abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:45:07 #1
104871 remlof
Europees federalist
pi_116927438

quote:
SANAA - Ongeveer 2000 betogers in de stad Sanaa in Jemen hebben vrijdag geprobeerd op te rukken naar de ambassade van de Verenigde Staten. Ook in Sudan wordt geprotesteerd en in Libanon is één persoon omgekomen bij onlusten.

Opnieuw protesten in verschillende landen Fotoserie

In Jemen vuurden veiligheidstroepen waarschuwingsschoten af. Zij zetten een waterkanon in om de menigte te verspreiden.

De betogers, woedend over de in de VS geproduceerde antimoslimfilm, schreeuwden dat de Amerikaanse ambassadeur het land moet worden uitgezet en verbrandden een Amerikaanse vlag.

Veiligheidstroepen blokkeerden alle wegen naar de ambassade. De politie schoot donderdag zeker vier demonstranten dood in de buurt van de Amerikaanse ambassade.

Sudan

In de Sudanese hoofdstad Khartoum proberen betogers de Britse en Duitse ambassades te bestormen, meldt een ooggetuige aan persbureau Reuters. De ruiten van de ambassade zouden zijn ingegooid en er zou geschoten zijn. Daarnaast zou er brand zijn gesticht bij de hoofdingang.

De Duitse minister van Buitenlandse Zaken, Guido Westerwelle, zei dat het personeel van de ambassade veilig is. De regering in Berlijn had volgens de Duitse publieke zender ARD de veiligheidsmaatregelen rond het gebouw al versterkt. Om wat voor maatregelen het gaat, is niet gezegd.

Sommige betogers trokken de Duitse vlag van het gebouw en vervingen hem door een zwarte islamitische vlag. Ook werden stenen naar het gebouw geworpen. Ook de nabijgelegen Britse ambassade was het doelwit van betogers. In totaal waren er naar schatting 5000 demonstranten op de been.

Libanon

In Libanon zou één persoon bij gewelddadige protesten om het leven zijn gekomen. Tenminste 25 personen zouden gewond zijn geraakt. Dat melden internationale persbureaus.

Honderden betogers hebben in de stad Tripoli, in het noorden van Libanon, een restaurant van fastfoodketen Kentucky Fried Chicken in brand gestoken. Zij schreeuwden leuzen tegen het bezoek van paus Benedictus XVI en tegen de Amerikanen.

Dat hebben getuigen gezegd. Zij zagen sommige mensen die riepen 'Wij willen de paus niet' en 'Niet meer beledigingen (tegen de islam)'.

De paus is vrijdagmiddag in de hoofdstad Beiroet aangekomen voor een bezoek van 3 dagen.

Pakistan

Ook in de Pakistaanse stad Islamabad werd vrijdag geprotesteerd, meldt het Franse persbureau AFP. Bij de Amerikaanse ambassade werden door honderden islamisten anti-Amerikaanse leuzen gescandeerd.

http://www.nu.nl/buitenla(...)-anti-islamfilm.html
Er zijn dus ernstige rellen in Islamitische landen.

Zal dit nog verder escaleren?

http://www.livestation.com/en/aljazeera-english

Poll: Gaat het filmpje te ver?
Ja
Nee
Weet ik niet
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_116927870
Er wordt wel wat lichtzinnig gedaan over de dood van een ambassadeur. Dit gaat echt niet zo maar voorbij.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_116927936
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef waht het volgende:
Er wordt wel wat lichtzinnig gedaan over de dood van een ambassadeur. Dit gaat echt niet zo maar voorbij.
Dat is inderdaad iets anders.

Volgens mij is de link met het filmpje eigenlijk niet bestaand. Maar de USA zullen dat wel wreken ja.
pi_116928025
mooi stukje op geenstijl
http://www.geenstijl.nl/m(...)_sharia4holland.html

'laten we gaan rellen/moorden omdat er een stom filmpje op youtube staat' :') _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 18-09-2012 14:25:55 ]
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_116928406
quote:
6s.gif Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef El_Matador het volgende:
Een bloedserieuze typering van vooral de Arabische cultuur.

Dat eerlijkheid iets typisch Westers is, heb ik vooral ook hier in Latijns-Amerika gemerkt. Lang niet zo erg als in de moslimwereld of in Azie, maar men liegt hier voortdurend tegen elkaar. Iets wat in het Westen niet geaccepteerd wordt. De deugd "eerlijkheid" is echt typisch voor het Westen.
Lol, vertel dat eens aan de Arabieren die belazerd werden door de Britten die hun afspraken niet nakwamen. Of wat te zeggen van bondgenootschappen waar je je alleen maar aan houdt als het je goed uitkomt .. coalition of the willing. Over zaken als Irangate zal ik maar niet beginnen .. ja hoor, bijzonder eerlijk, het 'westen'. Doe die roze bril eens af, wij zijn niet beter dan de rest.

Ik geloof die Egyptische prime minister overigens niet op zijn mooie bruine ogen, ik zeg alleen dat het heel aannemelijk is dat hetgeen hij zegt wel klopt. Welk voordeel zou hij behalen, als premier zijnde, met een vals statement dat lijnrecht tegenover dat van de moslimbroeders staat?
pleased to meet you
pi_116928667
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:44 schreef remlof het volgende:

[..]

#care

Zolang atheïsten maar de meerderheid hebben is er niets aan de hand, want ik heb inderdaad een hekel aan alle godsdiensten Hoffie.
Als een kwart moslim is, dan is NL gewoon in HEEL veel opzichten zwaar geïslamiseerd. Ze zullen dan zelfs de grootste religieuze groep zijn.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116928721
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Als een kwart moslim is, dan is NL gewoon in HEEL veel opzichten zwaar geïslamiseerd. Ze zullen dan zelfs de grootste religieuze groep zijn.
Denk aan je hart

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 18-09-2012 14:27:08 ]
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2012 @ 12:22:59 #8
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_116928779
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:12 schreef moussie het volgende:

[..]

Lol, vertel dat eens aan de Arabieren die belazerd werden door de Britten die hun afspraken niet nakwamen. Of wat te zeggen van bondgenootschappen waar je je alleen maar aan houdt als het je goed uitkomt .. coalition of the willing. Over zaken als Irangate zal ik maar niet beginnen .. ja hoor, bijzonder eerlijk, het 'westen'. Doe die roze bril eens af, wij zijn niet beter dan de rest.

Sjezus mous... hij heeft het gewoon over de houding van de mensen onderling. Niet de uitspattingen van politieke/religieuze conflicten.
Relax. Niet altijd is je tsunami van "ik zal het je wel eens vertellen verdomme" nodig.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_116928780
Het gaat over 2165 :')

Dan ziet de wereld er sowieso heel anders uit en is nog steeds 80% van NL niet moslim.

Als het al uitkomt, want waarschijnlijk niet omdat moslims steeds minder kinderen nemen in NL :)
pi_116928793
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:21 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Denk aan je hart
Maar hij heeft wel gelijk.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 18-09-2012 14:27:22 ]
pi_116928842
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:23 schreef Specularium het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel gelijk.
Nee.
pi_116928896
Ahh, ik zie dat de TT ten positieve aangepast is, het is en blijft natuurlijk gewoon een kutfilmpje..
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_116928920
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:23 schreef De_Guidance het volgende:
Het gaat over 2165 :')

Dan ziet de wereld er sowieso heel anders uit en is nog steeds 80% van NL niet moslim.

Als het al uitkomt, want waarschijnlijk niet omdat moslims steeds minder kinderen nemen in NL :)
Och demografische voorspellingen ver in de toekomst zijn per definitie vrij waardeloos, maar ja, de afgelopen halve eeuw beloofd niet veel goeds.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116929250
En zo hebben we dankzij religie weer een reden om een ander de kop in te slaan :{w
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_116929365
Sorry te zeggen maar die moslims laten wel weer overduidelijk zien waarom die islamitische landen en de moslims zelf het meest gehaat worden van alles op deze wereld.
En dan zijn de moslims nog verbolgen ook dat ze zo gehaat worden :')

Logisch toch stelletje gekken....
Beginnen al te huilen en vermoorden om een filmpje.

[ Bericht 20% gewijzigd door Frutsel op 18-09-2012 14:29:13 ]
pi_116929964
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:41 schreef bianconeri het volgende:
Sorry te zeggen maar die moslims laten wel weer overduidelijk zien waarom die islamitische landen en de moslims zelf het meest gehaat worden van alles op deze wereld.
En dan zijn de moslims nog verbolgen ook dat ze zo gehaat worden :')

Logisch toch stelletje gekken....
Beginnen al te huilen en vermoorden om een filmpje.

0,0006% van alle moslims demonstreert.

Benieuwd hoe jij aan dat absurde percentage komt van 99%.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)reert-00006-procent/

[ Bericht 8% gewijzigd door Frutsel op 18-09-2012 14:30:24 ]
pi_116930047
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:57 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

0,0006% van alle moslims demonstreert.

Benieuwd hoe jij aan dat absurde percentage komt van 99%.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)reert-00006-procent/
Voorlopig liepen er gisteren 100.000 door de straten van Beirut. Dus je kan wel aan blijven komen kakken met die 0,0006%, maar er hoeft maar een kopstuk van hezbollah een oproep te doen, en ineens zijn er een stuk meer gemotiveerde schuimbekken.
pi_116930150
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Voorlopig liepen er gisteren 100.000 door de straten van Beirut. Dus je kan wel aan blijven komen kakken met die 0,0006%, maar er hoeft maar een kopstuk van hezbollah een oproep te doen, en ineens zijn er een stuk meer gemotiveerde schuimbekken.
Daar is iets anders aan de hand en dat weet je best.

Iran/Syrië/Hezbollah zijn op hun retour en proberen goed gebruikt te maken van dit gebeuren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 18-09-2012 14:31:47 ]
  dinsdag 18 september 2012 @ 13:04:59 #19
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_116930208
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die 0,0006% zou maar aangeven je moeder en je zusje uit elkaar te trekken en daarna te onthoofden....wedden dat hij hij het dan wel ineens veel vind? Gespeelde naïviteit van die ontkenners.
pi_116930594
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Mja, dat vind ik toch ook echt niet kunnen.... moet wel humaan blijven mi. En gedwongen verhuizingen lijden in de praktijk altijd tot genocides. Altijd.
Ik prefereer economische stabiliteit boven een exodus van moslims.

[ Bericht 5% gewijzigd door Frutsel op 18-09-2012 14:35:35 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 18 september 2012 @ 13:43:02 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_116931866
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja mooi he al die ambassades in de fik, ongelovige honden dood etc
behalve de georkestreerde slachting in benzaghi zijn er toch alleen maar moslims gesneuveld in het geweld?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_116933320
ontopic ...
aub kappen met generaliseren, uitlokken, offtopic en al dat gebagger

doe gewoon normaal
anders maar geen topic meer

[ Bericht 67% gewijzigd door Frutsel op 18-09-2012 14:39:35 ]
pi_116934525
quote:
Marokkanen poogden sharia4belgium te verjagen
Een groep van vijftien Marokkaanse Antwerpenaars probeerde zaterdag de manifestanten van Sharia4Belgium te overtuigen om op te krassen. “We zijn het beu dat zij het voor ons verkloten”, zegt een getuige.

De 18-jarige getuige, zelf van Marokkaanse afkomst, had een sms’je ontvangen over de manifestatie in Borgerhout tegen de omstreden film De onschuld van de moslims. “Ik was nieuwsgierig en ben gaan kijken op Den Drink. “Een groep van vijftien tot twintig Marokkaanse Antwerpenaars stapte naar de manifestanten van Sharia4Belgium. Zij vroegen hen dat ze zouden opkrassen omdat ze de braderie en de Reuzenstoet op de Turnhoutsebaan verbrodden. ‘Als je wil betogen, doe dat dan aan de ambassade van de VS en niet hier’, zei een van hen. ‘Laat ons voor de rest met rust.’ Alleen ontaardde de discussie in een vechtpartij waarbij de politie tussenbeide is gekomen en iedereen heeft opgepakt.”
"Enkel extremistische moslims goede moslims"

Volgens de getuige bestond de groep van manifestanten tegen Sharia4Belgium uit twintigers die een hogere opleiding hebben gehad. “Sharia4Belgium is hypocriet. Ze leven zelf de sharia (islamitische wetgeving, red.) niet na. Bovendien verwijten ze andere mensen geen goede moslim te zijn. Ook ik kreeg dat al te horen. Ik heb geen baard, ik kleed mij westers en ga wel eens naar een discotheek. Voor Sharia4Belgium zijn alleen extremistische moslims goede moslims en daar komen wij tegen in opstand.”
Vechtpartij

Ali El Moussaoui was zaterdag aanwezig. Hij werkt voor de organisatie Samenlevingsopbouw. “Ik probeerde mensen te overtuigen om niet deel te nemen”, zegt hij. “De vechtpartij was een gevolg van een uitlating door iemand van Sharia 4Belgium over een meisje dat aanwezig was op de manifestatie. De broer van het meisje pikte dat niet en pakte de aanhanger van Sharia 4Belgium aan. Daarna is de politie opgetreden. Er waren wel veel oudere Marokkaanse mannen aanwezig om de manifestanten aan te sporen om weg te gaan.”
pi_116934689
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:45 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Positieve ontwikkeling. ^O^
pi_116934876
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:04 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Die 0,0006% zou maar aangeven je moeder en je zusje uit elkaar te trekken en daarna te onthoofden....wedden dat hij hij het dan wel ineens veel vind? Gespeelde naïviteit van die ontkenners.
Dat je je tot dit soort krampachtige argumenten moet wenden... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')