Twente en Vitesse worden #1 en #2 van Nederlandquote:
wel voor genoeg salarisquote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah ja, al die talenten willen bij Vitesse spelen.
Niet de Calimero uithangen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gelukkig neemt niemand Twente ook serieus
Over een jaartje of wat heeft Vitesse een nieuwe naam.quote:Op maandag 17 september 2012 21:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ook al worden ze 50x achter elkaar kampioen, ik zal die club nooit serieus nemen.
FC Chelsea's Schuurtjequote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Over een jaartje of wat heeft Vitesse een nieuwe naam.
Fc Jordania.
Hey tegen wie spelen jullie dinsdag, of was het donderdagquote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gelukkig neemt niemand Twente ook serieus
quote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hey tegen wie spelen jullie dinsdag, of was het donderdag
oh wacht
quote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
oh wacht..
Ze hebben vrijstellingquote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
oh wacht..
Niemand, wij hebben nou eenmaal geen FK Zeta in de loting hequote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
oh wacht..
Nog beter ja.quote:
Koffie 10x van het beeldscherm afgeveegd.quote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
graag zelfs. kampioen langs de bal duiken..
Arnhem is dichterbij dan Manchesterquote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Domme ouders hebben ze dan als ze dat op 16 jarige leeftijd al laten meewegen.
Overacten achter je beeldschermpjequote:Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koffie 10x van het beeldscherm afgeveegd.
Trainingspartijtje, wissels tegen basisquote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
oh wacht..
Ja, want Sparta Praag is Europese top inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niemand, wij hebben nou eenmaal geen FK Zeta in de loting he
aub nietquote:Op maandag 17 september 2012 21:28 schreef schommelstoel het volgende:
Zou Wilfred Genee nog beginnen over het jas van Hans
Heb geen passe partout gehaald ivm colleges, donderdag is echt kut voor mij, maar koop denk ik wel losse kaart anders.quote:
Bakircioglu.quote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Sowieso spelers die Ajax van Twente haalt.
Nee ik heb precies hetzelfde, college tot half 6 op de donderdagen en moet vanuit Arnhem komen dan.quote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb geen passe partout gehaald ivm colleges, donderdag is echt kut voor mij, maar koop denk ik wel losse kaart anders.
Jij gaat wel? Kan je gewoon SCC plaats terugkopen weer?
R. de Boerquote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
Idd. Boscherquote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
Ah okquote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee ik heb precies hetzelfde, college tot half 6 op de donderdagen en moet vanuit Arnhem komen dan.
Wie maakte die nou 2 keer binnenkant paal? Leonardo ofzo?quote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
0-1 tegen Fiorentina, onderkant lat
Die goal van Leonardo in de terugwedstrijdquote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
0-1 tegen Fiorentina, onderkant lat
Tegen HSV was dat, paal, paal, bal net binnengehouden en alsnog gescoordquote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wie maakte die nou 2 keer binnenkant paal? Leonardo ofzo?
quote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Die goal van Leonardo in de terugwedstrijd
Misschien dat ik wel 1 of 2 colleges ga skippenquote:
leonardo, met de vierdubbele schaar, leonardo, leonardo JAWEL, JAWELquote:
Gaat de laatste tijd steeds vaker fout met namen man, heb je het druk in het dagelijkse leven?quote:
quote:
Korsakovquote:Op maandag 17 september 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat de laatste tijd steeds vaker fout met namen man, heb je het druk in het dagelijkse leven?
Goeie spelerquote:
Gaat goed man. Ik kan alle namen van ajacieden spellen, zoals het hoort.quote:Op maandag 17 september 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat de laatste tijd steeds vaker fout met namen man, heb je het druk in het dagelijkse leven?
Schone dan eens met die řquote:Op maandag 17 september 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat goed man. Ik kan alle namen van ajacieden spellen, zoals het hoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Schone dan eens met die řEn Sigţórsson met de ţ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Schone dan eens met die řAjax.nl zegt altijd Scó««¶´´»«»řřř¶¶¶řřřµµń®üţ®üüóóţüţţüţüţüţüţüţüřřřüţţţ®ééđřřřř¶¶¶¶ççµµµµřóóó«««»»»´´´´¶¶¶řřřřţüţţţţţSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar de neuk is mijn speciale o gebleven????????????
quote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef Bastiefcg het volgende:
WTF. ondertiteling?die man spreekt alleen klanken uit
quote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef ejfaar het volgende:
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh
dat Buttner nu een nieuw gebit voor m kan kopenquote:
Wilde het nog net niet posten hier om de verwachte reacties tegen te gaan. Maar ondertiteling was wel handig geweest jaquote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef Bastiefcg het volgende:
WTF. ondertiteling?die man spreekt alleen klanken uit
En een vertalerquote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
dat Buttner nu een nieuw gebit voor m kan kopen
Arthur Numan jongűűűh!quote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boudewijn Zenden moet linksback worden
Die is al gestopt.quote:
Hij had een geel armbandje om, zag je dat niet? " dont euthanize me" stond eropquote:
De geschiedenis gaat zich herhalen daar, Jordania kapt er over een aantal jaar mee en die hele club klapt weer in mekaar.quote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om Iwan en Knipping, maar ze zeggen wel altijd de grootste onzin.
Buiten dat, ik zelf denk dat Vitesse geen kampioen kan worden, laat staan dat ze jeugdspelers van Ajax kunnen kopen.
Ze kunnen wel meedoen, maar ik denk dat ze ook nog onder FCT blijven. Pas wanneer Jordania 60 mil per jaar gaat uitgeven kan het wat worden. 2 jaar geleden zeiden Iwan en Knipping ook dat Jordania 50 miljoen zou uitgeven aan transfers, uiteindelijk was het miss 10 miljoen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De geschiedenis gaat zich herhalen daar, Jordania kapt er over een aantal jaar mee en die hele club klapt weer in mekaar.
Ach het is allemaal plastic daar, PSV "krijgt" wel geld van de gemeente, en Twente heeft een aantal jaren terug ook geen ongunstige deal gemaakt maar ze moesten er wel zelf voor vechten.quote:Op maandag 17 september 2012 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze kunnen wel meedoen, maar ik denk dat ze ook nog onder FCT blijven. Pas wanneer Jordania 60 mil per jaar gaat uitgeven kan het wat worden. 2 jaar geleden zeiden Iwan en Knipping ook dat Jordania 50 miljoen zou uitgeven aan transfers, uiteindelijk was het miss 10 miljoen.
Nee Dnjepr Dnjepropetrovsk.quote:
Het was Dnjepr, maar voor de rest was het goed.quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dnipro_Dnipropetrovsk
quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Opa Buttner zou het waarschijnlijk anders uitspreken.
Lijkt me ook dat een club als Ajax uiteindelijk met nieuw beleid wel meer geld aan kan trekken dan Vitesse.quote:Op maandag 17 september 2012 21:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach het is allemaal plastic daar, PSV "krijgt" wel geld van de gemeente, en Twente heeft een aantal jaren terug ook geen ongunstige deal gemaakt maar ze moesten er wel zelf voor vechten.
Stink club dat is het, niet meer niet minder.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, want Dnjeprovptotovsk is hetzelfde als Dnjepropetrovsk.quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het was Dnjepr, maar voor de rest was het goed.
Als ze een sponsor als Gazprom krijgen .. Wat gewoon een omweggetje is om geld van Abramovic naar Jordania te loodsen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat een club als Ajax uiteindelijk met nieuw beleid wel meer geld aan kan trekken dan Vitesse.
Eerder uitkwijlen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gazprom gaat echt geen 30 mil per jaar aan Vitesse geven. Hopelijk kan Ajax volgend jaar een goede sponsor trekken a la Gazprom.quote:Op maandag 17 september 2012 21:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als ze een sponsor als Gazprom krijgen .. Wat gewoon een omweggetje is om geld van Abramovic naar Jordania te loodsen.
10 miljoen hadden ze het over, ongeveer gelijk aan Ajax dus. Die krijgen nu max 12 of 12,5 miljoen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gazprom gaat echt geen 30 mil per jaar aan Vitesse geven.
quote:
beetje happy single lepie niveauquote:Op maandag 17 september 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
Er zit een bijzonder lelijke dame achter Hans.
PSV speelt thuis dus nee.quote:
Hij haalt altijd pure middelmaat binnen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Geel heeft gewoon kut spelers gecontracteerd.
wel geforceerdquote:
Dat zei ik ook altijd maar dan komt Caland weer aanzetten met Huntelaar en Suarez.quote:Op maandag 17 september 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij haalt altijd pure middelmaat binnen.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd maar dan komt Caland weer aanzetten met Huntelaar en Suarez.
Uitzonderingen op de regel.quote:Op maandag 17 september 2012 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd maar dan komt Caland weer aanzetten met Huntelaar en Suarez.
Zijn zaakwaarnemer.quote:Op maandag 17 september 2012 21:55 schreef Adelante het volgende:
Babel 3 miljoen betaald
Waarvan dan?
Stinkend rijk geworden bij Liverpool natuurlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 21:55 schreef Adelante het volgende:
Babel 3 miljoen betaald
Waarvan dan?
Bij Hoffenheim verdiende ie ook aardig lekker hoorquote:Op maandag 17 september 2012 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Stinkend rijk geworden bij Liverpool natuurlijk.
Ja, dat is bij de meeste clubs in het buitenland wel goed.quote:Op maandag 17 september 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij Hoffenheim verdiende ie ook aardig lekker hoor
quote:Op maandag 17 september 2012 21:58 schreef GGMM het volgende:
WtfDat had ik als Suarez nooit gedaan.
Blaszy schiet er gewoon 2 in en Kutze maakt de 3equote:Op maandag 17 september 2012 21:59 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Laten Ajax leuk meespelen, geven 3 of 2 keer gas en het klusje is geklaard
Neuh, zakelijke 0-2 voor Ajax.quote:Op maandag 17 september 2012 21:59 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Laten Ajax leuk meespelen, geven 3 of 2 keer gas en het klusje is geklaard
Kutzequote:Op maandag 17 september 2012 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blaszy schiet er gewoon 2 in en Kutze maakt de 3e
Heel het weekend geoefend die ijdeltuitquote:Op maandag 17 september 2012 22:00 schreef GGMM het volgende:
Genee is supertrots dat hij die naam kan uitspreken.
JAAAAAHAAA JAJA!!! IK HAD GELIJKquote:Op maandag 17 september 2012 22:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heel het weekend geoefend die ijdeltuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |