abonnement Unibet Coolblue
pi_5417892
Eilandbewoners,

Bij deze even de mededeling dat heden avond begonnen zal worden aan de bouw van de Festina perenijs strandbar. De bouwactiviteiten zullen naar verwachting enkele dagen in beslag nemen, maar over de exacte opleveringsdatum zal nog nadere informatie verschijnen op het forum.

Uiteraard zal er nog contact worden opgenomen met de gemeentelijke instanties over benodigde vergunningen op het gebied van Festina perenijs distributie en het toewijzen van een huisnummer.

Om een prettig contact met de buurtbewoners te bevorderen zal vanaf heden avond al begonnen worden met de ijsverstrekking. Echter, de grote diepvrieskisten moeten nog overgevlogen worden, dus we zullen het moeten doen met het ijs dat ik momenteel nog in de koelbox heb.

Greetz, Ge®do

Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_5417903
mjam, perenijsjes!
pi_5417910
Want one??
Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_5418029
't Is wel heerlijk rustig op het eiland, alleen ik zit wel met m'n ijsjes die i.v.m de hoge temperaturen snel aan de man gebracht moeten worden, anders hebben we drap i.p.v ijs... De koelbox houdt ze natuurlijk niet eeuwig goed... Ik ga weer even verderknutselen aan m'n Festina hut, ik zet de koelbox wel voor de deur voor de mensen die zin hebben... Feel free to drop in and make a little chat...
Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
  zaterdag 17 augustus 2002 @ 18:07:33 #5
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_5418039
komen er ook FesTINiPeREnIJSjesCHiCKs ??
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_5418058
dat is natuurlijk een vraag die nooit gesteld had hoeven worden... festina perenijs word op het fok!eiland geserveerd door vrolijk dansende festina meisjes met staartjes in het haar!
Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
  zaterdag 17 augustus 2002 @ 18:13:55 #7
23337 Dr_D00M
serieuze ethische vraagstukken
pi_5418089
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 18:09 schreef Gerdo het volgende:
dat is natuurlijk een vraag die nooit gesteld had hoeven worden... festina perenijs word op het fok!eiland geserveerd door vrolijk dansende festina meisjes met staartjes in het haar!
Toch niet in de vorm van Riann in een string he!!!?!?!
[b]Als de Aliens zullen arriveren, zal drum n bass het communicatiemedium zijn.[/b]
pi_5418412
Ok, ik ben hier nog zo groen als gras op dit forum, dus moet je me even uitleggen wie Riann is. En of ik die graag in mijn strandtent (in string) in de bediening wil hebben.

Maar in eerste instantie zat ik meer te denken aan enkele plaatselijke blonde jongedames met kleurige jurkjes, vrolijk huppelend om een ieder van een overheerlijk perenijsje te voorzien.

***:) :)Perenijs is LEKKER!!:) ***

Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_5419032
Mjam!! Een ranja stal en perenijsjes Het wordt steeds beter hier op het eiland!!!!!
  zondag 18 augustus 2002 @ 18:15:42 #10
34375 Gerdo
Ja joh! }:|
pi_5427884
Ook voor de innerlijke ik wordt gezorgd natuurlijk op het eiland. En al die kinderen die bij jou op de boerderij komen kijken, als die zo in de zon lopen kunnen ze best een ijsje gebruiken toch? En perenijs is gewoon HET beste wat er is, dus onbegrijpelijk dat dat nog niet verkrijgbaar was op 't eiland!
Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
  zondag 18 augustus 2002 @ 20:10:33 #11
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5428967
ohw jee... perenijs... arme pluisje.. haar ranja ijs gaat concurrentie krijgen!!
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  zondag 18 augustus 2002 @ 21:19:00 #12
34375 Gerdo
Ja joh! }:|
pi_5429607
Ik ben er nog altijd heilig van overtuigd dat er niets gaat boven een ijs en ijskoud perenijsje, dus Pluisje zou geen schijn van kans maken! Maar aangezien ik toch graag de andere eilandbewoners (en vooral de prinses) bevriend hou: isschien ook wel een idee om een samenwerkingsverband aan te gaan met Pluisje, zal eens contact met haar opnemen... Oh wacht, ik ga wel even langs in haar ranja-stalletje!

*Ik heeft nog altijd het heilige vuur wat betreft perenijs*

Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
  maandag 19 augustus 2002 @ 00:35:08 #13
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_5432944
* Marlo stapt vrolijk het ijscowinkeltje binnen en doorzoekt de vrieskist op perenijsjes.

Goeieavond meneer, heeft U ook perenijsjes?

Stiekems een vrolijk klein beestje!
  maandag 19 augustus 2002 @ 11:44:27 #14
34375 Gerdo
Ja joh! }:|
pi_5436942
* Gerdo is aangenaam verrast met zijn eerste klant en rukt een diepvrieskast open, waarop honderden perenijsjes in beweging komen en zich over hem heenstorten... Onder de berg ijs klinkt het:

"Marlo?? Zou je me soms even een helpende hand uit kunnen steken?? Als dank mag je dan de hele week gratis perenijs komen halen. Het is koud hier!!"

Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_5492694
* Gerdo loopt al dagen snotverkouden rond, en heeft net ook in de computerwinkel wat mensen ziek gemaakt vreest hij...

GRRR!!! !@#$%*&^%$#@!!! Is die Marlo 'm zo maar gesmeerd terwijl ik daar onder honderden ijsjes kou lag te lijden!

* Gerdo trekt zich terug in zijn strandbar en overdenkt alle mogelijkheden om toch eens wat meer mensen zo'n heerlijk perenijsje te slijten... *zucht*

Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_5504318
Goedenmiddag, mede eilander en zakenpersoon! Heppu voor mij een ijsje?
The prettiest people do the ugliest things
pi_5504792
de ninja komt ook weer eens in de perenijs winkel... hmm dus je wilt wat meer klandizie? hmm beetje adverteren misschien? fok!tv of op een website...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_5504877
Zeg Gerdo... Jij, pluisje en ik moeten gewoon de handen ineen slaan. We hebben allemaal iets wat de ander niet heeft en zodoende kunnen we onze klandizie altijd tevreden houden (tot aan het avondeten dan, wie zorgt daarvoor op 't eiland?)...

Maar goed, gewoon een beetje cross-advertising wat mij betreft! Kom straks gerust langs en hang een postertje op in de Ontbijterie!

The prettiest people do the ugliest things
  vrijdag 23 augustus 2002 @ 18:13:18 #19
34375 Gerdo
Ja joh! }:|
pi_5508072
* Gerdo rukt wederom een vrieskist open (deze maal met beleid zodat hij niet onder een berg perenijs verdwijnt - zie enkele posts hierboven) en serveert zijn gasten een overheerlijk, ijskoud, fruitig perenijsje!

Dat is pas een gevoel van rijkdom he mensen. Wat zijn die perenijsjes toch lekker!! Life is so good!! *Mjam Mjam!*

* Gerdo houdt van perenijs!!!!

Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
  woensdag 28 augustus 2002 @ 19:23:40 #20
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_5575108
Opeens horen ze een stem in hun hoofd * ; Vreemdeling we hebben je hulp nodig , er staan grote dingen te gebeuren .
Kom naar de tuinen van Fok! op zondag 1 september om 3 uur Wees voorbereid op strijd want er staan verschrikkelijke dingen te gebeuren met dit liefelijk eilandje
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_5577348
Oh jee, dit kan nooit veel goeds betekenen! Maar goed, for the sake of Fok!Eiland, I'll be there!!!
Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_5728506
Gerdo, mag ik een perenijsje vraagt rickmans....
pi_5741099
Uiteraard! Ik zal je gelijk een kleine rondleiding geven. Ik weet niet of jullie van plan zijn lang te blijven (lijkt me persoonlijk wel gezellig) maar dan weet je in ieder geval waar alles ligt/staat/hangt...

* Gerdo maakt een armbeweging richting Rickmans ten teken dat hij Gerdo moet volgen door zijn nederige maar gezellig onderkomen!

Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_5741113
* rickmans maakt een armbeweging naar pluisje dat ook zij moet volgen en hij volgt Gerdo door zijn nederige maar gezellig onderkomen
pi_5741245
* pluisje dribbelt er achter aan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')