En mij van het touw halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 september 2012 04:14 schreef rene90 het volgende:
Deze kon koekie nog wel binnenhalen ook
Je kunt hem kopen en dan nog cancellen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 04:15 schreef Onufriev het volgende:
Ik zou het net posten. Zit zelf ook te twijfelen maar bij een laptop wil ik toch wel meer research doen dan alleen naar de prijs kijken
Arme Koekie
Dit is een oud model, de nieuwe 15r's hebben de intel i3/i5 en dan niet de 460m daarbij volgens mij. Dat is denk 2e generatie?quote:Op dinsdag 18 september 2012 04:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Je kunt hem kopen en dan nog cancellen.
Ik kan hem op tweakers niet zo snel vinden.
Ja er zijn heel veel 15r's dus geen idee. Beetje irri dat ibood niet exacte model nummer post.quote:Op dinsdag 18 september 2012 04:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dit is een oud model, de nieuwe 15r's hebben de intel i3/i5 en dan niet de 460m daarbij volgens mij. Dat is denk 2e generatie?
Slaapzequote:Op dinsdag 18 september 2012 04:17 schreef Onufriev het volgende:
Oke nu echt tijd, succes nog en tot morgen, hopelijk vroeg.
Trustenquote:Op dinsdag 18 september 2012 04:17 schreef Onufriev het volgende:
Oke nu echt tijd, succes nog en tot morgen, hopelijk vroeg.
Ja dat houd die echt niet volquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 04:18 schreef Gutz het volgende:
Die stoel is zon item waarbij ik denk, ok thats it weltrusten. Maar toch he, die angst dat juist hierna de box komt...
Misschien per 2 stoeltjes 200 kgquote:Op dinsdag 18 september 2012 04:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja dat houd die echt niet vol
Ben zelf ook wat zwaarder en kan echt niet op zo'n stoeltje zitten
Ok geen 200 kilomaar toch
Ja daar zat ik ook aan te denkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 04:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Misschien per 2 stoeltjes 200 kgIs toch een combideal.
Daarom moet je morgen ook gewoon niet kijken wat je hebt gemistquote:Op dinsdag 18 september 2012 04:18 schreef Gutz het volgende:
Die stoel is zon item waarbij ik denk, ok thats it weltrusten. Maar toch he, die angst dat juist hierna de box komt...
Dat zeg je verkeerdquote:Op dinsdag 18 september 2012 04:19 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Daarom moet je morgen ook gewoon niet kijken wat je hebt gemist
Dit...quote:Op dinsdag 18 september 2012 04:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd
Daarom moet je gewoon wakker blijven, dan mis je niks!
Heb zelf een iHome gehad, best fijn spul.quote:
Is er ooit wel een tijd te geven hoe laat de box gemiddeld komt als die komt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 04:22 schreef bambino het volgende:
Ben echt bang om nu ff boterham te smeren
Het gaat echt rap deze keer dus er is geen pijl op te trekken
Ze zouden af en toe een pauze moeten inlassen van 15 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |