SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan jullie aanraden om hetzelde te doenquote:omg this guy he never pings never gives ss stole kills and buffs. pls riot IP ban him and forgive my loss
i dont deserve this
it is unfair to make me play with players with less than 1.8k elo
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik report altijd gewoon alle spelers in mijn team preventief, de tribunal ziet achteraf wel of ze zich misdragen hebben. De perfecte spelers moet nog geboren worden, dus ze maken allemaal fouten. En ja, voor die fouten moeten ze bestraft worden om de community van deze idioten te verlossen.
Ik heb in soloq altijd een standaardtekstje onder ctrl-v staan voor in het reportvakje, als je zelf geen actie onderneemt mogen de debielen blijven spelen.
Dus ja, heel veel spelers doen domme dingen en ik verdien het niet om met zulke idioten te queuen.
Daarom: altijd iedereen reporten!
Mijn standaardtekstje voor de mensen die dezelfde mening toegedaan zijn:
[..]
Ik kan jullie aanraden om hetzelde te doen
Gevolg, iedereen gaat iedereen reporten, Tribunal houdt het niet bij, gebeurd vervolgens niets meer mee, alles blijft zoals het was.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
...
Nee, de retards worden zo IN IEDER GEVAL gestraft, en de tribunal herkent de fatsoenlijke spelers wel.
M.i. de beste oplossing om kneuzen uit het spel te verwijderen. Iedereen is schuldig TENZIJ het tegendeel is bewezen.
Nog episch gedroomd vannacht?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Gevolg, iedereen gaat iedereen reporten, Tribunal houdt het niet bij, gebeurd vervolgens niets meer mee, alles blijft zoals het was.
Je kunt idd niet elk potje carrien, ook pros verliezen regelmatig terwijl ze er zelf niets aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:25 schreef Jajong het volgende:
Ik ben er inmiddels wel achter dat je toch echt wel een beetje geluk moet hebben met je team. Ik bedoel ik had iets van 20 potjes op rij gewonnen, waarvan 15 ranked ofzo, en verlies er nu 3 op rij omdat m'n team gewoon echt heel slecht was. Overall zal ik op mijn huidige ELO wel meer winnen dan verliezen, maar tenzij je echt iets van 1000ELO onder je niveau speelt kan je echt niet élk potje carryen.
wauw knap hoor, gefeliciteerd met je skinquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef Thomazface het volgende:
2k gehaaldNog even doorzetten en ik zit op diamond voor season end.
Die heb je bij 1450 al thoughquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
wauw knap hoor, gefeliciteerd met je skin
ik ga de 1450 niet halen dit seizoenquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die heb je bij 1450 al though
Maar gefeliciteerd inderdaad. 2K ga ik in s3 halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |