Mooi bestek zeker maar er komen nu allerlei rare plekken op terwijl ik ze met de hand was en goed droog.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm ik heb d'r ook ooit een Sola setje gekocht. Prima kwaliteit en mooi bestek. Ik ben er wel tevreden mee!
Oke, da's wel erg slecht dan ja. Hier (nog?) geen last van.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mooi bestek zeker maar er komen nu allerlei rare plekken op terwijl ik ze met de hand was en goed droog.
Wegens gebrek aan vaatwasser of omdat je er zuinig op bent?quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mooi bestek zeker maar er komen nu allerlei rare plekken op terwijl ik ze met de hand was en goed droog.
Dat eerste helaasquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Wegens gebrek aan vaatwasser of omdat je er zuinig op bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:56 schreef tralalala het volgende:
Mooi designIddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is meer plentyparts kwaliteit
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Pff, wat een geld!quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:56 schreef bambino het volgende:
Deze was het
Moest ff zoeken
Je bestelling:
1x WMF Palermo 89-delige bestekcassette van roestvrijstaal cromargan® ¤ 179.95
Verzendkosten ¤ 8.95
--------------------------------
Totaalbedrag ¤ 188.90
Doe maar duurquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:56 schreef bambino het volgende:
Deze was het
Moest ff zoeken
Je bestelling:
Verzendkosten ¤ 8.95
Totaalbedrag ¤ 188.90
Ja was idd wel duur.quote:
OMG die ik ooit kocht was 50 euro ofzo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:56 schreef bambino het volgende:
Deze was het
Moest ff zoeken
Je bestelling:
Verzendkosten ¤ 8.95
Totaalbedrag ¤ 188.90
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |