SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je man trapt jou sowieso.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:43 schreef Bilge het volgende:
Mijn man zou mij het ziekenhuis intrappen als ik tepelfoto's het internet op zou slingeren, sorry.
TinyPic eh, de originele foto wordt niet meer weergegeven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:49 schreef Bilge het volgende:
Ik zie alleen maar een frame van een fiets ofzo?
Ergens ben ik ook wel opgelucht, nu kan ik jou inkleden/ kleuren met mijn fantasie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
TinyPic eh, de originele foto wordt niet meer weergegeven.
Je klinkt teleurgesteld?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:52 schreef Bilge het volgende:
Halal is trouwens Arabisch, wij zeggen gewoon helal. Dat klinkt veel beschaafder.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:55 schreef Triggershot het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)gehaald/m1mzxo8f1e34
weltrustenquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:04 schreef Bilge het volgende:
Ik ga slapen. Het niveau is een beetje ingezakt.![]()
Mensen die de foto van zG's harde tepel gemist hebben kunnen mij trouwens pm'en!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:04 schreef Bilge het volgende:
Ik ga slapen. Het niveau is een beetje ingezakt.![]()
Mensen die de foto van zG's harde tepel gemist hebben kunnen mij trouwens pm'en!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:06 schreef Levolution het volgende:
Shit, die Adnan Oktar.![]()
Had al eens van zijn pseudoniem Harun Yahya gehoord, maar nooit bij stilgestaan omdat ik dacht dat het de zoveelste relmoslim was.
Wat een held ook.
Volgens mij houdt iemand bordjes vast met aanduiding voor wanneer je Masallah of Insallah moet zeggenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:06 schreef Levolution het volgende:
Had al eens van zijn pseudoniem Harun Yahya gehoord, maar nooit bij stilgestaan omdat ik dacht dat het de zoveelste relmoslim was.
Wat een held ook.
Ging toch om de intentie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef Bilge het volgende:
Turkse meisjes die een hoofddoek combineren met een kort rokje en hoge hakken is ook zoiets.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Volgens mij houdt iemand bordjes vast met aanduiding voor wanneer je Masallah of Insallah moet zeggen.
In dat eerste filmpje vertelt hij dat profeten vroeger supersterk waren en dat hij zelf ook supersterk is, om te bewijzen dat hij de teruggekeerde messias is. Dat schijnt hij vaker te doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:06 schreef Levolution het volgende:
Wat een held ook.
Hoofddoek dragen = erkennen dat degelijke lichaamsbedekking een Islamitisch vereiste is. Alsnog stockings, korte rok en hoge hakken dragen = hypocriet. De intentie kan dan niet deugen.quote:
quote:
2-0 voor GS. Raki en doritos erbij en kijken maarquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:58 schreef Bilge het volgende:
Inb4 WW!
NOS zendt morgen ManU - GS live uit.
Of rokenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef Bilge het volgende:
Turkse meisjes die een hoofddoek combineren met een kort rokje en hoge hakken is ook zoiets.
Bedank van persie maarquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:58 schreef Bilge het volgende:
Inb4 WW!
NOS zendt morgen ManU - GS live uit.
Die comment van kadinin gotu yok gotun kadini var!quote:
Je hebt wel een punt, deze meisjes zijn niet hypocriet qua uiterlijk in tegenstelling tot de hoofddoek/hakkencombinatie. Of het de juiste weg is, is natuurlijk een andere vraag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:56 schreef Bilge het volgende:
[..]
In dat eerste filmpje vertelt hij dat profeten vroeger supersterk waren en dat hij zelf ook supersterk is, om te bewijzen dat hij de teruggekeerde messias is. Dat schijnt hij vaker te doen.
[..]
Hoofddoek dragen = erkennen dat degelijke lichaamsbedekking een Islamitisch vereiste is. Alsnog stockings, korte rok en hoge hakken dragen = hypocriet. De intentie kan dan niet deugen.
Adnans meisjes zien kuisheid niet als Islamitische regel = open kleedwijze is dus niet tegen Islamitische regels in (kendi içinde tutarli). De intentie kan op zich goed bedoeld zijn.
Ik weet zeker dat Adnan Oktar niet deugt (wegens zijn politieke banden en enorme vermogen), maar zijn meisjes geef ik de voordeel van de twijfel.
Wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, deze meisjes zijn niet hypocriet qua uiterlijk in tegenstelling tot de hoofddoek/hakkencombinatie. Of het de juiste weg is, is natuurlijk een andere vraag.
Overigens wil ik best armpjesdrukken met die Adnan.
'Cok tatli ya, bal, kaymak cok tatli ya'quote:
Echt een vrouwen reactie weer. Hoezo jaloeziequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
Die vlaggen achterin..![]()
En die meisjes 'MasAllah' roepen wanneer hij klaar is met zijn 'dans' of whatever hij ook aan het doen was.![]()
Echt, die meisjes zijn gewoon net zo gestoord of ze krijgen heeeel, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld.
Ik ben nu pas al die filmpjes aan het kijken en ik ga echt stuk hier.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die comment van kadinin gotu yok gotun kadini var!![]()
Ik ken de naam Harun Yahya al van kleins af aan maar associeerde hem nooit echt met wat hij is; een perverse clown die nooit en te nimmer serieus genomen mag worden. Yani, ik wist dat hij omstreden was en dat niet iedereen het kon vinden met zijn visie over de Islam, maar wat ik nu zie gaat toch echt te ver. En ik denk dat dat ook geldt voor de meeste Turken - yani, dat ze deze kant van hem niet kennen..quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:52 schreef De_Guidance het volgende:
Dawkins is ook geen fan van Oktar
Shit.. is het zo duidelijk?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Echt een vrouwen reactie weer. Hoezo jaloezie
Het uiterlijk van die meisjes is vooral veel make-up en botox.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen hoeft te weten dat je onzeker ben over je uiterlijk en genen.
Pertinent onwaar. Derhalve verworpen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het uiterlijk van die meisjes is vooral veel make-up en botox.Daar spelen genen weinig rol in.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Derhalve verworpen.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
Die vlaggen achterin..![]()
En die meisjes 'MasAllah' roepen wanneer hij klaar is met zijn 'dans' of whatever hij ook aan het doen was.![]()
Echt, die meisjes zijn gewoon net zo gestoord of ze krijgen heeeel, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld.
Kan de bron niet verifiëren (dood), maar alsnog:quote:In 2008 werd Adnan Oktar door een Turkse rechtbank veroordeeld tot drie jaar cel wegens het leiden van een criminele organisatie.[3] Het blijkt dat "Harun Yahya" gebruik maakte van chantagepraktijken om vrouwen en jonge mannen aan de organisatie te binden en te "plukken".[3] Oktar vecht het vonnis aan.[4][5]
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Harun_Yahya.
Dat zou echt een hoop verklaren.quote:Het blijkt dat "Harun Yahya" gebruik maakte van chantagepraktijken om vrouwen en jonge mannen aan de organisatie te binden en te "plukken''
quote:Op maandag 17 september 2012 23:41 schreef xminator het volgende:
Check ook zn andere films, hij heeft meer van zulke filmpjes plus zulke filmpjes:
Check hem losgaan
Sinds wanneer hebben vrouwen hersenen (nodig) ?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:05 schreef zarGon het volgende:
Ze kijken echt hersendood uit hun ogen.
watch out now.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben vrouwen hersenen nodig ?
Heeft-ie heel snel gewijzigd!quote:Op woensdag 19 september 2012 00:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben vrouwen hersenen
Goed dat je t zegt, even aanpassen.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:08 schreef zarGon het volgende:
Jfm, dit stond er eerst:
[..]
Heeft-ie heel snel gewijzigd!
Ach ja, je kan niet alles hebben. Ik moest kiezen tussen een grote penis, dikke bankrekening of meerdere hersencellen.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Weiss heeft zelf maar één overhitte hersencel.
en nu heb je alledrie nietquote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ach ja, je kan niet alles hebben. Ik moest kiezen tussen een grote penis, dikke bankrekening of meerdere hersencellen.
Je weet wel beterquote:Op woensdag 19 september 2012 00:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
en nu heb je alledrie niet
Oehh diss skotjee sikkieequote:Op woensdag 19 september 2012 00:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
en nu heb je alledrie niet
Excuses nog voor het foutief verwerken van je keuze en nogmaals sorry dat je nu meerdere penissen, dikke hersenen en grote hersencellen hebt.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ach ja, je kan niet alles hebben. Ik moest kiezen tussen een grote penis, dikke bankrekening of meerdere hersencellen.
Zijn beschrijving van de hemel, denken de meeste moslims niet zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |