SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
De abo-prijzen zijn gewoon meer dan verdubbeldquote:Op maandag 17 september 2012 19:44 schreef no1uknow het volgende:
Holy shit die prijzen
http://www.iphoneclub.nl/(...)-bestaande-abonnees/
Mocht ik besluiten mijn 4 gewoon te houden, loopt mijn abo dan gewoon door?
Ik heb destijds immers een abo voor 2 jaar afgesloten, dus ze kunnen ook de voorwaarden aanpassen.![]()
Ik hoor van meerdere kanten dat ze juist niet zo blij zijn met die oude abonnementen omdat ze die niet stop kunnen zetten, ik ken meerder mensen die een 5 los gaan halen en hun oude abonnementen blijven gebruiken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:27 schreef D. het volgende:
[..]
De abo-prijzen zijn gewoon meer dan verdubbeld
Mocht ik besluiten mijn 4 gewoon te houden, loopt mijn abo dan gewoon door?
Ik heb destijds immers een abo voor 2 jaar afgesloten, dus ze kunnen ook de voorwaarden aanpassen.![]()
T-Mobile nieuwe abonnement prijzen is lachwekkend te noemen, wat een belachelijk hoog bedrag. Gelukkig heb ik nog een i-Smart 200 abonnement wat ¤29,99 kost.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Kan me voorstellen dat ze er niet blij mee zijn als ze er nu meer dan het dubbel voor vragen, en dan nog eens met beperkte data. Ben benieuwd of die 'meerdere kanten' het juist hebbenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik hoor van meerdere kanten dat ze juist niet zo blij zijn met die oude abonnementen omdat ze die niet stop kunnen zetten, ik ken meerder mensen die een 5 los gaan halen en hun oude abonnementen blijven gebruiken.![]()
![]()
Ik heb een i300 voor die prijsquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
T-Mobile nieuwe abonnement prijzen is lachwekkend te noemen, wat een belachelijk hoog bedrag. Gelukkig heb ik nog een i-Smart 200 abonnement wat 29,99 kost.![]()
![]()
Het is dat ik nu geen iPhone 5 nodig heb anders was ik naar de Vodafone gegaan met de ''family or friends'' korting.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Niemand heeft er eentje 'nodig'quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is dat ik nu geen iPhone 5 nodig heb anders was ik naar de Vodafone gegaan met de ''family or friends'' korting.![]()
![]()
O jawel hoor. Zijn genoeg mensen die altijd de nieuwste iPhone willen, of zelfs nodig hebben, in hun beleving.quote:Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Schijnt dat in je contract er iets over staat waardoor T-Mobile er niet aan kan sleutelen, maar dit heb ik zelf nooit gecheckt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:35 schreef D. het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat ze er niet blij mee zijn als ze er nu meer dan het dubbel voor vragen, en dan nog eens met beperkte data. Ben benieuwd of die 'meerdere kanten' het juist hebben![]()
O jawel hoorquote:. Aangezien zij de keuzes dienen te maken en niet jij!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
De knoop doorgehakt, het gaat de iPhone 5 worden.
Welke provider zal ik echter kiezen: Vodafone, T-Mobile of Telfort?![]()
![]()
Vodafonequote:Op dinsdag 18 september 2012 09:18 schreef STING het volgende:
De knoop doorgehakt, het gaat de iPhone 5 worden.
Welke provider zal ik echter kiezen: Vodafone, T-Mobile of Telfort?![]()
Vodafone. Heeft Telfort ook die toestellease eigenlijk?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ja net als Hiquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:31 schreef Black-Death het volgende:
Vodafone. Heeft Telfort ook die toestellease eigenlijk?![]()
En Telfort heeft traag mobiel internet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Telfort is ook prima. KPN netwerk. T-Mobile zuigt nog steeds behoorlijk met dekking.![]()
Ik heb Telfort en merk daar weinig van, of alleen bij nieuwe abonnementenquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
En Telfort heeft traag mobiel internet.![]()
valt toch wel mee, 2Mbps. En voor 3 euro meer 7quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
En Telfort heeft traag mobiel internet.![]()
14,4 Mb/s van KPN en Voda vind ik toch wel een heel groot verschilquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
valt toch wel mee, 2Mbps. En voor 3 euro meer 7![]()
ja dan ontvang je je whatsapps retesnel!quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
14,4 Mb/s van KPN en Voda vind ik toch wel een heel groot verschil![]()
Wanneer zijn de prijzen eigenlijk bekend van de iphone 5? Is dat binnenkort of pas op het moment dat de iphone 5 te koop is?![]()
iPhone 5 bij T-Mobile (2-jarig abo) 16GB 32GB 64GB
iSmart 75 - 1000MB - 37,50 euro (18,75*) 329,95 429,95 529,95
iSmart 150 - 1250MB - 44,50 euro (22,25*) 249,95 349,95 449,95
iSmart 200 - 1500MB - 49,50 euro (24,75*) 199,95 299,95 399,95
iSmart 300 - 1750MB - 59,50 euro (29,75*) 149,95 249,95 349,95
iSmart 500 - 2000MB - 74,50 euro (37,56*) 99,95 199,95 299,95
*Prijs eerste zes maanden van de looptijd van het abonnement
Forum Opties Forumhop: Hop naar: