SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan jullie aanraden om hetzelde te doenquote:omg this guy he never pings never gives ss stole kills and buffs. pls riot IP ban him and forgive my loss
i dont deserve this
it is unfair to make me play with players with less than 1.8k elo
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik report altijd gewoon alle spelers in mijn team preventief, de tribunal ziet achteraf wel of ze zich misdragen hebben. De perfecte spelers moet nog geboren worden, dus ze maken allemaal fouten. En ja, voor die fouten moeten ze bestraft worden om de community van deze idioten te verlossen.
Ik heb in soloq altijd een standaardtekstje onder ctrl-v staan voor in het reportvakje, als je zelf geen actie onderneemt mogen de debielen blijven spelen.
Dus ja, heel veel spelers doen domme dingen en ik verdien het niet om met zulke idioten te queuen.
Daarom: altijd iedereen reporten!
Mijn standaardtekstje voor de mensen die dezelfde mening toegedaan zijn:
[..]
Ik kan jullie aanraden om hetzelde te doen
Gevolg, iedereen gaat iedereen reporten, Tribunal houdt het niet bij, gebeurd vervolgens niets meer mee, alles blijft zoals het was.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
...
Nee, de retards worden zo IN IEDER GEVAL gestraft, en de tribunal herkent de fatsoenlijke spelers wel.
M.i. de beste oplossing om kneuzen uit het spel te verwijderen. Iedereen is schuldig TENZIJ het tegendeel is bewezen.
Nog episch gedroomd vannacht?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Gevolg, iedereen gaat iedereen reporten, Tribunal houdt het niet bij, gebeurd vervolgens niets meer mee, alles blijft zoals het was.
Je kunt idd niet elk potje carrien, ook pros verliezen regelmatig terwijl ze er zelf niets aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:25 schreef Jajong het volgende:
Ik ben er inmiddels wel achter dat je toch echt wel een beetje geluk moet hebben met je team. Ik bedoel ik had iets van 20 potjes op rij gewonnen, waarvan 15 ranked ofzo, en verlies er nu 3 op rij omdat m'n team gewoon echt heel slecht was. Overall zal ik op mijn huidige ELO wel meer winnen dan verliezen, maar tenzij je echt iets van 1000ELO onder je niveau speelt kan je echt niet élk potje carryen.
wauw knap hoor, gefeliciteerd met je skinquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef Thomazface het volgende:
2k gehaaldNog even doorzetten en ik zit op diamond voor season end.
Die heb je bij 1450 al thoughquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
wauw knap hoor, gefeliciteerd met je skin
ik ga de 1450 niet halen dit seizoenquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die heb je bij 1450 al though
Maar gefeliciteerd inderdaad. 2K ga ik in s3 halen!
Mijn oude acc peakte op 1783 elo, gepermabanned, op acc van een vriend gaan spelen, heb nu 4 losses en 19 wins ( 1210-1340 ) elo in 4 dagen. 3 losses waren door een level 1 leaver, 1 omdat ik mijn lane verloren had en dus niet kon carryen. Geloof me, het maakt wel degelijk uit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:25 schreef Jajong het volgende:
Ik ben er inmiddels wel achter dat je toch echt wel een beetje geluk moet hebben met je team. Ik bedoel ik had iets van 20 potjes op rij gewonnen, waarvan 15 ranked ofzo, en verlies er nu 3 op rij omdat m'n team gewoon echt heel slecht was. Overall zal ik op mijn huidige ELO wel meer winnen dan verliezen, maar tenzij je echt iets van 1000ELO onder je niveau speelt kan je echt niet élk potje carryen.
Ja dat zeg ik, jouw 'normale' ELO is rond de 1700, dan is 't een ander verhaal. Ik schat mezelf op ongeveer 1400 ELO niveau atm. Mijn toplane is iig makkelijk dat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:37 schreef Xanarot het volgende:
[..]
Mijn oude acc peakte op 1783 elo, gepermabanned, op acc van een vriend gaan spelen, heb nu 4 losses en 19 wins ( 1210-1340 ) elo in 4 dagen. 3 losses waren door een level 1 leaver, 1 omdat ik mijn lane verloren had en dus niet kon carryen. Geloof me, het maakt wel degelijk uit.
Nee hoor, altijd 975 rp geweest.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:36 schreef Xetran het volgende:
Suprise Party Fiddlesticks was vroeger toch legendary? hij is nu 975 rp..
Is leuk en gimmicky maar te trage clear op latere levels, beetje Rammus probleemquote:
als je er ff over nadenkt is hij indd een geweldige support:quote:
Ik heb je niet vaak zien spelen, maar 1400 lijkt me iets aan de hoge kant. Oefen eens tegen mij 1v1?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, jouw 'normale' ELO is rond de 1700, dan is 't een ander verhaal. Ik schat mezelf op ongeveer 1400 ELO niveau atm. Mijn toplane is iig makkelijk dat.
Mwah weet niet hoor, ik speel in normals veelal tegen mensen van dat niveau en ik heb nooit 't idee dat ik minder ben ofzo. Gisteren ook een paar potjes met Styloke (Autobandje hier) gespeeld en elk potje mn lane gewonnen tegen 1200-1700 ELO mensen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:38 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb je niet vaak zien spelen, maar 1400 lijkt me iets aan de hoge kant. Oefen eens tegen mij 1v1?Ik zit denk ik op 1200-1300.
Als je CDR runt op Fiddle dan ben je echt permadisabled, veel te ziek.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als je er ff over nadenkt is hij indd een geweldige support:
1: harde CC (fear en silence)
2: Sustain (drain) wat tevens gebruikt kan worden om enemy te harassen vanuit brush. (wel goed timen en zodra ze op je afkomen natuurlijk een silence op hun bakkes bouncen)
3: Zn ult kan gebruikt worden om de vijandelijke cc focus op jou te forceren en ook nogal wat dmg te doen.
Mwah, niet veel lastiger dan als je Soraka of Sona speelt denk ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:08 schreef apenkont het volgende:
tegen leona of blitz ga je het toch wel moeilijk krijgen hoor denk ik
nou ik denk t wel hoor... die twee hebben allebei geen harde cc early game. als fiddle kom je echt wel bij ze weg, zie maar weg te komen bij een leona of blitz zonder je escapesquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mwah, niet veel lastiger dan als je Soraka of Sona speelt denk ik
van alleen de support kan je wel wegkomen, maar als er bijvoorbeeld een ashe of een graves bij zit dan ben je heel erg snel de sigaar jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef apenkont het volgende:
[..]
nou ik denk t wel hoor... die twee hebben allebei geen harde cc early game. als fiddle kom je echt wel bij ze weg, zie maar weg te komen bij een leona of blitz zonder je escapes
Je spreekt jezelf nu tegen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef apenkont het volgende:
[..]
nou ik denk t wel hoor... die twee hebben allebei geen harde cc early game. als fiddle kom je echt wel bij ze weg, zie maar weg te komen bij een leona of blitz zonder je escapes
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:14 schreef dustbrain het volgende:
spijt van mijn shen. Malphite, rammus en ammumu voelen veel sterker aan.
Ik weet wel veel ja. Shen moet je spelen als splitpusher, niet meer en niet minder. Dat alleen al maakt 'm OP. En zijn laning is ook nog eens belachelijk goed. Heb al 100 potjes geen Shen meer gezien omdat ie permaban is op elk ELOquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Of WIJ spelen die champs allemaal compleet verkeerd, weet jij veel?
hurrr durrr Spaß beiseite ik ben jajong en reageer heel serieus op een vrij duidelijk niet-serieuze reactiequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik weet wel veel ja. Shen moet je spelen als splitpusher, niet meer en niet minder. Dat alleen al maakt 'm OP. En zijn laning is ook nog eens belachelijk goed. Heb al 100 potjes geen Shen meer gezien omdat ie permaban is op elk ELO
Jij kan nooit normaal reageren dus ik doe maar alsof je een mongooltje bentquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
hurrr durrr Spaß beiseite ik ben jajong en reageer heel serieus op een vrij duidelijk niet-serieuze reactie
Wat is een splitpusher? Wat is OP? Wat is laning? Wat is permaban? Wat is ELO? pls leg uit nu ik nog wakker mag zijn van mijn begeleiderquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij kan nooit normaal reageren dus ik doe maar alsof je een mongooltje bent
Nu effies in het echie: ik heb je nog geen enkele keer op meer verstand van het spel dan ik weten te betrappenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Komende van iemand die AD Sion bot speelt boeit jouw mening mij nog minder dan die van BGquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nu effies in het echie: ik heb je nog geen enkele keer op meer verstand van het spel dan ik weten te betrappen
NOFI verder
...quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Komende van iemand die AD Sion bot speelt boeit jouw mening mij nog minder dan die van BG
Jij kunt echt niet normaal doen of wel danquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij pusht anders best wel zachtjes. Het enige dat ie goed doet tijdens het lanen is veilig harrashen. Je E missen is een instant lose in teamfights door energy gebrek. Doe mij maar een wat veiligere champ.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik weet wel veel ja. Shen moet je spelen als splitpusher, niet meer en niet minder. Dat alleen al maakt 'm OP. En zijn laning is ook nog eens belachelijk goed. Heb al 100 potjes geen Shen meer gezien omdat ie permaban is op elk ELO
Anders hou je even op met trollen en stoken, dat is het enige wat je hebt gedaan in je laatste 10 posts. Je bent niet grappig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
...
- Doe maar niet
Trouwens wel waar.![]()
Tegen hem niet nee. Hij is er net een dag weer en hij kan alleen maar als een klapjosti reageren en dan later zeggen huhu ik maakte maar een grapjequote:Op dinsdag 18 september 2012 22:45 schreef Keselo het volgende:
[..]
Jij kunt echt niet normaal doen of wel dan
4 man bot, Shen top. Als er 1tje bij jou komt verdedigen gaat je team 't gevecht aan en ult jij erbij = 5v4. Als ze niet verdedigen pak jij turrets/inhibs. Als ze engagen op jouw team ult jij in 5v5.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:15 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Hij pusht anders best wel zachtjes. Het enige dat ie goed doet tijdens het lanen is veilig harrashen. Je E missen is een instant lose in teamfights door energy gebrek. Doe mij maar een wat veiligere champ.
Vertel anders hoe een degelijke shen fungeert in een game. Nu push ik gewoon permanent mijn lane omdat shen zo'n mega slechte pusher is. Lasthitten wordt trouwens ook niet veel makkelijker. Bij teamfights teleport ik naar degene die gefocust wordt(meestal de ad-carry).
Ja dat is wel hinderlijk ja, Shen is ook moeilijk goed te spelen zonder goeie coordinatiequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:24 schreef dustbrain het volgende:
teammates rennen weg terwijl ze mijn ult op ze hebben.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Anders hou je even op met trollen en stoken, dat is het enige wat je hebt gedaan in je laatste 10 posts. Je bent niet grappig.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tegen hem niet nee. Hij is er net een dag weer en hij kan alleen maar als een klapjosti reageren en dan later zeggen huhu ik maakte maar een grapje
Zo'n soort spel dacht ik al. Maar niemand communiceert daarover. Iedereen in blind pick leeft maar in zijn eigen wereldje wat dat betreft.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
4 man bot, Shen top. Als er 1tje bij jou komt verdedigen gaat je team 't gevecht aan en ult jij erbij = 5v4. Als ze niet verdedigen pak jij turrets/inhibs. Als ze engagen op jouw team ult jij in 5v5.
Was die op mij gericht? Tribunal doe ik zeker niet voor de IP, maar om de trieste figuren waar je mee gequeued kan worden eruit te filteren. De IP die je ervoor krijgt is haast verwaarloosbaar, dan kan je beter spelen. Haal je nog meer lol uit ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:02 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zo'n soort spel dacht ik al. Maar niemand communiceert daarover. Iedereen in blind pick leeft maar in zijn eigen wereldje wat dat betreft.
Shen dus meer een ranked of skype champion. "Engage ik heb ult!"
------
Tevens, tribunal met IP als motief.[ afbeelding ]
Teemo en Nidalee moet je niet echt willen spelen rond level 30. Verder, tja.. Anders moeten wij eens een potje doen, ik ben zeker geen pro maar wellicht kan ik je wel van wat feedback voorzienquote:Op woensdag 19 september 2012 01:51 schreef yamiown het volgende:
Ugh al maanden level 30, ik kan elke rol spelen (op tank na) maar blink er nooit in uit.
Elk potje als carry(Vayne/Teemo) own ik pas echt rond de 40e/50e minuut, omdat ik slecht ben in champions neerhalen (komt altijd op de assist uit). Zeker met Vayne vrij irritant.
Als support (Nidalee) ben ik early game vrij sterk maar in teamfights echt waardeloos, speer doet leuke schade maar, de andere skills voegen vrij weinig toe (healen is leuk maar cooldown is te lang om echt heel nuttig te zijn).
Als mid(Veigar) is het altijd qua k/d rond de 1/1.5 ik krijg maar nooit een lane gedomineerd terwijl ik per 10 potjes wel eens heb dat ik gedomineerd wordt (vooral door LeBlanc).
Als solotop(Darius) verneuk ik het gewoon, en stop ik er maar mee.
Iemand tips zodat ik ten minste beetje uit kan blinken en ik ranked kan gaan spelen? Ik heb geen zin aan ranked te beginnen en dan helemaal gebashed te worden.
runquote:Op woensdag 19 september 2012 08:24 schreef knight18 het volgende:
Heeft iemand tips voor goede champs in dominion? Zelf vind ik ashe erg fijn spelen.
Hoe laat? En Xaipt, omNOMNOMNOM en ik doen s'avonds meestal wel een paar potjes, dus zal vast wel lukken, indien het niet te laat wordtquote:Op woensdag 19 september 2012 08:46 schreef Xanarot het volgende:
Interesse van 4 anderen om vanavond eens wat premade potjes te te doen?
joepquote:Op woensdag 19 september 2012 08:46 schreef Xanarot het volgende:
Interesse van 4 anderen om vanavond eens wat premade potjes te te doen?
Je speelt, afgezien van Darius, enkel champions die als relatief zwak in hun rol beschouwd worden.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:51 schreef yamiown het volgende:
Ugh al maanden level 30, ik kan elke rol spelen (op tank na) maar blink er nooit in uit.
Elk potje als carry(Vayne/Teemo) own ik pas echt rond de 40e/50e minuut, omdat ik slecht ben in champions neerhalen (komt altijd op de assist uit). Zeker met Vayne vrij irritant.
Als support (Nidalee) ben ik early game vrij sterk maar in teamfights echt waardeloos, speer doet leuke schade maar, de andere skills voegen vrij weinig toe (healen is leuk maar cooldown is te lang om echt heel nuttig te zijn).
Als mid(Veigar) is het altijd qua k/d rond de 1/1.5 ik krijg maar nooit een lane gedomineerd terwijl ik per 10 potjes wel eens heb dat ik gedomineerd wordt (vooral door LeBlanc).
Als solotop(Darius) verneuk ik het gewoon, en stop ik er maar mee.
Iemand tips zodat ik ten minste beetje uit kan blinken en ik ranked kan gaan spelen? Ik heb geen zin aan ranked te beginnen en dan helemaal gebashed te worden.
summoner spells: revive+exhaust/ignite/flash.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:24 schreef knight18 het volgende:
Heeft iemand tips voor goede champs in dominion? Zelf vind ik ashe erg fijn spelen.
Voor bot kan ik zeker Corki aanraden, hij was de AD carry waarmee ik in het begin het makkelijkste kon lasthitten en uiteindelijk dus games carryen.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:32 schreef Keselo het volgende:
[..]
Je speelt, afgezien van Darius, enkel champions die als relatief zwak in hun rol beschouwd worden.
Teemo is geen goede AD carry, geen goede escape, geen AD/AS steroid, scaled niet goed.
Vayne is de moeilijkste AD om te spelen en verder early game erg zwak, iedereen outlaned haar.
Nidalee is geen echte support, veel te hoge mana costs, weinig utility voor haar team en kan haar AD niet beschermen.
Veigar is erg mana hungry en is moeilijk om voor te ganken gezien hij altijd oom is
Mijn tip, pak voor bot Graves of Corki op. Erg sterke en niet al te moeilijke AD carries die vooral midgame gruwelijk sterk zijn.
Voor support Sona of Taric. Niet al te moeilijk om te spelen, kunnen hun AD goed beschermen en zijn goed in kills opzetten in de lane.
Voor mid zou ik kijken naar een champion als Gragas, Ahri of Morgana. Goede farmers, clearen snel waves en kunnen behoorlijk goed andere lanes ganken.
Als je wilt leren junglen, probeer eens een game of 10 met Udyr, Skarner of Nunu te junglen. Niet al te ingewikkeld en erg sterk.
Als je top veel problemen hebt met Darius spelen, misschien een idee om Irelia of Jarvan IV te leren.
Wat is daar nadelig aan?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:58 schreef DjNivek het volgende:
[..] Zijn enige nadeel is eigenlijk de bandage toss skillshot
Nou die zou wel een verdubbelde range mogen en dat hij automatisch het beste target zoekt enzoquote:
Als je er niet goed mee bent, dan is het niet handigquote:
Juist wel. Skillshots zitten ingebakken in deze game dus hoe sneller je ermee begint hoe beter. Het is in ieder geen aspect wat je actief moet vermijden.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:39 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Als je er niet goed mee bent, dan is het niet handig
+ minions die er op het laatste moment tussen gaan lopen!
Als het junglen nog niet lekker gaat, kan je beter eerst oefenen met een champ zonder dat soort skillshots :p
Wat is er mis met Nidalee en Teemo?quote:Op woensdag 19 september 2012 03:47 schreef Xetran het volgende:
[..]
Teemo en Nidalee moet je niet echt willen spelen rond level 30. Verder, tja.. Anders moeten wij eens een potje doen, ik ben zeker geen pro maar wellicht kan ik je wel van wat feedback voorzien
Oh, daar ben ik het zeker mee eens (het 'hoe eerder hoe beter'), maar dan is het handiger om er mee te beginnen met een role waar je je goed in voelt. Voor mij was dat junglen, een van m'n eerste champs was Nautilus. Dan is een skillshot cruciaal :p. Als je dat dan eenmaal leert kan je het ook makkelijker toepassen in andere roles.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Juist wel. Skillshots zitten ingebakken in deze game dus hoe sneller je ermee begint hoe beter. Het is in ieder geen aspect wat je actief moet vermijden.
Daarnaast heeft amumu er maar ééntje en die is echt niet zo lastig om te gebruiken. Gewoon lekker oefenen met de skillshots
Als adc en support?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:58 schreef znarch het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nidalee en Teemo?
Je zij het zo dus ik ging ervanuit dat je het over Teemo en Nidalee in zijn algemeenheid had.quote:
quote:Teemo en Nidalee moet je niet echt willen spelen rond level 30
Een beetje verkeerd geformuleerd jaquote:Op woensdag 19 september 2012 13:48 schreef znarch het volgende:
[..]
Je zij het zo dus ik ging ervanuit dat je het over Teemo en Nidalee in zijn algemeenheid had.
[..]
Blame the junglerquote:Op woensdag 19 september 2012 13:49 schreef Xetran het volgende:
[..]
Een beetje verkeerd geformuleerd jamaar ik maakte die post dan ook rond een paar uur in de nacht op mijn mobiel.
Teemo moet je toch sowieso niet willen spelen? Op een obscure counter pick op top na, is hij vrij nutteloos.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:48 schreef znarch het volgende:
[..]
Je zij het zo dus ik ging ervanuit dat je het over Teemo en Nidalee in zijn algemeenheid had.
[..]
Net als Nidalee een goede pusher, haast onmogelijk te ganken en countert erg veel bruisers top. Als je teemo pakt moet je er voor zorgen dat je rond de 25 minuten beiden top turrets van de tegenstander hebt met rond de 200 op zak, dan ben je echt een machine.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Teemo moet je toch sowieso niet willen spelen? Op een obscure counter pick op top na, is hij vrij nutteloos.
in blind pick is teemo spelen fking grappigquote:Op woensdag 19 september 2012 14:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Teemo moet je toch sowieso niet willen spelen? Op een obscure counter pick op top na, is hij vrij nutteloos.
Keihard splitpushen. Dwing je ze vanzelf om actie te ondernemen. Of doe je AP Teemo?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:25 schreef Jajong het volgende:
Ik win met Teemo bijna altijd lane, maar dan ben je vrij nutteloos in teamfights
Nee altijd Bruiser, maar in soloqueue snapt niemand wat splitpushen is. Als ik dan top push gaan zij junglen ofzoquote:Op woensdag 19 september 2012 14:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Keihard splitpushen. Dwing je ze vanzelf om actie te ondernemen. Of doe je AP Teemo?
lolwut? Maokai, Darius en Rumble zijn niet bepaald standaard picks op bot en leveren je flames van je teammates op. Zelfde geldt voor Blitz top. Mijn suggesties voor degelijke picks die ook in teamfights nuttig zijn:quote:Op woensdag 19 september 2012 11:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
summoner spells: revive+exhaust/ignite/flash.
beste champs:
bot>Urgot, Maokai, Ezreal, Darius, rumble.
Top>Jayce, Irelia, akali, blitz.
Roam>Kassadin, Rammus, poppy.
Te lui om te vertalen maar astu:quote:Op woensdag 19 september 2012 16:06 schreef Myraela het volgende:
Even tussendoor als noob he, maar wat is het verschil dan tussen de verschillende lanes? Waarom is welke champ voor een specifieke lane.
BG's post ging over Dominionquote:Op woensdag 19 september 2012 15:56 schreef nyny83 het volgende:
[..]
lolwut? Maokai, Darius en Rumble zijn niet bepaald standaard picks op bot en leveren je flames van je teammates op. Zelfde geldt voor Blitz top. Mijn suggesties voor degelijke picks die ook in teamfights nuttig zijn:
Bot AD: Graves, Ezreal
Bot support: Sona, Taric
Mid AP: Galio, Gragas
Top: Rumble, Malphite
Jungle: Nunu, Shyvana
Tuurlijk heb je ook nog champs als Shen en Alistar, maar die zijn toch permabanned.
En zijn we verantwoordelijk voor de nieuwe FOTM.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
want daarna gaan we naar bed hebben we scrims tegen top ELO-teams
Ja, doe wel! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:26 schreef Myraela het volgende:
Ik zou jullie allemaal ownen, dus ik zal maar niet mee doen.
Volgens mij nietquote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef apenkont het volgende:
hij ging expres afk toch? om hem die 3k te gunnen :p
Volgens de chat berichten die ik gezien heb welquote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef apenkont het volgende:
hij ging expres afk toch? om hem die 3k te gunnen :p
Ik ben al online, kijk dus zo maar evenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
..
Tsja, gewoon een custom moet toch een keertje kunnen? Is al vaker voorgesteld, maar toch nog nooit met tien man?
Negen uur vanaaf, wat vinden de aanwezigen daarvan?
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:26 schreef Myraela het volgende:
Ik zou jullie allemaal ownen, dus ik zal maar niet mee doen.
Het drama wat daarna in dit topic volgt gaat minimaal 6 delen in beslag nemenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:11 schreef Xanarot het volgende:
Als we genoeg mensen optrommelen kunnen we onderlinge 5v5 doen in een custom game
Ey kerel, dit is oprecht het allerlaatste wat ik ooit tegen je zal zeggen, dus let goed op. Ik heb oprecht medelijden met jou, want na met jou geskyped te hebben, en af en toe met jou gegamed te hebben, zowel in Minecraft als in League, is het me overduidelijk dat jij compleet contactgestoord bent. Je bent zo het contact met de realiteit verloren dat het haast aandoenlijk is.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar ik ben ZEKER niet de enige die jou een teringmongool vindt, don't worry.
Zijn we niet allemaal zo hier op de Fok?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ey kerel, dit is oprecht het allerlaatste wat ik ooit tegen je zal zeggen, dus let goed op. Ik heb oprecht medelijden met jou, want na met jou geskyped te hebben, en af en toe met jou gegamed te hebben, zowel in Minecraft als in League, is het me overduidelijk dat jij compleet contactgestoord bent. Je bent zo het contact met de realiteit verloren dat het haast aandoenlijk is.
Je gedraagt je echt als iemand die begeleid zou moeten wonen, en dat is wel triest man. Ik hoop dat je ooit inziet dat je een probleem hebt, en dat je hulp gaat zoeken. Want het lijkt me wel vervelend om zo eenzaam te zijn.
Ik weet dat het een soort van running gag is, maar nee. Er zijn veel nerds en geeks hier, en ook veel mensen die misschien niet de coolsten zijn in hun dorp, maar Plan is gewoon echt compleet autistisch, tot op het punt dat ik het niet eens grappig meer vind.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef Keselo het volgende:
[..]
Zijn we niet allemaal zo hier op de Fok?
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Het drama wat daarna in dit topic volgt gaat minimaal 6 delen in beslag nemen
Ik had beter moeten weten dan ooit nog met Plan te queuen inderdaad.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Het drama wat daarna in dit topic volgt gaat minimaal 6 delen in beslag nemen
Ja man, dus omdat je doodgaat op lvl1 ga je maar een DFG bouwen op Jax en expres niet surrenderen om vervelend te zijn. Daarnaast stond ik gewoon 3-0 top hoor dus weet niet in welke wereld jij leeft.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:45 schreef Xanarot het volgende:
Ik kon niks. Jajong vond het niet nodig om ue te defenden tegen 2 stuns en een aoe slow. Plan vomd het daarna niet nodig om te leashen dus was ik level 2 met 80 hp. Of ik dan met mn 475 gold die ik na 10 min bijelkaar schraap aan wolves en wraiths een dorans ring of blade koop maakt niks uit als ik een ad sion mid heb en al 7-1 in score.
Aan 3-0 darius heb je SUPERVEELquote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja man, dus omdat je doodgaat op lvl1 ga je maar een DFG bouwen op Jax en expres niet surrenderen om vervelend te zijn. Daarnaast stond ik gewoon 3-0 top hoor dus weet niet in welke wereld jij leeft.
Nog 1 ding ter verduidelijking. Dat jij denkt dat ik boos ben onderschrijft alleen maar hoe autistisch jij bent. Je hebt totaal geen empathie of iets wat daar op lijkt. Ik heb medelijden met je, oprechte medelijden.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja ik weet eerlijk niet wat ik hier moet zeggen, dit begint gewoon leuk te worden.
Hoe kun je je in godsnaam ZO boos krijgen om een spelletje, een spelletje waar je niet eens bijzonder goed in bent? Nee even serieus, jij bent gewoon verontwaardigdt/ om iets simpels als dit waarin je niet eens helemaal gelijk hebt, ik kan er met de pet niet bij.
Dat was net zo serieus als mijn ap garen jungle.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
...
Hij had al vanaf begin af aan aangegeven dat hij AP ging hoor
Aldie niet grappig vindenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik weet dat het een soort van running gag is, maar nee. Er zijn veel nerds en geeks hier, en ook veel mensen die misschien niet de coolsten zijn in hun dorp, maar Plan is gewoon echt compleet autistisch, tot op het punt dat ik het niet eens grappig meer vind.
Welke volgende keerquote:Op woensdag 19 september 2012 22:50 schreef Keselo het volgende:
Volgende keer doe ik ook mee mannen!
jij bent eigenlijk ook niet zo heel coolquote:Op woensdag 19 september 2012 22:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik weet dat het een soort van running gag is, maar nee. Er zijn veel nerds en geeks hier, en ook veel mensen die misschien niet de coolsten zijn in hun dorp, maar Plan is gewoon echt compleet autistisch, tot op het punt dat ik het niet eens grappig meer vind.
post danquote:Op donderdag 20 september 2012 08:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En dat was het. Replay'tjes van beide games zal ik vanavond even posten.
W.m.b. wel een leuk idee om vaker zo te spelen, was wel leuk eigenlijk. Ik snap dat gezanik achteraf niet zo..
Doe maar niet, ik was net zo slecht die tweede ronde, eerste mag je wel postenquote:Op donderdag 20 september 2012 09:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hmmm, mijn chef is niet blij als ik nu even naar huis ga om die replays te uploaden. Kinderachtig ventje is dat, echt...
Uploaden gaat toch echt na zessen, waarschijnlijk zelfs na zeven worden
Nee jonge. Blame de jungler als je je lane verliestquote:Op donderdag 20 september 2012 10:15 schreef Physics het volgende:
Een van de redenen waarom ik maar gestopt ben met ranked tijdelijk, zie hierboven.. Het is nooit iemands eigen schuld en de stress als er een game verloren wordt, oeioei.
Ja ik zat ingame en dan lees ik die groupchat nooitquote:Op donderdag 20 september 2012 10:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja ik vroeg je nog of je mee wilde doen, maar reageren ho maar
Hoe laat?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
...
Zijn er dan verder nog mensen die willen?
Nog steeds geen Escape helaas.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Mooi dat ze die MF ult eindelijk buffen
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:25 schreef Xanarot het volgende:
Ik ben d'r kwart over 9 wel weer. Ap jungle Garen instalock
Shitty skins van toen ik net speeldequote:Op donderdag 20 september 2012 13:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wat gaan jullie refunden? Ik denk een skin die ik gratis heb gehad (legendary corki) , andere 2 lekker bewaren
Waarom is datquote:Op donderdag 20 september 2012 13:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wat gaan jullie refunden? Ik denk een skin die ik gratis heb gehad (legendary corki) , andere 2 lekker bewaren
straks jajong met minus 1k honorquote:Op donderdag 20 september 2012 13:24 schreef znarch het volgende:
Riot komt met een "Honor" systeem. Zal wat worden
Hoe bedoel je dat? Ik begrijp dat Riot geen geld terug gaat geven, ik bedoelde natuurlijk dat je RP terugkrijgt (zo staat het er toch ook?).quote:Op donderdag 20 september 2012 14:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je koopt geen skins met geld , maar met RP. Je kan je skin wel terugverkopen maar daar win je geen geld mee tenzij je toch weer je RP gaat investeren in iets anders...
haha wat een hilarisch goede troll xD xD je hebt ons allemaal scherp beledigt en de kast opgejaagd/t xDquote:Op donderdag 20 september 2012 14:33 schreef eMazing het volgende:
Haha, de haat in deze thread. Wel echt een kaderfest, ik gok dat velen van jullie mavo heb gedaan of de leeftijd van 16 nog moeten bereiken gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand de 16 is gepasseerd zou deze opmerking niet maken, dus in zoverre heeft hij gelijkquote:Op donderdag 20 september 2012 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
haha wat een hilarisch goede troll xD xD je hebt ons allemaal scherp beledigt en de kast opgejaagd/t xD
haha ik ben nu irl echt boos jonge ik smijt met muizen allemaal en zit iedereen uit te schelden omdat jij zo'n goede troll bent xD
haha oooohh jonge ik ben BOOS jonge, ik zou je neus breken met mijn kader-handen als je met je intelligente smoelwerk langs zou lopen
of tenminste dat zou ik doen als ik irl wat assertiefer was en op mensen af durfde te stappen![]()
![]()
haha hard leven zo als zolderkamernerdje die kader doet en nog geen zestien is![]()
#lifeishard #YOLO #9gaggerdegag
Verder nog wat te melden? De rest PROBEERT tenminste inhoudelijk te reageren in plaats van een simpel opmerkinkje te droppen.
Ja dat zeg ik toch? Er staat toch duidelijk dat ik geen zestien ben?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:42 schreef Adames het volgende:
[..]
iemand de 16 is gepasseerd zou deze opmerking niet maken, dus in zoverre heeft hij gelijk
dan heb je pool party ziggs zn duckie nog niet om je nek gekregen.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Mad scientist ziggs is de enige die echt bij zn emotes past
Hele speelstijl / design van de abilities viel me vies tegen. Gewoon niet leuk om te spelen imoquote:
Ik speel alleen champs omdat ik ze tof vind om mee te spelen, niet omdat ze sterk of zwak zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 15:01 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Net gebuffed en bijna broken OP, naja wat jij wil
Hmm ja, dat is te volgen. Geen bijster originele unieke abilities a la Orianna/Zynga of hoe dat wijf ook heten mag, unique item is ook al eens langs geweest enzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Hele speelstijl / design van de abilities viel me vies tegen. Gewoon niet leuk om te spelen imo
[..]
Ik speel alleen champs omdat ik ze tof vind om mee te spelen, niet omdat ze sterk of zwak zijn
Dat was nodig dan ?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Mooi dat ze die MF ult eindelijk buffen
Ik heb alleen Fizz en Irelia voor RP gekocht (in de aanbieding)quote:Op donderdag 20 september 2012 15:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hmm ja, dat is te volgen. Geen bijster originele unieke abilities a la Orianna/Zynga of hoe dat wijf ook heten mag, unique item is ook al eens langs geweest enzo.
Maar koop jij je champs van voor RP?
Tja, een carry zou überhaupt niet op zijn of haar ulti moeten vertrouwen om dmg te doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
late game kan je net zo goed geen ult gebruiken,
Nee, maar bij een goede AD carry heeft de ultimate in ieder geval nog duidelijke meerwaarde, met als grootste voorbeeld natuurlijk nog Ashequote:Op donderdag 20 september 2012 15:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Tja, een carry zou überhaupt niet op zijn of haar ulti moeten vertrouwen om dmg te doen.
Als in, rechtermuisknop is je vriend.
MF is eigenlijk de enige carry waar ik redelijk mee overweg kan en eigenlijk heb ik haar nooit underpowerd gevondenzal wel aan mij liggen
Ach so, ik had niet door dat IP ook gerefund mag worden. Dat is wel machtig mooi, jaquote:Op donderdag 20 september 2012 15:37 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb alleen Fizz en Irelia voor RP gekocht (in de aanbieding)![]()
Maar 6300 IP terug is ook chill, want ik wil toch niet alle champs hebben. Nu kan ik gaan shoppen voor een nieuwe 6300 champ
Omdat ik zulke Champions niet goed beheers. Zelfde geldt voor Renekton, Rumble, alle Champs met een niet-mana-systeem vind ik lastig.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Waarom Rengar? Renger is nu al borderline fpfb en hij krijgt nog een buff...
Maakt het uit of mensen echt aardig doen of nep aardigquote:Op donderdag 20 september 2012 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat wordt dus geen "gg easy noobs" maar "Thanks a lot for this pleasant game and good luck!" in het vervolg![]()
Typt toch wat lastiger
Kut honorsystem
Hm, ik kan zien hoe het idioten kan aansporen om zich ingame beter te gedragen, maar ik denk dat de mensen die ondanks het risico van reports andere spelers kanker toewensen zich niet erg snel laten overhalen met een systeem zoals dit. Hiermee beloon je de mensen die zich al gedroegen en bestraf je mensen die zch blijven misdragen niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Maakt het uit of mensen echt aardig doen of nep aardig?
Alles beter dan "Die of cancer jews"
Dat is me een potje domquote:
Twente speelt klinkt wel stoerder dan dat je Expeditie gaat kijken ja. Goede aanpassing.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:54 schreef Xanarot het volgende:
Ik ben er vnv trouwens niet.. FC Twente speelt.
"I wish you'd go to heaven right now"quote:Op donderdag 20 september 2012 17:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
"choke on a pretty flower and get crushed by a falling rainbow" vanaf nu dus
Jij vanaaf in voor een game?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Twente speelt klinkt wel stoerder dan dat je Expeditie gaat kijken ja. Goede aanpassing.
Als mensen niet verwachten dat ik er iets van kan wil ik wel mee doen. Overigens onder voorbehoud dat ik wel thuis ben, zo eerst even boodschappen doen en daarna nog eten.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij vanaaf in voor een game?
Geeft niks, kunnen er wel meer nietquote:Op donderdag 20 september 2012 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als mensen niet verwachten dat ik er iets van kan wil ik wel mee doen. Overigens onder voorbehoud dat ik wel thuis ben, zo eerst even boodschappen doen en daarna nog eten.
Voor de leuk is winnen nog steeds beter dan verliezen, gezeik is er altijd wel. Maarja, ik moet toch nog een potje spelen, want ik wil Rengar.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geeft niks, kunnen er wel meer niet
Nee even serieus, is gewoon voor de leuk. Kwart over negen is de planning
Als je aan het honor systeem een low priority matchmaking koppelt werkt het aardig.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Leuk idee wel, prima uitwerking ook, maar ik denk niet dat dit een enorm keerpunt in de strijd tegen kleuters en wanna-be kleutertjes is.
Helpt niet, de community telt zoveel debielen dat een match alsnog snel gevonden isquote:Op donderdag 20 september 2012 18:16 schreef znarch het volgende:
[..]
Als je aan het honor systeem een low priority matchmaking koppelt werkt het aardig.
Het helpt in de zin van: ik als persoon die me wel gedraag hoef niet meer met/tegen kindjes en pubertjes te spelen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Helpt niet, de community telt zoveel debielen dat een match alsnog snel gevonden is
Doet 95% van de mensen hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Anders lees je het topic..
Champs kopen omdat ze OP zijn![]()
![]()
Rengar was behoorlijk buggy en klutzy dus ben blij dat het gefixed is. Speelt nu een stuk prettiger. Aan de andere kant mag Q wel een stukje generfed worden nu.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Waarom Rengar? Renger is nu al borderline fpfb en hij krijgt nog een buff...
Was eerst vegeten dat ik eigeblijk expeditie zou kijken, toen vergeten dat ik eigenlijk twente zou kijken..quote:Op donderdag 20 september 2012 17:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Twente speelt klinkt wel stoerder dan dat je Expeditie gaat kijken ja. Goede aanpassing.
hmmmmquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef Myraela het volgende:
Ik ga nu al een potje doen, als ik om kwart over 9 klaar ben doen ik wel met het groepje mee dat dan wilt spelen. Geen zin te wachten.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
haha wat een hilarisch goede troll xD xD je hebt ons allemaal scherp beledigt en de kast opgejaagd/t xD
haha ik ben nu irl echt boos jonge ik smijt met muizen allemaal en zit iedereen uit te schelden omdat jij zo'n goede troll bent xD
haha oooohh jonge ik ben BOOS jonge, ik zou je neus breken met mijn kader-handen als je met je intelligente smoelwerk langs zou lopen
of tenminste dat zou ik doen als ik irl wat assertiefer was en op mensen af durfde te stappen![]()
![]()
haha hard leven zo als zolderkamernerdje die kader doet en nog geen zestien is![]()
#lifeishard #YOLO #9gaggerdegagHaha, typisch stereotype geval hier. Ik heb genoeg te melden gehad, daarom constateerde ik nog even wat extra feiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..quote:Op donderdag 20 september 2012 14:42 schreef Adames het volgende:
[..]
iemand de 16 is gepasseerd zou deze opmerking niet maken, dus in zoverre heeft hij gelijk
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2012 20:57:30 ]
Het kan aan mijn kader-geheugen liggen maar ik dacht dat ik dat al had beantwoordquote:Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef eMazing het volgende:
[..]
Haha, typisch stereotype geval hier. Ik heb genoeg te melden gehad, daarom constateerde ik nog even wat extra feiten.
[..]
.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch? Er staat toch duidelijk dat ik geen zestien ben?
Damm, je probeert niet hard meer maar probeert het toch. Het kan hem echt geen tyfus schelen wat je over hem zegt met je random aannames die je 'geconstateerd' noemt. Ho wat een psycholoog ben jij, zo ff iemands emotionele staat en opleiding uit een post constateren.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef eMazing het volgende:
[..]
Haha, typisch stereotype geval hier. Ik heb genoeg te melden gehad, daarom constateerde ik nog even wat extra feiten.
[..]
.
Kadergevalletje nummer 2. Ja, ik kan inderdaad gemakkelijk iemands leeftijd/brainpower opnemen uit zijn manier van posten. Hetzelfde geldt voor facebook posts.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:11 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Damm, je probeert niet hard meer maar probeert het toch. Het kan hem echt geen tyfus schelen wat je over hem zegt met je random aannames die je 'geconstateerd' noemt. Ho wat een psycholoog ben jij, zo ff iemands emotionele staat en opleiding uit een post constateren.
Zo grappig,![]()
![]()
Lees mij eens? Leeftijd en opleidingsniveau?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:15 schreef eMazing het volgende:
[..]
Kadergevalletje nummer 2. Ja, ik kan inderdaad gemakkelijk iemands leeftijd/brainpower opnemen uit zijn manier van posten. Hetzelfde geldt voor facebook posts.
Tiener, mbo.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef Xanarot het volgende:
[..]
Lees mij eens? Leeftijd en opleidingsniveau?
Sorry Dr Fill, ik wou je niet in twijfel trekken.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:15 schreef eMazing het volgende:
[..]
Kadergevalletje nummer 2. Ja, ik kan inderdaad gemakkelijk iemands leeftijd/brainpower opnemen uit zijn manier van posten. Hetzelfde geldt voor facebook posts.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef Jajong het volgende:
Even Xa1pt op m'n ruggetje uit de ELO Hell jongens dragen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die graves en blitz waren best vervaarlijk volgens mij.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef Jajong het volgende:
Even Xa1pt op m'n ruggetje uit de ELO Hell jongens dragen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]Laat me je niet herinneren aan die game daarvoor... Iets met een Caitlyn en een LeonaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Door wie denk je dat dat kwam.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:34 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Die graves en blitz waren best vervaarlijk volgens mij.
Lol die heb ik ook gerfund, heel mooie splash, maar de skin is echt crap gewoon.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:24 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Zie ik daar 35-2 in een normal WUT.
Net maar even noxus hunter Anivia gerefund, wat is klote skin. Beetje gouden vogel
Dat was alles?quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:27 schreef benx het volgende:
Ik zojuist in een match:
Ja ik ben casual i.t.t de rest hier
Leer aimen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:47 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat was alles?
--------------------
Wat is cassiopia een moeilijk tering champion. Q mis, yaay daar gaat mijn mobility en main dmg! W mis, yes! geen E spammen en geen dmg dus.
alles kun je ook gewoon dodgen door in random richtingen te lopen. Vooral als je cass range kent is het helemaal easy. En ik maar denken dat ahri moeilijk te raken skills had.
Een champ laten vallen omdat de skin niet mooi is?????quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ga dus soraka volledig (skins en champ) refunden he, die change is van de pot gerukt man.. haar hele image is gewoon totaal weg, ze hebben er van een toffe old hag/sorceress een dom jong elfje van gemaakt... bah.
En dat wss gericht op 'de jonge speler' die versexualiseerde popjes wilt spelen :/
En ze was een van mn mains....
Neuhj, veranderde lore ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:44 schreef jespertje het volgende:
[..]
Een champ laten vallen omdat de skin niet mooi is?????
skin? Haar hele personaliteit is naar de tering, dat is nogal wat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:44 schreef jespertje het volgende:
[..]
Een champ laten vallen omdat de skin niet mooi is?????
Maar je koopt/speelt een champ toch niet omdat de skin/lore zo geweldig is, het gaat erom dat de champ een toegevoegde waarde is/kan zijn in een team en dergelijke.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
skin? Haar hele personaliteit is naar de tering, dat is nogal wat.
Ik kocht haar juist omdat ze een oudere sorceress / witch of the wilds was, ik heb genoeg andere jonge sletjes in mn champroster, janna, lux etc..
En haar dryad skin splash art is ook volledig verneukt, eerste skin die ik kocht in league of legends omdat het me zo aan curupira van de beastmaster deed denken met de diepe bos sfeer, nu staat ze dr haar te wapperen in een grot.. come on ffs.
..
Jij niet, hij wel. Je hebt er tussen zitten die alleen "OP" champs voor de winst of juist alleen "UP" champs voor de uitdaging spelen, "bijzondere" champs (denk Orianna of Teemo) spelen voor de leuk of wat-dan-ook. Zo kun je gekkere redenen verzinnen. Ik zelf selecteer mijn vrouwelijke champs erop hoe veel hun skins bedekken en hoe makkelijk ze met één hand te spelen zijn. Nou en? Maaakt dat uit?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:03 schreef jespertje het volgende:
[..]
Maar je koopt/speelt een champ toch niet omdat de skin/lore zo geweldig is, het gaat erom dat de champ een toegevoegde waarde is/kan zijn in een team en dergelijke.
Nee, maakt niet uit, maar om nou een champ niet te spelen omdat die er niet mooi uit ziet vind ik raar, vooral omdat je tijdens een potje LoL toch niet focussed op je eigen character en de fantastische splash art die erbij hoort. En achja, als je een champ wil refunden omdat je die niet mooi vindt, dan doe je dat, veel succes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij niet, hij wel. Je hebt er tussen zitten die alleen "OP" champs voor de winst of juist alleen "UP" champs voor de uitdaging spelen, "bijzondere" champs (denk Orianna of Teemo) spelen voor de leuk of wat-dan-ook. Zo kun je gekkere redenen verzinnen. Ik zelf selecteer mijn vrouwelijke champs erop hoe veel hun skins bedekken en hoe makkelijk ze met één hand te spelen zijn. Nou en? Maaakt dat uit?
Hmm, dat doe ik niet, dat doet BG. Tuurlijk een aparte reden, ben ik met je eens. Maar a la, doe je niks aan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:12 schreef jespertje het volgende:
[..]
Nee, maakt niet uit, maar om nou een champ niet te spelen omdat die er niet mooi uit ziet vind ik raar, vooral omdat je tijdens een potje LoL toch niet focussed op je eigen character en de fantastische splash art die erbij hoort. En achja, als je een champ wil refunden omdat je die niet mooi vindt, dan doe je dat, veel succes.
Het gaat niet alleen om aimen. Het is altijd nog extrapoleren waar iemand staat nadat jij je skill gebruikt die overigens delay heeft. Het is dus niet puur aimen. Iemand kan dus in een random richting lopen wanneer een skill gebruikt wordt en heeft dan 75% kans dat hij hem ontwijkt. Althans dat is bij mensen die het willen dodgen. Die obvious lasthitters worden altijd geraakt ofcourse.quote:
Het is gewoon niet moeilijk. Je weet hoe mensen zich gaan positioneren. Dat dus ook bij last hitten. Je weet wat hun range is en waar ze gaan staan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:09 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om aimen. Het is altijd nog extrapoleren waar iemand staat nadat jij je skill gebruikt die overigens delay heeft. Het is dus niet puur aimen. Iemand kan dus in een random richting lopen wanneer een skill gebruikt wordt en heeft dan 75% kans dat hij hem ontwijkt. Althans dat is bij mensen die het willen dodgen. Die obvious lasthitters worden altijd geraakt ofcourse.
Maar serieus, als het echt aan mij alleen ligt wel ik best 1v1 spelen tegen een cassiopia om te zien of skills raken echt een kwestie van aimen is. Dus geen match, gewoon ff een laningpase.
Dat weet je dus niet tegen een goede laner. Je kan 4 richtingen op om een skill te ontwijken. Maar als het echt niet moeilijk is wel je wil 1v1 doen toch? Als het aan mij ligt ga ik me natuurlijk verbeteren en geef ik me ongelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:02 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Het is gewoon niet moeilijk. Je weet hoe mensen zich gaan positioneren. Dat dus ook bij last hitten. Je weet wat hun range is en waar ze gaan staan.
Dat is precies hetzelfde hoe mensen doen als je geganked wordt.
Zodat je de andere hand virj hebt om te rukken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zelf selecteer mijn vrouwelijke champs erop hoe veel hun skins bedekken en hoe makkelijk ze met één hand te spelen zijn. Nou en? Maaakt dat uit?
Duh. Leona wel eens goed bekeken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Zodat je de andere hand vr hebt om te rukken?
Naja niet moeilijk is dan wel weer overdreven. 1ste potje was ik ook uber slecht met cass. Je moet gewoon gaan kijken welke minion van hun laag hp heeft. Je weet dus zijn range. Zijn Q is nou echt niet uber klein. Ook al hit je wat naast je raakt hem nog. Desnoods plaats je je W zodat hij wel moet uitwijken en dan Q je hem.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:08 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet tegen een goede laner. Je kan 4 richtingen op om een skill te ontwijken. Maar als het echt niet moeilijk is wel je wil 1v1 doen toch? Als het aan mij ligt ga ik me natuurlijk verbeteren en geef ik me ongelijk.
ik poste net al eerderquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:15 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Naja niet moeilijk is dan wel weer overdreven. 1ste potje was ik ook uber slecht met cass. Je moet gewoon gaan kijken welke minion van hun laag hp heeft. Je weet dus zijn range. Zijn Q is nou echt niet uber klein. Ook al hit je wat naast je raakt hem nog. Desnoods plaats je je W zodat hij wel moet uitwijken en dan Q je hem.
Dus daar is niks nieuws aan.quote:Althans dat is bij mensen die het willen dodgen. Die obvious lasthitters worden altijd geraakt ofcourse.
De casttime van Cassio's Q is enorm kort en in vergelijking met andere AP mid skillshots met een casttime makkenlijk te raken.quote:
Meh, het gaat niet echt om het kunnen dodgen van een skill waarvan je weet waar hij komt. Maar het random heen en weer rennen wat het moeilijk maakt om de skill te raken. Een lux bv kan zijn skillshots gemakkelijk in het rond werpen tegenover een cass en vervolgens random richtingen in lopen om te ontwijken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:43 schreef znarch het volgende:
[..]
De casttime van Cassio's Q is enorm kort en in vergelijking met andere AP mid skillshots met een casttime makkenlijk te raken.
Misschien dat het TE overduidelijk is dat jij je Q gaat casten waardoor ze al dodgen voordat je uberhaubt Q hebt ingedrukt.
Ik zou zeggen meer oefenen in het voorspellen waar een tegenstander heenloopt. Geloof me, de Q van Cassio is erg makkenlijk vergeleken met andere.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:47 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Meh, het gaat niet echt om het kunnen dodgen van een skill waarvan je weet waar hij komt. Maar het random heen en weer rennen wat het moeilijk maakt om de skill te raken. Een lux bv kan zijn skillshots gemakkelijk in het rond werpen tegenover een cass en vervolgens random richtingen in lopen om te ontwijken.
Maar seriously, als alleen mij dit overkomt wil ik maar al te graag 1v1 doen zodat ik na kan bootsen wat ontwijkende laners doen.
Dat leer je vanzelf wel een beetje te voorspellen. En begin maar nooit aan Gragas dan. :pquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:26 schreef dustbrain het volgende:
[..]
ik poste net al eerder
[..]
Dus daar is niks nieuws aan.
Het gaat mij om champs die weten dat je Q wilt landen en het ubermakkelijk kunnen ontwijken. Gewoon een richting oprennen en ik moet gokken of ze door rennen of meteen weer van richting veranderen.
Skills die in een lijn gaan vind ik veeeel makkelijker. Een vijand moet dan namelijk naar rechts of naar links rennen. Veel champs hebben dan ook nog een tweede skillshot waarom ze de vluchtroutes nog beter kunnen dwarsliggen. Ik mis haast niks met Ahri en Lux. Ook met Anivias Q raak ik vaker dan met cass' Q.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf wel een beetje te voorspellen. En begin maar nooit aan Gragas dan. :p
Als je je Anivia Q meer hit dat je Cass Q dan doe je echt iets verkeerdquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:56 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Skills die in een lijn gaan vind ik veeeel makkelijker. Een vijand moet dan namelijk naar rechts of naar links rennen. Veel champs hebben dan ook nog een tweede skillshot waarom ze de vluchtroutes nog beter kunnen dwarsliggen. Ik mis haast niks met Ahri en Lux. Ook met Anivias Q raak ik vaker dan met cass' Q.
Vind haar wel mooi gewordenquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ga dus soraka volledig (skins en champ) refunden he, die change is van de pot gerukt man.. haar hele image is gewoon totaal weg, ze hebben er van een toffe old hag/sorceress een dom jong elfje van gemaakt... bah.
En dat wss gericht op 'de jonge speler' die versexualiseerde popjes wilt spelen :/
En ze was een van mn mains....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |