaakt
Op zondag 18 augustus 2002 15:18 schreef haaahaha het volgende:
Jones & Stephenson - The First Rebirth die is leip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *slingert kazaa aan*
quote:hahaahah nee man ik heb hem al binnen...kicken nummertje man!
Op zondag 18 augustus 2002 15:31 schreef thaduck het volgende:[..]
Pas op dat je niet de lame club versie download!!!!! Een of ander mafkees heeft er but nummer van gemaakt
quote:Kheb de plaat ooit uitgeleend
Op zondag 18 augustus 2002 15:34 schreef haaahaha het volgende:[..]
hahaahah nee man ik heb hem al binnen...kicken nummertje man!
quote:misschien kan je hier iets vinden? http://www.viceversa.nl/cds/gabber/index.html
Op zondag 18 augustus 2002 15:44 schreef thaduck het volgende:[..]
Kheb de plaat ooit uitgeleend
En ze zijn nie meer verkrijgbaar dus dat is wel schijt
Kheb zelfs Bonzai gebeld ervoor..
quote:Kneus!
Op zondag 18 augustus 2002 15:18 schreef haaahaha het volgende:
Jones & Stephenson - The First Rebirth die is leip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *slingert kazaa aan*
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 14:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Sinds de dood van Ritchie Backfire! is het niet meer wat het geweest is...
quote:hahah ik heb alles online
Op zondag 18 augustus 2002 15:56 schreef The-What het volgende:[..]
Kneus!
Die heb je toch op plaat of op cd...
Wannabe!
rukker
quote:ROCKS
Op zondag 18 augustus 2002 16:50 schreef haaahaha het volgende:[..]
hahah ik heb alles online
moet het alleen nog vinden en downloadenrukker
quote:Lekker bevooroordeelt gij, dus iedereen met een 501 aan en dr.martins er onder is nazi?
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:55 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
IDD maar die nazis houden ook meestal van hardcore, en hebben trouwens altijd ook lichtblauwe spijkerbroeken aan, met de pijpen omgekrult
ruitjes overhemden kunnen ook gabbers of nazi's zijn geloof ik
quote:ik heb ook een hekel aan vooroordelen, maar verdedig je dan ook op een iets meer subtielere manier.
waarom zeikt iedereen toch altijd dat hardcore dood is.hardcore leeft nog
ook wordt ik strontziek van het fokking vooroordeel tegen gabbers. ze zouden pillen slikken geweldadig zijn en ouwe vrouwtjes de hoek om helpen.
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID: EEN ECHTE GABBER GAAT OP RED-BULL EN EEN GOEDE CONDITIE DE HELE AVOND GEMOEDELIJK MET ANDERE UIT ZIJN DAK EN IS EEN GEWONE BURER DIE GEEN VLIEG KWAADDOET
zo dat is gezegd
-ontopic-
hardcore heeft nooit geleefd, de term hardcore is gejat van de sinds 1980 bestaande punkhardcore, bovendien is hardcore meer een takje van de vroeger underground (hard)techno.
-edit- foutje :x
[Dit bericht is gewijzigd door mr_ivy op 18-08-2002 21:57]
en dat wil ik graag zo houden. Meelopers heb je geen reet aan.
straks gaan ze nog "oeh oeh" roepen op een hardcore feest
dank je de koekoek. Ik merk idd dat het wel weer wat aan 't opkomen is. Je ziet ook dat er een ander soort publiek op afkomt dan 1-2 jaar geleden (toen het eigenlijk in een vrij diep dal zat).
De muziek evolueert nog steeds, je merkt zelfs een beetje een splitsing de oude stijl (denk aan neophyte/dj paul), darkcore (evil activites, profane, endymion) en industrial (promo/catscan). En uiteraard de good ol' terror (akira/malu le malin).
Zoals het nu is vind ik het prima. Laat iedereen maar denken dat het dood is. De mensen die de muziek en sfeer relaxed vinden, die vinden hun weg wel naar de feesten. En dan blijft die sfeer ook. En niet allemaal van die gehypte meelopers erbij.
quote:moeilijk vooraf te zeggen he?
Op zondag 18 augustus 2002 22:07 schreef Graveworm het volgende:
maar ontopic, wanneer is het wel dood dan?
quote:net als op de havo/vwo/mbo/hbo/universiteits gebouwen.
Op zondag 18 augustus 2002 22:58 schreef LenL het volgende:
hardcore is helemaal neit dood, op het IVBO/VBO/Mavo gebouw lopen er nog heel veel gabbers rond, meesten hebben alleen geen kale kop (meer).
stoer hoor, "die hard satanist"
quote:die gabbers die jij bedoeld zijn zwabbers, de echte gabbers zitten niet op school, dat trekken ze niet
Op zondag 18 augustus 2002 22:58 schreef LenL het volgende:
hardcore is helemaal neit dood, op het IVBO/VBO/Mavo gebouw lopen er nog heel veel gabbers rond, meesten hebben alleen geen kale kop (meer).
quote:ARGH.
Op zondag 18 augustus 2002 23:05 schreef Graveworm het volgende:
die goeie ouwe tijd[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
als ik dit weer zie ben ik toch zo blij dat het weer underground is.
quote:ik. als jij dan even het goede voorbeeld neemt en een pil van drion neemt!
Op zondag 18 augustus 2002 23:10 schreef zaiga het volgende:
Hard Core is misschien niet dood, maar ligt toch op zijn minst op de Intensive Care. Ik pleit voor vrijwillige euthanasie. Wie biedt zich aan om de stekker eruit te trekken?
samen met al die andere zielige alto's die hier troep aan 't posten zijn!
quote:hoho, nietzo generaliseren jongeman
Op zondag 18 augustus 2002 23:12 schreef Vision het volgende:[..]
ik. als jij dan even het goede voorbeeld neemt en een pil van drion neemt!
samen met al die andere zielige alto's die hier troep aan 't posten zijn!
quote:Alweer zo'n goeie opmerking!!!
Op zondag 18 augustus 2002 22:01 schreef Vision het volgende:Zoals het nu is vind ik het prima. Laat iedereen maar denken dat het dood is. De mensen die de muziek en sfeer relaxed vinden, die vinden hun weg wel naar de feesten.
Owja, jij was die van de Energiehal
Mocht ik ooit een miljoen winnen, dan gaat de Blijdorp verhuizen en bouw ik de Energiehal weer op en zal heel Rotterdam weer trillen!
quote:en wat wordt er gvd die paar reacties boven me gedaan (*@(^%$!^&)
Op maandag 19 augustus 2002 00:21 schreef mr_ivy het volgende:hoho, nietzo generaliseren jongeman
valt wel op. altijd van metal/punk liefhebbers die weer zo nodig moeten gaan zeiken. Ik ga toch ook niet die punk/metal topics verkloten.
moe word ik er van. moe
quote:daar hou ik je aan!
Op maandag 19 augustus 2002 01:44 schreef The-What het volgende:Mocht ik ooit een miljoen winnen, dan gaat de Blijdorp verhuizen en bouw ik de Energiehal weer op en zal heel Rotterdam weer trillen!
Nazi's zijn overal, ook in de metal scene, en het zijn 90% meelopers.
Hardcore is niet dood, underground valt redelijk mee, hoewel ik het idee heb dat id&t van de hardcore een soort van industrial techno hardhouse achtig iets probeert te maken, of in ieder geval het Thunderdome label. De tijd zal't leren.
Zodra ik zelf weer mensen vind die geheel clean naar hardcore feesten gaan, ga ik graag mee, tot die tijd is het volume op 10 zetten voldoende
Ik vraag me trouwens af: wat hebben mensen die niet van hardcore houden (de house-hardcore dus) hier eigenlijk mee te maken? Ik ga toch ook niet in een of ander black-metal topic lopen zeuren? Kan aan mij liggen
quote:ik heb niks afgezeken, en dat jij meteen naar een hele groep verwijst.. vooroordelen, moe word ik ervan
Op maandag 19 augustus 2002 03:33 schreef Vision het volgende:[..]
en wat wordt er gvd die paar reacties boven me gedaan (*@(^%$!^&)
valt wel op. altijd van metal/punk liefhebbers die weer zo nodig moeten gaan zeiken. Ik ga toch ook niet die punk/metal topics verkloten.
moe word ik er van. moe
quote:Was 't maar dood, dan was het nog wat. Ongeinspireerde bagger, dat is het nu.
waarom zeikt iedereen toch altijd dat hardcore dood is.
quote:En een echte nazi leest boeken van bepaalde iemanden maar brengt het niet in praktijk. Tja, zo kun je alles wel goedpraten
van de reacties van hard-core liefhebbers druipt de intelligentie echt vanaf
Gaan jullie maar lekker door met hakkûh hoor, maar blijf dan alsjeblieft weg op de andere feesten!
quote:ik verwijs niet naar de hele groep. Ik neem het ook alleen de mensen kwalijk die het doen (valt me alleen op dat 't meestal metal liefhebbers zijn).
Op maandag 19 augustus 2002 12:13 schreef mr_ivy het volgende:ik heb niks afgezeken, en dat jij meteen naar een hele groep verwijst.. vooroordelen, moe word ik ervan
quote:zegt een van de grotere meelopers van Fok!
Op maandag 19 augustus 2002 12:17 schreef Doopy-X- het volgende:
echt mooi dit topic, lach mezelf dood....van de reacties van hard-core liefhebbers druipt de intelligentie echt vanaf
Gaan jullie maar lekker door met hakkûh hoor, maar blijf dan alsjeblieft weg op de andere feesten!
quote:BWOEHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
Op maandag 19 augustus 2002 12:21 schreef Vision het volgende:
zegt een van de grotere meelopers van Fok!
HAHAHAHAHAHAHAHHA
tuurlijk jochie
thunderdome 1,2,3,4, en 5 pronken nog steeds tussen mijn nirvana, RHCP en "alto"- ceedees zoals jullie zouwen zeggu
ik vind het zo zielig dat mensen nog steeds een scheiding leggen tussen altos en gabbers, aangezien je allebei in principe even alternatief bent
Tegenwoordig gabber zoiezo.
edit:///o en die gasten met kistjes en rooie veteres hoeven helemaal geen nazi's te zijn hoor, niet alles is zoals het eruit ziet, wat wel zo is is dat een hoop van die nazi's die eerst gabbeerpartys verziekten., nu (metal)-Hardcore aan het verzieken is.
en da is jammer
[Dit bericht is gewijzigd door enfermidade op 19-08-2002 12:32]
quote:jouw woorden. niet de mijne
Op maandag 19 augustus 2002 12:30 schreef Doopy-X- het volgende:BWOEHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
HAHAHAHAHAHAHAHHA
tuurlijk jochie
quote:please qoute me on that!
Op maandag 19 augustus 2002 12:32 schreef Vision het volgende:[..]
jouw woorden. niet de mijne
quote:hoe dan ook verzieken nazi's concerten. Op Graspop bij In Extremo stonden er ook een aantal, en ik denk dat op zaterdag in de hardcore tent (metal dus, geen house) er ook nog wel wat gestaan hebben. Spijtig maar waar
Op maandag 19 augustus 2002 12:30 schreef enfermidade het volgende:
edit:///o en die gasten met kistjes en rooie veteres hoeven helemaal geen nazi's te zijn hoor, niet alles is zoals het eruit ziet, wat wel zo is is dat een hoop van die nazi's die eerst gabbeerpartys verziekten., nu (metal)-Hardcore aan het verzieken is.en da is jammer
quote:speciaal voor jou:
Op maandag 19 augustus 2002 12:33 schreef Doopy-X- het volgende:please qoute me on that!
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 15:42 schreef Doopy-X- het volgende:whehehehe, ik heb zoals gezegd heel lang zelf meegelopen in die scene, dus ik heb geen vooroordelen.....
quote:bij graspop was de vriend van een vriendin van me meegegaan, bij agnostic front, en die jongen is wat donkerder, die is dezelfde dag nog vertrokken, irritante klootzakken waren het, da was die jongen zn eerste ferstival
Op maandag 19 augustus 2002 12:35 schreef Tokus het volgende:[..]
hoe dan ook verzieken nazi's concerten. Op Graspop bij In Extremo stonden er ook een aantal, en ik denk dat op zaterdag in de hardcore tent (metal dus, geen house) er ook nog wel wat gestaan hebben. Spijtig maar waar
quote:ze verneuken dus ook de metal scene
Op maandag 19 augustus 2002 12:38 schreef enfermidade het volgende:bij graspop was de vriend van een vriendin van me meegegaan, bij agnostic front, en die jongen is wat donkerder, die is dezelfde dag nog vertrokken, irritante klootzakken waren het, da was die jongen zn eerste ferstival
trieste figuren. En je kunt er eigenlijk geen reet tegen doen.
quote:Ze verneuken elke scene, ook niet-muziek scenes, door er hun domme ideeën te komen uiten, luider dan de rest, waardoor het lijkt alsof ze een meerderheid vormen maar het in feite niet zijn. Voor sommige pers is dit natuurlijk erg leuk, dat geeft ze weer wat om af te kraken, en ook voor van die waardeloze organisaties als Kafka zijn zulke dingen aanleidingen tot heel de scenes te "demoniseren" (om even een populair woord te gebruiken).
Op maandag 19 augustus 2002 12:40 schreef Vision het volgende:[..]
ze verneuken dus ook de metal scene
quote:ok, kan zijn, metalgasten generaliseren in het algemeen ook veel vaker, en vooral de nu-metalpubliek(lees pubers) en voor de duidelijkheid, ik ben geen metalgastje, maar gewoon een punkrocker, das heel wat anders
ik verwijs niet naar de hele groep. Ik neem het ook alleen de mensen kwalijk die het doen (valt me alleen op dat 't meestal metal liefhebbers zijn).
[Dit bericht is gewijzigd door mr_ivy op 19-08-2002 12:56]
quote:niet vaker of minder vaak dan anderen hoor, als ik de diverse metal, dance en rap topics zo lees.
Op maandag 19 augustus 2002 12:48 schreef mr_ivy het volgende:[..]
ok, kan zijn, metalgasten generaliseren in het algemeen ook veel vaker,
quote:ben helemaal met je eens, maarja, ik heb geen last van nazi's en het zal ook zo blijven
Ze verneuken elke scene, ook niet-muziek scenes, door er hun domme ideeën te komen uiten, luider dan de rest, waardoor het lijkt alsof ze een meerderheid vormen maar het in feite niet zijn. Voor sommige pers is dit natuurlijk erg leuk, dat geeft ze weer wat om af te kraken, en ook voor van die waardeloze organisaties als Kafka zijn zulke dingen aanleidingen tot heel de scenes te "demoniseren" (om even een populair woord te gebruiken).
quote:punkrockers generaliseren dus ook,na dit stukje te lezen. doe toch normaal man,
ok, kan zijn, metalgasten generaliseren in het algemeen ook veel vaker, en vooral de nu-metalpubliek(lees pubers) en voor de duidelijkheid, ik ben geen metalgastje, maar gewoon een punkrocker, das heel wat anders
praat gewoon voor je zelf en niet voor een scene
ik weet namelijk zeker dat 90% het niet met je eens is
quote:Briljant! Je zou je eigen stelling kunnen bewijzen door te zeggen dat je een 'metalgastje' zou zijn, en dat doe je niet.
ok, kan zijn, metalgasten generaliseren in het algemeen ook veel vaker, en vooral de nu-metalpubliek(lees pubers) en voor de duidelijkheid, ik ben geen metalgastje, maar gewoon een punkrocker, das heel wat anders
Nu blijkt alleen maar weer dat 'punkrockers, das heel wat anders' ook generaliseren.
(ik verbaas me meer en meer over deze domme 'discussie')
quote:haha, ik generaliseer niet, ik reageer en analyseer alleen
Op maandag 19 augustus 2002 13:02 schreef enfermidade het volgende:[..]
punkrockers generaliseren dus ook,na dit stukje te lezen. doe toch normaal man,
praat gewoon voor je zelf en niet voor een scene
ik weet namelijk zeker dat 90% het niet met je eens is
quote:euh, is het nou de bedoeling dat ik hier op in ga?
Op maandag 19 augustus 2002 13:09 schreef Joker1977 het volgende:[..]
Briljant! Je zou je eigen stelling kunnen bewijzen door te zeggen dat je een 'metalgastje' zou zijn, en dat doe je niet.
Nu blijkt alleen maar weer dat 'punkrockers, das heel wat anders' ook generaliseren.
quote:Ik ook, er wordt gegeneraliseerd, er wordt geflamed etc. etc.
Op maandag 19 augustus 2002 13:09 schreef Joker1977 het volgende:
Slotje maar. Deze draad is danig aan het ontsporen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |